quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:41 schreef gogosweden het volgende:
toevoeging:
Ik ken geen mensen van de "locale bevolking" (lees mensen buiten mijn school om) dus daar iets mee doen wordt t ook niet
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:45 schreef gogosweden het volgende:
zuipen kan niet, mag ik pas vanaf mijn 18e hier in Zweden.
Mijn eigen drank is op en wordt pas weer bijgevult na deze vakantie.
denken dat ts hier de creds for heeftquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:40 schreef Barbapapamama het volgende:
nodig wat sma'tjes uit dan
genoeg geile zweedse sletjes op de wereld
ditquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:40 schreef Barbapapamama het volgende:
nodig wat sma'tjes uit dan
genoeg geile zweedse sletjes op de wereld
buiten mijn school om niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:41 schreef luckass het volgende:
en ts kent daar geen mensne buiten zijn huis wtf ?
Waar is onze alex heenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:43 schreef Dimens het volgende:
Badoo.com
Wie weet zul je alexmeijer achterna gaan.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:40 schreef Jahr00n het volgende:
geen matties ehbben in de stad waar je woontkk treurig natuurlijk weer
oh dan dit riedeltje maar weer:quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:43 schreef Arcadia het volgende:
Ik zou gewoon chickies versieren in de dichtsbijzijnde pub, of heb je alleen maar tokkiecafé's?
Als het goed is, zit hij nu in een hoekje te huilen en te hopen dat de meisjes hem geen naaktpics meer zullen sturen.quote:
14 jarigen mogen de pub niet inquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:43 schreef Arcadia het volgende:
Ik zou gewoon chickies versieren in de dichtsbijzijnde pub, of heb je alleen maar tokkiecafé's?
omdat de prijzen dan enorm oplopenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:46 schreef Paxcon het volgende:
Waarom koop je je treinkaartje niet gewoon op de dag dat je vertrekt?
En daar ga je dood van?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
omdat de prijzen dan enorm oplopen
voorbeeld:
koop ik mijn kaartje 3 maanden van tevoren kost een enkele reis me 80 euro
koop ik mijn kaartje nu kost het me dik 130
Dat haar idd... mijn god... model zwifferquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:47 schreef esperanza93 het volgende:
Knip je haar eraf tot een goed model.
neequote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:47 schreef Roces18 het volgende:
TS REAGEER EENS OP MIJN AVATAR POST
- ik eis uitleg
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:48 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Dat haar idd... mijn god... model zwiffer
dus je valt uiteindelijk op 12 jarige sletjesquote:
Dat wil ik niet zeggen maar een ander kapsel gaat wel beter staan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:48 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Dat haar idd... mijn god... model zwiffer
Ah ok danquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oh dan dit riedeltje maar weer:
zuipen kan niet, mag ik pas vanaf mijn 18e hier in Zweden.
Mijn eigen drank is op en wordt pas weer bijgevult na deze vakantie.
Hij heeft hem opgegeten en is hem nu uit aan het scheiten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt net alsof die doodgeboren wordt.
geef eensch wat voorbeeldenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:49 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen maar een ander kapsel gaat wel beter staan.
Ik weet niet of die 5 scharen op z'n hoofd het kapsel echt beter maken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb je FoBo gezien, daar mag echt wel een schaar of 5 in
ik moest lachenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:54 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik moest aan samson en gert denken
zou hij ook zo praten???
"moaaah gertje"
Beetje gel ook nog, dan vast welquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet niet of die 5 scharen op z'n hoofd het kapsel echt beter maken.
Dat zou wel een terechte klacht zijn geweest.quote:
voorbeeld?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:57 schreef rosalinde93 het volgende:
Ga voor zo'n Zweedse mooiboy look.
Zelfmoord...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:56 schreef sterk_aanwezig het volgende:
Gast.. is je kapper dood ofzo?
Voor eenzaamheid altijd een reden aan te wijzen he..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:59 schreef strontboer het volgende:
Die foto in je fobo is toch een grapje mag ik hopen?!
helemaal niks?quote:
Blijft een bazennummerquote:
bij mij nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maar, diggen chicks dat soort haar in Zweden? Ik vind het sterk.
serieus? was t eigenlijk al van planquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:58 schreef Chai het volgende:
TS je krijgt 5 euro van me als je je hoofd kaal scheert komende week.
neequote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:59 schreef strontboer het volgende:
Die foto in je fobo is toch een grapje mag ik hopen?!
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:00 schreef H-D het volgende:
[..]
helemaal niks?dan moet je het zonder drank proberen I guess
Ja, maar dan wel echt gemillimeterd he. En je moet hier de pics plaatsen en een briefje met tekst die ik je tzt zal dmen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
bij mij niet
bij anderen wel
[..]
serieus? was t eigenlijk al van plan
[..]
nee
Klote flash doet het godverdomme niet meer op m'n PC.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:02 schreef Splutje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_in_noorwegen.html
Inspiratie van de westerburen
is t ook goed als ik terugkom van vakantie?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel echt gemillimeterd he. En je moet hier de pics plaatsen en een briefje met tekst die ik je tzt zal dmen.
Nee. Dan leen je er maar een.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
is t ook goed als ik terugkom van vakantie?bedenk me net dat ik geen tondeuze heb liggen
dat is t probleem toch?!quote:
Dan vraag je het maar aan iemand die je niet kent.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat is t probleem toch?!![]()
mijn maat die er een heeft is al naar huis
Onder het kapsel zit ook nog dat gezicht half verborgenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:05 schreef strontboer het volgende:
Tja, met zo'n kapsels zul je nooit je maagdelijkheid verliezen.
Kan jag låna din tonduesequote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan vraag je het maar aan iemand die je niet kent.
Dat is dan wel weer een voordeel...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Onder het kapsel zit ook nog dat gezicht half verborgen
voordat ik dit had had ik gemilimeterd haar, was ook niet zo'n suc6quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:05 schreef strontboer het volgende:
Tja, met zo'n kapsels zul je nooit je maagdelijkheid verliezen.
Dat zul je bijna vergeten met zo'n kapselquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Onder het kapsel zit ook nog dat gezicht half verborgen
Dan kun je zelf wel een conclusie geven.....quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
voordat ik dit had had ik gemilimeterd haar, was ook niet zo'n suc6
Komt dat door het kapsel of door je hoofd. Je moet ook gewoon iets er tussenin doen en op tijd naar de kapper.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
voordat ik dit had had ik gemilimeterd haar, was ook niet zo'n suc6
Heb je soms een masker op, o nee, het is je...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:08 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dan kun je zelf wel een conclusie geven.....
Deze man weet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je soms een masker op, o nee, het is je...
kom met een goed voorbeeld dan,quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt dat door het kapsel of door je hoofd. Je moet ook gewoon iets er tussenin doen en op tijd naar de kapper.
fixedquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt dat door het kapsel of door je hoofd. Je moet ook gewoon iets er tussenin doen en op tijd naar de kapper je kop tussen een deur.
mag ik bij jou slapen dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:09 schreef Meloewa het volgende:
kom dan terug naar Nederland ts je lijkt me niet echt gelukkig daar
Het kan er inderdaad niet op achteruit gaan nee.quote:
Meloewa, als je hierop in gaat, spreek met hem af dat hij zelf het haar uit het doucheputje frunnikt...quote:
Wat niet... ik ken zwabbers van de gamma met meer sex-appealquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:11 schreef H-D het volgende:
Ok maar even..voor mij gewoon..wat is er met TS z'n haar?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:12 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Wat niet... ik ken zwabbers van de gamma met meer sex-appeal
Is het echt zo erg?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:12 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
backfirequote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij mij een stageplek aanbieden, je wilde gewoon mn gegevens he clown
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:12 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Wat voor stage dan? Als koffiemeisje?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij mij een stageplek aanbieden, je wilde gewoon mn gegevens he clown
gogo barquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor stage dan? Als koffiemeisje?
Daarvoor moet je kunnen begrijpen hoe het koffiezetapparaat werkt...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
en de weg terug naar mijn kantoor vindenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarvoor moet je kunnen begrijpen hoe het koffiezetapparaat werkt...
Hij had een dm opgericht dat hij iemand kon die een stageplek voor me hadquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
ik geloofde je bijna maar net nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:16 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
en de weg terug naar mijn kantoor vinden
Het was waarquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hij had een dm opgericht dat hij iemand kon die een stageplek voor me had
en dan moest ik me cv sturen enz.
Allemaal vet wazige DM je zou het zo geloven!
Fotoboek, pictogrammetje van een fotocamera...quote:
Dat verbaast mij ook helemaal nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hij had een dm opgericht dat hij iemand kon die een stageplek voor me had
en dan moest ik me cv sturen enz.
Allemaal vet wazige DM je zou het zo geloven!
die eerste gaat nog welquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:15 schreef rosalinde93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
it's an artquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat verbaast mij ook helemaal niet![]()
![]()
Ga je nou overmans kapsels pratenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die eerste gaat nog wel
maar die 2e
Meneertje ik denk anders zeker te weten dat jij niet veel slimmer dan mij bent.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat verbaast mij ook helemaal niet![]()
![]()
Die eerste helpt gegarandeerd. M'n broer heeft ook zo'n kapsel en hij heeft nu weer een vriendinquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die eerste gaat nog wel
maar die 2e
Politiek correct hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:20 schreef H-D het volgende:
Ah naja ieder z'n stijl houden we het maar op![]()
Denk het ook niet neequote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Meneertje ik denk anders zeker te weten dat jij niet veel slimmer dan mij bent.
kroeg kan ik niet inquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:21 schreef H-D het volgende:
Maar TS: is er ook niks te hosselen daar dan ofzo?
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kroeg kan ik niet in
en verder is er hier eigenlijks niets voor mensen van mijn leeftijd
Sluit je aan bij andere emo's. Die hangen vast wel ergens rond op straat.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
geen kroeg
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
geen kroeg
en verder is er hier eigenlijks niets voor mensen van mijn leeftijd met mijn kapsel
Why not?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kroeg kan ik niet in
Oww, dan moet je nog opdrogen man. Niet druk over maken.quote:
met -20quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Sluit je aan bij andere emo's. Die hangen vast wel ergens rond op straat.
lees de OP eensquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oww, dan moet je nog opdrogen man. Niet druk over maken.
ja ik zit hier echt vast met geen reet te doenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:23 schreef H-D het volgende:
[..]
Aaah dat verklaart dat dan. Uuhm tja als er ook niks te hosselen valt wordt het wel lastig
gaat jou geen reet aanquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoe oud was je hoe jullie naar Zweden gingen?
Lol, ik had je serieus ouder ingeschat. Dat is dan ook gelijk het enige positieve wat ik kan vinden als ik naar die foto kijkquote:
Stik in je zielige bestaan!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
lees de OP eens
[..]
[..]
ja ik zit hier echt vast met geen reet te doen![]()
[..]
gaat jou geen reet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
Niet helemaal, die gast achter hem heeft een wit shirt aan en dat is nog helemaal wit... best positiefquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:25 schreef strontboer het volgende:
[..]
Lol, ik had je serieus ouder ingeschat. Dat is dan ook gelijk het enige positieve wat ik kan vinden als ik naar die foto kijk
Hossel je linkerhand anders. Voelt het net alsof iemand anders het doet. Of nja niet helemaal maar een klein beetje iig. Of anders je rechter als je links bent.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja ik zit hier echt vast met geen reet te doen![]()
[..]
die foto is alweer een jaar oud bijnaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:25 schreef strontboer het volgende:
[..]
Lol, ik had je serieus ouder ingeschat. Dat is dan ook gelijk het enige positieve wat ik kan vinden als ik naar die foto kijk
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Stik in je zielige bestaan!Jij bent er ook eentje ook heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
[..]
Stik in je zielige bestaan!je wil mij ff iets te veel weten, ik houd van mijn anoniemiteit hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
[..]
Stik in je zielige bestaan!Pittige dame jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit moet ik gequote hebben. De triestheid spat er vanafquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die foto is alweer een jaar oud bijna![]()
mja ik kan ook altijd wel peuken enzo kopen (voor mijn maten, verdien in dan 1 euro per keer op ofzo) ookal is het 18 jaar grens, maar drank zijn ze hier keihard mee
Wacht maar tot je dalijk 20+ bent je vind de kleding en kapsel en uitstraling dat je past. Moet je je nu nog allemaal niet zo druk over gaan maken. Komt allemaal vanzelf wel. 16 jaar en dan al zo'n stress...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mja ik kan ook altijd wel peuken enzo kopen (voor mijn maten, verdien in dan 1 euro per keer op ofzo) ookal is het 18 jaar grens, maar drank zijn ze hier keihard mee
hey, stel hem nou niet gerust...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wacht maar tot je dalijk 20+ bent je vind de kleding en kapsel en uitstraling dat je past. Moet je je nu nog allemaal niet zo druk over gaan maken. Komt allemaal vanzelf wel. 16 jaar en dan al zo'n stress...
als ik toch in die winkel sta waarom niet ?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:27 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dit moet ik gequote hebben. De triestheid spat er vanaf
nja ik maak me nu eigenlijk meer druk over het feit dat ik hier 3 dagen geen reet te doen heb.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wacht maar tot je dalijk 20+ bent je vind de kleding en kapsel en uitstraling dat je past. Moet je je nu nog allemaal niet zo druk over gaan maken. Komt allemaal vanzelf wel. 16 jaar en dan al zo'n stress...
Hmm dat zou ik niet doen man..komt wel heel desperate over..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Nou, het komt op mij over dat je gewoon geen ene fuck te doen hebt daar.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
als ik toch in die winkel sta waarom niet ?
[..]
nja ik maak me nu eigenlijk meer druk over het feit dat ik hier 3 dagen geen reet te doen heb.
mijn uiterlijk boeit me niet zo, heb wel zin in een nieuw kapsel, maar that's it eigenlijk
dat peuken kopen voor mijn maten? Hoe is dat desperate dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:29 schreef H-D het volgende:
[..]
Hmm dat zou ik niet doen man..komt wel heel desperate over..
Jij bent wel een echte handelaarquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat peuken kopen voor mijn maten? Hoe is dat desperate dan?
ik sta in die winkel, mijn maat achter me met zijn shizzle, hij passt mij 5 euro en vraagt of ik een pak peuken voor m kan kopen, mag altijd t wisselgeld houden
ik zie t probleem niet zo hoor
Sorry, dacht alleen dat hij allang de 20 gepasseerd was. Ga geen ventje van 16 lopen treiteren.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:29 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
hey, stel hem nou niet gerust...
luister naar mij GoGo, het komt nooit meer goed
Nee dat opzich niet. Maar die toevoeging dat je er 1 euro op verdiende het mogelijk daarom deed welquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik sta in die winkel, mijn maat achter me met zijn shizzle, hij passt mij 5 euro en vraagt of ik een pak peuken voor m kan kopen, mag altijd t wisselgeld houden
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nu iedereen weg is niet nee,quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:30 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nou, het komt op mij over dat je gewoon geen ene fuck te doen hebt daar.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sorry, dacht alleen dat hij allang de 20 gepasseerd was. Ga geen ventje van 16 lopen treiteren.
Mbo detailhandel.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij bent wel een echte handelaar
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nu iedereen weg is niet nee,
dat naar de winkel gaan moet ik sowieso. Ik leef compleet op mezelf. Dus moet ook mijn eigen eten koken schoonmaken en dat soort shit,
daar hoort ook boodschappen halen bij
Ondanks dat blijven ze leukquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:32 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
dat is een hint, het is voor de kapper, gek
Alsof jij hard aan komt met je gezever en overmatig ''quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sorry, dacht alleen dat hij allang de 20 gepasseerd was. Ga geen ventje van 16 lopen treiteren.
Maar gast, hierboven wordt het al gezegd. Je moet gewoon proberen die mensen daar om te praten. Ga een gesprek met ze aan en wie weet kom je binnen. Lukt het alsnog niet, dan ga je gewoon weer richting huis. Ze gaan je echt niet in de boeien slaan, omdat je geprobeerd hebt stiekem binnen te komenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat naar de winkel gaan moet ik sowieso. Ik leef compleet op mezelf. Dus moet ook mijn eigen eten koken schoonmaken en dat soort shit,
Hebben ze geen toffe dvd's daar fzo? Koop je er een heel stel en hou je filmmarathonquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Goedkoop scoren Meloewa? Mag hoor, ben altijd wat toleranter naar 'speciale' mensen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Alsof jij hard aan komt met je gezever en overmatig ''![]()
![]()
'' gebruik.
Ik niet, ze zijn gewoon luiquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goedkoop scoren Meloewa? Mag hoor, ben altijd wat toleranter naar 'speciale' mensen.
Goedkoop scoren? ik snap joue echt nooit hé maar dat ligt écht niet aan mijzelf kerelllllllllquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goedkoop scoren Meloewa? Mag hoor, ben altijd wat toleranter naar 'speciale' mensen.
ik wil wel een slaapplaats hequote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:34 schreef strontboer het volgende:
[..]
Maar gast, hierboven wordt het al gezegd. Je moet gewoon proberen die mensen daar om te praten. Ga een gesprek met ze aan en wie weet kom je binnen. Lukt het alsnog niet, dan ga je gewoon weer richting huis. Ze gaan je echt niet in de boeien slaan, omdat je geprobeerd hebt stiekem binnen te komen
Gewoon vol blijven houden, gewoon vol blijven houden Meloewaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Goedkoop scoren? ik snap joue echt nooit hé maar dat ligt écht niet aan mijzelf kerelllllllll
Misschien als je het nog een keer leestquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Goedkoop scoren? ik snap joue echt nooit hé maar dat ligt écht niet aan mijzelf kerelllllllll
Zit je in de middle of nowhere of zo?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik wil wel een slaapplaats he
en ik moet 3x overstappen, wil het risico eigenlijk niet lopen om ergens vast te staan omdat die conducteur niet meewerkt
1 500 lange kilometers van huisquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:37 schreef strontboer het volgende:
[..]
Zit je in de middle of nowhere of zo?
Er zit iig geen kapperquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:37 schreef strontboer het volgende:
[..]
Zit je in de middle of nowhere of zo?
Ja dan wordt het anders... maar wat is er erg aan een stoel? Het is maar een nachtje... laptop erbij, ze hebben stopcontacten, beetje fappen, moet kunnen toch.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik wil wel een slaapplaats he
en ik moet 3x overstappen, wil het risico eigenlijk niet lopen om ergens vast te staan omdat die conducteur niet meewerkt
Mag ik vragen wat jij met ''quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gewoon vol blijven houden, gewoon vol blijven houden Meloewa
quote:
Wel spannend. Fappen op het station.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:37 schreef Zith het volgende:
[..]
Ja dan wordt het anders... maar wat is er erg aan een stoel? Het is maar een nachtje... laptop erbij, ze hebben stopcontacten, beetje fappen, moet kunnen toch.
Blaart? Dat zijn van die pijnlijke plekken en heten blaren.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat jij met '''' hebt?
en daarbij ik snap je nog niet je blaart gewoon over heel wat anders
4x gedaan, word een enorm lange nacht dan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:37 schreef Zith het volgende:
[..]
Ja dan wordt het anders... maar wat is er erg aan een stoel? Het is maar een nachtje... laptop erbij, ze hebben stopcontacten, beetje fappen, moet kunnen toch.
Waarom ga je niet trainen, dan heb je sowieso altijd wat te doen en de resultaten zijn kankermals.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:39 schreef gogosweden het volgende:
Ik zit hier in mijn studentenhuis, compleet foreveralone in een "thuisstudieweek" waar 1 week vakantie op volgt.
Ik dacht mooi, ga ik dinsdag pas naar huis, hoef ik niet al die boeken die 20 uur met de trein mee te slepen. Blijkt dat we heel weinig huiswerk hebben gekregen, resultaat:
Mijn huiswerk is na 1 dag al af, iedereen van mijn school is al pleitte, en ik zit hier dus tot dinsdag een uur of 6 in de middag uit mijn neus te eten.
Treinticket is niet "herboekbaar" dus ik zit er gewoon aan vast.
klacht: foreveralone
toevoegingen:
[..]
[..]
Herrinner me dat de tickets mij zo'n 100 EUR kostten, als student heb je vast korting. Kunnen je ouders niet voorschieten? Hebben ze extra veel dagen voor hun favoriete zoonquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
4x gedaan, word een enorm lange nacht dan.
Ook omdat ik na die reis nog een uur of 5 moet treinen
zuurpruimen die goedlachs zijn ik heb hier zo mijn twijfels over.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Blaart? Dat zijn van die pijnlijke plekken en heten blaren.
Jij bedoelt blaten denk ik.
Maar goed, ik ben heel goedlachs daarom gebruik ikzo vaak.
45 euro per maand heb ik echt niet over. Misschien na de zomervakantie, als ik weer gewerkt heb enzoquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom ga je niet trainen, dan heb je sowieso altijd wat te doen en de resultaten zijn kankermals.
Het hele leven is voor jou een twijfelquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zuurpruimen die goedlachs zijn ik heb hier zo mijn twijfels over.
Heb je serieus gefapt op het station?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
4x gedaan, word een enorm lange nacht dan.
Ook omdat ik na die reis nog een uur of 5 moet treinen
Nee klopt, dit vinden we terug in je kapsel.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
45 euro per maand heb ik echt niet over. Misschien na de zomervakantie, als ik weer gewerkt heb enzo
mijn ouders hebben het ook niet zo breed.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:40 schreef Zith het volgende:
[..]
Herrinner me dat de tickets mij zo'n 100 EUR kostten , als student heb je vast korting. Kunnen je ouders niet voorschieten? Hebben ze extra veel dagen voor hun favoriete zoon
Wat ziek, kan het niet cheaper daar? Gewoon goedkope gym zoeken met wat losse ijzers en niet die dure apparaten want daar heb je toch geen kut aan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
45 euro per maand heb ik echt niet over. Misschien na de zomervakantie, als ik weer gewerkt heb enzo
er is er maar 1, dus ze hebben geen concurrentiequote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat ziek, kan het niet cheaper daar? Gewoon goedkope gym zoeken met wat losse ijzers en niet die dure apparaten want daar heb je toch geen kut aan.
Desnoods koop/maak je een pullup bar, pullups met gewicht aan je poten en knallen maar. Veel effectiever wordt het niet, dat dere arms, dat dere v-taper.
45 is echt ziek idd. Hier kan je echt al voor 20 eur. per maand ofzo. Misschien nog wel goedkoper zelfsquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat ziek, kan het niet cheaper daar? Gewoon goedkope gym zoeken met wat losse ijzers en niet die dure apparaten want daar heb je toch geen kut aan.
Desnoods koop/maak je een pullup bar, pullups met gewicht aan je poten en knallen maar. Veel effectiever wordt het niet, dat dere arms, dat dere v-taper.
Hoe groot is die plaats dan waar jij woont?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
er is er maar 1, dus ze hebben geen concurrentie
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
er is er maar 1, dus ze hebben geen concurrentie
Fuck dumbbells. Een pullup bar gaat nu het meeste voor hem doen. Squatten en deadliften kan hij wel met de container naast zijn studentenflat.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:45 schreef strontboer het volgende:
Desnoods haal je een setje dumbells. Krijg je natuurlijk niet zo'n strak en gespierd lichaam dan wanneer je naar een sportschool gaat, maar daar is de prijs ook naar. En het kan er nooit slechter uitzien dan hoe je er nu bij loopt
Verwarrende toestanden allemaal in het leven he Meloewa, geeft allemaal niets hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jij komt pas hard met je mooie haartjes en vaagheid
Ga je TS dan ook leren hosselen enzo?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Thuis trainen dan maar. Meld je maar aan in het bodybuildingtopic als je binnen een jaar net zo ziekelijk breed wil zijn als deze player.
kleinquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:45 schreef H-D het volgende:
[..]
Hoe groot is die plaats dan waar jij woont?
Nee Frank jij bent de boosdoener.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Verwarrende toestanden allemaal in het leven he Meloewa, geeft allemaal niets hoor.
In dit gehucht woon je toch?quote:Umeå is de hoofdstad van de gemeente Umeå in het landschap Västerbotten en de provincie Västerbottens län in Zweden. Het is ook de grootste stad van de Zweedse regio Norrland. De stad heeft 75.645 inwoners (2005) en een oppervlakte van 3346 hectare.
jatochquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:49 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hier kunnen we wat mee jongens
Hij zit noordelijker dan IJsland of Alaska, is redelijk dunbevolkt daarquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je je foto wel online zetquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
je wil mij ff iets te veel weten, ik houd van mijn anoniemiteit hier![]()
sorry
Geen ruzie meer maken dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee Frank jij bent de boosdoener.
Als ik in Zweden woonde zou ik dat ook doen, niemand die je herkent in realquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:51 schreef Timooon het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je je foto wel online zet
beste tip in dit hele topicquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:53 schreef Jmsls het volgende:
Neem die tijd om nieuwe kleertjes te kopen & nieuwe kapsel en regel die chicks![]()
Mijn fout dan, zal niet meer zo onaardig doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar jij hapt altijd als een dolle hond in mij
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:54 schreef lol_wut het volgende:
Niet zulke dames daar?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wow wat heeft die derde mooie wimpersquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:54 schreef lol_wut het volgende:
Niet zulke dames daar?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
dit is nog lelijk vergeleken met wat hier rondlooptquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:54 schreef lol_wut het volgende:
Niet zulke dames daar?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, maar dan maakt het ook weinig uit of hij zegt op welke leeftijd hij naar Zweden is vertrokkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als ik in Zweden woonde zou ik dat ook doen, niemand die je herkent in real
Nee inderdaad maar hij wilt even interessant doen natuurlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:56 schreef Timooon het volgende:
[..]
Nee, maar dan maakt het ook weinig uit of hij zegt op welke leeftijd hij naar Zweden is vertrokken
ik heb alleeen geen flauw idee hoe ik me zal kleden Oidquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:55 schreef Internepper het volgende:
[..]
en als ik jou was zou ik die tip serieus nemen
Dankje wel Frank, op dit moment heb ik jaren gewachtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn fout dan, zal niet meer zo onaardig doen.
En nog ben je maagd? Gvd hoe presteer je hetquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:56 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit is nog lelijk vergeleken met wat hier rondloopt
Maak er werk van danquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:56 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit is nog lelijk vergeleken met wat hier rondloopt
Je weet toch wel waar je van houdt qua kleren, qua stijl?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb alleeen geen flauw idee hoe ik me zal kleden Oid![]()
kapper ook geen idee, gewoon heengaan en zeggen "ja doe maar wat leuks" ?
eerlijk gezegt boeit t me geen ene fuckquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:58 schreef H-D het volgende:
[..]
Je weet toch wel waar je van houdt qua kleren, qua stijl?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dankje wel Frank, op dit moment heb ik jaren gewacht
dus je koopt gewoon randaom wat kleren ergens en that's it?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
eerlijk gezegt boeit t me geen ene fuck
de ietwat goedkopere en makkelijke kleren jaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:00 schreef H-D het volgende:
[..]
dus je koopt gewoon randaom wat kleren ergens en that's it?
En dat in combinatie met je kapsel en hoofd is niet erg aantrekkelijk voor meisjes.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
de ietwat goedkopere en makkelijke kleren ja
misschien keer strakke outfit fixen dan, trek je misschien ook meer aandacht van meisjes oidquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
de ietwat goedkopere en makkelijke kleren ja
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:03 schreef Chai het volgende:
[..]
En dat in combinatie met je kapsel en hoofd is niet erg aantrekkelijk voor meisjes.
Ik zou er wat meer tijd in gaan steken, ook met weinig geld kun je dan leuke kleding vinden.
ja, wil ik ook wel. maarja als je al geen verstand van kleding hebt dan wat?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:03 schreef H-D het volgende:
[..]
misschien keer strakke outfit fixen dan, trek je misschien ook meer aandacht van meisjes oid
Koop een slimfit broek, mooie kleur en vooral passend bij wat mooie gimpen. Dan ben je al een heel eind op weg.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
ja, wil ik ook wel. maarja als je al geen verstand van kleding hebt dan wat?
Er zijn verkopers die dat wel hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
ja, wil ik ook wel. maarja als je al geen verstand van kleding hebt dan wat?
slimfit broek heb ik al, spijkerbroek, donkerblauw. draag niets anders eigenlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:07 schreef Zenato het volgende:
[..]
Koop een slimfit broek, mooie kleur en vooral passend bij wat mooie gimpen. Dan ben je al een heel eind op weg.
ik schaam me er een beetje voor om dat soort shit te vragen omdat het altijd van die giegelende 20jarige sletjes zijn die daar werkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:08 schreef H-D het volgende:
[..]
Er zijn verkopers die dat wel hebben.
Niet schamen. Gewoon doen. Denk aan het hogere doelquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik schaam me er een beetje voor om dat soort shit te vragen omdat het altijd van die giegelende 20jarige sletjes zijn die daar werken
dat ga ik doenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:09 schreef H-D het volgende:
[..]
Niet schamen. Gewoon doen. Denk aan het hogere doel
En anders: open een topic in lifestyle? Zat mensen die je kunnen helpen hier
Welke van de twee? Of allebei?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat ga ik doen![]()
je weet maar nooit bedankt voor de tip
die 2e eerst, de winkels zijn nu toch al dichtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:14 schreef H-D het volgende:
[..]
Welke van de twee? Of allebei?![]()
Yw btw
True. Ben benieuwd naar je topicquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:18 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die 2e eerst, de winkels zijn nu toch al dicht
Misschien wat meer eiwitten eten, naar de sportschool en een hulk worden. Succes approved.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik schaam me er een beetje voor om dat soort shit te vragen omdat het altijd van die giegelende 20jarige sletjes zijn die daar werken
echt breed worden zal me niet lukken, omdat t in de genen zit, hele famillie is lang en enorm smal. Natuurlijk ondergewicht ookal eten we de vetste shitquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:23 schreef Zenato het volgende:
[..]
Misschien wat meer eiwitten eten, naar de sportschool en een hulk worden. Succes approved.
Wat een overdreven onzin toch weer. Beetje spieren is zeker niet weg voor later, maar hij kan beter een assertviteitscursus nemen als hij wat wil bereiken bij de vrouwen. Een vlotte babbel hebben met een subtiel gevoel voor humor is vele malen belangrijker.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:21 schreef Panzermaus het volgende:
Zonder v-taper en dikke driekoppige schouders kun je alle kleertjes en haartjes omgooien wat je wil, vrouwen kijken daar doorheen. Voor hen ben je dan nog steeds dezelfde schriele cavia als nu. En vrouwen willen geen cavia's, gogosweden. En al helemaal geen schriele, ook al lopen ze erbij als Zac Efron. Vrouwen willen een brede man die op mij lijkt en die trots is op waar hij voor staat. En dan maken die leuke haartjes en kleertjes geen klap meer uit.
Ga wat aan jezelf doen. Stop met jammeren en ga aan jezelf werken. Sterven als een maagdelijke schriele cavia kunnen we allemaal wel.
Je bent een mensquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
echt breed worden zal me niet lukken, omdat t in de genen zit, hele famillie is lang en enorm smal. Natuurlijk ondergewicht ookal eten we de vetste shit
Spieren kweken kan daarintegen wel
En beetje fatsoenlijke kleren aan hebbenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:27 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Wat een overdreven onzin toch weer. Beetje spieren is zeker niet weg voor later, maar hij kan beter een assertviteitscursus nemen als hij wat wil bereiken bij de vrouwen. Een vlotte babbel hebben met een subtiel gevoel voor humor is vele malen belangrijker.
ben momenteel met deze bezigquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:27 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Wat een overdreven onzin toch weer. Beetje spieren is zeker niet weg voor later, maar hij kan beter een assertviteitscursus nemen als hij wat wil bereiken bij de vrouwen. Een vlotte babbel hebben met een subtiel gevoel voor humor is vele malen belangrijker.
mijn pa heeft nu 3 jaar achtermekaar enorm zwaar handwerk gedaanquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:27 schreef Zenato het volgende:
[..]
Je bent een mensIeder mens zal het lukken om breed te worden ongeacht de genen, dat is de natuur man. Luister nou maar naar Panzer.
Fatsoenlijk kapsel en lekker of iig normaal ruiken. Een zelfverzekerd gezicht. Dat is allemaal net wat belangrijker. Al is er niks mis met wat spieren kweken en breder worden als je slungelig bent.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:28 schreef H-D het volgende:
[..]
En beetje fatsoenlijke kleren aan hebben
Die shit werkt alleen in Amerikaanse clubs manquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ben momenteel met deze bezig
http://en.wikipedia.org/wiki/Rules_of_the_Game_%28Neil_Strauss%29
of bedoelde je iets anders?
Ik ben daar opzich ook niet zo van, maar het geeft je wel nieuwe inzichten. Mannen die denken dat een vrouw een machine is en dat dat boek een handleiding is.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:30 schreef ryan_gosling het volgende:
[..]
Die shit werkt alleen in Amerikaanse clubs man
t gaat meer om de lezer meer zelfvertrouwen te laten kweken, en laten wennen aan het vallen en opstaan, van daar uit doe je de rest zelfquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:32 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik ben daar opzich ook niet zo van, maar het geeft je wel nieuwe inzichten. Mannen die denken dat een vrouw een machine is en dat dat boek een handleiding is.___
Houd je mond, vlegel. Trainen zal hem ook assertiever en zelfverzekerder maken, naast een berg aan sexappeal en doorzettingsvermogen. Het is een proces van zelfontwikkeling, er is geen 'quick fix'.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:27 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Breed of 'gespierd' word je dan ook van eten, als je je lichaam niet extra bijvoert zul je alleen maar sterker worden en weinig extra zichtbare massa aanzetten. Ik pakte rond de 20 kg in mijn eerste jaar, en nee, 'die genen' heb ik ook niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mijn pa heeft nu 3 jaar achtermekaar enorm zwaar handwerk gedaan
hij heeft een goed gespierd lijf, maar breder is hij er niet op geworden
De inzichten kunnen opzich geen kwaad. En als jij er assertiever door wordt, prima!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
t gaat meer om de lezer meer zelfvertrouwen te laten kweken, en laten wennen aan het vallen en opstaan, van daar uit doe je de rest zelf
En dan heeft hij een jaar zes keer per week getraind in de gym en weet hij nog niet hoe ie een vrouw moet benaderen. Had hij in de tussentijd ook kunnen socializen en tig keer op z'n bek kunnen gaan. Was veel beter voor hem geweest. Maar als hij een eckte slungel is, is het inderdaad verstandig af en toe sportschooltje te pakken. Het is ook niet totaal irrelevant, maar sommige mensen overdrijven het ook weer.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Houd je mond, vlegel. Trainen zal hem ook assertiever en zelfverzekerder maken, naast een berg aan sexappeal en doorzettingsvermogen. Het is een proces van zelfontwikkeling, er is geen 'quick fix'.
Koop dan keer wat spul dat je thuis kan trainen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:42 schreef gogosweden het volgende:
beetje rondgekeken, een maand bij zo'n trainingshal kost hier gemiddeld 40 euro/maand als je een 4 maanden abbo neemt. Een jaarabbo kost maar 20euro/maand.
maarja, zelfs die 20/maand is me wat te duur
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:43 schreef H-D het volgende:
[..]
Koop dan keer wat spul dat je thuis kan trainen.
En koop nieuwe kleren
En neem een nieuw kapsel
En koop fatsoenlijke aftershave als je die nog niet had.
Dan alleen nog beetje assertiever worden....et voila een eckte hosselaar!
Ik heb nooit vaker dan drie keer per week hoeven trainen. Drie keer per week, twee uur maximaal. De rest bestaat uit goed voor je lichaam zorgen, vreten en slapen dus. Ook niet verkeerd. Maak je eens bekend met programma's als Starting Strength of StrongLifts 5x5. (www.stronglifts.com) Andere dingen zijn meestal onzin in je eerste jaar.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
En dan heeft hij een jaar zes keer per week getraind in de gym en weet hij nog niet hoe ie een vrouw moet benaderen. Had hij in de tussentijd ook kunnen socializen en tig keer op z'n bek kunnen gaan. Was veel beter voor hem geweest. Maar als hij een eckte slungel is, is het inderdaad verstandig af en toe sportschooltje te pakken. Het is ook niet totaal irrelevant, maar sommige mensen overdrijven het ook weer.
tsja hier zit wel wat in, maarja dat geld heb ik op dit moment echt even nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb nooit vaker dan drie keer per week hoeven trainen. Drie keer per week, twee uur maximaal. De rest bestaat uit goed voor je lichaam zorgen, vreten en slapen dus. Ook niet verkeerd. Maak je eens bekend met programma's als Starting Strength of StrongLifts 5x5. (www.stronglifts.com) Andere dingen zijn meestal onzin in je eerste jaar.
Zoek de goedkoopste gym met minimaal barbells en een squatrack / power rack. Prima investering in je karakter en uiterlijk. Ga anders eens na hoe weinig 20 euro per maand is op jaarbasis, vergelijk dat eens met andere achterlijke uitgaven die je zomaar doet.
Vergeet thuistrainen, behalve als je bereid bent om bankje/stang/rack/gewichtschijven thuis te halen, en jezelf kunt motiveren, forever alone thuis. Meeste mensen stoppen dan na 2 maanden al.
Bitch please, dat hele boek kun je beter noemen: waar vrouwen dood mee worden gegooid.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ben momenteel met deze bezig
http://en.wikipedia.org/wiki/Rules_of_the_Game_%28Neil_Strauss%29
of bedoelde je iets anders?
Versier mileuvriendelijke hippie chicks, die diggen lang haar enzoquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
tsja hier zit wel wat in, maarja dat geld heb ik op dit moment echt even niet![]()
voor kleren heb ik wel geld, maandag maar even kijken
wat een topicwending trouwens![]()
Ja idd niet kapsel en geurtje vergten:P en vraag advies in lifestyle : Dquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
tsja hier zit wel wat in, maarja dat geld heb ik op dit moment echt even niet![]()
voor kleren heb ik wel geld, maandag maar even kijken
wat een topicwending trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |