Heeft ze nou serieus rood haar?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:07 schreef BVO het volgende:
Raffaëla had weinig om het lijf.
[ afbeelding ]
Ook dat klopt wel iddquote:Op zondag 26 februari 2012 16:46 schreef Fred_B het volgende:
Voor weinig kleren krijg je geen bonuspunten van de vakjury op het ESF, dus ik hoop dat het wel een goed liedje is.
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:07 schreef BVO het volgende:
Raffaëla had weinig om het lijf.
[ afbeelding ]
OMG ze heeft dan wel weinig vertrouwen in haar eigen zangkwaliteiten als ze zich zo moet uitdossen om op te vallen.quote:
Ik denk hetquote:Op zondag 26 februari 2012 17:47 schreef indaha het volgende:
[..]
OMG ze heeft dan wel weinig vertrouwen in haar eigen zangkwaliteiten als ze zich zo moet uitdossen om op te vallen.
Welkom in 2012.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:47 schreef indaha het volgende:
[..]
OMG ze heeft dan wel weinig vertrouwen in haar eigen zangkwaliteiten als ze zich zo moet uitdossen om op te vallen.
Helaas maar waar. Ga eens naar concerten van Rihanna, Beyonce etc. Veel te eng voor de gemiddelde TROS kijker.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:27 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik denk inderdaad niet dat dit in Nederland / door de TROS-kijkers gewaardeerd wordt... zal wel Joan of Pearl worden.
Denk je niet dat dit ook een hoop andere kijkers trekt?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:35 schreef grazz het volgende:
[..]
Helaas maar waar. Ga eens naar concerten van Rihanna, Beyonce etc. Veel te eng voor de gemiddelde TROS kijker.
die gaan liever naar het piratenfestijnquote:Op zondag 26 februari 2012 18:35 schreef grazz het volgende:
[..]
Helaas maar waar. Ga eens naar concerten van Rihanna, Beyonce etc. Veel te eng voor de gemiddelde TROS kijker.
Wat flauw zegquote:Op zondag 26 februari 2012 18:40 schreef Greys het volgende:
Al onze vlaggen, boa's etc zijn zojuist in beslag genomen
Viel mee dat we onze rwb jurkies niet uit hoeven.
Jawel, maar heb er geen vertrouwen in. Nahja dan ga ik wel voor de Indiaan of onze Parelquote:Op zondag 26 februari 2012 18:37 schreef APK het volgende:
[..]
Denk je niet dat dit ook een hoop andere kijkers trekt?
Och, zal wel teveel TROS uitstralenquote:Op zondag 26 februari 2012 18:40 schreef Greys het volgende:
Al onze vlaggen, boa's etc zijn zojuist in beslag genomen
Viel mee dat we onze rwb jurkies niet uit hoeven.
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
die gaan liever naar het piratenfestijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |