Hahahaquote:Op zondag 26 februari 2012 20:18 schreef Karina het volgende:
Ik heb met opzet mijn nagels korter gemaakt, kan ik sneller typen
vanaf 04:00quote:Op zondag 26 februari 2012 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vader Abraham mocht beslissen wie naar het Songfestival moest. Alleen kon hij geen keuze maken. Hij wilde zelfs op een gegeven moment een muntje gooien. Ik lag toen dubbel.
het tv-sc-topic maakt ruzie of ze sbs of rtl moeten kijkenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
Dit gaat zometeen nog sneller dan het TV SC topic
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:22 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
het tv-sc-topic maakt ruzie of ze sbs of rtl moeten kijken
TR gedaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah.. ik ben er klaar voor
Dit is dus het programma waar ze gaan beslissen wie de kaaskoppen gaat vertegenwoordigen toch?
Ik ben volkomen blanco, nog NIKS gezien, dus ik ben benieuwd
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah.. ik ben er klaar voor
Dit is dus het programma waar ze gaan beslissen wie de kaaskoppen gaat vertegenwoordigen toch?
Ik ben volkomen blanco, nog NIKS gezien, dus ik ben benieuwd
Its ol in ingliesj.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:23 schreef cptmarco het volgende:
zijn het trouwens allemaal engelstalige liedjes of zit er ook wat nederlandstalig bij??
Ow... zijn er al een paar geweest dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]Er was ook nog haast niets te zien, maar wij zijn tegen Raffa, op een uitzondering na
Checkquote:Op zondag 26 februari 2012 20:23 schreef Lutte het volgende:
Ik ben trouwens voor Joan maar sop op Tim![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |