abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109849889
OP van het eerste deel:

quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:01 schreef Governo het volgende:
Ik krijg vaak van mensen te horen dat ik net een jongen ben qua gedrag. Ik hou van voetbal, speel in mijn vrije tijd graag Fifa, en sport ook veel. Ik heb vrouwelijke, maar ook veel mannelijke vrienden.
Ook heb ik liever een voetbalavondje, dan een 'beauty-avond'.
Draag nooit echte 'meisjes-kleding' zoals rokjes of jurkjes, maar vaak blousjes met een jasje, of in de zomer gewoon een leuk shirtje. Verder zie ik er wel gewoon normaal 'vrouwelijk' uit.
Nu viel het mij eens op dat ik veel mannelijke vrienden heb, maar al lange tijd geen vriend meer heb gehad (lees; als liefde). Valt de huidige moderne man alleen op meisjes-meisjes? Of hebben ze veel liever een maatje op samen op de bank voetbal mee te kijken, en ben ik deze heren gewoon nog niet tegengekomen?
En additional info:

quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:15 schreef Governo het volgende:
Ik weet niet of het van belang is, maar ik meld het maar even: ik doe als sport volleybal. Best vrouwelijk toch? Voor zover een sport mannelijk of vrouwelijk kan zijn :)

Oja, ook een van de redenen waarom ik iets vrouwelijker wil worden: Na je examen is het bij ons op school zo dat wij gala hebben. Nu heeft een klasgenoot van mij, en tevens een goede vriend, van mij laatst gevraagd of ik in jurk kwam of in pak... Naja, nu wil ik iedereen dan dus ook een beetje kunnen verbazen dat ik wel degelijk mooi en vrouwelijk kan zijn :Y

[ Bericht 12% gewijzigd door -Strawberry- op 03-04-2012 14:41:01 ]
pi_109849910
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef Governo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom net van de fiets. Het haar zit normaal iets luchtiger zeg maar.
Ik post er zo ook nog wel even een van de schoenen :Y
Ik vind het leuk wat je hebt gekocht. Vind je het zelf ook leuker dan wat je op eerdere foto's aan had?
pi_109850083
Valt ook allemaal reuze mee. Heb het zelf dan ook niet helemaal op echte meisjes-meisjes.
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:36:34 #4
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_109850087
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:32 schreef -Strawberry- het volgende:
OP van eerste deel (door Governo):

Ik krijg vaak van mensen te horen dat ik net een jongen ben qua gedrag. Ik hou van voetbal, speel in mijn vrije tijd graag Fifa, en sport ook veel. Ik heb vrouwelijke, maar ook veel mannelijke vrienden.
Ook heb ik liever een voetbalavondje, dan een 'beauty-avond'.
Draag nooit echte 'meisjes-kleding' zoals rokjes of jurkjes, maar vaak blousjes met een jasje, of in de zomer gewoon een leuk shirtje. Verder zie ik er wel gewoon normaal 'vrouwelijk' uit.
Nu viel het mij eens op dat ik veel mannelijke vrienden heb, maar al lange tijd geen vriend meer heb gehad (lees; als liefde). Valt de huidige moderne man alleen op meisjes-meisjes? Of hebben ze veel liever een maatje op samen op de bank voetbal mee te kijken, en ben ik deze heren gewoon nog niet tegengekomen?
sowieso hebben jongens vaak liever een maatje met wie ze voetbal kunnen kijken en dat soort dingen, maar dat is iets anders dan liefde.

je ziet er echt niet jongensachtig uit of zo, dus daar ligt het niet aan.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:36:37 #5
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109850092
Nou nee, ik vind het juist erg leuk als je dat met een meid kan doen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_109850227
Ik vind je er al een heel stuk op vooruit gegaan hoor. Het kan nog wel een stuk vrouwelijker natuurlijk maar om nou in 1 keer van het ene naar het andere uiterste te gaan is ook raar.
pi_109850263
Soort tomboy ? Ik vind die meisjes wel leuk qua gedrag, zolang ze er niet uit gaan zien als een "jongen" is er geen probleem mee toch.

Vroeger speelde ik ook liever met barbie dan action man.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:42:35 #8
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_109850396
Ik vind het wel leuk, zie er niks verkeerds aan..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:43:28 #9
369523 Governo
You made my day!
pi_109850429
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind het leuk wat je hebt gekocht. Vind je het zelf ook leuker dan wat je op eerdere foto's aan had?
Ja eigenlijk wel :Y Voel me er ook meteen veel vrouwelijker in!
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:44:33 #10
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_109850477
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:43 schreef Governo het volgende:

[..]

probeer alleen nog iets vrolijker te kijken op die foto.
hoe oud ben je nu eigenlijk?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:44:46 #11
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_109850492
quote:

[..]

Leuke kleding! Ziet er leuk uit! *O*
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:45:08 #12
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_109850502
Ik denk dat iets meer makeup je wel mooi zou staan.
Misschien wat (bruine) eyeliner, klein beetje blush en iets op je lippen.
Niet te overdreven, gewoon subtiel. Denk vooral dat eyeliner je wel mooi staat.
Heaven is a place on earth with you
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:48:11 #13
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109850639
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:45 schreef Sinosappel het volgende:
Oeeeh! Make-over! :D
With my pack on my back, down the road I will stray.
  dinsdag 3 april 2012 @ 15:05:41 #14
369523 Governo
You made my day!
pi_109851448
quote:
18s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:44 schreef TBakkert het volgende:

[..]

probeer alleen nog iets vrolijker te kijken op die foto.
hoe oud ben je nu eigenlijk?
16.
  dinsdag 3 april 2012 @ 15:06:24 #15
369523 Governo
You made my day!
pi_109851477
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:45 schreef Sinosappel het volgende:
Ja dat heeft een vriendin van mij laatst ook bij mij geprobeerd. Stond opzich wel mooi, maar ik moet nog eerst maar eens flink oefenen om dat er een beetje netjes op te krijgen :P
pi_109851603
quote:

[..]

Dat is mooi. :)
  dinsdag 3 april 2012 @ 15:11:00 #17
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_109851649
Weet je hoe moeilijk eyeliner is :'(
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 3 april 2012 @ 15:13:25 #18
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_109851733
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:06 schreef Governo het volgende:

[..]

Ja dat heeft een vriendin van mij laatst ook bij mij geprobeerd. Stond opzich wel mooi, maar ik moet nog eerst maar eens flink oefenen om dat er een beetje netjes op te krijgen :P
Ik zou een liquid eyeliner kopen. Rustig opbrengen, je oog klein beetje straktrekken en dan van buiten naar binnen zo dicht mogelijk bij je wimpers een lijntje zetten. Dat gaat sowieso niet strak zijn dus daarna met een wattenstaafje er langs gaan zodat het een rechte lijn wordt.
  dinsdag 3 april 2012 @ 15:14:14 #19
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_109851770
quote:
8s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:11 schreef Harajuku. het volgende:
Weet je hoe moeilijk eyeliner is :'(
Eyeliner heeft ze niet ECHT nodig, want haar ogen zijn al best duidelijk...

Als ze dat gaat gebruiken, dan zou ik aanraden om het echt minimaal te doen.

Haar wenkbrauwen mogen wel even iets donkerder en harder aangezet worden. Ik denk dat dat veel mooier staat.

Ze is trouwens pas 16, dus dan gaat het gewoon echt een beauty worden binnen 3-4 jaar mits ze haar kapsel enzo goed krijgt... :)
  dinsdag 3 april 2012 @ 15:15:19 #20
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_109851812
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:14 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Eyeliner heeft ze niet ECHT nodig, want haar ogen zijn al best duidelijk...
[ afbeelding ]

Als ze dat gaat gebruiken, dan zou ik aanraden om het echt minimaal te doen.

Haar wenkbrauwen mogen wel even iets donkerder en harder aangezet worden. Ik denk dat dat veel mooier staat.
Ja mee eens
pi_109853073
zeggen mensen ook altijd van mij weet iemand waar dit aan ligt kword er egt onzeker van
pi_109857078
Ik ben niet zo thuis in haarmode, maar ik heb ook het idee dat je het best een kapsel zou staan waarbij je voorhoofd helemaal bedekt is, omdat je vrij rond gezicht hebt, want dan 'omlijst' is en daardoor goed uitkomt. Of juist helemaal niet voor je voorhoofd, dat zou ook kunnen dat kan ik niet beoordelen, maar dit lijkt me een beetje halfslachtig.

Verder vind ik het spijkerjasje erg geslaagd, erg vrouwelijk maar totaal niet truttig, en waarschijnlijk dus wel passend bij je. Korte leren jasjes met hoekige maar smalle schouders zou ook wel wat voor je zijn denk ik. Het korte accentueert heup/tailleverhouding en dat is de meest basale vrouwellijkheid. Vrouwelijkheid lijkt misschien best ingewikkeld in zijn uitwerking, eigenlijk draait het alleen maar om tegenstellingen, hoe duidelijker de verschillen met een mannelijk postuur naar voren komen, hoe vrouwelijker het is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_109857621
Governo, ik denk dat oorbellen je leuk zouden staan.. niet van die grote frutseldingen maar een simpel knopje in een neutrale kleur of van die oorbellen met bruine veren eraan hangend (zijn in en niet truttig).
en idd wat Yi-Long zegt, misschien moet je je wenkbrauwen iets duidelijker maken, zo trek je automatisch meer aandacht naar je ogen en aangezien die redelijk groot zijn hoef je daar dan niet zo veel make-up op te doen.
Gebruik je mascara?

Verder heb je mooie handen, zoals ik het nu zie. Hoop dat je je nagels niet afklooft haha :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2012 17:33:39 ]
pi_109866347
Ik vind het zo tof dat je je hier allemaal tips laat aanmeten en er ook echt wat mee doet. Heel stoer!
En het werpt vruchten af zie ik ;)
Je haar vind ik veel verbeterd. En ook je kleding is wat vlotter. Als ik jou was zou ik nog wat experimenteren met wat kleur. Een gekleurd shirtje, opvallende ketting, verenoorbellen zoals iemand zei. Kleine dingetjes kunnen een groot effect hebben. (en die voorgaande hoeven natuurlijk niet allemaal tegelijk :P tis geen kermis).
Ik ben alleen niet helemaal uit over het spijkerjasje. Spijker op spijer (mits in verschillende kleuren) is weer helemaal hot, maar het model van het jasje is wel een beetje ouderwets. Waar je goed mee weg zou kunnen komen, als dan iets anders heel verfrissends eronderuit zou komen. Dus mijn advies van de dag: spijkerjasje combineren met iets hippers (leuk jurkje?) en het gestreepte shirtje combineren met n getailleerde blazer en n leuke gekleurde ketting.
^O^
Oh en die sandalen zijn erg leuk voor de zomer. Comfy ook
Life is sweet, life is bitter...
pi_109918993
Ik vind het wel echt al een grote stap vooruit van die vorige foto :D leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')