En additional info:quote:Op maandag 5 maart 2012 17:01 schreef Governo het volgende:
Ik krijg vaak van mensen te horen dat ik net een jongen ben qua gedrag. Ik hou van voetbal, speel in mijn vrije tijd graag Fifa, en sport ook veel. Ik heb vrouwelijke, maar ook veel mannelijke vrienden.
Ook heb ik liever een voetbalavondje, dan een 'beauty-avond'.
Draag nooit echte 'meisjes-kleding' zoals rokjes of jurkjes, maar vaak blousjes met een jasje, of in de zomer gewoon een leuk shirtje. Verder zie ik er wel gewoon normaal 'vrouwelijk' uit.
Nu viel het mij eens op dat ik veel mannelijke vrienden heb, maar al lange tijd geen vriend meer heb gehad (lees; als liefde). Valt de huidige moderne man alleen op meisjes-meisjes? Of hebben ze veel liever een maatje op samen op de bank voetbal mee te kijken, en ben ik deze heren gewoon nog niet tegengekomen?
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:15 schreef Governo het volgende:
Ik weet niet of het van belang is, maar ik meld het maar even: ik doe als sport volleybal. Best vrouwelijk toch? Voor zover een sport mannelijk of vrouwelijk kan zijn
Oja, ook een van de redenen waarom ik iets vrouwelijker wil worden: Na je examen is het bij ons op school zo dat wij gala hebben. Nu heeft een klasgenoot van mij, en tevens een goede vriend, van mij laatst gevraagd of ik in jurk kwam of in pak... Naja, nu wil ik iedereen dan dus ook een beetje kunnen verbazen dat ik wel degelijk mooi en vrouwelijk kan zijn
Ik vind het leuk wat je hebt gekocht. Vind je het zelf ook leuker dan wat je op eerdere foto's aan had?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef Governo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom net van de fiets. Het haar zit normaal iets luchtiger zeg maar.
Ik post er zo ook nog wel even een van de schoenen
sowieso hebben jongens vaak liever een maatje met wie ze voetbal kunnen kijken en dat soort dingen, maar dat is iets anders dan liefde.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:32 schreef -Strawberry- het volgende:
OP van eerste deel (door Governo):
Ik krijg vaak van mensen te horen dat ik net een jongen ben qua gedrag. Ik hou van voetbal, speel in mijn vrije tijd graag Fifa, en sport ook veel. Ik heb vrouwelijke, maar ook veel mannelijke vrienden.
Ook heb ik liever een voetbalavondje, dan een 'beauty-avond'.
Draag nooit echte 'meisjes-kleding' zoals rokjes of jurkjes, maar vaak blousjes met een jasje, of in de zomer gewoon een leuk shirtje. Verder zie ik er wel gewoon normaal 'vrouwelijk' uit.
Nu viel het mij eens op dat ik veel mannelijke vrienden heb, maar al lange tijd geen vriend meer heb gehad (lees; als liefde). Valt de huidige moderne man alleen op meisjes-meisjes? Of hebben ze veel liever een maatje op samen op de bank voetbal mee te kijken, en ben ik deze heren gewoon nog niet tegengekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
Ja eigenlijk welquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het leuk wat je hebt gekocht. Vind je het zelf ook leuker dan wat je op eerdere foto's aan had?
probeer alleen nog iets vrolijker te kijken op die foto.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:43 schreef Governo het volgende:
[..]
Ja eigenlijk welVoel me er ook meteen veel vrouwelijker in!
Leuke kleding! Ziet er leuk uit!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:43 schreef Governo het volgende:
[..]
Oeeeh! Make-over!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:45 schreef Sinosappel het volgende:
Ik denk dat iets meer makeup je wel mooi zou staan.
Misschien wat (bruine) eyeliner, klein beetje blush en iets op je lippen.
Niet te overdreven, gewoon subtiel. Denk vooral dat eyeliner je wel mooi staat.
16.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
probeer alleen nog iets vrolijker te kijken op die foto.
hoe oud ben je nu eigenlijk?
Ja dat heeft een vriendin van mij laatst ook bij mij geprobeerd. Stond opzich wel mooi, maar ik moet nog eerst maar eens flink oefenen om dat er een beetje netjes op te krijgenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:45 schreef Sinosappel het volgende:
Ik denk dat iets meer makeup je wel mooi zou staan.
Misschien wat (bruine) eyeliner, klein beetje blush en iets op je lippen.
Niet te overdreven, gewoon subtiel. Denk vooral dat eyeliner je wel mooi staat.
Dat is mooi.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:43 schreef Governo het volgende:
[..]
Ik zou een liquid eyeliner kopen. Rustig opbrengen, je oog klein beetje straktrekken en dan van buiten naar binnen zo dicht mogelijk bij je wimpers een lijntje zetten. Dat gaat sowieso niet strak zijn dus daarna met een wattenstaafje er langs gaan zodat het een rechte lijn wordt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:06 schreef Governo het volgende:
[..]
Ja dat heeft een vriendin van mij laatst ook bij mij geprobeerd. Stond opzich wel mooi, maar ik moet nog eerst maar eens flink oefenen om dat er een beetje netjes op te krijgen
Eyeliner heeft ze niet ECHT nodig, want haar ogen zijn al best duidelijk...quote:
Ja mee eensquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Eyeliner heeft ze niet ECHT nodig, want haar ogen zijn al best duidelijk...
[ afbeelding ]
Als ze dat gaat gebruiken, dan zou ik aanraden om het echt minimaal te doen.
Haar wenkbrauwen mogen wel even iets donkerder en harder aangezet worden. Ik denk dat dat veel mooier staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |