ik geloofde je bijna maar net nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:16 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
en de weg terug naar mijn kantoor vinden
Het was waarquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hij had een dm opgericht dat hij iemand kon die een stageplek voor me had
en dan moest ik me cv sturen enz.
Allemaal vet wazige DM je zou het zo geloven!
Fotoboek, pictogrammetje van een fotocamera...quote:
Dat verbaast mij ook helemaal nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hij had een dm opgericht dat hij iemand kon die een stageplek voor me had
en dan moest ik me cv sturen enz.
Allemaal vet wazige DM je zou het zo geloven!
die eerste gaat nog welquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:15 schreef rosalinde93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
it's an artquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat verbaast mij ook helemaal niet![]()
![]()
Ga je nou overmans kapsels pratenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die eerste gaat nog wel
maar die 2e
Meneertje ik denk anders zeker te weten dat jij niet veel slimmer dan mij bent.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat verbaast mij ook helemaal niet![]()
![]()
Die eerste helpt gegarandeerd. M'n broer heeft ook zo'n kapsel en hij heeft nu weer een vriendinquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die eerste gaat nog wel
maar die 2e
Politiek correct hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:20 schreef H-D het volgende:
Ah naja ieder z'n stijl houden we het maar op![]()
Denk het ook niet neequote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Meneertje ik denk anders zeker te weten dat jij niet veel slimmer dan mij bent.
kroeg kan ik niet inquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:21 schreef H-D het volgende:
Maar TS: is er ook niks te hosselen daar dan ofzo?
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kroeg kan ik niet in
en verder is er hier eigenlijks niets voor mensen van mijn leeftijd
Sluit je aan bij andere emo's. Die hangen vast wel ergens rond op straat.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
geen kroeg
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
geen kroeg
en verder is er hier eigenlijks niets voor mensen van mijn leeftijd met mijn kapsel
Why not?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kroeg kan ik niet in
Oww, dan moet je nog opdrogen man. Niet druk over maken.quote:
met -20quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Sluit je aan bij andere emo's. Die hangen vast wel ergens rond op straat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |