quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:41 schreef gogosweden het volgende:
toevoeging:
Ik ken geen mensen van de "locale bevolking" (lees mensen buiten mijn school om) dus daar iets mee doen wordt t ook niet
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:45 schreef gogosweden het volgende:
zuipen kan niet, mag ik pas vanaf mijn 18e hier in Zweden.
Mijn eigen drank is op en wordt pas weer bijgevult na deze vakantie.
denken dat ts hier de creds for heeftquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:40 schreef Barbapapamama het volgende:
nodig wat sma'tjes uit dan
genoeg geile zweedse sletjes op de wereld
ditquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:40 schreef Barbapapamama het volgende:
nodig wat sma'tjes uit dan
genoeg geile zweedse sletjes op de wereld
buiten mijn school om niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:41 schreef luckass het volgende:
en ts kent daar geen mensne buiten zijn huis wtf ?
Waar is onze alex heenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:43 schreef Dimens het volgende:
Badoo.com
Wie weet zul je alexmeijer achterna gaan.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:40 schreef Jahr00n het volgende:
geen matties ehbben in de stad waar je woontkk treurig natuurlijk weer
oh dan dit riedeltje maar weer:quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:43 schreef Arcadia het volgende:
Ik zou gewoon chickies versieren in de dichtsbijzijnde pub, of heb je alleen maar tokkiecafé's?
Als het goed is, zit hij nu in een hoekje te huilen en te hopen dat de meisjes hem geen naaktpics meer zullen sturen.quote:
14 jarigen mogen de pub niet inquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:43 schreef Arcadia het volgende:
Ik zou gewoon chickies versieren in de dichtsbijzijnde pub, of heb je alleen maar tokkiecafé's?
omdat de prijzen dan enorm oplopenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:46 schreef Paxcon het volgende:
Waarom koop je je treinkaartje niet gewoon op de dag dat je vertrekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |