abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 februari 2012 @ 13:22:26 #1
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108380938
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_108381423
Haha idd, die link!! _O_

Ga zo ff de supermarkt in, kijken voor vanavond. Zoete aardappelen hebben ze hier niet. Doe denk gewone kriel aardappeltjes met kruiden, salade, en nog ff vlees verzinnen ^O^

Sportabbo zit ik ook over te denken, er komt een fysiofitness centrum paar 100 meter hier vandaan. Maar is ook vrij duur. Hmm. Zowieso ff vragen aan mn schoonvader of ik die spinfiets van hun nog kan lenen. O+

Gisteren compromis gedaan met vriendlief, hij nieuw bureau, ik nieuwe krabpaal *;
~ Bonito La Risa ~
  zaterdag 25 februari 2012 @ 13:43:20 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108381498
Arme huishoudbeursmannen. Maar je ziet dat soort mannen ook als je op een willekeurige zaterdag de stad in gaat. Ze zitten massaal op de bankjes bij de kleedhokjes :'). Ik vind dat ze gratis koffie moeten hebben!
Niet meer actief op Fok!
pi_108381541
Die mannen moeten gewoon een beetje voor zichzelf opkomen! :D

A. en ik winkelen wel eens samen, hij vindt het ook wel leuk om te kijken of iets me leuk staat bijvoorbeeld. Maar na een klein uurtje gaan we meestal al even ergens lunchen of naar de bioscoop ofzo. _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 13:46:17 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108381591
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 13:44 schreef Goodbye het volgende:
Die mannen moeten gewoon een beetje voor zichzelf opkomen! :D

A. en ik winkelen wel eens samen, hij vindt het ook wel leuk om te kijken of iets me leuk staat bijvoorbeeld. Maar na een klein uurtje gaan we meestal al even ergens lunchen of naar de bioscoop ofzo. _O-
Ik ben zelf heel makkelijk en M. ook, we zijn zo klaar. En ik ben winkelen na 2 uurtjes ook wel zat :').
Niet meer actief op Fok!
pi_108381612
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 13:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ben zelf heel makkelijk en M. ook, we zijn zo klaar. En ik ben winkelen na 2 uurtjes ook wel zat :').
Ik ook, ik vind het verschrikkelijk als het zo druk is. Ik winkel wel eens op een doordeweekse dag (en dan niet in vakanties). Dan kan ik wel altijd heel goed m´n slag slaan! :Y
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_108381664
Nog een sporter meldt :) En het weer helpt erg mee inderdaad!

Je ziet ook altijd van die groepjes zielige mannen met tasjes buiten staan bij de Zara en de H&M :p
Ik hou van winkelen, kan het dagen achtereen doen, alleen de kalverstraat op zaterdag/zondag is iets teveel van het goede ;)
Be someone that makes you happy
pi_108381710
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 13:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ook, ik vind het verschrikkelijk als het zo druk is. Ik winkel wel eens op een doordeweekse dag (en dan niet in vakanties). Dan kan ik wel altijd heel goed m´n slag slaan! :Y
Wilde eigenlijk vanmiddag even gaan maar heb al geen zin meer :D

Zo maar eens in de zomerkledingboxen kijken wat ik aan broeken heb :@

@Jagar, het is een shitlijstje en dat is prima. Weekend enzo, dan eet ik doordeweeks keurig.
Zaterdag is mijn dag voor uitspattingen.

Heb wel 1 enorm zeer been :{ het is weer net als vorig jaar mij onder mijn knie warm en dik.
Ga het maar even aankijken, toen deed de huisarts er ook niets aan.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 25 februari 2012 @ 13:52:31 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108381741
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 13:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, irritant is dat :P.
Ik heb m'n vaste winkels (meestal V&D of The Sting, soms C&A en H&M) en ik heb het snel door als er iets hangt wat me bevalt of niet. Overigens winkel ik het liefst alleen. Ben altijd bang dat die ander zich snel verveelt :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_108381910
whehe, machtige foto's!
Ik zeg: lang leve webshops :P

poging tot een lijstje:

O: havermout
T: appel (hoeveel gezinnen zullen 's ochtends rond koffietijd nu met z'n allen fruit zitten te eten vroeg ik me vanochtend af, wel iets waar ik trots op ben :) )
L: 2 kommen raapsteeltjessoep, 2 crackers met kaas
T: mandarijntjes
D: boerenkool, tartaartje, als dat niet goed valt pak ik nog wat soep.
T: nog wat fruit en kwark.

Redelijk normaal lijstje wel weer, alhoewel er kwa kcal geen drol in die soep zit natuurlijk.
Het lijf voelt nog steeds gammel en koorts houdt ook aan, maar het hangt er om, echt doorzetten naar erger doet het niet. Ik hoop een beetje af te dwingen dat dat zo blijft, als ik maar een beetje goed blijf eten.
Vanochtend ook nog hard aan het werk geweest voor mijn doen, ik ben bezig met een jurkje voor Mila, zonder patroon. De bovenkant is dan ook al drie keer veranderd, maar het begint steeds leuker te worden :)
pi_108381974
Zonder patroon naaien dat is wel heel knap!
Neem jij ook extra voedingspreparaten en dingen als goji enz.?

Ik ga zo eens checken of de dure wit linnen broek van vorig jaar me nu wel weer past :9
Ga ik hem mooi aan het begin van de zomer (weinig vocht) dragen O+

Ik begin vast te duimen :D
  zaterdag 25 februari 2012 @ 14:00:42 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108381983
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 13:58 schreef MarMar het volgende:
whehe, machtige foto's!
Ik zeg: lang leve webshops :P

poging tot een lijstje:

O: havermout
T: appel (hoeveel gezinnen zullen 's ochtends rond koffietijd nu met z'n allen fruit zitten te eten vroeg ik me vanochtend af, wel iets waar ik trots op ben :) )
L: 2 kommen raapsteeltjessoep, 2 crackers met kaas
D: boerenkool, tartaartje, als dat niet goed valt pak ik nog wat soep.
T: nog wat fruit en kwark.

Redelijk normaal lijstje wel weer, alhoewel er kwa kcal geen drol in die soep zit natuurlijk.
Het lijf voelt nog steeds gammel en koorts houdt ook aan, maar het hangt er om, echt doorzetten naar erger doet het niet. Ik hoop een beetje af te dwingen dat dat zo blijft, als ik maar een beetje goed blijf eten.
Vanochtend ook nog hard aan het werk geweest voor mijn doen, ik ben bezig met een jurkje voor Mila, zonder patroon. De bovenkant is dan ook al drie keer veranderd, maar het begint steeds leuker te worden :)
Wij kregen altijd fruit na de lunch en 's avonds voor het slapen gaan ook nog :P (dat laatste is dan weer minder goed, zo vlak voor het tandenpoetsen, maar dat wist ik toen niet).
Niet meer actief op Fok!
pi_108382011
Ik kreeg fruit als ontbijt, dat dat niet stevig genoeg was dat weet ik nu wel.
Maar ananas bij het ontbijt sla ik niet af :P
  zaterdag 25 februari 2012 @ 14:01:41 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108382012
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 14:00 schreef Ml-etje het volgende:

Ik ga zo eens checken of de dure wit linnen broek van vorig jaar me nu wel weer past :9

Ja, en je kut voelen als 'ie niet past, waarschijnlijk :P. Ik zit midden in de snaaidriedaagse, dus dit is voor mij niet het moment om zomerbroeken te passen. Voordeel: ik ga wel meer salades eten zodra het beter weer wordt ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 25 februari 2012 @ 14:02:10 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108382029
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 14:01 schreef Ml-etje het volgende:
Ik kreeg fruit als ontbijt, dat dat niet stevig genoeg was dat weet ik nu wel.
Maar ananas bij het ontbijt sla ik niet af :P
Ananas door de yoghurt :9~.
Niet meer actief op Fok!
pi_108382058
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 13:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, irritant is dat :P.
Ik heb m'n vaste winkels (meestal V&D of The Sting, soms C&A en H&M) en ik heb het snel door als er iets hangt wat me bevalt of niet. Overigens winkel ik het liefst alleen. Ben altijd bang dat die ander zich snel verveelt :P.
Ja, dat.

Het liefst wil ik alleen winkelen, maar dan wel met iemand erbij die de tassen draagt en een andere maat ophaalt als je halfnaakt in het pashokje staat :+
pi_108382089
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 14:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, en je kut voelen als 'ie niet past, waarschijnlijk :P. Ik zit midden in de snaaidriedaagse, dus dit is voor mij niet het moment om zomerbroeken te passen. Voordeel: ik ga wel meer salades eten zodra het beter weer wordt ^O^.
_O- neehoor hij zit zelfs al in de verkooptas.
Ik heb nu het minste vocht dus nu passen :+
  zaterdag 25 februari 2012 @ 14:05:00 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108382113
Lijstje:

O: Brinta met een beetje zoetstof, kaneel en een banaan :9~
S: 6 km hardlopen
L: vier tosties chorizo/kaas :9~
T: weet ik nog niet, heb niks meer in huis :') Ws nog wel wat yoghurt.
D: uit eten

Overigens even wat opgezocht over agave ter vervanging van aspartaam (daar had MI het over): http://suikerwijzer.nl/alles-over-agavesiroop/. Nog meer mensen met ervaringen hiermee?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 25 februari 2012 @ 14:06:59 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108382161
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 14:03 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja, dat.

Het liefst wil ik alleen winkelen, maar dan wel met iemand erbij die de tassen draagt en een andere maat ophaalt als je halfnaakt in het pashokje staat :+
Ik neem gewoon 2 maten mee het pashokje in, meestal past een daarvan wel :+. En ik pas liever bovenkleding, want onderkleding is altijd zo'n gedoe als je dan toch nog een andere maat moet ophalen. Schoenen uit, broek uit, nieuwe broek aan, nieuwe broek uit, oude broek aan (schoenen aan), andere maat halen, (schoenen uit), broek uit, andere broek aan etc.
Niet meer actief op Fok!
pi_108382169
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 14:05 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:

Overigens even wat opgezocht over agave ter vervanging van aspartaam (daar had MI het over): http://suikerwijzer.nl/alles-over-agavesiroop/. Nog meer mensen met ervaringen hiermee?
Het werkt bij mij prima maar waar wil je het voor gebruiken?
pi_108382176
Strippenkaarten hebben de sportscholen hier niet.
Dichtbij & duur is 49,- p/mnd (onbeperkt, 3mnd-abo)
Verder & goedkoop is 25/mnd (onbeperkt, 1mnd-abo)

Beide hebben 25,- inschrijfgeld.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_108382230
quote:
Lijstje:

Ik gebruik het weleens in baksels en in de havermout! Beetje als honing, maar wat vloeibaarder en ik vind het lekkerder :)
  zaterdag 25 februari 2012 @ 14:09:37 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108382233
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 14:07 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Het werkt bij mij prima maar waar wil je het voor gebruiken?
Hier ook niet echt positief: http://www.praktijk-advan(...)olf-in-schaapskleren

Ik zoek een zoetstof voor door de yoghurt/pap. Verder gebruik ik zoetjes in m'n thee (waar ik toch zo'n 6 koppen van drink op een dag) en daar kan ik misschien ook een vervanger voor gebruiken. Of wellicht afbouwen? Heb nu twee zoetjes, eens kijken of ik via één zoetje naar nul zoetjes kan?
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zaterdag 25 februari 2012 @ 14:09:48 #24
70532 loveli
N
pi_108382237
quote:
Lijstje:

Fructose, dus ook niet geweldig (veroorzaker van diabetes II). Alles met mate. Stevia lijkt het beste alternatief voor suiker.

Fructose heeft geen insulinerespons, maar wel invloed op de lever. Die kan beperkt fructose aan, en aangezien tafelsuiker ook voor 50% uit fructose bestaat krijgen we te veel binnen. Lage GI is geen garantie voor gezond.
crap in = crap out
  zaterdag 25 februari 2012 @ 14:13:11 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108382343
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 14:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Fructose, dus ook niet geweldig (veroorzaker van diabetes II). Alles met mate. Stevia lijkt het beste alternatief voor suiker.

Fructose heeft geen insulinerespons, maar wel invloed op de lever. Die kan beperkt fructose aan, en aangezien tafelsuiker ook voor 50% uit fructose bestaat krijgen we te veel binnen. Lage GI is geen garantie voor gezond.
AH verkoopt ook Stevia, zie ik. Kleven er dan geen nadelen aan Stevia? Kan ik net zo goed Stevia gebruiken als niks?

Even douchen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_108382364
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 14:00 schreef Ml-etje het volgende:

Nee, geen speciale dingen/preparaten, gewoon veel groente en fruit en volgens eetmeterdingen en bloedtesten zit ik ook behoorlijk goed in mijn vitamientjes etc. Bovendien denkt mijn eigenwijze zelf dat de natuur het beter kan maken dan dat mensen het kunnen nabootsen, daarbij heb ik een beetje een weerstand tegen alles wat komt in tablet/capsule/drup vorm omdat ik daar al zoveel van moet ;)
Die soep bestaat voor het grootste deel uit groentes; er zit 2 liter bouillon bij en het was 5 liter soep geworden :)
Ik hou dan wel weer rekening met suikers die niet goed zijn bij ontstekingen, vochtafdrijvende dingen als bleekselderij, meer vitamine c dingen om ijzer beter op te nemen etc.

Ik kan veel beter zonder dan met patroon ;) net zoiets als muziek van blad.. dat gaat me veel te veel via een omweg. Bovendien wil Mila best af en toe eens stilstaan, dus ik kan het keurig op haar maat afspelden ;)
pi_108383662
Zo een vouwfietsje halen :)
Mooi weeeer :s)
  zaterdag 25 februari 2012 @ 15:24:29 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108384487
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 14:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo een vouwfietsje halen :)
Mooi weeeer :s)
Vouwfietsje waarvoor? :).
Niet meer actief op Fok!
pi_108384521
Terug uit de stad. Wat was het fijn in het zonnetje!

Bij de bio supermarkt gepofte amaranth en dinkel gekocht, en kokosvlokken. Samen met wat haverflokken en gebroken lijnzaad gaat dat een lekkere muesli vormen, denk ik!

Ik heb denk ik wel 7 km. gewandeld. Dat maakt het lijstje tot nu toe wat karig:

T: yoghurt met klein beetje muesli
O:2 volkorenbroodjes met pitten en zaden met hagelslag, gekookt ei
B: 7 km wandelen
L: volle yoghurt met muesli (150 gram yoghurt, flink wat muesli)
T: koekje
T: wijntje en wat chips
D: nog even bedenken
T: stukje chocola.
pi_108384988
Lijstje
O kwark, havermout, halve banaan
L pistoletje met oude kaas en zongedroogde tomaatjes
S 40 km gefietst op de wielrenfiets, allereerste keer, superleuk!
T boterham appelstroop en glas smoothie banaan/aardbei
B wandelen naar de stad en terug
D uit eten, 8-gangen geloof ik :9

Op het balkon was het meer dan 15 graden O+
pi_108385043
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 15:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Terug uit de stad. Wat was het fijn in het zonnetje!

Bij de bio supermarkt gepofte amaranth en dinkel gekocht, en kokosvlokken. Samen met wat haverflokken en gebroken lijnzaad gaat dat een lekkere muesli vormen, denk ik!

Ik heb denk ik wel 7 km. gewandeld. Dat maakt het lijstje tot nu toe wat karig:

T: yoghurt met klein beetje muesli
O:2 volkorenbroodjes met pitten en zaden met hagelslag, gekookt ei
L: volle yoghurt met muesli (150 gram yoghurt, flink wat muesli)
T: koekje
T: wijntje en wat chips
D: nog even bedenken
T: stukje chocola.
En haglslag, en chips, en koekje en chocola? Van mij mag je hoor, maar misschien een idee om 1 van de t's te vervangen door iets gezonds?
pi_108385100
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 13:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat noem je echt te duur Sigme?
Want als een sportschool heel dicht bij is, dan ga je wel makkelijker.
Ik zou sowieso bij beide sportscholen een keertje gaan kijken. Om te zien of het bij je past. :)

Voor de huishoudbeursliefhebbers/haters onder ons:
http://www.nrc.nl/inbeeld/2012/02/23/de-man-achter-de-huisvrouw/ O+
Haha geweldig. Tis ook wel een bepaald type man inderdaad :') Nu weet ik weer waarom dat niets voor mij is. Mijn schoonmoeder en schoonzusje gaan wel :X

@Mar: je lijstje is echt al een stuk beter hoor. Niet te veel van jezelf verwachten in jou omstandigheden ^O^

@Vik: Ik gebruik maple syrup/ ahorn siroop. Ook prima zeker in baksels. Stevia is super spul, maar ik heb er nog niet uitgebreid mee geëxperimenteerd!

Ze hadden mijn lunchgerecht niet meer. Nu moest ik het doen met een meergranenbol met carpaccio. Bah! :9

En het etentje gaat door vanavond *O*
pi_108385153
15 graden O+ Ik ben stiekum al aan t kijken naar een camping in Frankrijk O+
~ Bonito La Risa ~
pi_108385309
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 15:49 schreef anna82 het volgende:

[..]

En haglslag, en chips, en koekje en chocola? Van mij mag je hoor, maar misschien een idee om 1 van de t's te vervangen door iets gezonds?
I know, dat is niet al te best. Ter verdediging: 2 kleine koekjes, klein bakje chips. En ik heb de hele week netjes gegeten.

Maar goed, als nog niet al te best. Eens kijken wat er nog te veranderen valt.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 16:19:36 #35
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_108385704
Goedemiddag. Wat een mooi weer, jammer dat ik binnen zit...

Lijstje:
O: 250 mg magere kwark met musli
L: 1 volkoren boterham met kip curry en appel, tas broccolisoep
T: 2 volkorenboterhammen met kip curry en appel, nog een tas broccolisoep
D: stuk groentenlasagne
T: kwark met fruit (kiwi, pompelmoes)
T: iets lekkers
S: heen en weer hollen, misschien als het rustig is vanavond een klein rondje lopen
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_108385904
Ahorn blijk ik hier ook te hebben en gaat harder dan de agave zie ik nu ook.
Blijkbaar smaakt het beter, doe me maar geen linkje wat daarin zit :D dan eet ik straks niet meer ;)

Net lekker de moestuin opnieuw ingericht, heb speciale bakken voor de aardbeien van iemand overgenomen en dat scheelt me vd zomer op mijn knieeën zitten O+ mijn Mr maakt ze op lage aanrecht hoogte en dan zaai ik ertussen bloemen.

Verder ga ik deze zomer kapuchijners kweken :9 nomnom, spontaan trek :D

Je gekochte artikelen klinken lekker Jagar! Toevallig ook kokosvlokken gekocht met het idee kokoskoekjes te maken maar dat heb ik dus niet gedaan, te mooi weer.
pi_108386047
Zo lekker de hele middag buiten geweest :) over de albert cuyp geslenterd en boodschappen gehaald!

Lijstje:

O: havermout, banaan, dadels
S: 3 kwartier kracht, kwartiertje cardio
L: 3 boterhammen, 1 pindakaas, 1 geitenkaas, 1 vijgenjam :9
T: wat gedroogd fruit en kokos
D: gestoomde broccoli met tahindressing, visje van de markt (denk uit de oven) en aardappeltjes
T: koekje bij de thee
T: drankjes in de kroeg *O*
pi_108386462
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 15:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vouwfietsje waarvoor? :).
Om straks met de trein te kunnen :)
Wat een rotding :')
  zaterdag 25 februari 2012 @ 16:51:44 #39
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108386555
Lekker wezen lunchen bij Bagels & Beans met vriendje O+ En sportbroek gehaald voor nie zo veel centjes en de pocketuitvoering van de nieuwste in de serie A Song of Ice and Fire :9 Meeeeer lezen! O+

Dikke prima *O*

Oh en bij thuiskomst lag er een kadootje van La Vialla: een houten rekje met twee flesjes: balsamico-azijn en olie! O+ Superleuk! En ik heb nog nooit wat besteld :@ :D

Jätje: ik heb ook amaranth-muesli, is best lekker! Maar dan niet zelfgemaakt :+
  zaterdag 25 februari 2012 @ 16:52:49 #40
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108386594
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 16:32 schreef Nallie het volgende:

D: visje van de markt
T: koekje bij de thee
T: drankjes in de kroeg *O*
Wat klinkt dat allemaal gezellig :D O+

Doet ook denken aan dat boek van Annie M.G. Schmidt, Een visje bij de thee :+
pi_108386661
-edit-

Zout op.

[ Bericht 90% gewijzigd door Ml-etje op 25-02-2012 16:56:19 ]
pi_108386666
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 16:52 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wat klinkt dat allemaal gezellig :D O+

Doet ook denken aan dat boek van Annie M.G. Schmidt, Een visje bij de thee :+
Jaaa jeugdsentiment :)
Al hou ik de volgorde maar zo denk ik. Want dat koekje smaakt toch beter bij thee denk ik ;)
En ik zal eens letten op de verkleinwoorden. Jouw dag klinkt ook fijn!
  zaterdag 25 februari 2012 @ 16:58:26 #43
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108386769
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 16:55 schreef Nallie het volgende:

[..]

Jaaa jeugdsentiment :)
Al hou ik de volgorde maar zo denk ik. Want dat koekje smaakt toch beter bij thee denk ik ;)
En ik zal eens letten op de verkleinwoorden. Jouw dag klinkt ook fijn!
Verkleinwoorden ftw, ik gebruik ze ook veel te vaak :D

Jaaa, prima zaterdagje hier! :+ O+
  zaterdag 25 februari 2012 @ 17:02:12 #44
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108386873
8 gangen diner! Wow lekker! waar?

Waar ga jij uit eten Vik? spareribs?

Lijst:
O: boterham kaas, sinaasappel
S: 7 km hardlopen
L: 2 boterhammen ham, beschuit kaas, gekookt ei, beker melk
T's: appel, peer, blokje choco, 500 gr kwark met druiven
D: Chinees buffet :9
T: -
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 25 februari 2012 @ 17:14:11 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108387312
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 17:02 schreef uniekhoorn het volgende:
8 gangen diner! Wow lekker! waar?

Waar ga jij uit eten Vik? spareribs?

Lijst:
O: boterham kaas, sinaasappel
S: 7 km hardlopen
L: 2 boterhammen ham, beschuit kaas, gekookt ei, beker melk
T's: appel, peer, blokje choco, 500 gr kwark met druiven
D: Chinees buffet :9
T: -
Nee, geen spareribs, die heb ik dodag al gehad. Ga naar een redelijk chique restaurant in DH als het goed is. Biefstukje, sla, aardappeltjes/frietjes is het idee.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 25 februari 2012 @ 17:15:09 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108387348
Hey Maria ook aan de Game of Thrones? Is de nieuwste deel 5?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 25 februari 2012 @ 17:16:26 #47
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108387394
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 17:15 schreef Viking84 het volgende:
Hey Maria ook aan de Game of Thrones? Is de nieuwste deel 5?
Yip! Ben nu bezig in deel 4 :Y Deel 5 is geloof ik de nieuwste ja, A Dance With Dragons ofzoiets!
pi_108387413
O: yoghurt
L: broodje pom, broodje kip groente
T: yoghurt, pecannoten
S: half uur wandelen
D: 2 kippenpoten, bietjes met ui
T: gehaktballetjes, kaas, pata negra, wijn
  zaterdag 25 februari 2012 @ 17:17:38 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108387440
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 17:16 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Yip! Ben nu bezig in deel 4 :Y Deel 5 is geloof ik de nieuwste ja, A Dance With Dragons ofzoiets!
Ik ben nu bezig in deel 2 :9. Deel 3 schijnt wat tegen te vallen, vond jij dat ook?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 25 februari 2012 @ 17:22:28 #50
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108387612
Klinkt goed Vik.

Wij gaan over een half uurtje die kant ook op, we hebben allemaal vrij veel honger dus dat komt goed uit.

Maria, je blij is alweer een beetje terug?
Loveli en Tink hoe is het met jullie blij?

MarMar, mooi lijstje van jou, beterschap!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 25 februari 2012 @ 17:24:01 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108387671
Ja, ik heb ook honger, want ik heb de hele middag niks meer gegeten, omdat ik straks al genoeg eet :').

Eet smakelijk iedereen die uit eten gaat! :9.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 25 februari 2012 @ 17:27:32 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108387793
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 17:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ben nu bezig in deel 2 :9. Deel 3 schijnt wat tegen te vallen, vond jij dat ook?
Mwaa alle boeken hebben delen die even wat minder spannend zijn :P Maar de rest is gelukkig tof genoeg om door te lezen :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Klinkt goed Vik.

Wij gaan over een half uurtje die kant ook op, we hebben allemaal vrij veel honger dus dat komt goed uit.

Maria, je blij is alweer een beetje terug?
Loveli en Tink hoe is het met jullie blij?

MarMar, mooi lijstje van jou, beterschap!
Met mijn blij gaat het prima hoor! O+ Met die van jou ook? *;
pi_108389485
Whaa ik zit vol!
Rijst met kipcurry :9
pi_108389524
Wat voor vouwfiets heb je gekocht puff?

Ik had net een enorm bord wortel/pompoensoep met een naan. :9~
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_108389865
Een zware :')
Hoop dat ie na een tijdje minder lastig uit elkaar gaat.
pi_108390235
Ik kreeg vandaag de aanslag gemeentelijke heffingen in de bus. Vorig jaar had ik al bezwaar ingediend tegen de WOZ-waarde die veel te hoog was. Ik kon dit met een taxatie-rapport, dat ik had laten maken toen ik mijn huis kocht, onderbouwen. Ik heb vorig jaar gelijk gekregen en de WOZ-waarde was naar beneden bij gesteld.

Ik nam dus aan dat ze dit jaar het gecorrigeerde bedrag zouden hanteren, maar nee hoor. Ik ben weer aangeslagen voor het oude bedrag. Belachelijk. Dat zou betekenen dat mijn huis 15000 euro in waarde is gestegen sinds vorig jaar.

Zou ik nou weer helemaal opnieuw bezwaar moeten maken? Of zou een telefoontje genoeg zijn, omdat ik tenslotte vorig jaar al bezwaar had ingediend?
pi_108390343
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 18:44 schreef Xennia het volgende:
Ik kreeg vandaag de aanslag gemeentelijke heffingen in de bus. Vorig jaar had ik al bezwaar ingediend tegen de WOZ-waarde die veel te hoog was. Ik kon dit met een taxatie-rapport, dat ik had laten maken toen ik mijn huis kocht, onderbouwen. Ik heb vorig jaar gelijk gekregen en de WOZ-waarde was naar beneden bij gesteld.

Ik nam dus aan dat ze dit jaar het gecorrigeerde bedrag zouden hanteren, maar nee hoor. Ik ben weer aangeslagen voor het oude bedrag. Belachelijk. Dat zou betekenen dat mijn huis 15000 euro in waarde is gestegen sinds vorig jaar.

Zou ik nou weer helemaal opnieuw bezwaar moeten maken? Of zou een telefoontje genoeg zijn, omdat ik tenslotte vorig jaar al bezwaar had ingediend?
Altijd eerst bellen! Als je er niet uitkomt kun je alsnog bezwaar aantekenen. Maar misschien is het niet nodig en bespaar je jezelf en de gemeente weer tijd ;)
pi_108390844
Op mijn aanslag stond geen waarde, maar als ik zelf reken dan is mijn huis in waarde gedaald... 7000 minder.

Gelukkig heb ik niet de volle mep betaald :')

Heb nog steeds keelpijn, net verjaardag waar ik vanaaf heen zou maar afgezegd -O-
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_108390959
Ik zou gewoon de brief van vorig jaar copy-pasten Xennia en even de datums aanpassen.
Iets zegt mij dat gemeentes niet zo heel goed kunnen omgaan met dingen die niet op de formele manier gaan. :)
Doe wat je niet durft.
pi_108391541
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 19:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zou gewoon de brief van vorig jaar copy-pasten Xennia en even de datums aanpassen.
Iets zegt mij dat gemeentes niet zo heel goed kunnen omgaan met dingen die niet op de formele manier gaan. :)
Waarschijnlijk wordt dit het.

Ben wel benieuwd naar de waarde van ons huis.
Zit altijd boven de aankoopwaarde maar wij hebben het compleet vernieuwd dus laat maar fijn zo.
pi_108392336
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 19:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb een brief waarin ik vorig jaar in het gelijk werd gesteld en de gecorrigeerde waarde staat. Denk dat dat ook wel genoeg is. Vind het alleen stom dat ik dus kennelijk ieder jaar opnieuw bezwaar moet indienen.
pi_108394315
Ik heb een AFV heffing voor 2 personen gekregen. Er woont hier eul geen 2e persoon. }:|

Matig lijstje vandaag. :')

O: Whey shake, havermout
T: 3 bth
L: Steakhouse burger menu
T: 3 bth
D: Lasagna met salade
T: Kwark met fruit
pi_108395261
Ik heb zomerkleren gekocht vanmiddag. :D. En een Lonely Planet van de USA.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108395530
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb zomerkleren gekocht vanmiddag. :D. En een Lonely Planet van de USA.
Dat is de slechtste LP die ik ooit heb gehad! Als je die van de hele VS hebt iig. Je kunt beter losse gidsen van je bestemmingen kopen.
Doe wat je niet durft.
pi_108395634
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat is de slechtste LP die ik ooit heb gehad! Als je die van de hele VS hebt iig. Je kunt beter losse gidsen van je bestemmingen kopen.
Die waren per stuk net zo duur als deze en we zouden er dan vier moeten hebben...

Wat is er zo slecht aan?
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:12:03 #66
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108395763
Vol!
6 borden vol, echt vol met voornamelijk groente en zoetzure kip en wat koe you balletjes :')
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:17:25 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108395983
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Vol!
6 borden vol, echt vol met voornamelijk groente en zoetzure kip en wat koe you balletjes :')
:W ik zit niet supervol (en daar heb ik ook een hekel aan). Wel lekker gegeten! :9~.

D: voorgerecht: carpaccio met Parmezaanse kaas, rucola, kappertjes en croutons, hoofdgerecht: kogelbiefstuk in portsaus en frietjes, nagerecht: appel-perencarré met vanille-ijs en slagroom, afgesloten met groene thee met honing. Heerlijk. Maar m'n darmen zijn nu een tikje van slag, dus ik vraag me af of een van de dingen niet goed was klaargemaakt? :').

Dit was bij Het wapen van Den Haag trouwens. Was iemand hier daar laatst niet ook geweest? Puff of Lau ofzo?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:18:25 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108396025
Ik heb die brief vandaag ook gehad, Xennia. 265 euro ofzo. Kan me niet herinneren dit vorig jaar ook betaald te hebben, dus ik snap het niet helemaal. Heb niet eens een eigen huis :?. Maar eens doorlezen.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:21:10 #69
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108396148
700 euro hier aan gemeentelijke belastingen. Gelukkig wisten we nog wel dat het kwam :')

Klinkt heerlijk Vik!
En je darmen zijn misschien wat van slag omdat je overdag wat minder hebt gegeten en nu wat meer, misschien wat meer lucht ingeslikt.
Als het aan het voedsel ligt komt het sowieso niet eerder dan na 8 uur.
pi_108396223
Waarschijnlijk moet je alleen afvalstoffenheffing betalen Vik. Die was hier 190, plus rioolrecht (huurders hoeven dat niet te betalen) plus de woz, iets meer dan 500 euro ;(
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_108396242
Wij betalen tussen de 900 en de 1000 euro.
Zet er dan ook maar iedere maand geld voor apart.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:24:40 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108396252
Oh, het is bij mij alleen afvalstoffenheffing. Nou, dat klopt wel dan.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:31:06 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108396486
Oh en morgen eens kijken of we nog kaartjes voor Het Zwanenmeer kunnen krijgen, eind deze week.
Niet meer actief op Fok!
pi_108397094
quote:
Wij adviseren mensen (als gemeente) om eerst even te bellen.
pi_108397151
Hoi dames :W Mijn eerste post hier.

Hoe doen jullie dat? Ik heb 's avonds echt enorme honger trek.
Ik kan er gewoon niet van af blijven :{ Hebben jullie een bepaalde regel ofzo? Na 20.00 niks meer eten?
Noot noot.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:53:40 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108397240
quote:
19s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:50 schreef Jojoortje het volgende:

Ik kan er gewoon niet van af blijven :{ Hebben jullie een bepaalde regel ofzo? Na 20.00 niks meer eten?
Overdag genoeg eten ^O^. En waarom zou je na 20.00 uur niets meer eten?
Niet meer actief op Fok!
pi_108397291
quote:

Kom ik weer met de meesterlijke tip van Viz: kwark! Vult goed, verteert langzaam. En anders voor snaaitrek komkommers etc. in stukjes snijden.. voor het idee leuk, maar compleet verwaarloosbaar kwa kcal. Suikers en carbs vermijden helpt ook al, dat zijn enorme hongermakers.
pi_108397313
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Overdag genoeg eten ^O^. En waarom zou je na 20.00 uur niets meer eten?
Oh dat doe ik wel :7 Is ook meer een gewenning hoor en dan komt mijn vriend met een zak chips of een stokbroodje kruidenboter... Pff lekker!

Was een dieettip wat ik ooit heb gelezen. Het is sowieso bekend dat je vlak voor het slapen gaan niks meer moet eten.
Noot noot.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:55:39 #79
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108397316
quote:

Hoi!
In de avond? Voornamelijk goed avondeten en dan het toetje (kwark ofzo) tot later in de avond.
Voor de rest, wat komkommer, tomaat, augurk ofzo.
En de discipline opbrengen om geen ongezonde meuk te eten, dat is met wilskracht best te doen. Niemand heeft ooit gezegd dat het makkelijk is nl. dat mag je accepteren.
pi_108397334
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:54 schreef MarMar het volgende:

[..]

Kom ik weer met de meesterlijke tip van Viz: kwark! Vult goed, verteert langzaam. En anders voor snaaitrek komkommers etc. in stukjes snijden.. voor het idee leuk, maar compleet verwaarloosbaar kwa kcal. Suikers en carbs vermijden helpt ook al, dat zijn enorme hongermakers.
Maakt het dan nog uit welke kwark?
Noot noot.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:57:04 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108397358
Magere kwark met wat fruit of wat zoetstof of met vla...
pi_108397361
Maar jullie gunnen jezelf toch af en toe wel een zak chips of chocolade neem ik aan?
Noot noot.
pi_108397388
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:56 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Maakt het dan nog uit welke kwark?
Naturel! Of je mager halfvol of vol doet moet je zelf weten wat mij betreft en op te leuken met wat stukjes vers fruit :)
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:58:46 #84
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108397413
quote:
19s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
Maar jullie gunnen jezelf toch af en toe wel een zak chips of chocolade neem ik aan?
Elke dag een stukje pure chocolade, heel gezond en een lekker uitkijkmomentje.
En zodra je jezelf hebt aangeleerd om maar een blokje te nemen is het ook makkelijk om vol te houden
pi_108397456
quote:
Chocola soms wel, chips niet, hou ik niet van ;)

Met jezelf afspreken wanneer wel en hoeveel en dan dat van te voren een beetje inplannen helpt bij mij ook wel, niet aan laten komen op het moment zodat die hele zak en de hele reep in 1 keer op gaan, maar bijvoorbeeld bij de koffie op de zaterdag en zondag een blokje chocola en op de zaterdagavond een bakje chips, zoiets :)
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:00:30 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108397465
quote:
Ja hoor. Maar met mate. Ik ben nu op het punt dat ik mezelf vrij goed in bedwang kan houden, maar daar gaat ook wat tijd overheen ;).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:01:54 #87
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108397499
Wat voor mij ook goed werkt:
Feestje met allemaal lekkere frituurhapjes, alle soorten chips, alle soorten toastjes met beleg, alle soorten gebakjes.
Pakken waar je zin in hebt en dan een klein hapje nemen, heeeeeeeeeeeeeeel goed proeven en dan beoordelen of je het ECHT wel wil, de rest van je bitterbal ofzo, in de afvalbak
9 van de 10 x is het gewoon niet waard
pi_108397523
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat voor mij ook goed werkt:
Feestje met allemaal lekkere frituurhapjes, alle soorten chips, alle soorten toastjes met beleg, alle soorten gebakjes.
Pakken waar je zin in hebt en dan een klein hapje nemen, heeeeeeeeeeeeeeel goed proeven en dan beoordelen of je het ECHT wel wil, de rest van je bitterbal ofzo, in de afvalbak
9 van de 10 x is het gewoon niet waard
Klopt. De laatste paar happen van de zak chips vind ik ook niet lekker.
Maar de zak moet dan op van mezelf. :')
Noot noot.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:04:30 #89
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108397574
quote:
19s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:02 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Klopt. De laatste paar happen van de zak chips vind ik ook niet lekker.
Maar de zak moet dan op van mezelf. :')
Ja maar dat is je knopje in je hoofd... Heel goed jezelf beseffen dat het over een paar dagen ook nog goed is of weggooien, zodra het is de afvalbak ligt taal je er niet meer naar.
Het is echt een leerproces en daar gaat tijd overheen en gaat genoeg vaak fout
En kleine zakjes van 25 gram kopen.
pi_108397991
Goede tip ook van Uniek idd, van de kleine zakjes ook! Gewoon zoveel mogelijk valkuilen voor jezelf wegnemen en je lief eens streng toespreken dat hij je best een beetje mag supporten ;)
pi_108398035
Of een bakje vullen en alleen dat eten.
Ikea knijpers voor op de zakken.
pi_108398446
Weer een sollicitatie weggedaan. Is dat raar op dit tijdstip?
pi_108398527
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Weer een sollicitatie weggedaan. Is dat raar op dit tijdstip?
Je zou bij mij ieg een glimlach ontlokken.
pi_108399733
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:08 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Die waren per stuk net zo duur als deze en we zouden er dan vier moeten hebben...

Wat is er zo slecht aan?
Veel te beknopt. Ik had serieus meer aan mijn LP voor Chicago dan aan mijn LP voor mijn trip door de Midwest vorig jaar. :)
Het ding heeft bijv. Maar 6 pagina's over Minneapolis, inclusief hotels. -O-

Ik hou heel erg van kleine en lokale winkels, maar mijn reisgidsen bestel ik meestal via de LP site (vaak aanbiedingen) of via Bookdepository of Play. Ik heb vorig jaar voor mijn gids iets meer dan 10 euro betaald. :)
Doe wat je niet durft.
pi_108400133
Hoi Vik, daar zijn we ook wel eens geweest ja (Chouffe èn vlammetjes op de kaart!), waar niet :') . In het kader van de bezuinigingen en het weekje Madrid straks gaan we wel wat minder uit eten de laatste tijd, al zitten we morgen weer in een restaurant, bedenk ik me. Is het nog steeds voor 18.30 bestellen, halve prijs voor 2 menu's?

En sigme, beide sportscholen klinken eigenlijk best duur/tijdrovend. Kan je niet thuis iets kopen/installeren? Uniek heeft geloof ik een hometrainer (of was het een roeiding?), ik een crosstrainer, je zit 3/4 uur op dat ding met een dom programma op (of in jouw geval intelligent gemaakte documentaire), en je hebt je halve jaar contributie zo terugverdiend. Plus dat het reistijd, omkleedgedoe en ergerlijke medesportscholers scheelt! Nouja, dat is dan de tip van mijn mensenschuwe kant.

Lijstje:
O: mandarijn, grapefruitsap, yoghurt met appel en peer
T: 2 cappuccino
L: yoghurt met cruesli
T: tosti
D: courgette-paprikasoep, bara
T: kwark met vanilleyoghurt
S: niet, wel ontzettend lang uitgeslapen en toen 2 films gekeken waarvan 1 met veel schrikmomenten, dus vast ook nog wat kcals verbrand. En gekeken naar de sportende mini (schaatsles O+ ), dus denkbeeldig ook nog gezwierd.
pi_108400272
Owja Das, wat ook kan (als je niet perse de meest recente exemplaren nodig hebt), is op Abebooks kijken. Daar kun je vaak voor een prikkie boeken kopen.
Waar gaan jullie eigenlijk precies heen als je zoveel gidsen nodig zou hebben? :)
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:36:18 #97
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108401093
Lekker weekendlijstje Lau! Misschien wat veel suikers maar dat kan deze dag hebben!

Heb inderdaad een hometrainer (batavus c1 ofzo) voldoet prima en je kan hem altijd misbruiken als het baggerweer is. Tegelijk is het gewoon goed als je een serie wil volgen, nu nog bezig met Big Bang Theory, plan is voor volgend herfstjaar Sherlock :D
  Vis een optie? zondag 26 februari 2012 @ 05:59:45 #98
70532 loveli
N
pi_108406105
Lig al een uur te draaien. Wil slapen.
crap in = crap out
pi_108406211
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2012 05:59 schreef loveli het volgende:
Lig al een uur te draaien. Wil slapen.
En ik ben alweer wakker!
Doe wat je niet durft.
  zondag 26 februari 2012 @ 07:53:29 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108406264
@ Lau: nu tweede menu gratis als je voor 18.00 uur bestelt ;).
En dit was al de derde keer uit eten in drie weken :'). Ook een beetje enthousiast, maar goed, soms komt dat zo uit.

Goedemorgen btw. Zit me er nu al op te verheugen dat ik morgen kan uitslapen tot 6:45 :') (moet naar tandarts morgenochtend, eerst nog rondje hardlopen en daarna naar het werk).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 26 februari 2012 @ 07:54:11 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108406265
Hoe wil je de hele VS ook in één boekje proppen? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_108406300
Mogge!
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:09 schreef Laureline het volgende:

En sigme, beide sportscholen klinken eigenlijk best duur/tijdrovend. Kan je niet thuis iets kopen/installeren? Uniek heeft geloof ik een hometrainer (of was het een roeiding?), ik een crosstrainer, je zit 3/4 uur op dat ding met een dom programma op (of in jouw geval intelligent gemaakte documentaire), en je hebt je halve jaar contributie zo terugverdiend. Plus dat het reistijd, omkleedgedoe en ergerlijke medesportscholers scheelt! Nouja, dat is dan de tip van mijn mensenschuwe kant.
Ik heb een roeiapparaat. Helaas ben ik niet in de gelegenheid het ding (of een ander ding) zo op te stellen dat ik al dingende een dom of slim programma zou kunnen kijken. Ik ga het toch maar proberen met de goedkope sportschool, en dan wil ik mijn volgende lange weekend beginnen, dus over 2 weken. In de (vast tevergeefse) hoop dat ik me iets meer verplicht voel/beter ertoe kan zetten om naar die sportschool te gaan dan thuis te gaan roeien. En dat roeien schiet ook niet op trouwens, daar krijg ik echt geen spieren van en het verbrandt ook niet noemenswaardig calorieen.

Morgen begin ik ook weer met hardlopen, halfuurtje lopen voor het ontbijt.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 26 februari 2012 @ 08:11:55 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108406305
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 08:09 schreef sigme het volgende:
Mogge!

[..]

Ik heb een roeiapparaat. Helaas ben ik niet in de gelegenheid het ding (of een ander ding) zo op te stellen dat ik al dingende een dom of slim programma zou kunnen kijken. Ik ga het toch maar proberen met de goedkope sportschool, en dan wil ik mijn volgende lange weekend beginnen, dus over 2 weken. In de (vast tevergeefse) hoop dat ik me iets meer verplicht voel/beter ertoe kan zetten om naar die sportschool te gaan dan thuis te gaan roeien. En dat roeien schiet ook niet op trouwens, daar krijg ik echt geen spieren van en het verbrandt ook niet noemenswaardig calorieen.

Morgen begin ik ook weer met hardlopen, halfuurtje lopen voor het ontbijt.
Hoe lang heb je niet gelopen dan? Ben benieuwd of je dat zo weer op kunt pakken. (vast wel, jou kennende :P).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 26 februari 2012 @ 08:14:23 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108406311
Oh, tip: Shopvip heeft nu hardloopkleding van Asics.
Voor mij zit er niet zo veel boeiends bij (ga op termijn weer in korte broek en t-shirt lopen en heb al twee setjes), maar misschien zoekt iemand anders nog iets? Ze hebben t-shirts, long sleeves en korte en lange tights (en schoenen, maar die zou ik daar niet kopen).
Niet meer actief op Fok!
pi_108406326
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 07:54 schreef Viking84 het volgende:
Hoe wil je de hele VS ook in één boekje proppen? :P.
Ach, ze hebben een heldhaftige poging gewaagd, maar dat resulteert in 46 pagina's over New York. En dat is dus inclusief informatie over hotels, restaurants, vliegvelden en bezienswaardigheden. En een enorm onhandig boek om steeds bij je te hebben.

Maar www.AbeBooks.com, www.bookdepository.co.uk, www.play.com en www.lonelyplanet.com zijn je vriendjes in dit geval. Of gewoon losse hoofdstukken kopen en op een tablet meenemen.

Te weinig informatie is iig mijn grootste reisgids frustratie naast slechte kaarten.
Doe wat je niet durft.
pi_108406385
Henk, we zouden dan New England, New York, Californië en South-West moeten hebben. We hebben 'm ook niet echt gekocht met het idee om 'm mee te nemen, maar gewoon om er lekker mee op de bank te zitten voor de voorpret. Dat is al gelukt. :).

Vik, de gids heeft ruim 1200 pagina's.
  zondag 26 februari 2012 @ 08:45:53 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108406412
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2012 08:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Henk, we zouden dan New England, New York, Californië en South-West moeten hebben. We hebben 'm ook niet echt gekocht met het idee om 'm mee te nemen, maar gewoon om er lekker mee op de bank te zitten voor de voorpret. Dat is al gelukt. :).

Pfoeh :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 26 februari 2012 @ 08:47:03 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108406419
Heeft iemand hier trouwens al van de nieuwe Panache running bra gehoord? Ik lees er allemaal lyrische reviews over :P. Ben me een beetje aan het inlezen nu. Misschien dat ik toch iets koop via e-Bay, want dan ben ik iig niet beperkt tot wat de winkel aanbiedt. Maar ja, dan is het lastig om te bepalen welke maat ik neem, aangezien ik normaal altijd Freya draag.
Niet meer actief op Fok!
pi_108406668
quote:

Oh, maar voor inlezen en voorpret kan je ook LP's (en andere reisgidsen!) bij de bieb lenen. Vind ik vaak ook erg nuttig om daarna het juiste te kunnen kopen & meenemen.
pi_108406682
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 08:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoe lang heb je niet gelopen dan? Ben benieuwd of je dat zo weer op kunt pakken. (vast wel, jou kennende :P).
Niet zo lang niet hoor, toen het begon met vriezen. Een maand geleden ofzo? Anderhalf?
5 km pak ik nu zonder probleem op, dat weet ik wel. Maar toen ik drie jaar geleden begon leek 5 kilometer me totaal absurd, onhaalbaar en onmogelijk, dat weet ik ook nog wel :D.
  zondag 26 februari 2012 @ 09:25:28 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108406725
Oh, ik ga hier eens langs! http://www.kiesdejuistesportbh.nl/contact/winkel.html

Goeie website, veel keus... Lijkt me veel effectiever dan een test invullen op internet en (mogelijk) eindeloos terugsturen.
Niet meer actief op Fok!
pi_108406772
quote:

Kijk, dat is mooi! :)
Sowieso zullen jullie andere eisen aan een gids stellen dan ik, want ik regel nooit wat vooraf en reis met het OV. :) En jullie zullen ook wel een hele berg info krijgen van het reisbureau neem ik aan. :)

Kende je deze al: http://www.roadsideamerica.com/
Voor allerlei rariteiten en vage musea. :)
Doe wat je niet durft.
pi_108406908
Owja, ik moet weer vaker gaan hardlopen. En niet een half uur na een bak yoghurt/kwark/muesli.
Weel weer 5 km in tha pocket. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_108406993
Goedemorgen!
Wat een mooie dag weer :)

Lijstje van gister:
O: gekookt eitje, dubbele boterham vlokken en één met speculooshagel (dungesneden brood vd bakker)
L: 3 boterhammen met gekookt ei en beetje vinaigrette
T: paar hapjes gevulde koek van de bakker :9
D: kipcurry met rijst en groentes
T: half danio toetje peercaramel, mandarijntje
pi_108407038
Mogge!!! Make my day, die witte linnen broek zit prima perfect *O* (en ik ga hem dus zsm dragen, voor ik weer er niet in pas :D ).

/einde mededeling :+
pi_108407128
Ik heb alles in Thailand ook zonder gids gedaan. Ging prima. Als ik ergens heen wilde met het ov. tikte ik het gewoon op de ipad bij de kaarten app in en dan zei hij gewoon welke bus er over hoeveel minuten zou vertrekken. Dan volgde ik het gps-bolletje, wist ik precies wanneer ik eruit moest. Ik liet bij vorige reizen het de weg vinden altijd over aan A. Maar ik kan het ook best zelf dus. :P
pi_108407178
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 09:55 schreef conleche het volgende:
Ik heb alles in Thailand ook zonder gids gedaan. Ging prima. Als ik ergens heen wilde met het ov. tikte ik het gewoon op de ipad bij de kaarten app in en dan zei hij gewoon welke bus er over hoeveel minuten zou vertrekken. Dan volgde ik het gps-bolletje, wist ik precies wanneer ik eruit moest. Ik liet bij vorige reizen het de weg vinden altijd over aan A. Maar ik kan het ook best zelf dus. :P
Haha, ik reis meestal iets minder low tech. :D
Had je overal wifi daar eigenlijk? :)
Doe wat je niet durft.
pi_108407311
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 09:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Haha, ik reis meestal iets minder low tech. :D
Had je overal wifi daar eigenlijk? :)
Ja, meestal niet in je kamer zelf, maar in de gemeenschappelijke ruimtes vaak wel. Of anders wel in restaurantjes die adverteren met free wifi. Wel echt fijn is dat, want daardoor hoefde ik de zware gids niet mee te slepen. Heb hem wel voor de heb in de kast staan natuurlijk! :D Ik had hem van te voren ook wel doorgebladerd en wat gelezen over de dingen die ik wilde gaan doen/zien.
pi_108407421
Moggeh! Nu al een kut dag. :') moest net in de buurt zijn waar ik samenwoonde met ex. Toch nog een hoop moeite mee..
  zondag 26 februari 2012 @ 10:41:43 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108407866
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 10:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Moggeh! Nu al een kut dag. :') moest net in de buurt zijn waar ik samenwoonde met ex. Toch nog een hoop moeite mee..
Dat is logisch :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_108408358
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 10:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is logisch :*.
^^

Ik heb volgens mij mijn nespresso vermoord, van die stomme DE cupjes gebruikt, die ik met veel pijn en moeite uit mijn apparaat kreeg en nou perforeert hij het cupje niet goed -O-
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 26 februari 2012 @ 11:10:57 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108408475
Oh, en mannen die iets pas weer kopen als het al op is ipv bíjna op }:|.

Onze koelkast is dramatisch leeg, dus zo maar even naar de winkel. En ik hoop heel hard dat er gewoon weer verse spinazie is!
Niet meer actief op Fok!
pi_108408514
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 11:06 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^^

Ik heb volgens mij mijn nespresso vermoord, van die stomme DE cupjes gebruikt, die ik met veel pijn en moeite uit mijn apparaat kreeg en nou perforeert hij het cupje niet goed -O-
Oei!
Toch weer een voordeel van een good old ouderwetse machine :@
O+
pi_108408515
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 11:06 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^^

Oh, dat zou klote zijn! Hopelijk valt het nog te fixen. :Y

Soort van planning vandaag

O: 2 volkoren beschuitjes, 1 met oude kaas en 1 met extra pure hagelslag :9
L: Een wit bolletje met achterham en wat ik aan groente kan vinden in de voorraadkast, want dat zal met het avondeten wel niet echt gaan lukken.
S: half uurtje oefeningen
T: bak magere kwark met muesli, 2 kiwi´s, mineola
D: bij La Place, dus nog geen idee wat dat wordt
pi_108408534
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 11:10 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en mannen die iets pas weer kopen als het al op is ipv bíjna op }:|.

Onze koelkast is dramatisch leeg, dus zo maar even naar de winkel. En ik hoop heel hard dat er gewoon weer verse spinazie is!
Ik denk het nog niet! ;(
  Vis een optie? zondag 26 februari 2012 @ 11:17:05 #126
70532 loveli
N
pi_108408601
In de koelkast van een man staat minimaal bier, mosterd en kaas. Misschien nog een pot zilveruitjes. Als het bier op dreigt te raken, vullen ze aan.
crap in = crap out
pi_108408746
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 11:13 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik denk het nog niet! ;(
^^

Gister iig niet, ik heb ook een spinazietekort :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 26 februari 2012 @ 11:30:32 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108408928
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 11:22 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^^

Gister iig niet, ik heb ook een spinazietekort :')
Ja, en ik ben al geen groente-eter :'(. Heb allemaal lekkere recepten met spinazie liggen en diepvriesspinazie past er niet bij.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 26 februari 2012 @ 11:31:39 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108408953
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 11:17 schreef loveli het volgende:
In de koelkast van een man staat minimaal bier, mosterd en kaas. Misschien nog een pot zilveruitjes. Als het bier op dreigt te raken, vullen ze aan.
Haha. Hier staat alleen een pot mosterd :P.

Maar meneer heeft ineens besloten dat yoghurt met muesli wel een goed idee is (ipv melk met cornflakes) en eet nu dus fijn mijn yoghurt op :{w.
Niet meer actief op Fok!
pi_108409004
Ben al een tijdje aan het lurken hier, maar wil nu ook graag mee gaan posten. Ben door medicijngebruik ongeveer 6 kg. aangekomen, en die willen er niet af :( Tips zijn zeer welkom!

Lijstje van gister:
O: 150 ml yoghurt met een appel, banaan en mandarijn. Groot glas versgeperste jus (met vruchtvlees)
L: kommetje mosterdsoep, 2 volkoren bth met kaas
T: 2 volkoren bth met appelstroop
D: 200g roerbak groente met stukjes kalkoen en mie. vruchtenyoghurt
T: plakje ontbijtkoek.
Sport: 1 uurtje bodybalance, 20 min fietsen, veel lopen op mn werk (ziekenhuis)
Drinken: 1 kop koffie, 1.5 liter water en groot glas verse jus d'orange.
  Vis een optie? zondag 26 februari 2012 @ 11:36:48 #131
70532 loveli
N
pi_108409069
Welkom. En omdat je al een tijdje lurkt, wat denk je zelf van je lijstje?
crap in = crap out
pi_108409161
Ik vond mn lijstje wel netjes eigenlijk maar omdat die kilootjes lekker blijven zitten vroeg ik me toch een beetje af of ik iets verkeerd deed.
pi_108409476
welkom Scissor, is dit een zondagslijstje of eet je altijd zo? Want het is imo niet zoveel :)
pi_108410696
Morning :W tijd voor koffie :)
pi_108410698
Welkom Scissor.

hmmm, het is inderdaad net zo veel. Wat zijn je specs? Je eet netjes veel fruit, maar er zit ook wel weer veel suiker in, zeker met de appelstroop en ontbijtkoek erbij. Misschien banaan laten liggen en een gekookt eitje erbij? De suikers inwisselen voor eiwitten helpt vaak goed in ieder geval.

Verder meldt de laatste uiteter zich. Ik heb een super avond gehad met mijn mannetje. Dit restaurant pakt het iets anders aan en combineert gerechtjes met elkaar. Je krijgt dan twee voorgerechten en twee hoofdgerechten, maar alles in kleinere porties. Een soort proeverij dus.

twee sneetjes stokbrood met boter. 1 wijn

Voor:
Een zalmtartaartje met dille/thijmsiroop
Een courgettesoepje met spaanse peperroom 1 wijn

Hoofd:
Zeeduivel met mosterdsaus en aardappelpuree
Entrecote met rozemarijnjus, broccoli en boontjes 1 wijn

Na:
Paste niet meer, koffie gedronken

O+
  Vis een optie? zondag 26 februari 2012 @ 12:35:49 #136
70532 loveli
N
pi_108410724
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 11:33 schreef Scissor het volgende:
Ben al een tijdje aan het lurken hier, maar wil nu ook graag mee gaan posten. Ben door medicijngebruik ongeveer 6 kg. aangekomen, en die willen er niet af :( Tips zijn zeer welkom!

Lijstje van gister:
O: 150 ml yoghurt met een appel, banaan en mandarijn. Groot glas versgeperste jus (met vruchtvlees)
L: kommetje mosterdsoep, 2 volkoren bth met kaas
T: 2 volkoren bth met appelstroop
D: 200g roerbak groente met stukjes kalkoen en mie. vruchtenyoghurt
T: plakje ontbijtkoek.
Sport: 1 uurtje bodybalance, 20 min fietsen, veel lopen op mn werk (ziekenhuis)
Drinken: 1 kop koffie, 1.5 liter water en groot glas verse jus d'orange.
Veel carbs en weinig eiwitten. Niks mis met fruit(sap) an sich, maar bij elkaar veel carbs.

Wat zijn je specs en waar zitten je kilo's?
crap in = crap out
pi_108410756
Hai! Brak, en dat zonder alcohol, ik lag voor twaalven in bed en heb prima geslapen :'). Hoe oneerlijk!

Welkom aan nieuwe slankposters, succes :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108410972
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 12:37 schreef Phaidra het volgende:
Hai! Brak, en dat zonder alcohol, ik lag voor twaalven in bed en heb prima geslapen :'). Hoe oneerlijk!

Welkom aan nieuwe slankposters, succes :).
Een babykater O+
  Vis een optie? zondag 26 februari 2012 @ 12:46:02 #139
70532 loveli
N
pi_108411082
Kitten :P
crap in = crap out
pi_108411182
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 12:46 schreef loveli het volgende:
Kitten :P
_O-
pi_108411222
Miss domme vraag, maar wat zijn specs? Mijn kilo's zitten vooral rond mijn middel.

@_aurum_ en @an24, dit zijn idd wel wat ik gemiddeld eet, heb meestal nog wel een tussendoortje tussen ontbijt en lunch.

@loveli, dankje voor de duidelijke post, zal wat eiwitrijke alternatieven zoeken!
  zondag 26 februari 2012 @ 12:59:52 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108411642
Ruzie :').

Lijstje:

O: twee geroosterde bth
L: vier speltcrackers met een plak kaas (vallen die crackers altijd zo snel uit elkaar?)
T: yoghurt met muesli
T: appel
T: banaan
D: zelfgemaakte maaltijdsalade:
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 26 februari 2012 @ 13:00:26 #143
70532 loveli
N
pi_108411663
Je hormonen bepalen waar je vet opslaat. Borsten/billen/heupen => oestrogeen, buik cortisol (stresshormoon),middel insuline. Dik worden is een deel genetica, deel voeding, deel beweging. Ook een deel psyche.

Zonder overschot aan kcals kom je niet aan. Energiebehoefte is afhankelijk van aanleg en activiteitenniveau. Wat je eet en op welk moment je het eet heeft invloed op of je de voedingsstoffen verbrandt, gebruikt als bouwstoffen of opslaat als vet. En vet is niet slecht voor je als je de juiste vetten gebruikt in de juiste hoeveelheden.

Specs: leeftijd, lengte, gewicht, schoenmaat, inkomen, of je broccoli lust en zomerjurkjes draagt.
crap in = crap out
pi_108411717
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:00 schreef loveli het volgende:
Je hormonen bepalen waar je vet opslaat. Borsten/billen/heupen => oestrogeen, buik cortisol (stresshormoon),middel insuline. Dik worden is een deel genetica, deel voeding, deel beweging. Ook een deel psyche.

Zonder overschot aan kcals kom je niet aan. Energiebehoefte is afhankelijk van aanleg en activiteitenniveau. Wat je eet en op welk moment je het eet heeft invloed op of je de voedingsstoffen verbrandt, gebruikt als bouwstoffen of opslaat als vet. En vet is niet slecht voor je als je de juiste vetten gebruikt in de juiste hoeveelheden.

Specs: leeftijd, lengte, gewicht, schoenmaat, inkomen, of je broccoli lust en zomerjurkjes draagt.
Het zonnetje schijnt, maar een zomerjurkje vind ik wel erg optimistisch :+
  Vis een optie? zondag 26 februari 2012 @ 13:02:40 #145
70532 loveli
N
pi_108411740
Tink huppelde er een maand geleden al in rond.
crap in = crap out
  zondag 26 februari 2012 @ 13:04:03 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108411792
Wat is Stevia dúúr trouwens vgl met aspartaam. Miss ga ik ook wel gewoon helemaal afkicken van zoetstoffen. Maar ik vond honing in m'n thee wel erg lekker gisteren, dus ik heb nu wel een pot honing meegenomen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_108411932
Honing ook lekker :Y

An, dat klinkt heerlijk! Hou wel van kleine gerechtjes, meer proeven ftw! :9

Li dan wil ik graag de borsten ipv de billen en de heupen, kun jij mijn oestrogeen even instrueren?

*)
  Vis een optie? zondag 26 februari 2012 @ 13:13:40 #148
70532 loveli
N
pi_108412194
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:04 schreef Viking84 het volgende:
Wat is Stevia dúúr trouwens vgl met aspartaam. Miss ga ik ook wel gewoon helemaal afkicken van zoetstoffen. Maar ik vond honing in m'n thee wel erg lekker gisteren, dus ik heb nu wel een pot honing meegenomen :').
Per gram of per eenheid zoetkracht? Aspartaam is duurder dan suiker, maar 100x meer zoetkracht per gram.
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:07 schreef Ml-etje het volgende:
Honing ook lekker :Y

An, dat klinkt heerlijk! Hou wel van kleine gerechtjes, meer proeven ftw! :9

Li dan wil ik graag de borsten ipv de billen en de heupen, kun jij mijn oestrogeen even instrueren?

*)
Als ik dat uitgefigured heb, laat ik het je meteen weten.
crap in = crap out
pi_108412334
Ik heb toen ik stage ging lopen afgeleerd om suiker in de thee te drinken. Ging ineens van 1 a 2 kopjes op een dag naar 7 a 8.. x zakjes suiker :+ mis het nu helemaal niet meer.
  zondag 26 februari 2012 @ 13:19:34 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108412467
Per gram, loveli. Misschien is de zoetkracht van Stevia wel groter dan die van suiker? Ik ga morgen eerst maar eens beginnen met geen zoetstof meer in m'n yoghurt met frambozen doen. En 1 zoetje in m'n thee :).
Niet meer actief op Fok!
pi_108413461
Zondag lijstje

O: appel, kiwi, yoghurt, beetje cornflakes
T: koffie verkeerd
L: 1 bh gekookt ei, 1 bh geitenkaas, rijstwafel pindakaas
T: wat nootjes misschien
D: kikkererwtenprutje met tomaten, courgetten en chorizo

Ga zo bij de voedselbank een middagje helpen, ben benieuwd :)
pi_108413748
Op maken, of uitdelen Nallie?! :P ^O^
Volle yoghurt trouwens bij je O? Vet helpt een kater tegenwerken omdat vet het enzym dat het misselijke gevoel in je maag veroorzaakt neutraliseert :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108413969
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:49 schreef V1z0R het volgende:
Op maken, of uitdelen Nallie?! :P ^O^
Volle yoghurt trouwens bij je O? Vet helpt een kater tegenwerken omdat vet het enzym dat het misselijke gevoel in je maag veroorzaakt neutraliseert :)
Ze hebben kledingdag ofzo, dus mensen helpen met passen en uitzoeken :)

Ik doe niet aan katers ;) en heb geitenyoghurt, die is halfvol. Koeien mot ik nie :)
pi_108414089
8)7 Vergeten dat je geen koemelk drinkt, en verkeerd gelezen dat jij kater had terwijl je gewoon reageerde op Phaidra
Goedemorgen zeg! :D :O
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108414174
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:19 schreef Viking84 het volgende:
Per gram, loveli. Misschien is de zoetkracht van Stevia wel groter dan die van suiker? Ik ga morgen eerst maar eens beginnen met geen zoetstof meer in m'n yoghurt met frambozen doen. En 1 zoetje in m'n thee :).
Stevia is bizar zoet!

Nou eet ik het alleen in de vorm van blaadjes van de plant, maar gedroogd & gemalen schijnt het nog steeds heel zoet te zijn.

Honing (en ahormsiroop (maplesirup)) is niet beter dan suiker.
  zondag 26 februari 2012 @ 14:02:01 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108414356
quote:
7s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Stevia is bizar zoet!

Nou eet ik het alleen in de vorm van blaadjes van de plant, maar gedroogd & gemalen schijnt het nog steeds heel zoet te zijn.

Honing (en ahormsiroop (maplesirup)) is niet beter dan suiker.
Ja maar, ja maar... ;(. Die honing doe ik trouwens alleen thuis en thuis drink ik hooguit één of twee koppen thee per dag.

Ik heb zin in volgend weekend: zaterdag naar Het Zwanenmeer en zondag naar Rammstein _O_.
Niet meer actief op Fok!
pi_108414382
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 14:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar... ;(. Die honing doe ik trouwens alleen thuis en thuis drink ik hooguit één of twee koppen thee per dag.

Ik heb zin in volgend weekend: zaterdag naar Het Zwanenmeer en zondag naar Rammstein _O_.
Leuke tegenstelling! :D Zwanenmeer lijkt me prachtig! O+
  zondag 26 februari 2012 @ 14:05:29 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108414498
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 14:02 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Leuke tegenstelling! :D Zwanenmeer lijkt me prachtig! O+
Haha :P. Ja mij ook. Eerste keer ballet voor mij :').
Niet meer actief op Fok!
pi_108414679
quote:

[..]

Honing is wel veel lekkerder dan suiker, en je hoeft natuurlijk niet je geheel te bekeren tot geitewollensokken biodynamica ;).

Ik heb zojuist een echt geweldig lekkere koek op van D&D (en liefste ook). Het is maar goed dat ik niet zulke lekkere dingen kan bakken :D.
  zondag 26 februari 2012 @ 14:22:54 #160
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108415424
Perry vindt ons niet leuk meer _O- we gingen net zn bips schoonmaken (zat wat vastgekleefd) en zijn nageltjes knippen, aanvankelijk lag ie er rozig bij in mijn armen, met zn ogen toegeknepen zichzelf te wassen, maar toen ie geen zin meer had en zich los probeerde te wurmen vond ie het niet tof dat ik hem niet los liet :+ Dus zodra we klaar waren rende meneer weg en stampte demonstratief drie keer achter elkaar om vervolgens een natte keutel achter te laten op de vloer :')
pi_108415508
Ik ben heel benieuwd naar je stevia-ervaringen Vik! Wil het zelf ook eens proberen.
Het plantje was geen succes, dat was in no-time dood ;(
pi_108415630
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:56 schreef V1z0R het volgende:
8)7 Vergeten dat je geen koemelk drinkt, en verkeerd gelezen dat jij kater had terwijl je gewoon reageerde op Phaidra
Goedemorgen zeg! :D :O
Morning ;)
pi_108415736
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 14:24 schreef Syrena het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar je stevia-ervaringen Vik! Wil het zelf ook eens proberen.
Het plantje was geen succes, dat was in no-time dood ;(
In het voorjaar gewoon weer proberen. Je heb een nieuwe tuin toch? In de winter gaat het sowieso dood, dus je hoeft je er niet langdurig voor in te spannen.
pi_108416337
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 14:29 schreef sigme het volgende:

[..]

In het voorjaar gewoon weer proberen. Je heb een nieuwe tuin toch? In de winter gaat het sowieso dood, dus je hoeft je er niet langdurig voor in te spannen.
Mijn tuin is nog steeds in het enorme kattenbakstadium ;( moet eerst tegels uitzoeken en een tekening maken. Voor en achter. En ik weet niet wat ik wil :') ja, een tuin die er niet uitziet als een kattenbak.

De vorige stevia-poging was rond de zomer geloof ik, maar ik word zenuwachtig van plantjes die snel hun blaadjes laten hangen. De primulaatjes liggen ook al in de kliko :+
pi_108416695
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 11:17 schreef loveli het volgende:
klopt, ik zal eens even in de koelkast van B kijken. Lees mee en huiver:
mosterd
bona
dr pepper
verschrompelde uien?
Kaas
veel bier
wijn voor mij
ketchup
mayo
croma
blikje mais die over de datum is (en dat duurt heel lang).

Hij moet nu tot 23 uur werken. Het is dan eigenlijk mijn gewoonte om iets voor mezelf te koken en hem morgen goed voer mee te geven naar zijn werk. Dan krijgt hij allemaal bakjes mee, bv een gekookt ei, de salades die ik altijd voor mezelf maak met aparte bakjes voor de dressing en bv de gegrilde kip. Of een stukje quiche, of fritatta. Hij vindt het echt heel grappig om dan op zijn werk de tafel te dekken en al die bakjes uit te stallen en dan de blikken van zijn collega's te zien.

In die kutstad waar hij woont, is er bijna niets open op zondag en moet ik naar supermarkt verder weg.
Ik haat boodschappen doen. Zelf ga ik maar 1 keer per week en heb goede voorraad en kan creatief koken. Thuis zou ik het zo een maand uit kunnen zingen. Hier nog geen dag.

B eet alleen als wij elkaar zien fatsoenlijk. Verder eet hij veel te weinig en ongezond. Hij kan gerust een dag leven op 4 boterhammen met kaas en een doner kebap..

Zal hij aan komen als we straks samen wonen? Hij noemt me nu al een feeder.
pi_108417248
quote:
10s.gif Op zondag 26 februari 2012 14:53 schreef Xennia het volgende:

[..]

mosterd
bona
dr pepper
verschrompelde uien?
Kaas
veel bier
wijn voor mij
ketchup
mayo
croma

Hij moet nu tot 23 uur werken. Het is dan eigenlijk mijn gewoonte om iets voor mezelf te koken en hem morgen goed voer mee te geven naar zijn werk. Dan krijgt hij allemaal bakjes mee, bv een gekookt ei, de salades die ik altijd voor mezelf maak met aparte bakjes voor de dressing en bv de gegrilde kip. Of een stukje quiche, of fritatta. Hij vindt het echt heel grappig om dan op zijn werk de tafel te dekken en al die bakjes uit te stallen en dan de blikken van zijn collega's te zien.

In die kutstad waar hij woont, is er bijna niets open op zondag en moet ik naar supermarkt verder weg.
Ik haat boodschappen doen. Zelf ga ik maar 1 keer per week en heb goede voorraad en kan creatief koken. Thuis zou ik het zo een maand uit kunnen zingen. Hier nog geen dag.

B eet alleen als wij elkaar zien fatsoenlijk. Verder eet hij veel te weinig en ongezond. Hij kan gerust een dag leven op 4 boterhammen met kaas en een doner kebap..

Geweldig! :D

Dat laatste denk ik niet, ik denk dat het heel goed voor hem is. Krijgt hij ook eens wat voedingsstoffen binnen! _O-
pi_108417600
quote:
7s.gif Op zondag 26 februari 2012 14:08 schreef sigme het volgende:

[..]

Honing is wel veel lekkerder dan suiker, en je hoeft natuurlijk niet je geheel te bekeren tot geitewollensokken biodynamica ;).

Ik heb zojuist een echt geweldig lekkere koek op van D&D (en liefste ook). Het is maar goed dat ik niet zulke lekkere dingen kan bakken :D.
Ik ben blij dat je ze lekker vindt!
pi_108417895
quote:
17s.gif Op zondag 26 februari 2012 15:15 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je ze lekker vindt!
Jij zou een koekebakkerswinkeltje moeten beginnen. Met taartjes en lekkernijen. Oh, en boeken misschien, want dat vind je leuk.

Maar jouw baksels zijn echt een klasse apart hoor. Die trouwtaart was behalve mooi ook werkelijk uitzonderlijk lekker.
pi_108418063
quote:
2s.gif Op zondag 26 februari 2012 15:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Jij zou een koekebakkerswinkeltje moeten beginnen. Met taartjes en lekkernijen. Oh, en boeken misschien, want dat vind je leuk.

Maar jouw baksels zijn echt een klasse apart hoor. Die trouwtaart was behalve mooi ook werkelijk uitzonderlijk lekker.
Agree!
Mensen die op onze bruiloft waren hebben het nog over die heerlijke en prachtige taart en cupcakes O+
pi_108418536
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 15:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Geweldig! :D

Dat laatste denk ik niet, ik denk dat het heel goed voor hem is. Krijgt hij ook eens wat voedingsstoffen binnen! _O-
hij heeft wel katjesdrop, muntendrop, kinderbueno, cheese union chips, popcorn..

B is 1,94 en weegt 76-78 kilo. Klinkt weinig, maar heeft een goed lichaam. Iemand interesse in dit dieet?
pi_108418680
:W ik ben weer terug in Zweden. Was een eventvolle vlucht, na vol gas op de startbaan 5 seconden later vol in de remmen (hoofd tegen stoel voor je in de remmen), waarna we een half uur in het vliegtuig gezeten hebben, een uur in de vertrekarea gewacht hebben en vervolgens in een ander vliegtuig verder gingen. Ach ja, ik ben weer thuis. Zo even bijlezen...
pi_108418896
quote:
11s.gif Op zondag 26 februari 2012 07:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

En ik ben alweer wakker!
toen was ik al op het vliegveld... -O-
pi_108419034
quote:
10s.gif Op zondag 26 februari 2012 14:53 schreef Xennia het volgende:

[..]

mosterd
bona
dr pepper
verschrompelde uien?
Kaas
veel bier
wijn voor mij
ketchup
mayo
croma

zelfde voor de duutser. Daarom is het ook altijd zo lastig om fatsoenlijk te eten als ik daar ben. Er is gewoon weinig voorraad in huis. Ik doe m'n best, maar het is wel lastig..

Woensdag komt de duutser trouwens alweer hierheen! En dan blijft hij 2.5 week! *O* *O* *O*
pi_108419065
Oh, en gewoon omdat het kan:

Kwartet.
pi_108419228
quote:

Ik doe Rammstein en daarna de sauna :+ Kan ik lekker relaxen daarna :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108419249
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 15:38 schreef Jagärtrut het volgende:
:W ik ben weer terug in Zweden. Was een eventvolle vlucht, na vol gas op de startbaan 5 seconden later vol in de remmen (hoofd tegen stoel voor je in de remmen), waarna we een half uur in het vliegtuig gezeten hebben, een uur in de vertrekarea gewacht hebben en vervolgens in een ander vliegtuig verder gingen. Ach ja, ik ben weer thuis. Zo even bijlezen...
Was je vliegtuig kapot? :o Nou ja, beter afremmen op de startbaan dan eh...elders.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 26 februari 2012 @ 15:50:31 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108419271
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 15:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik doe Rammstein en daarna de sauna :+ Kan ik lekker relaxen daarna :7
Ná Rammstein de sauna? Huh?

Ik ben de volgende dag vrij, want ik moet echt wel even bijkomen van zoveel herrie :').
Niet meer actief op Fok!
pi_108419366
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 15:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Was je vliegtuig kapot? :o Nou ja, beter afremmen op de startbaan dan eh...elders.
ja, er was iets met het klimaatsysteem (of hoe dat ook maar in het nederlands heet. In het duits klimaanlage). En dat vonden ze uit 2 minuten nadat we op weg waren richting lucht op de startbaan. Best eng!
  zondag 26 februari 2012 @ 16:01:44 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108419801
Nou, dat klinkt idd eng, Jagär... :{. Wat als het in de lucht was gebeurd?
Niet meer actief op Fok!
pi_108420042
Jag, wat eng! :o. Gelukkig waren jullie nog niet in de lucht.

quote:
2s.gif Op zondag 26 februari 2012 15:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik vind het heel lief van je, maar ik volg ook maar gewoon receptjes hoor. :@.
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2012 15:24 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Agree!
Mensen die op onze bruiloft waren hebben het nog over die heerlijke en prachtige taart en cupcakes O+
Wel onwijs leuk om te horen! O+.
  zondag 26 februari 2012 @ 16:13:17 #181
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108420437
Nu heb ik zin in DaD taart!
Jeager, eng! Fijn dat je veilig weer thuis bent!

Lijst:
Br: boterham kaas, beschuit kaas, beschuit jam, jus, beker melk
B: 1.15 uur wandelen
T's: appel, 2 mandarijnen, wortels, zoute stokjes, paar dropjes, stukje chocola
D: 3 borden boerenkoolstampot met creme fraiche, augurken enz. met komkommersalade en tartaar
T: Saroma toetje :o
  zondag 26 februari 2012 @ 17:28:36 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108423781
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu heb ik zin in DaD taart!
Jeager, eng! Fijn dat je veilig weer thuis bent!

Lijst:
Br: boterham kaas, beschuit kaas, beschuit jam, jus, beker melk
B: 1.15 uur wandelen
T's: appel, 2 mandarijnen, wortels, zoute stokjes, paar dropjes, stukje chocola
D: 3 borden boerenkoolstampot met creme fraiche, augurken enz. met komkommersalade en tartaar
T: Saroma toetje :o
Jeugdsentiment :o. Frambozen of caramel? :9.

Ik eet: pasta met tomaten, rucola, olijven, stukjes mozzarella, kappertjes, groene pesto in een dressing van olijfolie met citroensap en basilicum. Nom. Zomerfood. Net een bakje yoghurt met muesli en wat honing gehad en dat vind ik eigenlijk ook wel een lekkere combinatie, om weer eens iets anders te eten dan yoghurt met frambozen. Eens kijken wat mijn lijf daarvan vindt :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 26 februari 2012 @ 17:30:37 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108423863
Brandweer hier.
Was net een klein vuurtje in het park en er fietsten twee jongetjes weg. M. was al wezen kijken, maar het was al uit. Had de buurvrouw kunnen weten als ze zelf even was gaan kijken ipv meteen de brandweer te bellen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_108423908
Wij eten straks pasta met gerookte zalm, crème fraiche en broccoli, nu al zin in! :9

En nu heerlijk in bad, met nieuw schuimspul enzo O+. Voel me langzaam weer wat minder gaar :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108424310
Geniet maar lekker van je bad Phaidra!

Ik heb echt een verschrikkelijk lijstje vandaag, te belachelijk voor woorden :@

O: 1 volkorenboterham met boter, kipfilet en tomaat. Beker thee met melk. Verse jus van sinaasappel en grapefruit
T: 30 gram witte chocola :9 een klein stukje worteltjescake (slanke variant, maar recept klopt niet helemaal. Hij was te nat }:| )
L: Twee rijstwafels, 1 met hummus en tomaat, 1 met duo penotti
T: cola light, kruidenthee
D: Bloemkool, aardappeltjes, duits biefstukje.
T: hopen dat ik van de chips af kan blijven :@

Maar ik heb wel mijn eerste proef make-up gedaan voor een vriendinnetje die gaat trouwen. En ze is tevreden. Dus ik ga de visagie en de foto's doen op die dag. De visagie is dan mijn cadeautje aan haar O+
  zondag 26 februari 2012 @ 18:00:13 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108425103
Wat is er zo slecht aan je lijstje, an? Ik zie het niet? O had wat meer mogen zijn, L op zich ook wel, maar wát je eet is niet heel slecht verder.
Niet meer actief op Fok!
pi_108425454
lijst
• brood en spiegelei, roggebrood, krekker, beleg
• 16 pakken kuilvoer a 35kg opladen (steeds met 2 personen 1 pak)
• kar afladen
• 1 bakje tortillachips
• plakje worst (eigengemaakte droge worst)
• kop wienermelange-oploskoffie in melk
• D&D-koek
• kop soep
• 1 grimbergen tripel
• avondeten: knolvenkelpuree, eigengemaakte verse worst, appelmoes
• toe: griesmeelpudding
pi_108425917
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 18:00 schreef Viking84 het volgende:
Wat is er zo slecht aan je lijstje, an? Ik zie het niet? O had wat meer mogen zijn, L op zich ook wel, maar wát je eet is niet heel slecht verder.
Mjah, veel suiker. Chocola en in de worteltjescake zit ook nog best wat. De Duo Penotti is ook niet fantastisch en de lunch is inderdaad weinig. Ik voel me niet schuldig of zo, dat niet. Maar suiker en gluten zijn voor mij niet bepaald gunstig :P Vanaf morgen weer braaf doen, dan vergeven mijn darmen mij wel weer.
  zondag 26 februari 2012 @ 18:37:58 #189
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108426555
Valt wel mee toch An?

Lekker Sigme!

Blij dat Jeager veilig thuis is want nu is er weer een verdacht pakketje gevonden op zweedse luchthaven.

Boerenkoolstamppot was lekker!
Saroma vanille, vond het niet zo. heb er maar kwark bij genomen.
pi_108426954
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 18:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Valt wel mee toch An?

Lekker Sigme!

Blij dat Jeager veilig thuis is want nu is er weer een verdacht pakketje gevonden op zweedse luchthaven.

echt? Ff nieuws kijken...
pi_108427492
Inderdaad fijn dat je veilig thuis bent Jagar!
En wat tof dat de Duutser zo lang komt binnenkort!

Ik heb mijn goede daad weer gedaan vandaag :)

Lijstje:

O: appel, kiwi, yoghurt, cornflakes
T: koffie verkeerd
L: bh gekookt ei, bh geitenkaas, rijstwafel pindakaas
D: kikkererwten met tomaat/courgette/chorizo
T: nog geen idee
pi_108427682
Ben al een tijdje niet online geweest.. Wat gaan die topics hard, heb niet alles bijgelezen. Vanmiddag voor het eerst in weken weer eens gemountainbiked. Gewoon trappen en je hoofd leeg fietsen. Daar was ik wel aan toe..
pi_108428598
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 19:07 schreef the85mc het volgende:
Ben al een tijdje niet online geweest.. Wat gaan die topics hard, heb niet alles bijgelezen. Vanmiddag voor het eerst in weken weer eens gemountainbiked. Gewoon trappen en je hoofd leeg fietsen. Daar was ik wel aan toe..
Voel je je al wat beter nu?
pi_108430012
Ja gaat wel aardig goed, alleen kan ik op korte termijn flinke problemen maken. Ik had laatst een date gehad, ik vond haar leuk, maar zij mij blijkbaar toch niet. Dat hoorde ik gister. Ik had gister ook al afgesproken om met vrienden de stad in te gaan en ik ben uiteindelijk bij een meisje blijven slapen die ik eigenlijk niet zo leuk vond. Ik denk dat ik dat deed om mn date te vergeten.. Ik voelde me van te voren al niet zo super, en vanochtend voelde ik me ook nog schuldig over wat er was gebeurd.. Dus ja, echt handig is dat allemaal niet.. De vrouwen die ik leuk vind, vinden mij niks en vice versa.. Moeilijk, moeilijk. Mountainbiken hielp wel redelijk tegen piekeren, maar uiteindelijk komt dat toch wel terug als je weer thuis bent..

[ Bericht 0% gewijzigd door the85mc op 26-02-2012 19:54:40 ]
pi_108430354
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 15:50 schreef Viking84 het volgende:

Ná Rammstein de sauna? Huh?

Ik ben de volgende dag vrij, want ik moet echt wel even bijkomen van zoveel herrie :').
Ik ben maandag en dinsdag ook nog vrij ;)
  zondag 26 februari 2012 @ 19:56:06 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108430413
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 19:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben maandag en dinsdag ook nog vrij ;)
Oh, ik dacht direct na het concert :7.
Niet meer actief op Fok!
pi_108430457
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 19:56 schreef Viking84 het volgende:

Oh, ik dacht direct na het concert :7.
Volgens mij zijn op dat tijdstip alleen nog 'sauna's alleen voor heren' open :X
  Vis een optie? zondag 26 februari 2012 @ 19:59:26 #198
70532 loveli
N
pi_108430557
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 19:47 schreef the85mc het volgende:
Ja gaat wel aardig goed, alleen kan ik op korte termijn flinke problemen maken. Ik had laatst een date gehad, ik vond haar leuk, maar zij mij blijkbaar toch niet. Dat hoorde ik gister. Ik had gister ook al afgesproken om met vrienden de stad in te gaan en ik ben uiteindelijk bij een meisje blijven slapen die ik eigenlijk niet zo leuk vond. Ik denk dat ik dat deed om mn date te vergeten.. Ik voelde me van te voren al niet zo super, en vanochtend voelde ik me ook nog schuldig over wat er was gebeurd.. Dus ja, echt handig is dat allemaal niet.. De vrouwen die ik leuk vind, vinden mij niks en vice versa.. Moeilijk, moeilijk. Mountainbiken hielp wel redelijk tegen piekeren, maar uiteindelijk komt dat toch wel terug als je weer thuis bent..
Wat heb je ervan geleerd?
crap in = crap out
pi_108430790
quote:
Dat meisje van vannacht, vond zij jou wel echt heel leuk? Of was het voor jullie allebei duidelijk dat het meer in the heat of the moment was? In dat laatste geval: je nergens schuldig over voelen :)
pi_108430843
quote:
12s.gif Op zondag 26 februari 2012 19:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat heb je ervan geleerd?
Niet in het volgende storten voor je over hetvorige heen bent. Maar daar had ik gister even niet aan gedacht en geen boodschap aan. Gister had ik even schijt aan alles..

En dat het goed is voor je fietstempo, heb zelden zo hard gefietst.. :{
pi_108430961
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:04 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dat meisje van vannacht, vond zij jou wel echt heel leuk? Of was het voor jullie allebei duidelijk dat het meer in the heat of the moment was? In dat laatste geval: je nergens schuldig over voelen :)
Zij verwacht er wel meer van dan ik.. Heb wel al voorzichtig geprobeerd duidelijk te maken dat het niet wat wordt..
pi_108430981
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 18:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Valt wel mee toch An?

Lekker Sigme!

Tis zeker wel erger geweest, maar ik vond dit een beetje zonde van mijn inzet van de laatste paar maanden.

mc: :* komt goed schatje....*limonade doorschuift*
pi_108431553
Disclaimer: onderstaand lijstje is mede te danken aan B.

S: B. O+
L: kinder bueno, latte macchiato
T: vla
D: rijst met garnalen, paksoi, wortel, champignons, cashewnoten
T: bananen-caramel-ijs met slagroom
T: wijn, toastjes met zalm
pi_108431622
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:07 schreef the85mc het volgende:

[..]

Zij verwacht er wel meer van dan ik.. Heb wel al voorzichtig geprobeerd duidelijk te maken dat het niet wat wordt..
Voor of na de seks?
pi_108431725
quote:
7s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:20 schreef Xennia het volgende:

[..]

Voor of na de seks?
hahaha :D Vanochtend werd ze erg vrolijk en goedgehumeurd wakker, als dat genoeg antwoord voor je is ;)
  zondag 26 februari 2012 @ 20:23:36 #206
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_108431778
Dat is best sneu eigenlijk.arm meisje.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? zondag 26 februari 2012 @ 20:24:43 #207
70532 loveli
N
pi_108431839
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:07 schreef the85mc het volgende:

[..]

Net zo voorzichtig als jouw vorige date iets aan jou duidelijk probeerde te maken?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
  zondag 26 februari 2012 @ 20:25:25 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108431882
Oeh, Run2day heeft hardloopschoenen in de sale, waaronder de Nike Free, een natural runningschoen. Ik ga me komend weekend maar eens uitgebreid laten informeren, want het lijkt mij wel interessant! :).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 26 februari 2012 @ 20:26:43 #209
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_108431978
Voel me plaatsvervangend rottig voor haar.
Misschien toch maar weer stoppen met de pil. Word een emodiertje.
  zondag 26 februari 2012 @ 20:29:01 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108432144
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:23 schreef Tinkepink het volgende:
Dat is best sneu eigenlijk.arm meisje.
Idd.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 26 februari 2012 @ 20:29:25 #211
70532 loveli
N
pi_108432170
Weet niet of het aan de pil ligt.
crap in = crap out
  zondag 26 februari 2012 @ 20:30:23 #212
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108432243
Dat meisje is ook niet compleet achterlijk toch?
pi_108432407
Er zijn zo veel meisjes die er in meegaan, alleen om aandacht te krijgen of zich geaccepteerd te voelen...
pi_108432517
Dit helpt niet echt eigenlijk. Ik voelde me nogal schuldig en ik weet dat het niet handig was. Maar ik deed het op het moment dat ik rationeel niet echt goed nadacht. Zat zelf in de knoop met mn gevoel... En ja ik weet dat ik haar daarmee kwets..
  zondag 26 februari 2012 @ 20:34:42 #215
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_108432637
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:33 schreef the85mc het volgende:
Dit helpt niet echt eigenlijk. Ik voelde me nogal schuldig en ik weet dat het niet handig was. Maar ik deed het op het moment dat ik rationeel niet echt goed nadacht. Zat zelf in de knoop met mn gevoel... En ja ik weet dat ik haar daarmee kwets..
Wees dan echt eerlijk tegen haar en stel je kwetsbaar op. Misschien vindt ze je dan geen lul.
  Vis een optie? zondag 26 februari 2012 @ 20:35:31 #216
70532 loveli
N
pi_108432716
Zou het helpen als we zeiden dat het allemaal ok is en dat ze zich wsch niet kut voelt?

Wat er gebeurd is kun je niet veranderen, je kunt er wel netjes mee omgaan. Man up, do the right thing.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 26 februari 2012 @ 20:35:55 #217
70532 loveli
N
pi_108432746
Tink verwoordt het een stuk beter.
crap in = crap out
pi_108433203
quote:
Het is niet alsof je al vaker met haar hebt afgesproken en met haar bent uitgegaan, of wel? Met andere woorden, er was niet echt een reden voor haar om te geloven dat er meer in zou zitten. Ze is zelf vrij snel met je het bed ingedoken (toch?). Dan zou ze moeten weten dat er een risico is dat het voor jou gewoon een leuke avond is. Ze heeft zelf voor dat risico gekozen. Het is niet alsof je haar eerst tijden aan het lijntje hebt zitten houden (toch?).

Ik zou nu wel gewoon idd heel duidelijk maken dat er voor jou écht geen gevoelens zijn voor haar.
pi_108433248
quote:
Eerlijk zijn dan vanaf nu en zeggen dat je met haar naar bed bent geweest, omdat je je kut voelde om iemand anders en dat je verder geen plannen met haar hebt en dat je je kut voelt daarom.
Of korter: gewoon zeggen one night stand en dat jij geen gevoelens hebt.
Het meisje is er ook zelf verantwoordelijk voor dat ze zo snel met je naar bed ging. In die zin ben jij niet in je eentje schuldig. Maar bespaar het haar om onnodige hoop te koesteren.
pi_108433273
Hoezo is het zielig? Als je je niet gekwetst/gebruikt wilt voelen kun je misschien beter wachten tot na date zoveel.

Uitgaande van wat Coco zegt uiteraard.
pi_108433282
Hebben jullie wel gelijk in.. Maar als ik haar bel en het hele verhaal ga uitleggen voelt ze zich nog k*tter. Dan kan ik beter zeggen dat het eenmalig was. Ik wil haar niet aan het lijntje houden.
pi_108433362
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:41 schreef the85mc het volgende:
Hebben jullie wel gelijk in.. Maar als ik haar bel en het hele verhaal ga uitleggen voelt ze zich nog k*tter. Dan kan ik beter zeggen dat het eenmalig was. Ik wil haar niet aan het lijntje houden.
Dat is ook goed.
  Vis een optie? zondag 26 februari 2012 @ 20:43:02 #223
70532 loveli
N
pi_108433386
Ik voel me oud en preuts.
crap in = crap out
pi_108433432
Ik ben het met beide eens mc... Je kunt haar gevoel toch alsnog ff checken? Dat is wel het minste wat je kunt doen. Ook al zit ze er niet mee, ze zal het wel op prijs stellen. Je hoeft echt niet alles uit te leggen of zo.

Edit: spuit11 :')
pi_108433552
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:43 schreef loveli het volgende:
Is dat bezwaarlijk? En welke van deze dan het meest?
  zondag 26 februari 2012 @ 20:45:41 #226
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_108433577
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:43 schreef loveli het volgende:
^^
  zondag 26 februari 2012 @ 20:47:37 #227
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108433744
Oud
  Vis een optie? zondag 26 februari 2012 @ 20:48:56 #228
70532 loveli
N
pi_108433908
quote:
2s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Is dat bezwaarlijk? En welke van deze dan het meest?
Eigenlijk niet en geen van beide :+
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 26 februari 2012 @ 20:51:06 #229
70532 loveli
N
pi_108434129
Compleet iets anders, Helen Mirren in bikini. Wow.
http://www.dailymail.co.u(...)ion-So-work-you.html
crap in = crap out
  zondag 26 februari 2012 @ 20:51:28 #230
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_108434178
Jullie moeten nu even op nl1 kijken en het volgende liedje ook. Hilarisch
pi_108434415
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
Jullie moeten nu even op nl1 kijken en het volgende liedje ook. Hilarisch
Wat erg
pi_108434538
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:51 schreef loveli het volgende:
Compleet iets anders, Helen Mirren in bikini. Wow.
http://www.dailymail.co.u(...)ion-So-work-you.html
Wat een leuke foto's van die andere dames erbij!
  Vis een optie? zondag 26 februari 2012 @ 20:55:16 #233
70532 loveli
N
pi_108434554
quote:
7s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:54 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wat erg
^^
Proud to be prude ;)
crap in = crap out
pi_108435732
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat meisje is ook niet compleet achterlijk toch?
Juist, dat ja.

Er zijn er altijd 2 bij betrokken...

Hoewel het niet de slimste actie van 85mc is, is het nu ook niet compleet zijn schuld. Zodra je na de kroeg in iemands bed beland zou ik niet denken 'dit is de man van m'n leven'.

Zou het ook niet (meer) doen, geloof ik..
pi_108435825
[spuit 11].
pi_108436341
Oh, en morgenochtend ontbijten met m'n eigen muesli mix: havervlokken, gepofte spelt en amaranth, rozijnen en kokos. Morgen in yoghurt met banaan en smullen maar!

Oh ja, nog even lunch voor morgen uit de vriezer halen!
pi_108436677
Steeds fijner weer om te gaan lopen, steeds weer fijner te gaan lopen.

[ Bericht 4% gewijzigd door uw_koninklijke_sneuheid op 26-02-2012 21:24:40 ]
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_108437150
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:17 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Steeds fijner weer om te gaan lopen, steeds steeds weer fijner te gaan lopen.
Goed zo te horen, zo goed te horen.
  zondag 26 februari 2012 @ 21:24:58 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108437252
quote:
14s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Goed zo te horen, zo goed te horen.
^^ :).

Gaat het verder ook goed met je, uks?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 26 februari 2012 @ 21:31:25 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108437777
Ik kijk naar Connected op Ned 3. Is dat echt? Want ik kan me ook flink aanstellen, maar ik hoef er dan weer niet zo nodig mee op tv :').
Niet meer actief op Fok!
pi_108438042
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, en morgenochtend ontbijten met m'n eigen muesli mix: havervlokken, gepofte spelt en amaranth, rozijnen en kokos. Morgen in yoghurt met banaan en smullen maar!

Oh ja, nog even lunch voor morgen uit de vriezer halen!
Ik wilde ook iets laten maken met amaranth. Waar smaakt dat eigenlijk naar?
pi_108438198
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ik kon het niet echt proeven... het is zo klein, dus het ging wat verloren in m'n muesli. Ik heb de muesli trouwens niet laten mixen, maar zelf gemixt. Bij de bio winkel al deze zaken gekocht (behalve de havervlokken, die had ik nog), en op goed gevoel gemixt...
  zondag 26 februari 2012 @ 21:36:17 #243
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_108438214
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kruising tussen noten en popcorn vind ik. Wij gooien het soms door de brinta.
pi_108438399
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

^^ :).

Gaat het verder ook goed met je, uks?
Ja hoor, hier ook alles en iedereen everybody happy en alles?
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_108438417
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:36 schreef Jagärtrut het volgende:

ik kon het niet echt proeven... het is zo klein, dus het ging wat verloren in m'n muesli. Ik heb de muesli trouwens niet laten mixen, maar zelf gemixt. Bij de bio winkel al deze zaken gekocht (behalve de havervlokken, die had ik nog), en op goed gevoel gemixt...
Ah, ik dacht aan 'mymuesli'. Ik kan hier namelijk nergens amaranth vinden. Ik heb wel een paar keer mijn eigen muesli gemixt, maar dan met wat standaard dingen (rozijnen, diverse vlokken, lijnzaad, acaibesjes).
pi_108438540
dat vind ik zo tof uit Duitsland. Ze hebben daar grote biologische supermarkten, met dit soort zaken. Hoewel ik zes euro kwijt was aan een zak gepofte amaranth, gepofte spelt, kokos en lijnzaad, den ik dat het uiteindelijk goedkoper is dat muesli uit de winkel (tenminste, hier in Zweden).

Dit soort zaken ben ik hier nog nooit tegengekomen...
  zondag 26 februari 2012 @ 21:43:46 #247
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_108438879
Ik koop dit soort spul gewoon in de DM, de duitse kruitvat.
pi_108438968
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ah, ik dacht aan 'mymuesli'. Ik kan hier namelijk nergens amaranth vinden. Ik heb wel een paar keer mijn eigen muesli gemixt, maar dan met wat standaard dingen (rozijnen, diverse vlokken, lijnzaad, acaibesjes).
Ik heb het zaterdag in Assen gekocht. Bij de biologische winkel.
pi_108441135
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ik koop dit soort spul gewoon in de DM, de duitse kruitvat.
Hoe heet het daar? Want ik sta altijd voor dat rek, de Leinsamen snap ik nog wel :+ de havervlokken ook, maar de rest? En het ziet er allemaal zo interessant uit :'( maar dan loop ik maar weer naar het badschuim, daar kan ik tenminste aan ruiken en het dan meenemen :')
pi_108441221
Oh, kom er net achter dat Dinkel dus spelt is *noteert*
pi_108442225
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 22:10 schreef Syrena het volgende:
Oh, kom er net achter dat Dinkel dus spelt is *noteert*
Wat is dat spelt-brood eigenlijk dat ik zo vaak hier in de lijstjes lees? Wat is de meerwaarde t.o.v . volkoren brood?
pi_108442523
Volgens mij is het zwaarder brood en vult het meer, maar 100% zeker ben ik niet want ik eet bijna geen brood :P
pi_108442589
Lijstje vandaag:

O: smoothie
T: rijstwafels met pindakaas
D: frittata
T: kwark en bessen
T: kwark

= laat uit bed.
pi_108442610
quote:
3s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:19 schreef Xennia het volgende:
Disclaimer: onderstaand lijstje is mede te danken aan B.

S: B. O+
L: kinder bueno, latte macchiato
T: vla
D: rijst met garnalen, paksoi, wortel, champignons, cashewnoten
T: bananen-caramel-ijs met slagroom
T: wijn, toastjes met zalm

T: wijn, broodje van dobben kroket met mayo en frikadel speciaal. Wie is de feeder?..
  zondag 26 februari 2012 @ 22:32:49 #255
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_108442653
:W, mijn gewicht is op zich best prima, maar ik had even een vraagje. :)
Het liefst zou ik op school gewoon melk o.i.d. drinken, maar aangezien ik van maandag t/m vrijdag naar school moet, is elke pauze de kantine plunderen als arme student niet altijd wenselijk. :P Wat nemen jullie als drinken mee naar school/werk? Ik heb namelijk best wel slechte tanden, dus pakjes frisdrank meenemen doe ik liever niet. En flesjes water zijn vaak niet erg hygiënisch of lastig schoon te houden...
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_108442703
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 22:30 schreef _aurum_ het volgende:
Volgens mij is het zwaarder brood en vult het meer, maar 100% zeker ben ik niet want ik eet bijna geen brood :P
Ik ook niet, maar zou wel te porren zijn voor brood met weinig koolhydraten. Conleche: wat is dat Allisonbrood?
pi_108442911
Feeder? Wie eet het op?

Spelt is minder belastend voor je darmen en minder koolhydraten meende ik te begrijpen.
Als je dat combineert met zuurdesem (geen gist) schijnt het heel gezond te zijn, ik gooi er vaak ook lijnzaad door.

En het vult veel beter dan gewoon brood.
  Vis een optie? zondag 26 februari 2012 @ 22:40:11 #258
70532 loveli
N
pi_108443053
Spelt is een oude tarwesoort. De opbrengst is lager dan van 'standaard' tarwe, de samenstelling is wat anders. Eiwitten in tarwe zijn vooral gluten die voor fluffy brood zorgen, in spelt zijn wat beter verteerbaar. Producttechnisch is tarwe geweldig om brood te maken, voor je darmen is spelt minder agressief.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 26 februari 2012 @ 22:42:19 #259
70532 loveli
N
pi_108443149
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 26 februari 2012 @ 22:49:43 #260
70532 loveli
N
pi_108443519
Wikipedia over allinson:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thomas_Allinson#Brood
quote:
Gedurende de jaren 1880 ontwikkelde Allinson een theorie die hij Naturopathy noemde. In plaats van met medicijnen, wilde hij de gezondheid bevorderen door op lichaamsbeweging en voedingspatroon te letten.
Ik mag 'em wel.
crap in = crap out
pi_108444326
Lijstje
S lesje hardlopen, 18 min rennen, 12 wandelen
O kwark, havermout, banaan
T boterham met gekookt ei
L appeltaart met slagroom
T komkommer, paar stukjes Friese worst, plakje grillworst, stukje kaas
D nasi
T beetje yoghurt
pi_108448449
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 22:32 schreef Muisraket het volgende:
Het liefst zou ik op school gewoon melk o.i.d. drinken, maar aangezien ik van maandag t/m vrijdag naar school moet, is elke pauze de kantine plunderen als arme student niet altijd wenselijk. :P Wat nemen jullie als drinken mee naar school/werk? Ik heb namelijk best wel slechte tanden, dus pakjes frisdrank meenemen doe ik liever niet. En flesjes water zijn vaak niet erg hygiënisch of lastig schoon te houden...
Een flesje dat in de vaatwasser kan?
Worry is a misuse of imagination
pi_108448713
quote:
Niet lullig over voelen, hoeft echt niet. Ben zelf niet van de one-night-stands maar je bent haar niets verplicht, je mag natuurlijk nog wel duidelijk zijn als ze er om vraagt en aardig blijven mag altijd.
Worry is a misuse of imagination
  maandag 27 februari 2012 @ 05:32:36 #264
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_108451658
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 22:08 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hoe heet het daar? Want ik sta altijd voor dat rek, de Leinsamen snap ik nog wel :+ de havervlokken ook, maar de rest? En het ziet er allemaal zo interessant uit :'( maar dan loop ik maar weer naar het badschuim, daar kan ik tenminste aan ruiken en het dan meenemen :')
Amaranth
pi_108451970
Mogge!

Lijstje:

O: 3 eieren met mais-courgette en champi's
T: boterham ham
T: boterham geitenkaas
L: boterham geitenkaas met tomaat-komkommer
T: nog geen idee, een appel en chocola?
D: prei met tomatensaus op rijst of penne/spaghetti
T: nootjes
pi_108451983
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 22:32 schreef Muisraket het volgende:
Naar school nam ik altijd een flesje water mee, eens in de week vervangen en tussendoor gewoon goed omspoelen met warm water (even met je vinger of sponsje langs de hals). Je zou ook thee mee kunnen nemen in een thermoskan of -beker.

Nu op werk hebben we een waterkoker, koffie-automaat en ik heb een eigen kopje. Kan ook water in :P. Soms koop ik een klein flesje sap, maar dat is echt maar 1 of 2x in de maand.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108452004
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 00:39 schreef Probability het volgende:

[..]

Een flesje dat in de vaatwasser kan?
Flesje gewoon regelmatig vervangen. Of niet. Ik geb al tijden hetzelfde flesje op mn bureau staan en ben er nog nooit ziek van geworden ofzo.
Verder ben ik brak, want laat thuis, maar wel heel blij dat het leukste liedje heeft gewonnen! *O* *O*

Lijstje van gister:
O yoghurt, kwark muesli
S 5 km hardlopen
B stuk over strand wandelen
L broodje met mozzarella en tomaat
D tomatensoep met een half vies broodje
T halve liter cola
T banaan

Vandaag wordt het mooier!
O koffie verkeerd, havermout met melk en hopelijk een appel
L 4 boterhammen jamon serrano
T pompoen wortelsoep met kokosmelk
D pasta met broccoli denk ik
S krachttraining na het wandelen
T kwark
Doe wat je niet durft.
  maandag 27 februari 2012 @ 07:42:41 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108452023
Goeiemorgen :).

Weer 6 km gedaan. Kalibreren ging iets beter, maar het verschil met afstandmeten.nl is nog te groot, dus ik ga volgende keer even een punt uitzoeken dat precies op 800, 900 of 1000 meter zit. Irritant zo.

Nu eten, zo douchen, dan naar de tandarts en dan naar het werk.
Niet meer actief op Fok!
pi_108452236
goeiemorgen!

Ik heb echt diep geslapen vannacht, ongeloofelijk. Zo lekker is dat..
pi_108452272
Mogge. Vandaag weer eens netjes in het gareel :+ Al ga ik vanavond wel uit eten (sushi :9~ ).
Planning:
O: flinke fruitsmoothie (zo eens maken)
S: flinke wandeling van minimaal 1, liefst 2 uur met de hond
L: versgemaakte tomatengroentesoep met een speltbroodje (deze soep btw:http://www.kayotic.nl/blog/roasted-tomato-vegetable-soup enórme aanrader!!)
D: sushi O-)
De T's staan nog open, 't is maar net waar ik trek in heb. :s)
pi_108452325
wij waren gisteren zo moe dat we "even" op bed gingen liggen om 21 uur toen we thuiskwamen. daarvan werden we nog veel slaperiger, dus om tien uur maar gewoon naar bed gegaan :') en vanochtend kon vriendje nog steeds niet wakker worden... ik wel dus ik heb hem uit bed gepest (hij moest op tijd naar de uni)

ik geloof dat mijn hoofd nu ook eindelijk beseft dat ik een weekje vakantie heb. Zometeen naar Alpino aan de Rino om wolletjes te kopen, ik heb mijn eerste betaalde opdracht!!
Kwak
pi_108452396
Goedemorgen!
O: kwark, havermout, banaan, paar rozijntjes
T: kleine appel
L: dubbele boterham beleg nog te bepalen, rauwkost, glas sinaasappelsap
T: boterham pindakaas
T: nog zo'n klein appeltje
D: groenteomelet
B: buikspieren en opdrukken
pi_108452457
Mijn lijstje van gisteren was ook een beetje triest, had op een iets vullender avondmaal gehoopt!

O: 2 volkoren beschuitjes, 1x kaas + 1x hagelslag
L: wit bolletje achterham, kommetje tomatensoep, volkoren beschuitje hagelslag, klein glaasje sap
T: 2 kiwi's, wortels
D: kom tomatensoep, klein broodje

Planning vandaag

O: magere kwark met muesli
T: volk. boterham achterham, appel
L: pistoletje filet americain
T: volk. boterham achterham, mineola, wortels
D: zuurkoolstamppot met rookworst
pi_108452465
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 07:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Flesje gewoon regelmatig vervangen. Of niet. Ik geb al tijden hetzelfde flesje op mn bureau staan en ben er nog nooit ziek van geworden ofzo.
Verder ben ik brak, want laat thuis, maar wel heel blij dat het leukste liedje heeft gewonnen! *O* *O*

Lijstje van gister:
O yoghurt, kwark muesli
S 5 km hardlopen
B stuk over strand wandelen
L broodje met mozzarella en tomaat
D tomatensoep met een half vies broodje
T halve liter cola
T banaan

Vandaag wordt het mooier!
O koffie verkeerd, havermout met melk en hopelijk een appel
L 4 boterhammen jamon serrano
T pompoen wortelsoep met kokosmelk
D pasta met broccoli denk ik
S krachttraining na het wandelen
T kwark
Had jij niet ook nog een sapje bij de La Place? :7
pi_108452527
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 08:23 schreef kwakz0r het volgende:
wij waren gisteren zo moe dat we "even" op bed gingen liggen om 21 uur toen we thuiskwamen. daarvan werden we nog veel slaperiger, dus om tien uur maar gewoon naar bed gegaan :') en vanochtend kon vriendje nog steeds niet wakker worden... ik wel dus ik heb hem uit bed gepest (hij moest op tijd naar de uni)

ik geloof dat mijn hoofd nu ook eindelijk beseft dat ik een weekje vakantie heb. Zometeen naar Alpino aan de Rino om wolletjes te kopen, ik heb mijn eerste betaalde opdracht!!
Je gaat wat haken? Wat voor iets?
  maandag 27 februari 2012 @ 08:48:30 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108452600
Had sigme nou nog gelopen?
Niet meer actief op Fok!
pi_108452606
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 08:36 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Had jij niet ook nog een sapje bij de La Place? :7
Owja, goed punt! :D

Verder is mijn havermout vandaag erg teleurstellend.
Had niet zoveel melk meer, dus had er maar een plens water bij gegooid. Overstroomde volledig in de magnetron toen ik niet stond op te letten, dus nog maar meer water erbij gegooid en nu is het vast niet lekker.
En er lagen ook geen appels meer. -O-
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? maandag 27 februari 2012 @ 09:14:31 #278
70532 loveli
N
pi_108452956
Gisteravond misselijk naar bed gegaan, nu wakker met kramp. Vermoed dat het aan de k&k peultjes met honing en thijm lag. Voortaan alles weer vers.
crap in = crap out
pi_108452996
quote:
5s.gif Op maandag 27 februari 2012 08:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Je gaat wat haken? Wat voor iets?
cirkels voor een mevrouw die geen kussens kon vinden die in haar interieur passen, ze maakt er zelf weer kussens van. vond t moeilijk inschatten, qua prijs enzo, maar ik maak nu een bescheiden winstje O+ best ok, voor een eerste keer. heb vakantie dus toch tijd genoeg.

heb me ook net aangemeld voor bedrijfsfitness, sportschool zit hier om de hoek in het park, de school betaalt 15 euro netto per maand mee, en ik betaal via mijn brutoloon, dus ook nog belastingvoordeel. we gaan op vanalles bezuinigen komende tijd, maar niet hier op O+

ook een fijne stok achter de deur, je moet elke 6 maanden een fittest doen, minimaal, anders moet je t stopzetten, en ik houd op de bedrijfsfitnessite ook mijn doelen en trainingsplan enzo bij. goede samenwerkingsactie wel (via het nationaalgezondheidsplan) :Y wat ik tot nu toe aan info las over gezondheid/eten was vrij bullshitfree (behalve de nadruk op carbs ipv eiwitten, maar ja... ik verwachtte bij iets nationaals ook niks anders dan voedingscentrum bullcrap)
Kwak
pi_108453074
Mogguh!

Auto bij garage :{ Iets met de ontsteking, gok zelf een bougie kaduuk maar moest sowieso voor beurt en APK... Dus nu in een dikke VW Fox rijden B-)

Wat betreft geval met Mc, eerste avond bed induiken is per definitie toch 'niet serieus'? Zou er niet teveel mee zitten in ieder geval...

Lijkt me prima insteek, kwak! ^O^ Al vind ik 6mnd wel een erg lange periode, verandering in fitheid kun je ook wel per 2mnd bekijken, maar toch.
  Vis een optie? maandag 27 februari 2012 @ 09:22:43 #281
70532 loveli
N
pi_108453078
Henk, klinkt als een leuke avond, gisteren.
crap in = crap out
pi_108453125
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:14 schreef loveli het volgende:
Gisteravond misselijk naar bed gegaan, nu wakker met kramp. Vermoed dat het aan de k&k peultjes met honing en thijm lag. Voortaan alles weer vers.
Wat vervelend! -O- Hoop dat het snel beter gaat.

Ik doe hier trouwens mee met de preutse types! O+ Gezellig! O+

Gister was supergezellig! :) En enorm leuk! *O*
Had ik al gezegd dat ik moe ben? :D

Owja, Aurum, ik heb mijn collega's vooral horen klagen over de smaak van de cups van DE. Ze zijn, naar het schijnt, echt enorm smerig. :P
Doe wat je niet durft.
pi_108453155
Had de indiaan nou echt het beste liedje? Ik zag het vanochtend op het nieuws, maar ik werd er niet heel erg blij van (kan ook liggen aan het feit dat het kwart voor zeven was).
pi_108453204
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:27 schreef anna82 het volgende:
Had de indiaan nou echt het beste liedje? Ik zag het vanochtend op het nieuws, maar ik werd er niet heel erg blij van (kan ook liggen aan het feit dat het kwart voor zeven was).
Naar onze bescheiden mening wel. :D
Leuk, aanstekelijk, blij, origineel.

Ik vond Tim wel aardig, maar leek wel op iets wat ik al kende.
Pearl vond ik een draak van een nummer. Ze heeft wel een geweldige stem.
Rafaella is per definitie al stom.
Kim had een draak van een nummer (had zo uit een Disney film kunnen komen)
Ivan was wel ok, maar zou ik nu al niet meer kunnen hummen.

Nog liefhebbers voor Eurovision in Concert hier? :P
Doe wat je niet durft.
  maandag 27 februari 2012 @ 09:32:03 #285
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108453210
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:27 schreef anna82 het volgende:
Ugh, schone squaw! :Y)

Geen idee trouwens, volgens mij wel als ik Facebookvriendjes moet geloven! Geen idee wat ik me moet voorstellen bij een Songfestival-indiaan oO<
pi_108453227
Doe wat je niet durft.
pi_108453229
De styling was echt om je tranen met tuiten te lachen.
Het was echt zo jammer, de kandidaten hadden er veel leuker uit kunnen zien (althans dat dacht ik :@ ).
pi_108453263
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 08:48 schreef Viking84 het volgende:
Had sigme nou nog gelopen?
sigme zit klaar in de hardloopkleren maar vertrekt pas zometeen. Vandaag geen kantoordag en we hebben eerst het voederen der dieren en de gigantische afwas gedaan.
  maandag 27 februari 2012 @ 09:36:07 #289
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108453291
quote:
Oei.
  Vis een optie? maandag 27 februari 2012 @ 09:36:10 #290
70532 loveli
N
pi_108453293
quote:
Op maandag 27 februari 2012 09:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Rafaella is per definitie al stom.
^^
crap in = crap out
pi_108453308
Wat is dat voor lawaai?! :') _O-
pi_108453321
Het was echt het leukste liedje, maar misschien moet je er bij zijn geweest! _O-

Oh, en van je medeslankies moet je het hebben, HPKW vond dat ik beter corrigerend ondergoed onder mijn ietwat strakke jurkje had kunnen doen. :'(
pi_108453336
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:36 schreef V1z0R het volgende:
Wat is dat voor lawaai?! :') _O-
Hier klinkt het lawaai van onder de pannen kruipende spreeuwen. Lente O+.
pi_108453345
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Jaaaa, hoorde zondagmorgen ook al vogeltjes O+
pi_108453390
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer die met een hoofdtooi en die maar moeilijk tot niet de juiste toon kan houden, maar vogeltjesgeluid kan O+ zijn inderdaad.
pi_108453395
quote:
12s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:37 schreef Goodbye het volgende:
Het was echt het leukste liedje, maar misschien moet je er bij zijn geweest! _O-

Oh, en van je medeslankies moet je het hebben, HPKW vond dat ik beter corrigerend ondergoed onder mijn ietwat strakke jurkje had kunnen doen. :'(
Sorry sorry sorry!!!! :@
Heb je mij gespot op die ene foto? In de meest onflatteuze hoek ever?
Ik geloof dat ik geen recht van spreken heb! >:O
Doe wat je niet durft.
pi_108453422
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:22 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

Auto bij garage :{ Iets met de ontsteking, gok zelf een bougie kaduuk maar moest sowieso voor beurt en APK... Dus nu in een dikke VW Fox rijden B-)

Wat betreft geval met Mc, eerste avond bed induiken is per definitie toch 'niet serieus'? Zou er niet teveel mee zitten in ieder geval...

Lijkt me prima insteek, kwak! ^O^ Al vind ik 6mnd wel een erg lange periode, verandering in fitheid kun je ook wel per 2mnd bekijken, maar toch.
ik was ook niet van plan 6 maanden te wachten ;) maar dat de eis er is vind ik goed: de school betaalt eraan mee met het idee dat fittere werknemers minder ziek worden, en als je dan niks doet vind ik t goed dat ze je eruit gooien :Y
Kwak
  Vis een optie? maandag 27 februari 2012 @ 09:44:10 #298
70532 loveli
N
pi_108453472
quote:
12s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:37 schreef Goodbye het volgende:

HEMA uitverkoop, hangt het tussen voor weinig. Schijnt fijn spul te zijn.
crap in = crap out
pi_108453476
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer die met een hoofdtooi en die maar moeilijk tot niet de juiste toon kan houden, maar vogeltjesgeluid kan O+ zijn inderdaad.
ze zingt hartstikke zuiver - binnen de stijl. :? ik vind het altijd zo grappig dat mensen iets wat ze qua stijl niet aanstaat vals noemen :P je hebt vals en vals, deze mevrouw zingt niet vals, maar kiest waar zij tonen van welke kant benadert om in de stijl te passen.

echt vals zingen is iets heel anders. :Y
Kwak
pi_108453503
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, Aurum, ik heb mijn collega's vooral horen klagen over de smaak van de cups van DE. Ze zijn, naar het schijnt, echt enorm smerig. :P
Wij hebben afgelopen week besloten om een nespresso-apparaat te gaan kopen. We twijfelen alleen nog of we een geïntegreerde melkopschuimer willen of niet. Qua prijs maakt het niet zoveel uit (ca. 60 euro extra, maar losse opschuimers kosten ook zoiets). Pro: geen extra stekker nodig. Contra: ik vind het apparaat minder mooi, er zit direct een plateautje bij waar kopjes op kunnen, maar we hebben in principe kastruimte genoeg om de kopjes netjes op te bergen...

het gaat dan om deze twee:
en
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? maandag 27 februari 2012 @ 09:46:27 #301
70532 loveli
N
pi_108453518
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:22 schreef V1z0R het volgende:
Wat betreft geval met Mc, eerste avond bed induiken is per definitie toch 'niet serieus'?
www.nu.nl/man/2693240/kwart-onenightstands-leidt-relatie.html
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')