Het ergste is dat hij een aantal weken geleden nog boos was op de opzet van het Nationaal Songfestival en dat het niet eerlijk was dat er jonge mensen waren gekozen.quote:
Dat ie in een boxer op bushokjes stond was wel zijn eigen schuldquote:Op zondag 26 februari 2012 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja daar kan ie dan nog weinig aan doen, die bril doet ie toch echt zelf.
Ik heb hem ooit een keer meegemaakt bij een optreden, wat een kapsones heeft die man.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:04 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Het ergste is dat hij een aantal weken geleden nog boos was op de opzet van het Nationaal Songfestival en dat het niet eerlijk was dat er jonge mensen waren gekozen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel fout, ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:05 schreef Tinteling het volgende:
Wat een bril van Jan Smit, vreselijk.
Ik ook nietquote:Op zondag 26 februari 2012 20:05 schreef MissJ het volgende:
ik heb nog geen 1 liedje gehoord, dus ben zeer benieuwd!
dus dat, veel leuker als je nog niks gehoord hebt. Dan is de verrassing des te groter. Of juist nietquote:Op zondag 26 februari 2012 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Niemand nog, alleen hele kleine stukjes. Ik luister sowieso nooit van te voren, is leuker
Same here, dit is lekker iedereen afzeiken (behalve Joan dan)quote:Op zondag 26 februari 2012 20:08 schreef ouderejongere het volgende:
Vanavond dan maar eens geen SBS Wegmisbruikers/Onderkoffer, dit is nog erger, dus leuker om te voorzien van commentaar.
dus ditquote:Op zondag 26 februari 2012 20:08 schreef ouderejongere het volgende:
Vanavond dan maar eens geen SBS Wegmisbruikers/Onderkoffer, dit is nog erger, dus leuker om te voorzien van commentaar.
Afzeiken is niet leukquote:Op zondag 26 februari 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Same here, dit is lekker iedereen afzeiken (behalve Joan dan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik was toen niet thuis. Was voor 't eerst dat ik baalde dat ik slechte tv had gemist.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk krijgen we weer zo'n avond voorgeschoteld als toen met Vader Abraham en Sieneke. Dat was legendarische TV.
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:11 schreef BVO het volgende:
Toch maar eens een X stemmen op Raffa uitbrengen vanavond.
Ik heb het vorig jaar ook gemistquote:Op zondag 26 februari 2012 20:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was toen niet thuis. Was voor 't eerst dat ik baalde dat ik slechte tv had gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |