* gogosweden meldtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:50 schreef kikoooooo het volgende:
Poeptopics![]()
in before mensen die slechts 2x per week poepen
Twittertopic.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:37 schreef beelz het volgende:
Ik ben net wezen schijten. Het was de tweede keer vandaag dat ik mijn darminhoud op de porceleinen troon heb laten reizen naar de zee. Dit was wel de beste ervaring, hoewel de eerste keer kakken ook prettig was.
Mijn kat miauwde.
Nee man. Poepen in baas z'n tijdquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:44 schreef FUFR het volgende:
stelletje viezeriken, beetje poepen op andermans pot.
Gewoon thuis doen! opstaan, siggie, koffie, poepen, douchen.
nix laptop of telefoon maar gewoon alle aandacht naar je kringspier!
of ik thuis poep of op de zaak is voor mij hetzelfdequote:
Volgens mij kunnen alleen mannen datquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:18 schreef kikoooooo het volgende:
Ik post dit live vanaf het toilet op t werk.
Poepen in de tijd van de baas
oh nee hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:59 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen alleen mannen dat
ik schijt het liefst twee keer per dag de pot van kantoor volquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:45 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ik kan het niet, heb weleens urenlang met buikkramp gelopen tot ik weer thuis was.
Dit, ik heb zelfs ooit eens berekend wat ik per jaar van mijn werkgever krijg aan poepgeld!quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik schijt het liefst twee keer per dag de pot van kantoor vol
Even denken, ik spendeer er gemiddeld een half uur per dag, dat is op jaarbasis effectief.... eh...quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Dit, ik heb zelfs ooit eens berekend wat ik per jaar van mijn werkgever krijg aan poepgeld!Weet het zo alleen niet uit mijn hoofd
Ik ging vaak zelfs helemaal niet naar de wc op het werk, sommige mensen knoeien op de wcbril. Zaten 4 wc`s op de afdeling waar ik werkte en vaak allemaal vies. Dacht altijd dat alleen kerels dat doen maar sommige vrouwen zijn net zo smerig.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik schijt het liefst twee keer per dag de pot van kantoor vol
herstel: vrouwen zijn smeriger dan mannenquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:50 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ik ging vaak zelfs helemaal niet naar de wc op het werk, sommige mensen knoeien op de wcbril. Zaten 4 wc`s op de afdeling waar ik werkte en vaak allemaal vies. Dacht altijd dat alleen kerels dat doen maar sommige vrouwen zijn net zo smerig.
Half uur per dag zit wel goed idd!quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Even denken, ik spendeer er gemiddeld een half uur per dag, dat is op jaarbasis effectief.... eh...
iets meer dan 2000 euro per jaar betaald schijten
Werk zelf bij een software bedrijf met 4 vrouwen toiletten en 2 vrouwen.. Wed maar dat wij heel die bakken volmaken!quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:55 schreef PriemGirl het volgende:
Vrouwen zijn idd smeriger
Enige vrouw op mijn afdeling. Schijtpot voor mij alleen! Wa ne luxe
Waarom doe je jezelf dat aan? Heel erg ongezond manquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:45 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ik kan het niet, heb weleens urenlang met buikkramp gelopen tot ik weer thuis was.
vrouwen vegen hun flos af met de brilquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:50 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ik ging vaak zelfs helemaal niet naar de wc op het werk, sommige mensen knoeien op de wcbril. Zaten 4 wc`s op de afdeling waar ik werkte en vaak allemaal vies. Dacht altijd dat alleen kerels dat doen maar sommige vrouwen zijn net zo smerig.
debiteuren crediteurenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:30 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
Heerlijk, en op kantoor nog fijner want dan loopt de tellerlaat wel altijd mijn werktelefoon op het bureau liggen want ik word nogal vaak gebeld.
Laatst zag ik een collega met een krantje onder zijn arm het toilet uit lopen.
Bang om op een vreemde pot te scheitequote:Op woensdag 14 maart 2012 17:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom doe je jezelf dat aan? Heel erg ongezond man
Heb ik hier ook al eens gezien en dan zit ik in een bedrijvencentrum.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:30 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
Heerlijk, en op kantoor nog fijner want dan loopt de tellerlaat wel altijd mijn werktelefoon op het bureau liggen want ik word nogal vaak gebeld.
Laatst zag ik een collega met een krantje onder zijn arm het toilet uit lopen.
Niet eens een foto?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
De eerste donatie aan de kantoorpot is gedaan
Mijn dagelijkse ritueel in de ochtend.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:44 schreef FUFR het volgende:
stelletje viezeriken, beetje poepen op andermans pot.
Gewoon thuis doen! opstaan, siggie, koffie, poepen, douchen.
nix laptop of telefoon maar gewoon alle aandacht naar je kringspier!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |