quote:Op maandag 27 februari 2012 14:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Pff, da's wel ernstig
Zal toch hopelijk vandaag of morgen nog wel goedkomen?
Gaat wel goed komenquote:
Ja, je staat heel sterk, dus dat sowieso. Maar ja, het duurt wel langquote:
Het is wennen hé?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oef, niet te hard in m'n ogen wrijven, bijna m'n lenzen eruit geveegd
Nogal ja.. maar hoe doe ik het nou, als ik iets in m'n oog heb?quote:
Met je vinger vuiltje/stofje uit je oog vegen.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nogal ja.. maar hoe doe ik het nou, als ik iets in m'n oog heb?Zoals nu dus.. Nu durf ik niet meer te wrijven
Volgensmij is het gewoon m'n lens die niet lekker zit door 't wrijven.. Maar ik heb geen zin om 'm eruit te pulken en weer terug te doenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:13 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Met je vinger vuiltje/stofje uit je oog vegen.
Dat laatste is de enige oplossing. Als 't onder je lens komt kan je én je hoornvlies én je lens beschadigen. Niet leuk.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij is het gewoon m'n lens die niet lekker zit door 't wrijven.. Maar ik heb geen zin om 'm eruit te pulken en weer terug te doen
Is er al uitquote:Op maandag 27 februari 2012 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste is de enige oplossing. Als 't onder je lens komt kan je én je hoornvlies én je lens beschadigen. Niet leuk.
Zoek 'm op, dan weet je het snel genoegquote:
SlaapZookquote:Op maandag 27 februari 2012 14:27 schreef Zokunen het volgende:
Hey ezekiejel
En Joof en Samzz en Viro en C_A en iedereen
Ik ga het zo vragenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij zit C_A nu toch in de tattoo stoel
Zookquote:Op maandag 27 februari 2012 14:27 schreef Zokunen het volgende:
Hey ezekiejel
En Joof en Samzz en Viro en C_A en iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |