lees de OP eensquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oww, dan moet je nog opdrogen man. Niet druk over maken.
ja ik zit hier echt vast met geen reet te doenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:23 schreef H-D het volgende:
[..]
Aaah dat verklaart dat dan. Uuhm tja als er ook niks te hosselen valt wordt het wel lastig
gaat jou geen reet aanquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoe oud was je hoe jullie naar Zweden gingen?
Lol, ik had je serieus ouder ingeschat. Dat is dan ook gelijk het enige positieve wat ik kan vinden als ik naar die foto kijkquote:
Stik in je zielige bestaan!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
lees de OP eens
[..]
[..]
ja ik zit hier echt vast met geen reet te doen![]()
[..]
gaat jou geen reet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
Niet helemaal, die gast achter hem heeft een wit shirt aan en dat is nog helemaal wit... best positiefquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:25 schreef strontboer het volgende:
[..]
Lol, ik had je serieus ouder ingeschat. Dat is dan ook gelijk het enige positieve wat ik kan vinden als ik naar die foto kijk
Hossel je linkerhand anders. Voelt het net alsof iemand anders het doet. Of nja niet helemaal maar een klein beetje iig. Of anders je rechter als je links bent.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja ik zit hier echt vast met geen reet te doen![]()
[..]
die foto is alweer een jaar oud bijnaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:25 schreef strontboer het volgende:
[..]
Lol, ik had je serieus ouder ingeschat. Dat is dan ook gelijk het enige positieve wat ik kan vinden als ik naar die foto kijk
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Stik in je zielige bestaan!Jij bent er ook eentje ook heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
[..]
Stik in je zielige bestaan!je wil mij ff iets te veel weten, ik houd van mijn anoniemiteit hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
[..]
Stik in je zielige bestaan!Pittige dame jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit moet ik gequote hebben. De triestheid spat er vanafquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die foto is alweer een jaar oud bijna![]()
mja ik kan ook altijd wel peuken enzo kopen (voor mijn maten, verdien in dan 1 euro per keer op ofzo) ookal is het 18 jaar grens, maar drank zijn ze hier keihard mee
Wacht maar tot je dalijk 20+ bent je vind de kleding en kapsel en uitstraling dat je past. Moet je je nu nog allemaal niet zo druk over gaan maken. Komt allemaal vanzelf wel. 16 jaar en dan al zo'n stress...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mja ik kan ook altijd wel peuken enzo kopen (voor mijn maten, verdien in dan 1 euro per keer op ofzo) ookal is het 18 jaar grens, maar drank zijn ze hier keihard mee
hey, stel hem nou niet gerust...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wacht maar tot je dalijk 20+ bent je vind de kleding en kapsel en uitstraling dat je past. Moet je je nu nog allemaal niet zo druk over gaan maken. Komt allemaal vanzelf wel. 16 jaar en dan al zo'n stress...
als ik toch in die winkel sta waarom niet ?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:27 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dit moet ik gequote hebben. De triestheid spat er vanaf
nja ik maak me nu eigenlijk meer druk over het feit dat ik hier 3 dagen geen reet te doen heb.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wacht maar tot je dalijk 20+ bent je vind de kleding en kapsel en uitstraling dat je past. Moet je je nu nog allemaal niet zo druk over gaan maken. Komt allemaal vanzelf wel. 16 jaar en dan al zo'n stress...
Hmm dat zou ik niet doen man..komt wel heel desperate over..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Nou, het komt op mij over dat je gewoon geen ene fuck te doen hebt daar.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
als ik toch in die winkel sta waarom niet ?
[..]
nja ik maak me nu eigenlijk meer druk over het feit dat ik hier 3 dagen geen reet te doen heb.
mijn uiterlijk boeit me niet zo, heb wel zin in een nieuw kapsel, maar that's it eigenlijk
dat peuken kopen voor mijn maten? Hoe is dat desperate dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:29 schreef H-D het volgende:
[..]
Hmm dat zou ik niet doen man..komt wel heel desperate over..
Jij bent wel een echte handelaarquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat peuken kopen voor mijn maten? Hoe is dat desperate dan?
ik sta in die winkel, mijn maat achter me met zijn shizzle, hij passt mij 5 euro en vraagt of ik een pak peuken voor m kan kopen, mag altijd t wisselgeld houden
ik zie t probleem niet zo hoor
Sorry, dacht alleen dat hij allang de 20 gepasseerd was. Ga geen ventje van 16 lopen treiteren.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:29 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
hey, stel hem nou niet gerust...
luister naar mij GoGo, het komt nooit meer goed
Nee dat opzich niet. Maar die toevoeging dat je er 1 euro op verdiende het mogelijk daarom deed welquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik sta in die winkel, mijn maat achter me met zijn shizzle, hij passt mij 5 euro en vraagt of ik een pak peuken voor m kan kopen, mag altijd t wisselgeld houden
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nu iedereen weg is niet nee,quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:30 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nou, het komt op mij over dat je gewoon geen ene fuck te doen hebt daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |