Ja, maar dan wel echt gemillimeterd he. En je moet hier de pics plaatsen en een briefje met tekst die ik je tzt zal dmen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
bij mij niet
bij anderen wel
[..]
serieus? was t eigenlijk al van plan
[..]
nee
Klote flash doet het godverdomme niet meer op m'n PC.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:02 schreef Splutje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_in_noorwegen.html
Inspiratie van de westerburen
is t ook goed als ik terugkom van vakantie?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel echt gemillimeterd he. En je moet hier de pics plaatsen en een briefje met tekst die ik je tzt zal dmen.
Nee. Dan leen je er maar een.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
is t ook goed als ik terugkom van vakantie?bedenk me net dat ik geen tondeuze heb liggen
dat is t probleem toch?!quote:
Dan vraag je het maar aan iemand die je niet kent.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat is t probleem toch?!![]()
mijn maat die er een heeft is al naar huis
Onder het kapsel zit ook nog dat gezicht half verborgenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:05 schreef strontboer het volgende:
Tja, met zo'n kapsels zul je nooit je maagdelijkheid verliezen.
Kan jag låna din tonduesequote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan vraag je het maar aan iemand die je niet kent.
Dat is dan wel weer een voordeel...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Onder het kapsel zit ook nog dat gezicht half verborgen
voordat ik dit had had ik gemilimeterd haar, was ook niet zo'n suc6quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:05 schreef strontboer het volgende:
Tja, met zo'n kapsels zul je nooit je maagdelijkheid verliezen.
Dat zul je bijna vergeten met zo'n kapselquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Onder het kapsel zit ook nog dat gezicht half verborgen
Dan kun je zelf wel een conclusie geven.....quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
voordat ik dit had had ik gemilimeterd haar, was ook niet zo'n suc6
Komt dat door het kapsel of door je hoofd. Je moet ook gewoon iets er tussenin doen en op tijd naar de kapper.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
voordat ik dit had had ik gemilimeterd haar, was ook niet zo'n suc6
Heb je soms een masker op, o nee, het is je...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:08 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dan kun je zelf wel een conclusie geven.....
Deze man weet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je soms een masker op, o nee, het is je...
kom met een goed voorbeeld dan,quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt dat door het kapsel of door je hoofd. Je moet ook gewoon iets er tussenin doen en op tijd naar de kapper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |