En dit is van belang omdat..... het op een bepaalde manier meegenomen moet worden in je uiterlijk...?quote:en ga een Ruimtevaartwetenschappelijke studie.
Joh, doe vooral geen moeite.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:04 schreef gogosweden het volgende:
een Ruimtevaartwetenschappelijke studie.
Nou wil ik er wel wat aantrekkelijker uit komen te zien voor de meiden
Wubbo Okkels snorquote:Op maandag 27 februari 2012 15:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dit is van belang omdat..... het op een bepaalde manier meegenomen moet worden in je uiterlijk...?
Dit. Ik denk dat alles eraf er nog beter uitziet dan wat er nu op je hoofd zit.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:12 schreef Maisnon het volgende:
Ja het eerste wat ik wilde zeggen is, ga naar de kapper!
dus gewoon heengaan en zeggen "doe maar wat leuks" ?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit. Ik denk dat alles eraf er nog beter uitziet dan wat er nu op je hoofd zit.
Kappers weten er het meeste vanaf, die mensen volgen niet voor niets cursussen en dergelijkequote:Op maandag 27 februari 2012 15:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dus gewoon heengaan en zeggen "doe maar wat leuks" ?
ok, zo maar ff de stad in dan, en maar zien wat er van komtquote:Op maandag 27 februari 2012 15:18 schreef strontboer het volgende:
[..]
Kappers weten er het meeste vanaf, die mensen volgen niet voor niets cursussen en dergelijke
Ik ga dit even volgen als je het niet erg vindt
Heldquote:Op maandag 27 februari 2012 15:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ok, zo maar ff de stad in dan, en maar zien wat er van komt
Top. Ben trots op je.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ok, zo maar ff de stad in dan, en maar zien wat er van komt
nja, als ik moet kiezen zie ik door de bomen het bos niet meer.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:29 schreef strontboer het volgende:
[..]
Held
Bovendien heeft de wat betere kapsalon ook wel boeken en tijdschriften liggen met voorbeelden erin. Kijk daar eens in zou ik zeggen
van die kleding komen nog wel foto's, nu eerst de stad in, wat boodschappen doen en ff langs de kapperquote:Op maandag 27 februari 2012 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Top. Ben trots op je.
Van je kleding kun je met de informatie uit de OP niet zo heel veel zeggen trouwens.
Geloof me, een stuk van je haar af doet je echt goedquote:Op maandag 27 februari 2012 15:43 schreef gogosweden het volgende:
een before foto, zodat je ook mijn kleren kan zien.
[ afbeelding ]
Nu weet ik niet welke kleur kleding er bij je ogen pastquote:Op maandag 27 februari 2012 15:43 schreef gogosweden het volgende:
een before foto, zodat je ook mijn kleren kan zien.
[ afbeelding ]
Je wilt er wat leuker uit zien voor de vrouwen, maar durft niet naar een kapster. Dat gaat natuurlijk niet samen zo. Ga juist naar een kapster. Geloof me, ze vinden het alleen maar leuk als ze een beetje met je kunnen experimenterenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nja, als ik moet kiezen zie ik door de bomen het bos niet meer.
Zal wel zeggen zo van doe maar wat leuks, boeie, gaat t fout kan ik het altijd nog milimeteren
ik schaam me alleen wel dood bij vrouwelijke kappers dus even op zoek naar een kapsalon waar een man werkt
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:04 schreef gogosweden het volgende:
..en ga een Ruimtevaartwetenschappelijke studie..
gisteren was de drop-in al gesloten en de andere kapper was vol, dus mijn haar is nog zoals het nu is. Vandaag ga ik 1 500 km met de trein dus dat word m ook niet,quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:25 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar serieus, je moet inderdaad wat anders met je haar doen.
Ik kan het niet onderbouwen maar ik zou na het kopen van wat stijlvollere kleding ook meteen je haar laten knippen, het beste is gewoon alles in één keer laten doen.
tsja, angsten overwin je door ze te confronteren, toch maar doen danquote:Op maandag 27 februari 2012 23:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Je wilt er wat leuker uit zien voor de vrouwen, maar durft niet naar een kapster. Dat gaat natuurlijk niet samen zo. Ga juist naar een kapster. Geloof me, ze vinden het alleen maar leuk als ze een beetje met je kunnen experimenterenVrouwen hebben er trouwens sowieso meer verstand van dan mannen. Als het een leuk meisje is kan je haar dan ook meteen om wat kledingtips vragen.
eigenlijk boeit het me geen reet, kleren heb ik om me warm te houden, hoe ze eruit zien zal mij een worst wezenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:26 schreef Fera het volgende:
Het vest wat je draagt op die foto, lose it. Ik vind het een beetje kinderlijk, als ik eerlijk moet zijn. Verder weet ik niet echt veel over een stijl die je aanspreekt. Misschien kun je daar wat meer over vertellen? Je gaat denk ik geen kleding aantrekken die je zelf niet mooi vindt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
eigenlijk boeit het me geen reet, kleren heb ik om me warm te houden, hoe ze eruit zien zal mij een worst wezen
Vind eigenlijk alles wel best, dus kom maar met ideen
Daar ben ik het mee eens. Omdat TS nog wel lang en slank is, lijkt 'ie door gebruik van laagjes geen slungel (no offense).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind hun eigenlijk wel kleding aanhebben voor jou
Dat stropdasjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind hun eigenlijk wel kleding aanhebben voor jou
Kan hij in de tussentijd, die hij normaal op FOK! verspilt, mooi naar de kapper gaan en gaan shoppenquote:
Bijna 17 waarschijnlijk, klinkt stoerderquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:20 schreef Oognip het volgende:
Sorry, maar waarom ben je 16/17 jaar? Weet je niet meer hoe oud je precies bent?
Bijna 17 klinkt stoerder dan 16/17quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bijna 17 waarschijnlijk, klinkt stoerder
facebook foto posten van een gast die zijn naam in de OP hadquote:
been there done that! weet alleen niet echt of het een verbetering isquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Had je in ieder geval tijd om naar de kapper te gaan
Dat weten wij zonder foto's ook nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
facebook foto posten van een gast die zijn naam in de OP had
[..]
been there done that! weet alleen niet echt of het een verbetering is
een kilo of 53-55 bij een lengte van tussen de 185-190 cmquote:
nog geen nieuwe kleren gekocht, daarvoor wachtte ik tot mijn ban voorbij wasquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:32 schreef wimjongil het volgende:
Heb je al nieuwe kleren gekocht? Heb je nog andere adviezen uit dit topic opgevolgd? Pics van je kapsel nu?
komt er zo aanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:32 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dat weten wij zonder foto's ook niet
Dat is wel extreem skinny. Meer steaks eten dude.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
een kilo of 53-55 bij een lengte van tussen de 185-190 cm
Lengte is lang geleden dat ik dat gekeken heb, en gewicht schommelt soms een beetje
Heeft 'ie niet zwaar ondergewicht?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is wel extreem skinny. Meer steaks eten dude.
Dude.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is wel extreem skinny. Meer steaks eten dude.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:34 schreef strontboer het volgende:
[..]
Heeft 'ie niet zwaar ondergewicht?
t zit in de genen, afgelopen week alleen maar vet gegeten, maar kom geen grammetje bijquote:
Er is genoeg aan te doen, maar dat vereist discipline en toewijding. Je kan jezelf afvragen of je dat er voor over hebt - als je je er goed bij voelt, fuck it.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:37 schreef gogosweden het volgende:
Mijn pa is ook heel slank, ookal eet hij als een beer. Hetzelfde bij mijn broertje en zusje. voor zover ik weet valt er weinig aan te doen
Zelfs 1.85 en 55 kg is een BMI van 15.5 en dat is ongezond ondergewicht. Ik weet zeker dat hier voor jou het grootste make-over punt ligt. Dit is gewoon Auschwitz-niveau en ik weet precies hoe dat voelt. Minstens 80 kg is een normaal gewicht voor jouw lengte, alles daarboven is bonus maar wel aan te raden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Lengte is lang geleden dat ik dat gekeken heb, en gewicht schommelt soms een beetje
hoe dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Er is genoeg aan te doen, maar dat vereist discipline en toewijding. Je kan jezelf afvragen of je dat er voor over hebt - als je je er goed bij voelt, fuck it.
ja, ik ben echt een spielebeentjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zelfs 1.85 en 55 kg is een BMI van 15.5 en dat is ongezond ondergewicht. Ik weet zeker dat hier voor jou het grootste make-over punt ligt. Dit is gewoon Auschwitz-niveau en ik weet precies hoe dat voelt. Minstens 80 kg is een normaal gewicht voor jouw lengte, alles daarboven is bonus maar wel aan te raden.
Ga maar eens goed meten en wegen want deze cijfers klinken erg onwerkelijk. Je kunt rommelen met je haar en kleding wat je wil, maar deze gegevens = zwaar ondervoed (veel verder dan mager) en communiceert zwakte en incapabiliteit.
No offense though, maar dit is echt ziek man.
Wat ik (en Panzerboy) zei, toewijding. Loop een willekeurige gym binnen en zeg dat je aan wil komen. Regimes en schema's genoeg.quote:
tsja, dat geld heb ik als arme student eigenlijk nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat ik (en Panzerboy) zei, toewijding. Loop een willekeurige gym binnen en zeg dat je aan wil komen. Regimes en schema's genoeg.
Als je discipline hebt kom je ook al een eindje met hardlopen en thuis sporten (gewichten heffen, een "optrekstang" - ben even het officiële woord kwijt -, situps/pushups). En een heleboel eten. Ik ben al dun (70kg op 1.90 ongeveer), maar jij zit daar nog ver onder.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
tsja, dat geld heb ik als arme student eigenlijk niet
Vast wel een Fit4Free in de buurt. Kost, wat, 35 euro per 3 maand.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Als het gewicht er niet natuurlijk aankomt (door gezond eten), is het gewoon je lichaamsbouw. Niks aan doen, als je ouder wordt, krijg je vanzelf wel iets meer vet op je botten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Zeg dat wel, ik kan jou oppakken en boven mijn hoofd duwen met gestrekte armen, man. Dat je nog leeft zeg.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hoe dan?
[..]
ja, ik ben echt een spielebeentjeiedereen kan me zo omver duwen
Tsja, het ligt er een beetje aan of ik net gegeten heb enzo. een halfjaartje geleden was ik 187 cm lang en weegde dus rond de 55 kg laatst weer gewogen en het gewicht is ongeveer hetzelfde
foto 1 lijkt echt sprekend op mijquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zeg dat wel, ik kan jou oppakken en boven mijn hoofd duwen met gestrekte armen, man. Dat je nog leeft zeg.
Dit was mijn 'bouw' voor ik begon.
juli 2010 - http://cl.ly/8KER/Screen_shot_2011-07-09_at_12.54.16_PM.png
31 maart 2011 - http://cl.ly/Cwmu/Screen%(...)t%201.29.56%20PM.png
En dit is het nu.
http://i.imgur.com/bsmui.jpg
http://cl.ly/ECP8/Screen%(...)%2011.03.42%20PM.png
http://cl.ly/EsAq/Screen%(...)%2023.35.25%20PM.png
http://cl.ly/CUZc/Screen%(...)%2011.24.12%20PM.png
Kost wel wat.
http://i.imgur.com/8StdQ.jpg
http://i.imgur.com/hoicf.jpg
Nog geen 10 maanden serieus trainen, eten iets langer. Ja, mijn pa is ook niet bijzonder en heeft ook een pens. Nou en. Wanneer je je lichaam afmat en uitdaagt om te groeien en het daar de mogelijkheden voor biedt, dan groei je als een motherfucker. Verstop je niet achter excuses of 'opdrukken en thuis trainen met een paar gewichtjes'. Het ligt niet aan je genen, je eet te weinig en dat is een understatement. Een dergelijke staat is mishandeling met hoofdletters.
Echt, doe er wat aan man.Laat me het weten als je tips nodig hebt.
Als ik die foto's zie wil ik ook zo weer beginnen met trainenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zeg dat wel, ik kan jou oppakken en boven mijn hoofd duwen met gestrekte armen, man. Dat je nog leeft zeg.
En dit is het nu.
Kost wel wat.
Nog geen 10 maanden serieus trainen, eten iets langer. Ja, mijn pa is ook niet bijzonder en heeft ook een pens. Nou en. Wanneer je je lichaam afmat en uitdaagt om te groeien en het daar de mogelijkheden voor biedt, dan groei je als een motherfucker. Verstop je niet achter excuses of 'opdrukken en thuis trainen met een paar gewichtjes'. Het ligt niet aan je genen, je eet te weinig en dat is een understatement. Een dergelijke staat is mishandeling met hoofdletters.
Niet iedereen hoeft er zoals jij uit te zien. Als OP normaal gaat eten en 'opdrukken en thuis trainen met een paar gewichtjes' gaat hij er sowieso op vooruit. Ik kan me niet voorstellen dat hij meer lichaamsbeweging krijgt dan met z'n wijsvinger de hele dag te klikken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:06 schreef Panzermaus het volgende:
nja, ik heb er een beetje een sport van gemaakt om een stuk van 3 km naar school elke keer zo snel mogelijk te lopen en het lukt me aardig. doe er ongeveer een kwartiertje over, en dan loop ik nog steeds, niet rennen dusquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:25 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft er zoals jij uit te zien. Als OP normaal gaat eten en 'opdrukken en thuis trainen met een paar gewichtjes' gaat hij er sowieso op vooruit. Ik kan me niet voorstellen dat hij meer lichaamsbeweging krijgt dan met z'n wijsvinger de hele dag te klikken.
Geen offence, maar indirect (en onbedoeld) zijn dit soort mensen de reden dat jij zo mager bent. Of dat anderen te dik zijn. Onwetenheid is de kanker die je uitmagert en zo je fysieke uitstraling compleet om zeep helpt. Daar gaan geen dure kleren of nieuw kapsel bij helpen. Luister.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:01 schreef sthomass het volgende:
[..]
Als het gewicht er niet natuurlijk aankomt (door gezond eten), is het gewoon je lichaamsbouw. Niks aan doen, als je ouder wordt, krijg je vanzelf wel iets meer vet op je botten.
niets tot 1 bruin broodje als ontbijt (ik krijg pas eten door mijn strot geduwd als ik minstens 2 uur wakker ben) 1 bord schoollunch (gevarieerd eten, vis pasta, aardappelen etc) maar als het niet lekker is minder,quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:01 schreef Panzermaus het volgende:
-knip-
Wat eet je nu zoal op een dag? Kun je een realistisch voorbeeld geven van wat jij nu op een gemiddelde dag naar binnen schuift? Hoef geen gewichten te hebben, maar gewoon hoeveel van dit en hoeveel van dat, boter ja/nee, etc. Dan kan ik je vertellen wat je aan zou kunnen passen om een normaal lichaam te krijgen. En je ook uitleggen hoe en waarom, mensen laten aanrommelen terwijl ze eigenlijk niet eens weten wat ze doen, dat is kut.
Begin eens met een bepaald ritme aanhouden, want dit slaat allesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
niets tot 1 bruin broodje als ontbijt (ik krijg pas eten door mijn strot geduwd als ik minstens 2 uur wakker ben) 1 bord schoollunch (gevarieerd eten, vis pasta, aardappelen etc) maar als het niet lekker is minder,
na school 3 bruine broodjes geroosterd met jam (zonder boter) of met salami oid (als ik salami neem is het niet geroosterd en ook zonder boter)
3 uurtjes later nog een stuk of 3 bruine boterhammen met hetzelfde. Soms magerine + suiker als beleg.
Dit is het gemiddelde, het komt in "waves" zegmaar. De ene week eet ik dubbel zoveel, een week erna nog niet eens de helft van dit.
jezus als ik dit zo opschrijf zie ik dat ik eigenlijk best weinig eet
Christus te tandem. What the fuck dude.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Eet inmiddels alweer meer, maar mijn basis is nog altijd brood met pindakaas en melk.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:15 schreef Panzermaus het volgende:
Vandaag, lang geleden dat ik het op deze manier in kaart heb gebracht.
O: banaan, [600 ml halfvolle melk, 15 gr cacaopoeder, 30 gr whey, 2.5 gr creatine monohydrate], 2x grof volkoren pindakaas, multi-capsule
T: 1x ontbijtkoekreep
L1: 2x grof volkoren kipfilet, 2x grof volkoren pindakaas
T: 1x zakje Nibbits
L2: 2x grof volkoren kipfilet, 600 ml halfvolle melk
L3: 2x grof volkoren kipfilet, 2x grof volkoren pindakaas
D1: veel, van alles wat + 2x magere yoghurt
D2: [600 ml halfvolle melk, 15 gr cacaopoeder, 30 gr whey, 2.5 gr creatine monohydrate], banaan
D3: 500 gr magere kwark, 2x visolie-capsule
WATER: 6x 500 ml kraanwater over de gehele dag
Waarschijnlijk groei jij ook al met de helft daarvan, dus maak er maar 8 plakken (grof) volkoren brood van, en 2 literpakken volle melk. Meer vetmassa aanzetten dan nodig... is niet nodig.quote:Dagelijks
8-12 plakken grof volkoren brood met pindakaas (dik opsmeren)
2-4 liter melk, bij voorkeur volle melk
Probeer maar eens. Als je het geld niet ervoor hebt dan ga je maar bedelen, ik zou meteen 20 euro geven om van mijn schuldgevoel af te komen.quote:'s ochtends
0.5 liter melk (klinkt veel, maar is maar twee mokken van 250 ml)
2 plakken brood met pindakaas, dus smeer twee broodjes met boter en pindakaas en leg daar weer twee bovenop
Je hebt nu nog 6 plakken brood over, en 1.5 liter melk. Verdeel dit gewoon over de dag, maar zorg dat die shit aan het eind van de dag weg is. Vreten zul je. Eet verder gewoon je schoollunches en andere shit. Als je goedkoop aan pinda's of andere noten kan komen daar dan eet je dat er gewoon bij.
Als je geen melk lust ga je het leren drinken. Zelfde voor pindakaas. Als je het 'te droog' vind dan eet je het maar weg met water.
even als sidenote, melk vind ik echt niet te zuipenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:21 schreef Panzermaus het volgende:
Is echt heel erg weinig.Je hebt van die mooie apps voor je smartphone, kun je alles invoeren wat je gegeten hebt en zoekt hij het allemaal voor je uit. Kun je dus ook zien hoeveel energie wat levert etc. Handig. Probeer maar eens in te vullen, ben benieuwd op hoeveel kcal je uitkomt. Verwacht niet dat het veel is iig.
Ik heb een tijdje op een dergelijk 'schema' geleefd.
[..]
Eet inmiddels alweer meer, maar mijn basis is nog altijd brood met pindakaas en melk.
Probeer dit eens voor een week, 7 dagen lang, maak er een verplichting van.
[..]
Waarschijnlijk groei jij ook al met de helft daarvan, dus maak er maar 8 plakken (grof) volkoren brood van, en 2 literpakken volle melk. Meer vetmassa aanzetten dan nodig... is niet nodig.
Weeg morgenochtend je gewicht en doe dat over een week nog een keer. Ook 's ochtends. En kijk dan naar het verschil. Trainen komt later wel, ga eerst maar eens iets meer eten. Een kg per week is wel haalbaar nu.
[..]
Probeer maar eens. Als je het geld niet ervoor hebt dan ga je maar bedelen, ik zou meteen 20 euro geven om van mijn schuldgevoel af te komen.
Hij hoeft er ook niet 'gespierd' of 'breed' uit te zien. Hij heeft ziekelijk ondergewicht. Hij weegt minder dan een meisje dat een kop kleiner is. En dat als jongen/man. Hoe zie jij hem in korte tijd een gezond gewicht/fysiek krijgen dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:37 schreef scrub_nurse het volgende:
Hij is 16, doe s ff normaal man. Praat die jongen geen complex aan. Niet iedereen hoeft er gespierd uit te zien. Laat m eerst s gewoon wat aan zn haren en kleding doen. Heb je al een foto gemaakt van je nieuwe kapsel?
oja. hier is diequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:37 schreef scrub_nurse het volgende:
Hij is 16, doe s ff normaal man. Praat die jongen geen complex aan. Niet iedereen hoeft er gespierd uit te zien. Laat m eerst s gewoon wat aan zn haren en kleding doen. Heb je al een foto gemaakt van je nieuwe kapsel?
Kleding bevalt me opzich welquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:37 schreef scrub_nurse het volgende:
en wat vond je van de geposte foto met kleding?
was een vriendin van mijn moeder die zich aanbood om er wat plukken vanaf te hakken, daarom sta ik zelf nog geheel open om naar de kapsalon te gaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:59 schreef strontboer het volgende:
Kan nog best een stuk af als je het mij vraagt. Hebben ze er bij de kapsalon geen wax of gel in gegooid?
tsja, zoals ik in de OP al zij, het boeit me echt niet zoveel, dus als jullie een paar leuke goede en moderne kapsels neerplempen dan pak ik daar gewoon 1 van waarvan ik denk dat die het beste bij me pastquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:00 schreef scrub_nurse het volgende:
o dat is inderdaad niet veel, eigenlijk gewoon hetzelfde kapsel..misschien toch eens actief op zoek gaan naar een foto van iemand met een kapsel dat je leuk vindt?
Zo dun is echt ongezond hoor. Hij moet echt aankomen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:37 schreef scrub_nurse het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:54 schreef scrub_nurse het volgende:
dat ziekelijk ondergewicht valt wel mee als je meerekent dat hij nog een niet volgroeide tiener is.
Ik zou eerder zeggen minstens 65. Dat is nog wel veel voorkomend bij van die skinny lange jongens in de groei van zijn lengte. Bij 75 moet het ook wel een deel spieren zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee.
Een jongen van zijn lengte en leeftijd hoort toch echt minstens 75 kilo te wegen. En dan is hij al aan de dunne kant.
Hij is 1.90 ofzo met schoenmaat 46. Dit lijkt me juist het moment om de boel eens goed om te gooien. Een BMI (verhouding lichaamslengte/massa) van 15 is niet gezond, ook niet voor een peuter.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:54 schreef scrub_nurse het volgende:
dat ziekelijk ondergewicht valt wel mee als je meerekent dat hij nog een niet volgroeide tiener is. Er zijn mijns inziens nog geen gekke kapseltips gegeven.
Hij zal wel moeten. Als hij nu ziek wordt van lactose is het wat anders, maar dan zoekt hij maar een alternatief (qua voedingswaarden) en die zijn er niet veel. Goedkoper al helemaal niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:16 schreef Chai het volgende:
Hij vindt melk hartstikke vies? Kan karnemelk of zo niet ook? Of kwark.
Prima. En nu melk halen, TS.quote:It is because over thirty years of direct observation has demonstrated to me that when trainees drink one gallon of milk added to their regular diet and train in a progressive linear fashion, they gain significant muscular bodyweight, and those that do not drink their milk, even in the presence of progressive linear training, fail to do this. They also fail to continue progressive linear training for the same length of time, because this is facilitated by the steady weight gain. I understand that you're asking me if I have controlled for other factors such as failure to do the program correctly, and the answer is yes, of course I have, because I am not a complete idiot. Those that will not do the program are not being considered when I make these remarks, because that would be too fucking obvious a hole in my analysis. The difference in the milk drinkers is that THEY GET BIGGER THAN THE ONES WHO WON'T DRINK THE FUCKING MILK. Please tell me that you understand this now.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hij is 1.90 ofzo met schoenmaat 46. Dit lijkt me juist het moment om de boel eens goed om te gooien. Een BMI (verhouding lichaamslengte/massa) van 15 is niet gezond, ook niet voor een peuter.
Over dat kapsel: dat is meestal het devies hier in LIF en heb het ook in dit topic al veel langs zien komen. Zijn ondergewicht is het probleem, dat gaat voor hem de grootste boost geven wat betreft uiterlijk en zelfvertrouwen.
En natuurlijk kun je meerdere dingen tegelijk doen, maar stel wel prioriteiten. Het aanpakken van zijn ondergewicht is #1, zijn zelfvertrouwen zal door het plafond gaan en de rest komt er vanzelf wel bij. Een make-over is meer dan alleen een ander kapsel of een nieuwe outfit.
dit^quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:16 schreef Chai het volgende:
Hij vindt melk hartstikke vies? Kan karnemelk of zo niet ook? Of kwark.
ja daarom zei ik al, ik sta nog open om naar de kapper te gaan omdat ik dit zelf ook niet echt als een verbetering ziequote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:18 schreef trovey het volgende:
Ik zie weinig verschil in je haar, een stuk eraf is niet hetzelfde als een ander kapsel nemen TS.Gewoon een ander model in je haar laten knippen, dat lange sluike kapsel in combinatie met je ieldunne gestel gaat het hem niet worden.
Is volle (? als dat bestaat) karnemelk of kwark niet een alternatief dan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten. Als hij nu ziek wordt van lactose is het wat anders, maar dan zoekt hij maar een alternatief (qua voedingswaarden) en die zijn er niet veel. Goedkoper al helemaal niet.
'want dat lust ik niet', jezus wil je nu je leven verbeteren of wat. 'zoveel melk is ongezond', kwaak kwaak kwaak. Je bent toch geen eend man. Mark Rippetoe wist het heel mooi te verwoorden.
[..]
Prima. En nu melk halen, TS.
Houd er wel rekening mee dat als je veel melk drinkt ook veel zout binnenkrijgt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:32 schreef Panzermaus het volgende:
Karnemelk en kwark is meer gedoe en hebben juist niet die koolhydraten en vetten die TS zo hard nodig heeft. Zelf lepel ik dag in dag uit 500 gram kwark weg als eiwitaanvulling van 50 gram, maar als je kijkt naar de energiewaardes van 1 gram vet (9 kcal) versus 1 gram eiwit (4 kcal) dan kun je je geld in een vreetdieet beter op de vetten zetten. Tikt twee keer zo hard aan. Melk is gewoon goedkoper + makkelijker en levert meer energie dan die andere shit. Melk en noten, dat is pas aankomen.
Kijk, ik snap best dat je melk niet lust. Maar je bent nu echt ziekelijk ongezond bezig. En als jij je jezelf niet wil leren om melk te drinken, hoeveel is het je dan daadwerkelijk waard om gelukkig met je lichaam te worden? Wat is je gezondheid je waard? Kinderen in Afrika [ afbeelding ] leven op insecten en jij gaat een beetje melk zitten weigeren. Dat je op dit moment melk nog niet lekker vindt, gaat dat je tegenhouden? Zwakte, brah. Desnoods gooi je er cacaopoeder doorheen om het drinkbaar te maken. Je gaat gewoon die melk drinken.
44 * 10 = 440 mg natrium per liter. Nog geen halve gram dus. Kan prima.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:48 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat als je veel melk drinkt ook veel zout binnenkrijgt.
Ik denk dat TS beter dan naar een diëtist kan gaan als TS vindt dat hij echt zijn eet patronen moet gaan veranderen, dan 2 liter melk per dag te gaan drinken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
44 * 10 = 440 mg natrium per liter. Nog geen halve gram dus. Kan prima.
http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=205
TS is nu ongezonder bezig. Ik zeg niet dat melk ideaal is voor zijn gezondheid, maar op dit moment heeft hij wel andere dingen aan zijn hoofd. Eerst met de grasmaaier aan de gang, die pincet komt later wel. Melk is zijn grasmaaier. En die leert hij maar gebruiken.
je bent nu gewoon aan het trollen vieze klote ecto kom hier dan met je 24 cm bicepsenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:05 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Ik denk dat TS beter dan naar een diëtist kan gaan als TS vindt dat hij echt zijn eet patronen moet gaan veranderen, dan 2 liter melk per dag te gaan drinken.
het haar wil ik eigenlijk toch andersquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ik was vroeger ook altijd te licht, toen ik een jaar of 17-18 was, dacht het ook op te losse met na het avondeten nog fastfood en pizza. En ook altijd het zinnetje "ik kan eten wat ik wil, maar ik kom niet aan". Maarja, je hele stofwisseling is dan gewoon zaad.
Vooral omdat ik dus net als TS overdag bijna niks at, dan leef je de hele dag op een paar honderd kcal en 's avonds krijg je ineens een berg binnen die nauwelijks wordt opgenomen.
Maarja, volgens mij was het oorspronkelijke doel van TS niet om dieetadvies te krijgen, maar juist advies over kapsel en kleding. Haar is al wel een stuk beter in ieder geval, ziet er al direct verzorgder uit.
Zieke rug jij. Hoeveel deadlift je?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En dit is het nu.
Kost wel wat.
Goeie reactie man. Voegt zo lekker veel toe. Domme kloon.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:10 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Deze "zogenaamde" bodybuilders hier.
Voel jij je aangesproken joh?quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Goeie reactie man. Voegt zo lekker veel toe. Domme kloon.
Absoluut niet. Maar je moet niet zo dom komen trollen newbie.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:11 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Voel jij je aangesproken joh?
Gynecomastia, dat dere hormones. Natural steroids baby. Weinig nog van over trouwens, blijer kan ik niet zijn.quote:
reppedquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:12 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ja, en zijn biceps zijn echt vreselijk.
Een stuk beter, alleen TS is blond. Toch wat minder geschikt imo.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:58 schreef La_Vita het volgende:
Dat haar moet anders ja![]()
Afknippen en omhoog d'r mee. Ik vond Moffel z'n nieuwe kapsel ook erg cool.
zoiets niet wat?
[ afbeelding ]
Dom trollen? Jullie praten die jongen een trauma aan man, terwijl hij om nederig advies vraagt. En zo te zien roddelen jullie ook hard over hem in jullie geile fernandes SCquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Absoluut niet. Maar je moet niet zo dom komen trollen newbie.
Ik denk dat 99% van de mannen zulke biceps zou willen hebben.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:12 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ja, en zijn biceps zijn echt vreselijk.
En maar enkele vrouwen, o ja, van die jersey shore-type hoertjes nog wel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:17 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ik denk dat 99% van de mannen zulke biceps zou willen hebben.
Een trauma aanpraten? Meisjes met zijn BMI worden naar de eetkliniek gestuurd vriend. Wou je soms beweren dat hij niet meer moet vreten ofzo? De mensen waarvan jij zegt dat ze hem een trauma aanpraten zijn juist de mensen met de beste bedoelingen hier.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:16 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Dom trollen? Jullie praten die jongen een trauma aan man, terwijl hij om nederig advies vraagt. En zo te zien roddelen jullie ook hard over hem in jullie geile fernandes SC
Dat idee heb ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:22 schreef La_Vita het volgende:
Volgens mij krijg je van dat bodybuilden een beetje te veel testosteron ofzo
Lekker mijn reactie ontwijken en maar een domme oneliner er tegenaan gooien. Domkop.quote:
Beste Aliana,quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:19 schreef Aliana het volgende:
[..]
En maar enkele vrouwen, o ja, van die jersey shore-type hoertjes nog wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS: ik ben weer hard nu, bedankt.
Dat is leuk jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:58 schreef La_Vita het volgende:
Dat haar moet anders ja![]()
Afknippen en omhoog d'r mee. Ik vond Moffel z'n nieuwe kapsel ook erg cool.
zoiets niet wat?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Beste Aliana,
Ik schrok nogal van je reactie op het FOK!forum, en ben meteen naar de spiegel gerend om een charmante foto te maken van mijn linkerarm. Na een zorgvuldige evaluatie bleek het allemaal wel mee te vallen en kan ik weer met een gerust hart verder met mijn online-bestaan.
De foto is bijgesloten als PNG-bijlage.
Er zeker van u voldoende te hebben geïnformeerd, tevens met vriendelijke groet,
Panzermaus
ForumgebruikerFull homo here.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS: ik ben weer hard nu, bedankt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Los van het feit of het wel of niet ongezond is, het is zeker niet aantrekkelijk. En TS wil er aantrekkelijker uitzien. Dat kan, maar dan moet hij anders gaan eten. Het is deels genen, maar ook gewoon het gebrek aan een goed eetpatroon.quote:Op woensdag 14 maart 2012 03:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik krijg het idee dat TS doodgaat met al die dramatische posts. Toen ik die leeftijd, die lengte en dat gewicht had was er ook niks aan de hand, en ik leef nog..
Ja maar hoe oud ben je nu? En je zit nog steeds op FOK!quote:Op woensdag 14 maart 2012 03:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik krijg het idee dat TS doodgaat met al die dramatische posts. Toen ik die leeftijd, die lengte en dat gewicht had was er ook niks aan de hand, en ik leef nog..
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:50 schreef kikoooooo het volgende:
Poeptopics![]()
in before mensen die slechts 2x per week poepen
quote:
[..]
Beste Aliana,
Ik schrok nogal van je reactie op het FOK!forum, en ben meteen naar de spiegel gerend om een charmante foto te maken van mijn linkerarm. Na een zorgvuldige evaluatie bleek het allemaal wel mee te vallen en kan ik weer met een gerust hart verder met mijn online-bestaan.
Panzermaus
ForumgebruikerBeste Panzermaus,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS: ik ben weer hard nu, bedankt.
Met overgrote spijtgevoelens zit ik hier, wetend hoeveel onrecht ik je aangedaan heb.
Je hebt bewezen dat mijn oordeel compleet verkeerd, ondoordacht en onverantwoordelijk was.
Ik dank je voor de lekkere foto, maakt mijn dag weer goed.Aliana.
PS: Ik ben zo opgewonden nu, bedankt.
[..]
Beste Aliana,
Panzermaus
ForumgebruikerJe zou een goede sportschool-homo zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS: ik ben weer hard nu, bedankt.
Nu 7 jaar later, zit op een mooi BMI. Heb niks te klagen over mijn lichaam. En dat ik op FOK! zit is zo relevant ook.quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar hoe oud ben je nu? En je zit nog steeds op FOK!dus met dat goedkomen valt het wel mee.
Ja.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:44 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nu 7 jaar later, zit op een mooi BMI. Heb niks te klagen over mijn lichaam. En dat ik op FOK! zit is zo relevant ook..
Waarom doe je niet gewoon iets simpels als dit?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:23 schreef gogosweden het volgende:
update, tsja, ben eigenlijk nog niet verder gekomen dan wat meer eten, en gelijk schijt ik ook weer wat regelmatiger,![]()
Ik weet eigenlijk nog steeds niet wat voor kapsel ik wil, en kleren al helemaal niet
ik vind de eerste 3 er wel goed uitzien, ik denk dat ik die 3 maar meeneem naar de kapper,quote:Op zondag 18 maart 2012 13:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarom doe je niet gewoon iets simpels als dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste![]()
Met zoiets kan weinig misgaan.
nja, stel ik begin nu met trainen, dan duurt dat minstens 6 maanden voordat je wat progress zal zien, ik wil eigenlijk voor die tijd al leuke kleding etc hebbenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:49 schreef -Trinity- het volgende:
Als ik TS was zou ik naar Panzermaus en Drumstick luisteren. Dat slungelige raak je niet kwijt met kleding, maar met wat spiermassa. Als je er lekker getraind uitziet kun je nog afgedragen shirtjes aandoen en er hawt uitzien. Haar inderdaad korter zoals op de foto's hierboven, en als je wat breder bent valt je kleding ook al mooier, zo'n simpel sweatshirt als op de foto staat dan waarschijnlijk al een stuk beter.
Een makeover zal niet binnen een week gebeuren mang.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik vind de eerste 3 er wel goed uitzien, ik denk dat ik die 3 maar meeneem naar de kapper,![]()
[..]
nja, stel ik begin nu met trainen, dan duurt dat minstens 6 maanden voordat je wat progress zal zien, ik wil eigenlijk voor die tijd al leuke kleding etc hebben
No offence, maar je bent 16/17. Ik denk niet dat je het budget hebt om binnen een hele korte tijd een geheel nieuwe wardrobe en misschien zelfs levensstijl aan te meten om een chickmagnet te worden.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:53 schreef gogosweden het volgende:
nja, stel ik begin nu met trainen, dan duurt dat minstens 6 maanden voordat je wat progress zal zien, ik wil eigenlijk voor die tijd al leuke kleding etc hebben
Dan zou ik wel bij zoiets stoppen:quote:Op zondag 18 maart 2012 15:00 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
No offence, maar je bent 16/17. Ik denk niet dat je het budget hebt om binnen een hele korte tijd een geheel nieuwe wardrobe en misschien zelfs levensstijl aan te meten om een chickmagnet te worden.
Ik zeg gewoon eerlijk dat mij aan jou opvalt dat je zegt slungelig te zijn en dat gemakkelijk op wil lossen met kleding en ik niet denk dat het daaraan ligt. Het helpt wel mee hoor, maar als jij nu een pak aandoet blijf je een slungel in pak. Dan is je kleding wel tip-top, maar het 'staat' niet. Je bent nu precies oud genoeg om te mogen beginnen met een beetje krachttrainen, ik zou er gebruik van maken want het vormt je lichaam gewoon mooier en zorgt ook voor zelfvertrouwen en sex appeal, meer dan kleding zal doen.
Mwah, smaken verschillen, maar iets meer vlees op de botten heeft een man nog nooit kwaad gedaan. Of 'ie dan blijft bij een beetje of bij totally ripped moet 'ie zelf weten, maar ik zou wel doorgaan tot 't lange, slungelige en iele ervanaf is. Zoals ik al zei: dan valt die leuke kleding ook stukken mooier en 'hangt' het niet zoquote:Op zondag 18 maart 2012 15:27 schreef Sylver_ het volgende:
Dan zou ik wel bij zoiets stoppen:
http://f.cl.ly/items/033a(...)t%201.29.56%20PM.png
Ziet er prima uit
De eerste 3 foto's die Juminelle heeft geplaatst vind ik ook erg leuk
Hup hup, naar de kapper TS!
Die onderste is echt zo gay he.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarom doe je niet gewoon iets simpels als dit?
-foto's-
Die onderste![]()
Met zoiets kan weinig misgaan.
Ja want bij ons is dat allemaal vanzelf zo gekomen.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik vind de eerste 3 er wel goed uitzien, ik denk dat ik die 3 maar meeneem naar de kapper,![]()
[..]
Ik kreeg de indruk dat TS vooral graag kledingtips en een nieuw kapsel wildequote:Op zondag 18 maart 2012 17:27 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja want bij ons is dat allemaal vanzelf zo gekomen.'t Is vrij simpel: je wil iets of je wil het niet, atm wil je het blijkbaar niet.
no offense maar daarmee kom je er niet voor een "makeover" zoals TS waarschijnlijk in de OP bedoelde.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:33 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat TS vooral graag kledingtips en een nieuw kapsel wilde
Hij zou het vast niet erg vinden om leuk gespierd lichaam te hebben, maar daarvoor opende hij eigenlijk geen topic. Het is niet zo dat je geen leuke kleren kunt dragen als je niet aan het ideaalbeeld voldoet..
Ach ja, ik ging af op wat TS letterlijk vroeg:quote:Op zondag 18 maart 2012 17:44 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
no offense maar daarmee kom je er niet voor een "makeover" zoals TS waarschijnlijk in de OP bedoelde.
Het is ongetwijfeld geheel afhankelijk van het type meisje dat je zoekt, maar ik weiger te geloven dat je een halve bodybuilder moet zijn om een leuke meid te ontmoeten.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:04 schreef gogosweden het volgende:
Daarom vroeg ik me af of jullie me kunnen helpen met wat goede "clothing" tips, en ook wat tips voor een nieuw kapsel.![]()
Jij hebt blijkbaar nog nooit een gewicht aangeraakt?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:13 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ach ja, ik ging af op wat TS letterlijk vroeg:
[..]
Het is ongetwijfeld geheel afhankelijk van het type meisje dat je zoekt, maar ik weiger te geloven dat je een halve bodybuilder moet zijn om een leuke meid te ontmoeten.
Als je je wat lekkerder voelt met je nieuwe vlotte kapsel en leuke kleding, gaat het allemaal al wat makkelijker. Hoef je ook niet bang te zijn dat je kersverse vriendin er weer vandoor gaat als het je niet meer lukt om 7 dagen per week te trainen en de oh zo mooi gevormde spieren (in the eye of the beholder) wat gaan verslappen
Wat moet het makkelijk zijn om zo zwart wit te denken. Of je bent dun of je bent een bodybuilder.....quote:Op zondag 18 maart 2012 18:13 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
[..]
Het is ongetwijfeld geheel afhankelijk van het type meisje dat je zoekt, maar ik weiger te geloven dat je een halve bodybuilder moet zijn om een leuke meid te ontmoeten.
Als je je wat lekkerder voelt met je nieuwe vlotte kapsel en leuke kleding, gaat het allemaal al wat makkelijker. Hoef je ook niet bang te zijn dat je kersverse vriendin er weer vandoor gaat als het je niet meer lukt om 7 dagen per week te trainen en de oh zo mooi gevormde spieren (in the eye of the beholder) wat gaan verslappen
Oh god, here we go.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:58 schreef MAHL het volgende:
Net het topic even doorgenomen, en idd, je moet gewoon niet zeuren en gewoon gezond gaan eten, sporten, en naar de kapper gaan. Aankomen zal al een heel stuk helpen, want nu zie je er uit als een lange slungel, dat moet sowieso verdwijnenKapsel helpt ook niet echt, het hangt er nu een beetje bij en ziet er niet echt verzorgd uit... Heb je het vroeger ooit anders gehad?
Je klinkt ook wel onzeker erover, alsof je er niet echt mee durft te beginnen omdat je bang bent wat anderen ervan zullen zeggen.
Mooie biceps trouwens, PanzermausWat is je training routine?
****************quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:37 schreef scrub_nurse het volgende:
Damn, echt he. Echt zo'n post van: "ik heb persoonlijk ook talloze problemen waar ik te lam ben om wat aan te doen dus als er anderen zijn die net zoals mij zijn, voel ik mij daardoor beter."quote:Op zondag 18 maart 2012 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die jongen MOET aankomen, heeft niks met complexen te maken.
Echt he, allemaal hoeren.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:45 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Damn, echt he. Echt zo'n post van: "ik heb persoonlijk ook talloze problemen waar ik te lam ben om wat aan te doen dus als er anderen zijn die net zoals mij zijn, voel ik mij daardoor beter."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Snap ik wel, ik zeg ook niet dat hij meteen voor een Schwarzeneggerlichaam moet gaan, maar het zou de slungeligheid helpen als hij niet zozeer zijn kleding aanpakt, maar meer zijn gehele voorkomen. Belangrijk onderdeel daarvan is in zijn geval naast z'n kapsel zijn lichaam, dat best wat aan mag zetten qua spier, ik denk dat dat enorm zou helpen. Tuurlijk is er zoiets als smaak onder meisjes, maar je weet van tevoren niet welke meisje waarvan houdt en een wat atletischer lichaam wordt gewoon mooier en gezonder gevonden dan een ecto.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:13 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
[..]
Yeah buddy!quote:Op zondag 18 maart 2012 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het gaat er helemaal niet om dat hij perse wilt veranderen om meer meisjes aan te trekken. Het gaat erom dat hij zich goed moet voelen, hij moet zichzelf kankersexxyyy vinden zoals ik mijzelf ook vind, daardoor ben je automatisch zelfverzekerder wat resulteert in betere kansen bij meisjes.
Ik zou mij niet goed voelen met zo'n lichaam DUS DAAROM MOET DIE AANKOMEN en TRAINEN. HELEMAAL LOCO.
JUISTquote:Op zondag 18 maart 2012 19:51 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Yeah buddy!
Gogo's plan van aanpak; broscience manier:
- eten (!)
- acne wegkrijgen
- naar de kapper gaan
- trainen ( minimaal 3x in de week en nee dat is niet veel en ja daar heb je wel tijd voor )
- nette kleding kopen
lololquote:Op zondag 18 maart 2012 19:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Jij mag ook wel eens een topic openen, je foto's gezien te hebben.
Op wie probeer je indruk te maken door persoonlijk te worden?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Jij mag ook wel eens een topic openen, je foto's gezien te hebben.
Als je het langer hebt is wax prima of gewoon beetje opgeschoren zijkanten en bovenop wat langer.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:08 schreef Luxuria het volgende:
Nou komop met dat kapsel! Is toch niet zo moeilijk, je hebt genoeg goede tips gekregen
Morgen meteen naar de kapper.
Ik zou er nog een stukje vanaf doen zodat je toch nog wat lengte hebt. En dan lekker warrig door elkaar. Niet zo netjes op je hoofd geplakt!
Lang haar is geen aanrader, ik had het en na een tijdje word je er gestoord van. Dat laatste is simpel en ziet er naar mijn mening gewoon verzorgd uit.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je het langer hebt is wax prima of gewoon beetje opgeschoren zijkanten en bovenop wat langer.
Lang haar is inderdaad erg lelijk, op een gegeven moment kun je er niks mee en wordt je er idd echt compleet gek van. Heb nu zelf opgeschoren zijkanten en bovenop wat langer en ziet er verzorgd uit + dat je het binnen mum van tijd goed hebt.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:01 schreef Moffol het volgende:
[..]
Lang haar is geen aanrader, ik had het en na een tijdje word je er gestoord van. Dat laatste is simpel en ziet er naar mijn mening gewoon verzorgd uit.
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:34 schreef MineraalWater het volgende:
Haar kan wel veel uitmaken, Het kan je er ouder uit laten zien of juist niet.
Het kan je ook meer zelfvertrouwen geven.
Ga anders eens langs het Mooie haren topic #23
Hier een voorbeeld van hoe mijn kapsel eerst was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En erna:Nou, wat een vooruitgang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
ik heb de ballen niet echtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:18 schreef Chai het volgende:
Ik denk geen troll, maar hij is gewoon niet zo daadkrachtig.
Jawel. 1 kg Zweedse ballen in je maag.quote:
truequote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:23 schreef Michielos het volgende:
Makeover? Beste wat je ooit kunt doen. Man.. wat heb je te verliezen?
quote:Op zondag 1 april 2012 13:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
true
ik heb kapper geboekt voor over 2 weken
Dat was zeker reuze spannend, het maken van die afspraak.quote:Op zondag 1 april 2012 13:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
true
ik heb kapper geboekt voor over 2 weken
ben 2 weken op vakantie dus dat gaat niet eehquote:Op zondag 1 april 2012 13:19 schreef MAHL het volgende:
Twee weken?Jongen, doe het gewoon morgen. Het ziet er toch niet uit zo, met die natte dweil op je kop.
Wel, dan ga je meteen met je broertjequote:Op zondag 1 april 2012 13:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ben 2 weken op vakantie dus dat gaat niet eeh
Op vakantie kun je ook naar de kapper.quote:Op zondag 1 april 2012 13:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ben 2 weken op vakantie dus dat gaat niet eeh
dan weet jij niet waar ik zitquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dan weet jij niet waar ik zit
t is een soort alcatrass
Kan je je niet echt voorstellen voordat je er daatwerkelijk geweest bent.
ik ben sinds mijn 12e al niet meer in Nederland geweest, ik ben nu 16.quote:
Ik snap het ergens wel. De meeste mensen zijn bang voor verandering. Ook bang dat opeens alle ogen op hun gericht zijn en ze kritiek te verduren krijgen . nee, dan lekker veilig doen wat je altijd al gedaan hebt. Alleen..quote:
jezus man.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik snap het ergens wel. De meeste mensen zijn bang voor verandering. Ook bang dat opeens alle ogen op hun gericht zijn en ze kritiek te verduren krijgen . nee, dan lekker veilig doen wat je altijd al gedaan hebt. Alleen..
Als je doet wat je altijd al gedaan hebt, krijg je ook wat je altijd al gekregen hebt.
Dus: TS, beter ga je snel naar die kapper toe, laat je je een leuk model knippen, nodig je een chick uit om eens samen met je te gaan winkelen en kleren te kopen en heb je eens schijt wat de mening van je WOW vrienden erna zal zijn
ooeeeh zeker mooiquote:
idd, ben wel benieuwd wat het eindresultaat zal zijn. Als dat er überhaupt wel komt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
TS opent wel een topic maar wil eigenlijk niet veranderen.
Volgens mij hebben we zijn grootste probleem ook wel gevonden: Bang voor veranderingen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:59 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
ooeeeh zeker mooi
[..]
idd, ben wel benieuwd wat het eindresultaat zal zijn. Als dat er überhaupt wel komt.
you got mequote:Op dinsdag 17 april 2012 16:13 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we zijn grootste probleem ook wel gevonden: Bang voor veranderingen.
Gewoon doen, het kan er niet slechter op worden(is dit motivere.nd)quote:
Quit bitching en vraag het aan de fakking kapper.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:42 schreef gogosweden het volgende:
alleen heb ik de kop daar niet voor
hoe fix je het in zo'n "model" eigenlijk ?
Doen. En nu met je luie ass richting de kapper.quote:
iddquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Quit bitching en vraag het aan de fakking kapper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de rest wat er in het topic al werd gezegd: Aankomen.Wie wil zoekt een mogelijkheid, wie niet wil zoekt een excuus.
Hij heeft toch veel vriendinnen!quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Komop heb je het nou nog steeds niet gedaan?Ik zou srs even met een meisje van je school ervoor gaan zitten, eentje met wie je goed bevriend bent oid. Of je gaat naar de kapper daar kunnen ze je vooralsnog het beste adviseren. Wees niet zo'n autist
mee eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
nee, maar ik wou het sowieso deze week doen. En moest er vandaag langs op weg naar de super, dus ik dacht fuck it.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:09 schreef Chocolatebear het volgende:
JAJAGOGOSWEDEN DELIVERS!
Zeg het op, schrok je van mijn testikelkapings bedreigingen?
Deze mentaliteit moet je aanhouden man. Risico's nemen is goed. Het ziet er tien keer beter uit man.quote:
Idd iets lager doenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:13 schreef TJV het volgende:
Nu nog een beetje zelfverzekerd staan en je vest niet zo hoog dicht doen.
Baas.
Ik denk dat hij eerst tips nodig heeft waar hij het beste kan kopen omdat hij niet zo'n groot buget heeftquote:Op donderdag 19 april 2012 16:22 schreef Chocolatebear het volgende:
Wanneer ga je je garderobe aan passen?
die was te verwachtenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:22 schreef Chocolatebear het volgende:
Wanneer ga je je garderobe aan passen?
Sorry.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die was te verwachten
ik heb nog 130 euro kleedgeld tot de 30e deze maand. Daarna komt er weer 40 bij
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:09 schreef gogosweden het volgende:
zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben trots op je .
En je was niet dronken toen je ging ?
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2012 16:39:14 ]
ik moet het hier met de Zweedse winkels doen hequote:Op donderdag 19 april 2012 16:38 schreef Juminelle het volgende:
Tof kapsel! Eindelijk![]()
Overigens zou ik op sites als ASOS kijken voor kleding. Cheap en de kleding daar is best tof
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben trots op je .
En je was niet dronken toen je ging ?
Kan je niet online kopen dan? ASOS heeft gratis verzending wereldwijd.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik moet het hier met de Zweedse winkels doen he
en de enigste winkel hier die wat stuff voor mannen heeft is Dressmann en H&M
Internetwinkels brah.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik moet het hier met de Zweedse winkels doen he
en de enigste winkel hier die wat stuff voor mannen heeft is Dressmann en H&M
Haal v-hals shirtjes, spijkerbloesje, beige broek. Outfit nummer 1 en kost je ongeveer 100 euro.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die was te verwachten
ik heb nog 130 euro kleedgeld tot de 30e deze maand. Daarna komt er weer 40 bij
Zoek nou maar leuke kleding!quote:Op donderdag 19 april 2012 16:55 schreef gogosweden het volgende:
correctie, ik heb nog 250 euro te besteden.
Had de boekhouding al een tijdje niet meer gedaan
Dit soort verassingen
ik weet toch niet wat je smaak is!quote:
http://www.asos.com/quote:Op donderdag 19 april 2012 16:57 schreef gogosweden het volgende:
smaak boeit me niet, want die heb ik niet echt,
T moet er een beetje goed uit zien enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
ik heb t liever uit de winkel omdatquote:
Oh ja, sjongequote:Op donderdag 19 april 2012 16:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb t liever uit de winkel omdat
1. ik heb geen mogelijkheid om via internet te bestellen (ook niet via mijn ouders, die hebben daar wat tegen)
en 2, omdat ik geen flauw idee heb wat mijn maten zijn.
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:58 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Simpele outfit. Bij elkaar iets minder dan 127 euro in combinatie met dat eerste jasje, anders 160 euro.Ga rukken zeg, adviseer die jongen eens fatsoenlijke kleren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan niet rukken. Daarnaast is dit gewoon een goede, goedkope en simpele outfit voor een jongen van zijn leeftijd.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ga rukken zeg, adviseer die jongen eens fatsoenlijke kleren.
Dit^quote:Op donderdag 19 april 2012 17:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik kan niet rukken. Daarnaast is dit gewoon een goede, goedkope en simpele outfit voor een jongen van zijn leeftijd.
Ik zei niks over jezelf rukken. Verder, kutkleren.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik kan niet rukken. Daarnaast is dit gewoon een goede, goedkope en simpele outfit voor een jongen van zijn leeftijd.
Hoezo heb je die mogelijkheid niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb t liever uit de winkel omdat
1. ik heb geen mogelijkheid om via internet te bestellen (ook niet via mijn ouders, die hebben daar wat tegen)
en 2, omdat ik geen flauw idee heb wat mijn maten zijn.
Inderdaad, Gratis retour, Er staat ook een hele uitleg over de maten.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoezo heb je die mogelijkheid niet.
En als je maten niet kloppen dan kan je het altijd terugsturen he.
Echte skinny jeans is niet echt aan te raden bij zijn figuur. Dan lijkt hij nog dunner.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:03 schreef aspirantspierbundel het volgende:
naar wat ik weet worden de meeste meiden wild van skinny jeans, dus maak gebruik van je slanke benen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |