quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sorry, dacht alleen dat hij allang de 20 gepasseerd was. Ga geen ventje van 16 lopen treiteren.
Mbo detailhandel.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij bent wel een echte handelaar
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nu iedereen weg is niet nee,
dat naar de winkel gaan moet ik sowieso. Ik leef compleet op mezelf. Dus moet ook mijn eigen eten koken schoonmaken en dat soort shit,
daar hoort ook boodschappen halen bij
Ondanks dat blijven ze leukquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:32 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
dat is een hint, het is voor de kapper, gek
Alsof jij hard aan komt met je gezever en overmatig ''quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sorry, dacht alleen dat hij allang de 20 gepasseerd was. Ga geen ventje van 16 lopen treiteren.
Maar gast, hierboven wordt het al gezegd. Je moet gewoon proberen die mensen daar om te praten. Ga een gesprek met ze aan en wie weet kom je binnen. Lukt het alsnog niet, dan ga je gewoon weer richting huis. Ze gaan je echt niet in de boeien slaan, omdat je geprobeerd hebt stiekem binnen te komenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat naar de winkel gaan moet ik sowieso. Ik leef compleet op mezelf. Dus moet ook mijn eigen eten koken schoonmaken en dat soort shit,
Hebben ze geen toffe dvd's daar fzo? Koop je er een heel stel en hou je filmmarathonquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Goedkoop scoren Meloewa? Mag hoor, ben altijd wat toleranter naar 'speciale' mensen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Alsof jij hard aan komt met je gezever en overmatig ''![]()
![]()
'' gebruik.
Ik niet, ze zijn gewoon luiquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goedkoop scoren Meloewa? Mag hoor, ben altijd wat toleranter naar 'speciale' mensen.
Goedkoop scoren? ik snap joue echt nooit hé maar dat ligt écht niet aan mijzelf kerelllllllllquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goedkoop scoren Meloewa? Mag hoor, ben altijd wat toleranter naar 'speciale' mensen.
ik wil wel een slaapplaats hequote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:34 schreef strontboer het volgende:
[..]
Maar gast, hierboven wordt het al gezegd. Je moet gewoon proberen die mensen daar om te praten. Ga een gesprek met ze aan en wie weet kom je binnen. Lukt het alsnog niet, dan ga je gewoon weer richting huis. Ze gaan je echt niet in de boeien slaan, omdat je geprobeerd hebt stiekem binnen te komen
Gewoon vol blijven houden, gewoon vol blijven houden Meloewaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Goedkoop scoren? ik snap joue echt nooit hé maar dat ligt écht niet aan mijzelf kerelllllllll
Misschien als je het nog een keer leestquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Goedkoop scoren? ik snap joue echt nooit hé maar dat ligt écht niet aan mijzelf kerelllllllll
Zit je in de middle of nowhere of zo?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik wil wel een slaapplaats he
en ik moet 3x overstappen, wil het risico eigenlijk niet lopen om ergens vast te staan omdat die conducteur niet meewerkt
1 500 lange kilometers van huisquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:37 schreef strontboer het volgende:
[..]
Zit je in de middle of nowhere of zo?
Er zit iig geen kapperquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:37 schreef strontboer het volgende:
[..]
Zit je in de middle of nowhere of zo?
Ja dan wordt het anders... maar wat is er erg aan een stoel? Het is maar een nachtje... laptop erbij, ze hebben stopcontacten, beetje fappen, moet kunnen toch.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik wil wel een slaapplaats he
en ik moet 3x overstappen, wil het risico eigenlijk niet lopen om ergens vast te staan omdat die conducteur niet meewerkt
Mag ik vragen wat jij met ''quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gewoon vol blijven houden, gewoon vol blijven houden Meloewa
quote:
Wel spannend. Fappen op het station.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:37 schreef Zith het volgende:
[..]
Ja dan wordt het anders... maar wat is er erg aan een stoel? Het is maar een nachtje... laptop erbij, ze hebben stopcontacten, beetje fappen, moet kunnen toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |