Dat zou wel een terechte klacht zijn geweest.quote:
voorbeeld?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:57 schreef rosalinde93 het volgende:
Ga voor zo'n Zweedse mooiboy look.
Zelfmoord...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:56 schreef sterk_aanwezig het volgende:
Gast.. is je kapper dood ofzo?
Voor eenzaamheid altijd een reden aan te wijzen he..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:59 schreef strontboer het volgende:
Die foto in je fobo is toch een grapje mag ik hopen?!
helemaal niks?quote:
Blijft een bazennummerquote:
bij mij nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maar, diggen chicks dat soort haar in Zweden? Ik vind het sterk.
serieus? was t eigenlijk al van planquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:58 schreef Chai het volgende:
TS je krijgt 5 euro van me als je je hoofd kaal scheert komende week.
neequote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:59 schreef strontboer het volgende:
Die foto in je fobo is toch een grapje mag ik hopen?!
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:00 schreef H-D het volgende:
[..]
helemaal niks?dan moet je het zonder drank proberen I guess
Ja, maar dan wel echt gemillimeterd he. En je moet hier de pics plaatsen en een briefje met tekst die ik je tzt zal dmen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
bij mij niet
bij anderen wel
[..]
serieus? was t eigenlijk al van plan
[..]
nee
Klote flash doet het godverdomme niet meer op m'n PC.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:02 schreef Splutje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_in_noorwegen.html
Inspiratie van de westerburen
is t ook goed als ik terugkom van vakantie?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel echt gemillimeterd he. En je moet hier de pics plaatsen en een briefje met tekst die ik je tzt zal dmen.
Nee. Dan leen je er maar een.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
is t ook goed als ik terugkom van vakantie?bedenk me net dat ik geen tondeuze heb liggen
dat is t probleem toch?!quote:
Dan vraag je het maar aan iemand die je niet kent.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat is t probleem toch?!![]()
mijn maat die er een heeft is al naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |