twitter:PVVEmmen twitterde op zondag 26-02-2012 om 11:33:26Heeft de #PVV al een mening over het politiek correct gehalte aan deelnemers van het nationale #songfestival? http://t.co/u8eNZ7ek reageer retweet
Zouden de repetities ondertussen begonnen zijn?twitter:s_eje twitterde op zondag 26-02-2012 om 12:53:05Generale songfestival , ben benieuwd!!! reageer retweet
Dat denk ik dus ook.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:26 schreef BVO het volgende:
Nou, ik bene r bij hoor.
Verwacht dat Raffaëla wint en Afrojack (die zit echt niet voor niets in die jury) de Songfestival versie zal mixen, daar legt ome John wel wat stuivers voor neer denk ik + op basis van de previews leent het nummer zich er ook wel voor.
Dan wint de beste toch steeds nog? Als Nadal al in de eerste ronde tegen Federer moet en het toernooi wint is dat hetzelfde als dat ze pas in de finale tegenover elkaar zouden staan. Alleen is de spanning wat minder omdat de opbouw ontbreekt.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:45 schreef Greys het volgende:
Het is gewoon kut, die battles, want stel nou dat Raffa en Joan de beste 2 nummers hebben.
En dat Joan er meteen uit gaat door de battle en dat Raf wint.
Dan wint de beste nog steeds jaquote:Op zondag 26 februari 2012 14:22 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dan wint de beste toch steeds nog? Als Nadal al in de eerste ronde tegen Federer moet en het toernooi wint is dat hetzelfde als dat ze pas in de finale tegenover elkaar zouden staan. Alleen is de spanning wat minder omdat de opbouw ontbreekt.
Ja maar ik wil Joan twee keer horenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:22 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dan wint de beste toch steeds nog? Als Nadal al in de eerste ronde tegen Federer moet en het toernooi wint is dat hetzelfde als dat ze pas in de finale tegenover elkaar zouden staan. Alleen is de spanning wat minder omdat de opbouw ontbreekt.
Ik ookquote:Op zondag 26 februari 2012 14:43 schreef grazz het volgende:
Ik voel spanning in me buikheb er echt veel zin in. Ik hoop vooral, dat we een keer een goede show krijgen te zien.
quote:
twitter:Gjin_Ceca twitterde op zondag 26-02-2012 om 15:56:57#songfestival#Albanees advies commissie tot nu toe zeer pozitive over Ivan en Rafaela, maar we zie later reageer retweet
twitter:timdouwsma twitterde op zondag 26-02-2012 om 15:53:57De generale repetities zijn nog druk aan de gang..ik houd er een redelijk gevoel aan over..maar vanavond gaan we knallen! #songfestival reageer retweet
Heeft ze nou serieus rood haar?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:07 schreef BVO het volgende:
Raffaëla had weinig om het lijf.
[ afbeelding ]
Ook dat klopt wel iddquote:Op zondag 26 februari 2012 16:46 schreef Fred_B het volgende:
Voor weinig kleren krijg je geen bonuspunten van de vakjury op het ESF, dus ik hoop dat het wel een goed liedje is.
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:07 schreef BVO het volgende:
Raffaëla had weinig om het lijf.
[ afbeelding ]
OMG ze heeft dan wel weinig vertrouwen in haar eigen zangkwaliteiten als ze zich zo moet uitdossen om op te vallen.quote:
Ik denk hetquote:Op zondag 26 februari 2012 17:47 schreef indaha het volgende:
[..]
OMG ze heeft dan wel weinig vertrouwen in haar eigen zangkwaliteiten als ze zich zo moet uitdossen om op te vallen.
Welkom in 2012.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:47 schreef indaha het volgende:
[..]
OMG ze heeft dan wel weinig vertrouwen in haar eigen zangkwaliteiten als ze zich zo moet uitdossen om op te vallen.
Helaas maar waar. Ga eens naar concerten van Rihanna, Beyonce etc. Veel te eng voor de gemiddelde TROS kijker.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:27 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik denk inderdaad niet dat dit in Nederland / door de TROS-kijkers gewaardeerd wordt... zal wel Joan of Pearl worden.
Denk je niet dat dit ook een hoop andere kijkers trekt?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:35 schreef grazz het volgende:
[..]
Helaas maar waar. Ga eens naar concerten van Rihanna, Beyonce etc. Veel te eng voor de gemiddelde TROS kijker.
die gaan liever naar het piratenfestijnquote:Op zondag 26 februari 2012 18:35 schreef grazz het volgende:
[..]
Helaas maar waar. Ga eens naar concerten van Rihanna, Beyonce etc. Veel te eng voor de gemiddelde TROS kijker.
Wat flauw zegquote:Op zondag 26 februari 2012 18:40 schreef Greys het volgende:
Al onze vlaggen, boa's etc zijn zojuist in beslag genomen
Viel mee dat we onze rwb jurkies niet uit hoeven.
Jawel, maar heb er geen vertrouwen in. Nahja dan ga ik wel voor de Indiaan of onze Parelquote:Op zondag 26 februari 2012 18:37 schreef APK het volgende:
[..]
Denk je niet dat dit ook een hoop andere kijkers trekt?
Och, zal wel teveel TROS uitstralenquote:Op zondag 26 februari 2012 18:40 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
die gaan liever naar het piratenfestijn
John de Molquote:Op zondag 26 februari 2012 18:40 schreef Greys het volgende:
Als het begonnen is zullen ze wel wat minder posten daar in de zaal gok ikquote:Op zondag 26 februari 2012 18:43 schreef Laysa het volgende:
Godver....ik moet nu 3 topics in de gaten houden![]()
misschien willen ze het een beetje ingetogen houden?
ik roep maar wat geks
ohja...bij de tros is het niet deze week ''twitteren behind the scene''quote:Op zondag 26 februari 2012 18:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het begonnen is zullen ze wel wat minder posten daar in de zaal gok ik
Heb jij wel een vlag bij je op de bank?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:50 schreef Cee het volgende:
Hoi hoi! Ik kom net binnenvallen maar zit al bijna startklaar voor De GroteAvond.
Een vlag van verstandsverbijstering, is dat ook goed?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb jij wel een vlag bij je op de bank?
Kan handig zijn!quote:Op zondag 26 februari 2012 18:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Een vlag van verstandsverbijstering, is dat ook goed?
Deze, dit is het live topic en Fokkers spotten kan dan in dit topic: SPOT THE FOK!KERS!quote:Op zondag 26 februari 2012 18:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
welk topic wordt hét topic om te posten tijdens de show? Heb geen zin om drie topics te volgen
bron: eurovision.tvquote:Duel 1 - Tim versus Pearl
The first duel to perform are Tim with Undercover Love and Pearly with I Can Overcome.
Tim's song is very uptempo and a definite pop song with lots of colours and some quite clever choreography. He sings the song well and keeps a smile all the way through. This song is quite uplifting and has universal appeal. On stage he is joined by some dancers and backing singers.
Pearl has an incredibly powerful voice and her performance is very genuine and powerful with some brilliant lighting and effects, including some pyros towards the end of the performance. She wore a light blue dress and was joined on stage later on by some backing singers after performing most of the song by herself, letting her powerful voice carry the melody.
Duel 2 - Joan versus Raffaëla
The second duel is between Joan and her song You And Me and Raffaëla with Chocolatte.
Joan's performance is quite unconventional and her song has a distinct country feel. She stood on stage wearing a very interesting costume (we won't reveal it as we believe it is worth the surprise). She is joined on stage by a backing singer and other support wearing equally unusual costumes. Her performance is good and her voice is very powerful and distinctive.
Raffaëla has a Beyoncé inspired disco/R'n'B very high tempo song. Her costume is also worth the wait so we won't reveal anything here but be sure to tune in! The song has some heavy beats and very active stage lighting along with some very energetic dancing. Despite all the action on stage her vocals remained good throughout.
Duel 3 - Kim versus Ivan
The final duel is between Kim with Children Of The World and Ivan with Take Me As I am
Kim's song has a definite Disney element to it with a very magical start with Kim sitting at a white piano. Her voice is very powerful and her stage presence is good. Kim has in fact performed with British superstar Adele so she seemed up to the challenge. Her song has a very distinct message and Kim is joined by some backing singers on stage.
Ivan's song is very upbeat and inspired 70's pop. His performance has a very homely feel with a number of backing singers surrounding him. The vocals of the song are very strong and he knows how to own the stage. Unlike some of the other songs he has not used any energetic dancing or effects, instead relying on the song to carry him through the performance.
Now that you have a little impression of each of the performances tonight, be sure to watch Nationaal Songfestival 2012 right here on Eurovision.tv from 20:30 CET.
Twijfelt Pierre Kartner daaraan?quote:
Oh, hou hem een beetje in de gaten, karinaquote:Op zondag 26 februari 2012 19:10 schreef TheVulture het volgende:
Ben voor het eerst sinds 2005 weer een beetje echt opgefokt enthousiaat voor het NSF
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:13 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, hou hem een beetje in de gaten, karina
Mooi lullig is datquote:Op zondag 26 februari 2012 18:40 schreef Greys het volgende:
uiteraardquote:Op zondag 26 februari 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]Maar ik weet dat jullie braaf zullen zijn
gewoon willekeurig posts weg gooien... het gaat waarschijnlijk zo snel, dat ze geeneens gemist worden...quote:Op zondag 26 februari 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]Maar ik weet dat jullie braaf zullen zijn
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:22 schreef cptmarco het volgende:
[..]
gewoon willekeurig posts weg gooien... het gaat waarschijnlijk zo snel, dat ze geeneens gemist worden...
Ik ga zo even slapen en eten, dus het eerste uur is voor jouquote:Op zondag 26 februari 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]Waarschijnlijk wel ja. En ik ga zometeen naar de huiskamer verhuizen, dan zit ik met een laptop, dan ben ik niet zo heel erg vlot.
Geen Raffaquote:Op zondag 26 februari 2012 19:36 schreef Fred_B het volgende:
Ik lees nu al op een paar plaatsen dat Joan niet de meest gelukkige kledingkeuze heeft gemaakt (Indiaan...). Hopelijk verpest dat haar kansen niet.
k*tzooiquote:Op zondag 26 februari 2012 19:38 schreef TheVulture het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_songfestival__.html
Dit gaat Nederland niet bekoren denk ik zo
Goedzo!quote:Op zondag 26 februari 2012 19:41 schreef BVO het volgende:
Liever de jarretels van Raffa dan Joan in een Indianenpak.
Btw, stemmen kan ook via live.songfestival.nl
Kimquote:Op zondag 26 februari 2012 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Ach Nederland heeft een trackrecord om met verkeerde kledingkeuzes goeie liedjes om zeep te helpen... dus we zullen inderdaad wel voor Pearl of Kim kiezen
Als je terug bent zijn er denk ik 10 topics volquote:Op zondag 26 februari 2012 19:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga zo even slapen en eten, dus het eerste uur is voor jou
Mijn gedachte ook jaquote:Op zondag 26 februari 2012 16:24 schreef Jojoke het volgende:
Zo te zien gaat Raffaëla een Rihannatje doen
Jezus wat kinderachtigquote:Op zondag 26 februari 2012 18:40 schreef Greys het volgende:
Het ergste is dat hij een aantal weken geleden nog boos was op de opzet van het Nationaal Songfestival en dat het niet eerlijk was dat er jonge mensen waren gekozen.quote:
Dat ie in een boxer op bushokjes stond was wel zijn eigen schuldquote:Op zondag 26 februari 2012 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja daar kan ie dan nog weinig aan doen, die bril doet ie toch echt zelf.
Ik heb hem ooit een keer meegemaakt bij een optreden, wat een kapsones heeft die man.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:04 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Het ergste is dat hij een aantal weken geleden nog boos was op de opzet van het Nationaal Songfestival en dat het niet eerlijk was dat er jonge mensen waren gekozen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel fout, ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:05 schreef Tinteling het volgende:
Wat een bril van Jan Smit, vreselijk.
Ik ook nietquote:Op zondag 26 februari 2012 20:05 schreef MissJ het volgende:
ik heb nog geen 1 liedje gehoord, dus ben zeer benieuwd!
dus dat, veel leuker als je nog niks gehoord hebt. Dan is de verrassing des te groter. Of juist nietquote:Op zondag 26 februari 2012 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Niemand nog, alleen hele kleine stukjes. Ik luister sowieso nooit van te voren, is leuker
Same here, dit is lekker iedereen afzeiken (behalve Joan dan)quote:Op zondag 26 februari 2012 20:08 schreef ouderejongere het volgende:
Vanavond dan maar eens geen SBS Wegmisbruikers/Onderkoffer, dit is nog erger, dus leuker om te voorzien van commentaar.
dus ditquote:Op zondag 26 februari 2012 20:08 schreef ouderejongere het volgende:
Vanavond dan maar eens geen SBS Wegmisbruikers/Onderkoffer, dit is nog erger, dus leuker om te voorzien van commentaar.
Afzeiken is niet leukquote:Op zondag 26 februari 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Same here, dit is lekker iedereen afzeiken (behalve Joan dan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik was toen niet thuis. Was voor 't eerst dat ik baalde dat ik slechte tv had gemist.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk krijgen we weer zo'n avond voorgeschoteld als toen met Vader Abraham en Sieneke. Dat was legendarische TV.
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:11 schreef BVO het volgende:
Toch maar eens een X stemmen op Raffa uitbrengen vanavond.
Ik heb het vorig jaar ook gemistquote:Op zondag 26 februari 2012 20:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was toen niet thuis. Was voor 't eerst dat ik baalde dat ik slechte tv had gemist.
Ik schakelde halverwege pas in, maar omg wat een epische tv was datquote:Op zondag 26 februari 2012 20:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was toen niet thuis. Was voor 't eerst dat ik baalde dat ik slechte tv had gemist.
Dan moet je niet stemmen maar plassen en drinken halen.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:12 schreef Bundesrepublik het volgende:
Op wie moet ik stemmen tijdens de battle tussen Kim en Ivan?
Denk je echt dat het wat uitmaakt en dat de winnaar niet al bepaald is?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:12 schreef Bundesrepublik het volgende:
Op wie moet ik stemmen tijdens de battle tussen Kim en Ivan?
wat is dat?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Kun je ook gewoon met de ouderwetse telefoon stemmen?
Je kunt via de site stemmenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Kun je ook gewoon met de ouderwetse telefoon stemmen?
Vader Abraham mocht beslissen wie naar het Songfestival moest. Alleen kon hij geen keuze maken. Hij wilde zelfs op een gegeven moment een muntje gooien. Ik lag toen dubbel.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:12 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:18 schreef Karina het volgende:
Ik heb met opzet mijn nagels korter gemaakt, kan ik sneller typen
Hahahaquote:Op zondag 26 februari 2012 20:18 schreef Karina het volgende:
Ik heb met opzet mijn nagels korter gemaakt, kan ik sneller typen
vanaf 04:00quote:Op zondag 26 februari 2012 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vader Abraham mocht beslissen wie naar het Songfestival moest. Alleen kon hij geen keuze maken. Hij wilde zelfs op een gegeven moment een muntje gooien. Ik lag toen dubbel.
het tv-sc-topic maakt ruzie of ze sbs of rtl moeten kijkenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
Dit gaat zometeen nog sneller dan het TV SC topic
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:22 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
het tv-sc-topic maakt ruzie of ze sbs of rtl moeten kijken
TR gedaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah.. ik ben er klaar voor
Dit is dus het programma waar ze gaan beslissen wie de kaaskoppen gaat vertegenwoordigen toch?
Ik ben volkomen blanco, nog NIKS gezien, dus ik ben benieuwd
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah.. ik ben er klaar voor
Dit is dus het programma waar ze gaan beslissen wie de kaaskoppen gaat vertegenwoordigen toch?
Ik ben volkomen blanco, nog NIKS gezien, dus ik ben benieuwd
Its ol in ingliesj.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:23 schreef cptmarco het volgende:
zijn het trouwens allemaal engelstalige liedjes of zit er ook wat nederlandstalig bij??
Ow... zijn er al een paar geweest dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]Er was ook nog haast niets te zien, maar wij zijn tegen Raffa, op een uitzondering na
Checkquote:Op zondag 26 februari 2012 20:23 schreef Lutte het volgende:
Ik ben trouwens voor Joan maar sop op Tim![]()
Racistische uitlating.quote:
Raffaelaquote:Op zondag 26 februari 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]Er was ook nog haast niets te zien, maar wij zijn tegen Raffa, op een uitzondering na
Nee welnee, we zijn uit principe tegen Raffa.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... zijn er al een paar geweest dan?
dus ik ben al te laat
Ik niet hoor... ik ben tegen die Joanquote:Op zondag 26 februari 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee welnee, we zijn uit principe tegen Raffa.
Ik vond van de 5-seconden-fragmentjes die van Raffa het best. Als de volle 4 minuten nog steeds 't best zijn dan ben ik voor Raffa. Word ik nu gelyncht?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik had niet gezaien dat jeje moest aanmeldenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:24 schreef ouderejongere het volgende:
ik ga me ook nog even registreren, we stemmen straks toch wel allemaal op dezelfde he?
AH ! owkeeeeeeequote:Op zondag 26 februari 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond van de 5-seconden-fragmentjes die van Raffa het best. Als de volle 4 minuten nog steeds 't best zijn dan ben ik voor Raffa. Word ik nu gelyncht?
Ze ziet er volgens de berichten uit als een hoer vanavond... dus ik betwijfel of je het leuk vindtquote:Op zondag 26 februari 2012 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond van de 5-seconden-fragmentjes die van Raffa het best. Als de volle 4 minuten nog steeds 't best zijn dan ben ik voor Raffa. Word ik nu gelyncht?
Vanaf het podium gezien links geloof ik.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:26 schreef RedFever007 het volgende:
Waar zitten de FOKkertjes ongeveer
Maar zeg nu zelf, je stuurt Raffaela naar het zonovergoten Azerbeidzjan, dat gun je haar toch?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]Alleen niet als het een HEEL leuk liedje is.
Hij had van mij wel in boxer mogen presenterenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:26 schreef Lutte het volgende:
Er is echt niks goed aan Jan, schoenen/stropdas/bril zijn walgelijk, broek te klein en jasje te krap.
Ceeke tochquote:Op zondag 26 februari 2012 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Thee en ananas en sinaasappel, rock & roll!
Ik ben gek op hoeren.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze ziet er volgens de berichten uit als een hoer vanavond... dus ik betwijfel of je het leuk vindt
Enkeltje zou wel leuk zijn inderdaadquote:Op zondag 26 februari 2012 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar zeg nu zelf, je stuurt Raffaela naar het zonovergoten Azerbeidzjan, dat gun je haar toch?
dat zal vanavond wel mee vallen...quote:Op zondag 26 februari 2012 20:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk weer een paar extreem slechte bijdrages...die zijn vaak het leukst.
What else is newquote:
Beau doet het beterquote:
pics?quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:28 schreef Crohnjurist het volgende:
Hij heeft geen wenkbrauwen meer door die bril!
Joan is wel me nummer 2 hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
BVO
Wij zijn samen voor Raffa en tegen Joan
Ik voel de liefde
Timquote:Op zondag 26 februari 2012 20:28 schreef Mascleta het volgende:
Tim tegen Pearl. Fuck, ik hoop dat Pearl wint, maar aangezien dit de Tros is en half vrouwelijk NL een nat broekje krijgt als alleen die Tim maar op beeld verschijnt ben ik bang dat dat het niet wordt.
Maar ze kan geen Engels?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Joan is wel me nummer 2 hoor.
Maar Raffa uiteraard dik op 1. Het enige waarmee je in het buitenland kan aankomen.
Ik vind Joans stem totaal niet mooi. Die van Raffaëlla wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar Raffa uiteraard dik op 1. Het enige waarmee je in het buitenland kan aankomen.
Tim lijkt op die ene van Westlife die solo is gegaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:29 schreef alors het volgende:
Wauw Pearl, looking hawt! en Tim is zo guitig
ja wat is dat nouquote:Op zondag 26 februari 2012 20:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |