Ik ben zelf heel makkelijk en M. ook, we zijn zo klaar. En ik ben winkelen na 2 uurtjes ook wel zatquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:44 schreef Goodbye het volgende:
Die mannen moeten gewoon een beetje voor zichzelf opkomen!![]()
A. en ik winkelen wel eens samen, hij vindt het ook wel leuk om te kijken of iets me leuk staat bijvoorbeeld. Maar na een klein uurtje gaan we meestal al even ergens lunchen of naar de bioscoop ofzo.
Ik ook, ik vind het verschrikkelijk als het zo druk is. Ik winkel wel eens op een doordeweekse dag (en dan niet in vakanties). Dan kan ik wel altijd heel goed m´n slag slaan!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben zelf heel makkelijk en M. ook, we zijn zo klaar. En ik ben winkelen na 2 uurtjes ook wel zat.
Wilde eigenlijk vanmiddag even gaan maar heb al geen zin meerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind het verschrikkelijk als het zo druk is. Ik winkel wel eens op een doordeweekse dag (en dan niet in vakanties). Dan kan ik wel altijd heel goed m´n slag slaan!
Ja, irritant is datquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind het verschrikkelijk als het zo druk is. Ik winkel wel eens op een doordeweekse dag (en dan niet in vakanties). Dan kan ik wel altijd heel goed m´n slag slaan!
Wij kregen altijd fruit na de lunch en 's avonds voor het slapen gaan ook nogquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:58 schreef MarMar het volgende:
whehe, machtige foto's!
Ik zeg: lang leve webshops
poging tot een lijstje:
O: havermout
T: appel (hoeveel gezinnen zullen 's ochtends rond koffietijd nu met z'n allen fruit zitten te eten vroeg ik me vanochtend af, wel iets waar ik trots op ben)
L: 2 kommen raapsteeltjessoep, 2 crackers met kaas
T: mandarijntjes
D: boerenkool, tartaartje, als dat niet goed valt pak ik nog wat soep.
T: nog wat fruit en kwark.
Redelijk normaal lijstje wel weer, alhoewel er kwa kcal geen drol in die soep zit natuurlijk.
Het lijf voelt nog steeds gammel en koorts houdt ook aan, maar het hangt er om, echt doorzetten naar erger doet het niet. Ik hoop een beetje af te dwingen dat dat zo blijft, als ik maar een beetje goed blijf eten.
Vanochtend ook nog hard aan het werk geweest voor mijn doen, ik ben bezig met een jurkje voor Mila, zonder patroon. De bovenkant is dan ook al drie keer veranderd, maar het begint steeds leuker te worden
Ja, en je kut voelen als 'ie niet past, waarschijnlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:00 schreef Ml-etje het volgende:
Zonder patroon naaien dat is wel heel knap!
Neem jij ook extra voedingspreparaten en dingen als goji enz.?
Ik ga zo eens checken of de dure wit linnen broek van vorig jaar me nu wel weer past
Ga ik hem mooi aan het begin van de zomer (weinig vocht) dragen
Ik begin vast te duimen
Ananas door de yoghurtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:01 schreef Ml-etje het volgende:
Ik kreeg fruit als ontbijt, dat dat niet stevig genoeg was dat weet ik nu wel.
Maar ananas bij het ontbijt sla ik niet af
Ja, dat.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, irritant is dat.
Ik heb m'n vaste winkels (meestal V&D of The Sting, soms C&A en H&M) en ik heb het snel door als er iets hangt wat me bevalt of niet. Overigens winkel ik het liefst alleen. Ben altijd bang dat die ander zich snel verveelt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, en je kut voelen als 'ie niet past, waarschijnlijk. Ik zit midden in de snaaidriedaagse, dus dit is voor mij niet het moment om zomerbroeken te passen. Voordeel: ik ga wel meer salades eten zodra het beter weer wordt
.
Ik neem gewoon 2 maten mee het pashokje in, meestal past een daarvan welquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat.
Het liefst wil ik alleen winkelen, maar dan wel met iemand erbij die de tassen draagt en een andere maat ophaalt als je halfnaakt in het pashokje staat
Het werkt bij mij prima maar waar wil je het voor gebruiken?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:05 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
O: Brinta met een beetje zoetstof, kaneel en een banaan
S: 6 km hardlopen
L: vier tosties chorizo/kaas
T: weet ik nog niet, heb niks meer in huisWs nog wel wat yoghurt.
D: uit eten
Overigens even wat opgezocht over agave ter vervanging van aspartaam (daar had MI het over): http://suikerwijzer.nl/alles-over-agavesiroop/. Nog meer mensen met ervaringen hiermee?
Ik gebruik het weleens in baksels en in de havermout! Beetje als honing, maar wat vloeibaarder en ik vind het lekkerderquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:05 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
Overigens even wat opgezocht over agave ter vervanging van aspartaam (daar had MI het over): http://suikerwijzer.nl/alles-over-agavesiroop/. Nog meer mensen met ervaringen hiermee?
Hier ook niet echt positief: http://www.praktijk-advan(...)olf-in-schaapsklerenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het werkt bij mij prima maar waar wil je het voor gebruiken?
Fructose, dus ook niet geweldig (veroorzaker van diabetes II). Alles met mate. Stevia lijkt het beste alternatief voor suiker.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:05 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
AH verkoopt ook Stevia, zie ik. Kleven er dan geen nadelen aan Stevia? Kan ik net zo goed Stevia gebruiken als niks?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Fructose, dus ook niet geweldig (veroorzaker van diabetes II). Alles met mate. Stevia lijkt het beste alternatief voor suiker.
Fructose heeft geen insulinerespons, maar wel invloed op de lever. Die kan beperkt fructose aan, en aangezien tafelsuiker ook voor 50% uit fructose bestaat krijgen we te veel binnen. Lage GI is geen garantie voor gezond.
Nee, geen speciale dingen/preparaten, gewoon veel groente en fruit en volgens eetmeterdingen en bloedtesten zit ik ook behoorlijk goed in mijn vitamientjes etc. Bovendien denkt mijn eigenwijze zelf dat de natuur het beter kan maken dan dat mensen het kunnen nabootsen, daarbij heb ik een beetje een weerstand tegen alles wat komt in tablet/capsule/drup vorm omdat ik daar al zoveel van moetquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:00 schreef Ml-etje het volgende:
Zonder patroon naaien dat is wel heel knap!
Neem jij ook extra voedingspreparaten en dingen als goji enz.?
Ik ga zo eens checken of de dure wit linnen broek van vorig jaar me nu wel weer past
Ga ik hem mooi aan het begin van de zomer (weinig vocht) dragen
Ik begin vast te duimen
Vouwfietsje waarvoor?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo een vouwfietsje halen
Mooi weeeer
En haglslag, en chips, en koekje en chocola? Van mij mag je hoor, maar misschien een idee om 1 van de t's te vervangen door iets gezonds?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Terug uit de stad. Wat was het fijn in het zonnetje!
Bij de bio supermarkt gepofte amaranth en dinkel gekocht, en kokosvlokken. Samen met wat haverflokken en gebroken lijnzaad gaat dat een lekkere muesli vormen, denk ik!
Ik heb denk ik wel 7 km. gewandeld. Dat maakt het lijstje tot nu toe wat karig:
T: yoghurt met klein beetje muesli
O:2 volkorenbroodjes met pitten en zaden met hagelslag, gekookt ei
B: 7 km wandelen
L: volle yoghurt met muesli (150 gram yoghurt, flink wat muesli)
T: koekje
T: wijntje en wat chips
D: nog even bedenken
T: stukje chocola.
Haha geweldig. Tis ook wel een bepaald type man inderdaadquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat noem je echt te duur Sigme?
Want als een sportschool heel dicht bij is, dan ga je wel makkelijker.
Ik zou sowieso bij beide sportscholen een keertje gaan kijken. Om te zien of het bij je past.
Voor de huishoudbeursliefhebbers/haters onder ons:
http://www.nrc.nl/inbeeld/2012/02/23/de-man-achter-de-huisvrouw/
I know, dat is niet al te best. Ter verdediging: 2 kleine koekjes, klein bakje chips. En ik heb de hele week netjes gegeten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
En haglslag, en chips, en koekje en chocola? Van mij mag je hoor, maar misschien een idee om 1 van de t's te vervangen door iets gezonds?
Wat klinkt dat allemaal gezelligquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:32 schreef Nallie het volgende:
D: visje van de markt
T: koekje bij de thee
T: drankjes in de kroeg
Jaaa jeugdsentimentquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat klinkt dat allemaal gezellig![]()
Doet ook denken aan dat boek van Annie M.G. Schmidt, Een visje bij de thee
Verkleinwoorden ftw, ik gebruik ze ook veel te vaakquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Jaaa jeugdsentiment
Al hou ik de volgorde maar zo denk ik. Want dat koekje smaakt toch beter bij thee denk ik
En ik zal eens letten op de verkleinwoorden. Jouw dag klinkt ook fijn!
Nee, geen spareribs, die heb ik dodag al gehad. Ga naar een redelijk chique restaurant in DH als het goed is. Biefstukje, sla, aardappeltjes/frietjes is het idee.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:02 schreef uniekhoorn het volgende:
8 gangen diner! Wow lekker! waar?
Waar ga jij uit eten Vik? spareribs?
Lijst:
O: boterham kaas, sinaasappel
S: 7 km hardlopen
L: 2 boterhammen ham, beschuit kaas, gekookt ei, beker melk
B: 7 km wandelen
T's: appel, peer, blokje choco, 500 gr kwark met druiven
D: Chinees buffet
T: -
Yip! Ben nu bezig in deel 4quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:15 schreef Viking84 het volgende:
Hey Maria ook aan de Game of Thrones? Is de nieuwste deel 5?
Ik ben nu bezig in deel 2quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yip! Ben nu bezig in deel 4Deel 5 is geloof ik de nieuwste ja, A Dance With Dragons ofzoiets!
Mwaa alle boeken hebben delen die even wat minder spannend zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig in deel 2. Deel 3 schijnt wat tegen te vallen, vond jij dat ook?
Met mijn blij gaat het prima hoor!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Klinkt goed Vik.
Wij gaan over een half uurtje die kant ook op, we hebben allemaal vrij veel honger dus dat komt goed uit.
Maria, je blij is alweer een beetje terug?
Loveli en Tink hoe is het met jullie blij?
MarMar, mooi lijstje van jou, beterschap!
Altijd eerst bellen! Als je er niet uitkomt kun je alsnog bezwaar aantekenen. Maar misschien is het niet nodig en bespaar je jezelf en de gemeente weer tijdquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:44 schreef Xennia het volgende:
Ik kreeg vandaag de aanslag gemeentelijke heffingen in de bus. Vorig jaar had ik al bezwaar ingediend tegen de WOZ-waarde die veel te hoog was. Ik kon dit met een taxatie-rapport, dat ik had laten maken toen ik mijn huis kocht, onderbouwen. Ik heb vorig jaar gelijk gekregen en de WOZ-waarde was naar beneden bij gesteld.
Ik nam dus aan dat ze dit jaar het gecorrigeerde bedrag zouden hanteren, maar nee hoor. Ik ben weer aangeslagen voor het oude bedrag. Belachelijk. Dat zou betekenen dat mijn huis 15000 euro in waarde is gestegen sinds vorig jaar.
Zou ik nou weer helemaal opnieuw bezwaar moeten maken? Of zou een telefoontje genoeg zijn, omdat ik tenslotte vorig jaar al bezwaar had ingediend?
Waarschijnlijk wordt dit het.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zou gewoon de brief van vorig jaar copy-pasten Xennia en even de datums aanpassen.
Iets zegt mij dat gemeentes niet zo heel goed kunnen omgaan met dingen die niet op de formele manier gaan.
Ik heb een brief waarin ik vorig jaar in het gelijk werd gesteld en de gecorrigeerde waarde staat. Denk dat dat ook wel genoeg is. Vind het alleen stom dat ik dus kennelijk ieder jaar opnieuw bezwaar moet indienen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zou gewoon de brief van vorig jaar copy-pasten Xennia en even de datums aanpassen.
Iets zegt mij dat gemeentes niet zo heel goed kunnen omgaan met dingen die niet op de formele manier gaan.
Dat is de slechtste LP die ik ooit heb gehad! Als je die van de hele VS hebt iig. Je kunt beter losse gidsen van je bestemmingen kopen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb zomerkleren gekocht vanmiddag.. En een Lonely Planet van de USA.
Die waren per stuk net zo duur als deze en we zouden er dan vier moeten hebben...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is de slechtste LP die ik ooit heb gehad! Als je die van de hele VS hebt iig. Je kunt beter losse gidsen van je bestemmingen kopen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Vol!
6 borden vol, echt vol met voornamelijk groente en zoetzure kip en wat koe you balletjes
Wij adviseren mensen (als gemeente) om eerst even te bellen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Overdag genoeg etenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi damesMijn eerste post hier.
Hoe doen jullie dat? Ik heb 's avonds echt enorme honger trek.
Ik kan er gewoon niet van af blijvenHebben jullie een bepaalde regel ofzo? Na 20.00 niks meer eten?
Kom ik weer met de meesterlijke tip van Viz: kwark! Vult goed, verteert langzaam. En anders voor snaaitrek komkommers etc. in stukjes snijden.. voor het idee leuk, maar compleet verwaarloosbaar kwa kcal. Suikers en carbs vermijden helpt ook al, dat zijn enorme hongermakers.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kan er gewoon niet van af blijvenHebben jullie een bepaalde regel ofzo? Na 20.00 niks meer eten?
Oh dat doe ik welquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Overdag genoeg eten. En waarom zou je na 20.00 uur niets meer eten?
Hoi!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
Maakt het dan nog uit welke kwark?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Kom ik weer met de meesterlijke tip van Viz: kwark! Vult goed, verteert langzaam. En anders voor snaaitrek komkommers etc. in stukjes snijden.. voor het idee leuk, maar compleet verwaarloosbaar kwa kcal. Suikers en carbs vermijden helpt ook al, dat zijn enorme hongermakers.
Naturel! Of je mager halfvol of vol doet moet je zelf weten wat mij betreft en op te leuken met wat stukjes vers fruitquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maakt het dan nog uit welke kwark?
Elke dag een stukje pure chocolade, heel gezond en een lekker uitkijkmomentje.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
Maar jullie gunnen jezelf toch af en toe wel een zak chips of chocolade neem ik aan?
Chocola soms wel, chips niet, hou ik niet vanquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
Maar jullie gunnen jezelf toch af en toe wel een zak chips of chocolade neem ik aan?
Ja hoor. Maar met mate. Ik ben nu op het punt dat ik mezelf vrij goed in bedwang kan houden, maar daar gaat ook wat tijd overheenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
Klopt. De laatste paar happen van de zak chips vind ik ook niet lekker.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat voor mij ook goed werkt:
Feestje met allemaal lekkere frituurhapjes, alle soorten chips, alle soorten toastjes met beleg, alle soorten gebakjes.
Pakken waar je zin in hebt en dan een klein hapje nemen, heeeeeeeeeeeeeeel goed proeven en dan beoordelen of je het ECHT wel wil, de rest van je bitterbal ofzo, in de afvalbak
9 van de 10 x is het gewoon niet waard
Ja maar dat is je knopje in je hoofd... Heel goed jezelf beseffen dat het over een paar dagen ook nog goed is of weggooien, zodra het is de afvalbak ligt taal je er niet meer naar.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt. De laatste paar happen van de zak chips vind ik ook niet lekker.
Maar de zak moet dan op van mezelf.
Je zou bij mij ieg een glimlach ontlokken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Weer een sollicitatie weggedaan. Is dat raar op dit tijdstip?
Veel te beknopt. Ik had serieus meer aan mijn LP voor Chicago dan aan mijn LP voor mijn trip door de Midwest vorig jaar.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die waren per stuk net zo duur als deze en we zouden er dan vier moeten hebben...
Wat is er zo slecht aan?
En ik ben alweer wakker!quote:
Ik heb een roeiapparaat. Helaas ben ik niet in de gelegenheid het ding (of een ander ding) zo op te stellen dat ik al dingende een dom of slim programma zou kunnen kijken. Ik ga het toch maar proberen met de goedkope sportschool, en dan wil ik mijn volgende lange weekend beginnen, dus over 2 weken. In de (vast tevergeefse) hoop dat ik me iets meer verplicht voel/beter ertoe kan zetten om naar die sportschool te gaan dan thuis te gaan roeien. En dat roeien schiet ook niet op trouwens, daar krijg ik echt geen spieren van en het verbrandt ook niet noemenswaardig calorieen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:09 schreef Laureline het volgende:
En sigme, beide sportscholen klinken eigenlijk best duur/tijdrovend. Kan je niet thuis iets kopen/installeren? Uniek heeft geloof ik een hometrainer (of was het een roeiding?), ik een crosstrainer, je zit 3/4 uur op dat ding met een dom programma op (of in jouw geval intelligent gemaakte documentaire), en je hebt je halve jaar contributie zo terugverdiend. Plus dat het reistijd, omkleedgedoe en ergerlijke medesportscholers scheelt! Nouja, dat is dan de tip van mijn mensenschuwe kant.
Hoe lang heb je niet gelopen dan? Ben benieuwd of je dat zo weer op kunt pakken. (vast wel, jou kennendequote:Op zondag 26 februari 2012 08:09 schreef sigme het volgende:
Mogge!
[..]
Ik heb een roeiapparaat. Helaas ben ik niet in de gelegenheid het ding (of een ander ding) zo op te stellen dat ik al dingende een dom of slim programma zou kunnen kijken. Ik ga het toch maar proberen met de goedkope sportschool, en dan wil ik mijn volgende lange weekend beginnen, dus over 2 weken. In de (vast tevergeefse) hoop dat ik me iets meer verplicht voel/beter ertoe kan zetten om naar die sportschool te gaan dan thuis te gaan roeien. En dat roeien schiet ook niet op trouwens, daar krijg ik echt geen spieren van en het verbrandt ook niet noemenswaardig calorieen.
Morgen begin ik ook weer met hardlopen, halfuurtje lopen voor het ontbijt.
Ach, ze hebben een heldhaftige poging gewaagd, maar dat resulteert in 46 pagina's over New York. En dat is dus inclusief informatie over hotels, restaurants, vliegvelden en bezienswaardigheden. En een enorm onhandig boek om steeds bij je te hebben.quote:Op zondag 26 februari 2012 07:54 schreef Viking84 het volgende:
Hoe wil je de hele VS ook in één boekje proppen?.
Pfoehquote:Op zondag 26 februari 2012 08:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Henk, we zouden dan New England, New York, Californië en South-West moeten hebben. We hebben 'm ook niet echt gekocht met het idee om 'm mee te nemen, maar gewoon om er lekker mee op de bank te zitten voor de voorpret. Dat is al gelukt..
Vik, de gids heeft ruim 1200 pagina's.
Oh, maar voor inlezen en voorpret kan je ook LP's (en andere reisgidsen!) bij de bieb lenen. Vind ik vaak ook erg nuttig om daarna het juiste te kunnen kopen & meenemen.quote:Op zondag 26 februari 2012 08:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Henk, we zouden dan New England, New York, Californië en South-West moeten hebben. We hebben 'm ook niet echt gekocht met het idee om 'm mee te nemen, maar gewoon om er lekker mee op de bank te zitten voor de voorpret. Dat is al gelukt..
Niet zo lang niet hoor, toen het begon met vriezen. Een maand geleden ofzo? Anderhalf?quote:Op zondag 26 februari 2012 08:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je niet gelopen dan? Ben benieuwd of je dat zo weer op kunt pakken. (vast wel, jou kennende).
Kijk, dat is mooi!quote:Op zondag 26 februari 2012 08:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Haha, ik reis meestal iets minder low tech.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:55 schreef conleche het volgende:
Ik heb alles in Thailand ook zonder gids gedaan. Ging prima. Als ik ergens heen wilde met het ov. tikte ik het gewoon op de ipad bij de kaarten app in en dan zei hij gewoon welke bus er over hoeveel minuten zou vertrekken. Dan volgde ik het gps-bolletje, wist ik precies wanneer ik eruit moest. Ik liet bij vorige reizen het de weg vinden altijd over aan A. Maar ik kan het ook best zelf dus.
Ja, meestal niet in je kamer zelf, maar in de gemeenschappelijke ruimtes vaak wel. Of anders wel in restaurantjes die adverteren met free wifi. Wel echt fijn is dat, want daardoor hoefde ik de zware gids niet mee te slepen. Heb hem wel voor de heb in de kast staan natuurlijk!quote:Op zondag 26 februari 2012 09:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Haha, ik reis meestal iets minder low tech.
Had je overal wifi daar eigenlijk?
Dat is logischquote:Op zondag 26 februari 2012 10:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Moggeh! Nu al een kut dag.moest net in de buurt zijn waar ik samenwoonde met ex. Toch nog een hoop moeite mee..
^^quote:
Oei!quote:Op zondag 26 februari 2012 11:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
Ik heb volgens mij mijn nespresso vermoord, van die stomme DE cupjes gebruikt, die ik met veel pijn en moeite uit mijn apparaat kreeg en nou perforeert hij het cupje niet goed
Oh, dat zou klote zijn! Hopelijk valt het nog te fixen.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
Ik heb volgens mij mijn nespresso vermoord, van die stomme DE cupjes gebruikt, die ik met veel pijn en moeite uit mijn apparaat kreeg en nou perforeert hij het cupje niet goed
Ik denk het nog niet!quote:Op zondag 26 februari 2012 11:10 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en mannen die iets pas weer kopen als het al op is ipv bíjna op.
Onze koelkast is dramatisch leeg, dus zo maar even naar de winkel. En ik hoop heel hard dat er gewoon weer verse spinazie is!
^^quote:
Ja, en ik ben al geen groente-eterquote:Op zondag 26 februari 2012 11:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
Gister iig niet, ik heb ook een spinazietekort
Haha. Hier staat alleen een pot mosterdquote:Op zondag 26 februari 2012 11:17 schreef loveli het volgende:
In de koelkast van een man staat minimaal bier, mosterd en kaas. Misschien nog een pot zilveruitjes. Als het bier op dreigt te raken, vullen ze aan.
Veel carbs en weinig eiwitten. Niks mis met fruit(sap) an sich, maar bij elkaar veel carbs.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:33 schreef Scissor het volgende:
Ben al een tijdje aan het lurken hier, maar wil nu ook graag mee gaan posten. Ben door medicijngebruik ongeveer 6 kg. aangekomen, en die willen er niet afTips zijn zeer welkom!
Lijstje van gister:
O: 150 ml yoghurt met een appel, banaan en mandarijn. Groot glas versgeperste jus (met vruchtvlees)
L: kommetje mosterdsoep, 2 volkoren bth met kaas
T: 2 volkoren bth met appelstroop
D: 200g roerbak groente met stukjes kalkoen en mie. vruchtenyoghurt
T: plakje ontbijtkoek.
Sport: 1 uurtje bodybalance, 20 min fietsen, veel lopen op mn werk (ziekenhuis)
Drinken: 1 kop koffie, 1.5 liter water en groot glas verse jus d'orange.
Een babykaterquote:Op zondag 26 februari 2012 12:37 schreef Phaidra het volgende:
Hai! Brak, en dat zonder alcohol, ik lag voor twaalven in bed en heb prima geslapen. Hoe oneerlijk!
Welkom aan nieuwe slankposters, succes.
Het zonnetje schijnt, maar een zomerjurkje vind ik wel erg optimistischquote:Op zondag 26 februari 2012 13:00 schreef loveli het volgende:
Je hormonen bepalen waar je vet opslaat. Borsten/billen/heupen => oestrogeen, buik cortisol (stresshormoon),middel insuline. Dik worden is een deel genetica, deel voeding, deel beweging. Ook een deel psyche.
Zonder overschot aan kcals kom je niet aan. Energiebehoefte is afhankelijk van aanleg en activiteitenniveau. Wat je eet en op welk moment je het eet heeft invloed op of je de voedingsstoffen verbrandt, gebruikt als bouwstoffen of opslaat als vet. En vet is niet slecht voor je als je de juiste vetten gebruikt in de juiste hoeveelheden.
Specs: leeftijd, lengte, gewicht, schoenmaat, inkomen, of je broccoli lust en zomerjurkjes draagt.
Per gram of per eenheid zoetkracht? Aspartaam is duurder dan suiker, maar 100x meer zoetkracht per gram.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:04 schreef Viking84 het volgende:
Wat is Stevia dúúr trouwens vgl met aspartaam. Miss ga ik ook wel gewoon helemaal afkicken van zoetstoffen. Maar ik vond honing in m'n thee wel erg lekker gisteren, dus ik heb nu wel een pot honing meegenomen.
Als ik dat uitgefigured heb, laat ik het je meteen weten.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:07 schreef Ml-etje het volgende:
Honing ook lekker
An, dat klinkt heerlijk! Hou wel van kleine gerechtjes, meer proeven ftw!
Li dan wil ik graag de borsten ipv de billen en de heupen, kun jij mijn oestrogeen even instrueren?
Ze hebben kledingdag ofzo, dus mensen helpen met passen en uitzoekenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:49 schreef V1z0R het volgende:
Op maken, of uitdelen Nallie?!![]()
Volle yoghurt trouwens bij je O? Vet helpt een kater tegenwerken omdat vet het enzym dat het misselijke gevoel in je maag veroorzaakt neutraliseert
Stevia is bizar zoet!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:19 schreef Viking84 het volgende:
Per gram, loveli. Misschien is de zoetkracht van Stevia wel groter dan die van suiker? Ik ga morgen eerst maar eens beginnen met geen zoetstof meer in m'n yoghurt met frambozen doen. En 1 zoetje in m'n thee.
Ja maar, ja maar...quote:Op zondag 26 februari 2012 13:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Stevia is bizar zoet!
Nou eet ik het alleen in de vorm van blaadjes van de plant, maar gedroogd & gemalen schijnt het nog steeds heel zoet te zijn.
Honing (en ahormsiroop (maplesirup)) is niet beter dan suiker.
Leuke tegenstelling!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... Die honing doe ik trouwens alleen thuis en thuis drink ik hooguit één of twee koppen thee per dag.
Ik heb zin in volgend weekend: zaterdag naar Het Zwanenmeer en zondag naar Rammstein.
Hahaquote:Op zondag 26 februari 2012 14:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Leuke tegenstelling!Zwanenmeer lijkt me prachtig!
Honing is wel veel lekkerder dan suiker, en je hoeft natuurlijk niet je geheel te bekeren tot geitewollensokken biodynamicaquote:Op zondag 26 februari 2012 14:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... Die honing doe ik trouwens alleen thuis en thuis drink ik hooguit één of twee koppen thee per dag.
Ik heb zin in volgend weekend: zaterdag naar Het Zwanenmeer en zondag naar Rammstein.
Morningquote:Op zondag 26 februari 2012 13:56 schreef V1z0R het volgende:
Vergeten dat je geen koemelk drinkt, en verkeerd gelezen dat jij kater had terwijl je gewoon reageerde op Phaidra
Goedemorgen zeg!![]()
In het voorjaar gewoon weer proberen. Je heb een nieuwe tuin toch? In de winter gaat het sowieso dood, dus je hoeft je er niet langdurig voor in te spannen.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:24 schreef Syrena het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar je stevia-ervaringen Vik! Wil het zelf ook eens proberen.
Het plantje was geen succes, dat was in no-time dood
Mijn tuin is nog steeds in het enorme kattenbakstadiumquote:Op zondag 26 februari 2012 14:29 schreef sigme het volgende:
[..]
In het voorjaar gewoon weer proberen. Je heb een nieuwe tuin toch? In de winter gaat het sowieso dood, dus je hoeft je er niet langdurig voor in te spannen.
klopt, ik zal eens even in de koelkast van B kijken. Lees mee en huiver:quote:Op zondag 26 februari 2012 11:17 schreef loveli het volgende:
In de koelkast van een man staat minimaal bier, mosterd en kaas. Misschien nog een pot zilveruitjes. Als het bier op dreigt te raken, vullen ze aan.
Geweldig!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
klopt, ik zal eens even in de koelkast van B kijken. Lees mee en huiver:
mosterd
bona
dr pepper
verschrompelde uien?
Kaas
veel bier
wijn voor mij
ketchup
mayo
croma
blikje mais die over de datum is (en dat duurt heel lang).
Hij moet nu tot 23 uur werken. Het is dan eigenlijk mijn gewoonte om iets voor mezelf te koken en hem morgen goed voer mee te geven naar zijn werk. Dan krijgt hij allemaal bakjes mee, bv een gekookt ei, de salades die ik altijd voor mezelf maak met aparte bakjes voor de dressing en bv de gegrilde kip. Of een stukje quiche, of fritatta. Hij vindt het echt heel grappig om dan op zijn werk de tafel te dekken en al die bakjes uit te stallen en dan de blikken van zijn collega's te zien.
In die kutstad waar hij woont, is er bijna niets open op zondag en moet ik naar supermarkt verder weg.
Ik haat boodschappen doen. Zelf ga ik maar 1 keer per week en heb goede voorraad en kan creatief koken. Thuis zou ik het zo een maand uit kunnen zingen. Hier nog geen dag.
B eet alleen als wij elkaar zien fatsoenlijk. Verder eet hij veel te weinig en ongezond. Hij kan gerust een dag leven op 4 boterhammen met kaas en een doner kebap..
Zal hij aan komen als we straks samen wonen? Hij noemt me nu al een feeder.
Ik ben blij dat je ze lekker vindt!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Honing is wel veel lekkerder dan suiker, en je hoeft natuurlijk niet je geheel te bekeren tot geitewollensokken biodynamica.
Ik heb zojuist een echt geweldig lekkere koek op van D&D (en liefste ook). Het is maar goed dat ik niet zulke lekkere dingen kan bakken.
Jij zou een koekebakkerswinkeltje moeten beginnen. Met taartjes en lekkernijen. Oh, en boeken misschien, want dat vind je leuk.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je ze lekker vindt!
Agree!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij zou een koekebakkerswinkeltje moeten beginnen. Met taartjes en lekkernijen. Oh, en boeken misschien, want dat vind je leuk.
Maar jouw baksels zijn echt een klasse apart hoor. Die trouwtaart was behalve mooi ook werkelijk uitzonderlijk lekker.
hij heeft wel katjesdrop, muntendrop, kinderbueno, cheese union chips, popcorn..quote:Op zondag 26 februari 2012 15:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geweldig!![]()
Dat laatste denk ik niet, ik denk dat het heel goed voor hem is. Krijgt hij ook eens wat voedingsstoffen binnen!
zelfde voor de duutser. Daarom is het ook altijd zo lastig om fatsoenlijk te eten als ik daar ben. Er is gewoon weinig voorraad in huis. Ik doe m'n best, maar het is wel lastig..quote:Op zondag 26 februari 2012 14:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
klopt, ik zal eens even in de koelkast van B kijken. Lees mee en huiver:
mosterd
bona
dr pepper
verschrompelde uien?
Kaas
veel bier
wijn voor mij
ketchup
mayo
croma
blikje mais die over de datum is (en dat duurt heel lang).
Hij moet nu tot 23 uur werken. Het is dan eigenlijk mijn gewoonte om iets voor mezelf te koken en hem morgen goed voer mee te geven naar zijn werk. Dan krijgt hij allemaal bakjes mee, bv een gekookt ei, de salades die ik altijd voor mezelf maak met aparte bakjes voor de dressing en bv de gegrilde kip. Of een stukje quiche, of fritatta. Hij vindt het echt heel grappig om dan op zijn werk de tafel te dekken en al die bakjes uit te stallen en dan de blikken van zijn collega's te zien.
In die kutstad waar hij woont, is er bijna niets open op zondag en moet ik naar supermarkt verder weg.
Ik haat boodschappen doen. Zelf ga ik maar 1 keer per week en heb goede voorraad en kan creatief koken. Thuis zou ik het zo een maand uit kunnen zingen. Hier nog geen dag.
B eet alleen als wij elkaar zien fatsoenlijk. Verder eet hij veel te weinig en ongezond. Hij kan gerust een dag leven op 4 boterhammen met kaas en een doner kebap..
Zal hij aan komen als we straks samen wonen? Hij noemt me nu al een feeder.
Ik doe Rammstein en daarna de saunaquote:Op zondag 26 februari 2012 14:02 schreef Viking84 het volgende:
Was je vliegtuig kapot?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:38 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ben weer terug in Zweden. Was een eventvolle vlucht, na vol gas op de startbaan 5 seconden later vol in de remmen (hoofd tegen stoel voor je in de remmen), waarna we een half uur in het vliegtuig gezeten hebben, een uur in de vertrekarea gewacht hebben en vervolgens in een ander vliegtuig verder gingen. Ach ja, ik ben weer thuis. Zo even bijlezen...
Ná Rammstein de sauna? Huh?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe Rammstein en daarna de saunaKan ik lekker relaxen daarna
ja, er was iets met het klimaatsysteem (of hoe dat ook maar in het nederlands heet. In het duits klimaanlage). En dat vonden ze uit 2 minuten nadat we op weg waren richting lucht op de startbaan. Best eng!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was je vliegtuig kapot?Nou ja, beter afremmen op de startbaan dan eh...elders.
Ik vind het heel lief van je, maar ik volg ook maar gewoon receptjes hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij zou een koekebakkerswinkeltje moeten beginnen. Met taartjes en lekkernijen. Oh, en boeken misschien, want dat vind je leuk.
Maar jouw baksels zijn echt een klasse apart hoor. Die trouwtaart was behalve mooi ook werkelijk uitzonderlijk lekker.
Wel onwijs leuk om te horen!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:24 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Agree!
Mensen die op onze bruiloft waren hebben het nog over die heerlijke en prachtige taart en cupcakes
Jeugdsentimentquote:Op zondag 26 februari 2012 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu heb ik zin in DaD taart!
Jeager, eng! Fijn dat je veilig weer thuis bent!
Lijst:
Br: boterham kaas, beschuit kaas, beschuit jam, jus, beker melk
B: 1.15 uur wandelen
T's: appel, 2 mandarijnen, wortels, zoute stokjes, paar dropjes, stukje chocola
D: 3 borden boerenkoolstampot met creme fraiche, augurken enz. met komkommersalade en tartaar
T: Saroma toetje![]()
Mjah, veel suiker. Chocola en in de worteltjescake zit ook nog best wat. De Duo Penotti is ook niet fantastisch en de lunch is inderdaad weinig. Ik voel me niet schuldig of zo, dat niet. Maar suiker en gluten zijn voor mij niet bepaald gunstigquote:Op zondag 26 februari 2012 18:00 schreef Viking84 het volgende:
Wat is er zo slecht aan je lijstje, an? Ik zie het niet? O had wat meer mogen zijn, L op zich ook wel, maar wát je eet is niet heel slecht verder.
echt? Ff nieuws kijken...quote:Op zondag 26 februari 2012 18:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Valt wel mee toch An?
Lekker Sigme!
Blij dat Jeager veilig thuis is want nu is er weer een verdacht pakketje gevonden op zweedse luchthaven.
Boerenkoolstamppot was lekker!
Saroma vanille, vond het niet zo. heb er maar kwark bij genomen.
Voel je je al wat beter nu?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:07 schreef the85mc het volgende:
Ben al een tijdje niet online geweest.. Wat gaan die topics hard, heb niet alles bijgelezen. Vanmiddag voor het eerst in weken weer eens gemountainbiked. Gewoon trappen en je hoofd leeg fietsen. Daar was ik wel aan toe..
Ik ben maandag en dinsdag ook nog vrijquote:Op zondag 26 februari 2012 15:50 schreef Viking84 het volgende:
Ná Rammstein de sauna? Huh?
Ik ben de volgende dag vrij, want ik moet echt wel even bijkomen van zoveel herrie.
Oh, ik dacht direct na het concertquote:Op zondag 26 februari 2012 19:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben maandag en dinsdag ook nog vrij
Volgens mij zijn op dat tijdstip alleen nog 'sauna's alleen voor heren' openquote:
Wat heb je ervan geleerd?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:47 schreef the85mc het volgende:
Ja gaat wel aardig goed, alleen kan ik op korte termijn flinke problemen maken. Ik had laatst een date gehad, ik vond haar leuk, maar zij mij blijkbaar toch niet. Dat hoorde ik gister. Ik had gister ook al afgesproken om met vrienden de stad in te gaan en ik ben uiteindelijk bij een meisje blijven slapen die ik eigenlijk niet zo leuk vond. Ik denk dat ik dat deed om mn date te vergeten.. Ik voelde me van te voren al niet zo super, en vanochtend voelde ik me ook nog schuldig over wat er was gebeurd.. Dus ja, echt handig is dat allemaal niet.. De vrouwen die ik leuk vind, vinden mij niks en vice versa.. Moeilijk, moeilijk. Mountainbiken hielp wel redelijk tegen piekeren, maar uiteindelijk komt dat toch wel terug als je weer thuis bent..
Dat meisje van vannacht, vond zij jou wel echt heel leuk? Of was het voor jullie allebei duidelijk dat het meer in the heat of the moment was? In dat laatste geval: je nergens schuldig over voelenquote:Op zondag 26 februari 2012 19:47 schreef the85mc het volgende:
Ja gaat wel aardig goed, alleen kan ik op korte termijn flinke problemen maken. Ik had laatst een date gehad, ik vond haar leuk, maar zij mij blijkbaar toch niet. Dat hoorde ik gister. Ik had gister ook al afgesproken om met vrienden de stad in te gaan en ik ben uiteindelijk bij een meisje blijven slapen die ik eigenlijk niet zo leuk vond. Ik denk dat ik dat deed om mn date te vergeten.. Ik voelde me van te voren al niet zo super, en vanochtend voelde ik me ook nog schuldig over wat er was gebeurd.. Dus ja, echt handig is dat allemaal niet.. De vrouwen die ik leuk vind, vinden mij niks en vice versa.. Moeilijk, moeilijk. Mountainbiken hielp wel redelijk tegen piekeren, maar uiteindelijk komt dat toch wel terug als je weer thuis bent..
Niet in het volgende storten voor je over hetvorige heen bent. Maar daar had ik gister even niet aan gedacht en geen boodschap aan. Gister had ik even schijt aan alles..quote:
Zij verwacht er wel meer van dan ik.. Heb wel al voorzichtig geprobeerd duidelijk te maken dat het niet wat wordt..quote:Op zondag 26 februari 2012 20:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat meisje van vannacht, vond zij jou wel echt heel leuk? Of was het voor jullie allebei duidelijk dat het meer in the heat of the moment was? In dat laatste geval: je nergens schuldig over voelen
Tis zeker wel erger geweest, maar ik vond dit een beetje zonde van mijn inzet van de laatste paar maanden.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Valt wel mee toch An?
Lekker Sigme!
Blij dat Jeager veilig thuis is want nu is er weer een verdacht pakketje gevonden op zweedse luchthaven.
Boerenkoolstamppot was lekker!
Saroma vanille, vond het niet zo. heb er maar kwark bij genomen.
Voor of na de seks?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:07 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zij verwacht er wel meer van dan ik.. Heb wel al voorzichtig geprobeerd duidelijk te maken dat het niet wat wordt..
hahahaquote:
Net zo voorzichtig als jouw vorige date iets aan jou duidelijk probeerde te maken?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:07 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zij verwacht er wel meer van dan ik.. Heb wel al voorzichtig geprobeerd duidelijk te maken dat het niet wat wordt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Idd.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:23 schreef Tinkepink het volgende:
Dat is best sneu eigenlijk.arm meisje.
Wees dan echt eerlijk tegen haar en stel je kwetsbaar op. Misschien vindt ze je dan geen lul.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:33 schreef the85mc het volgende:
Dit helpt niet echt eigenlijk. Ik voelde me nogal schuldig en ik weet dat het niet handig was. Maar ik deed het op het moment dat ik rationeel niet echt goed nadacht. Zat zelf in de knoop met mn gevoel... En ja ik weet dat ik haar daarmee kwets..
Het is niet alsof je al vaker met haar hebt afgesproken en met haar bent uitgegaan, of wel? Met andere woorden, er was niet echt een reden voor haar om te geloven dat er meer in zou zitten. Ze is zelf vrij snel met je het bed ingedoken (toch?). Dan zou ze moeten weten dat er een risico is dat het voor jou gewoon een leuke avond is. Ze heeft zelf voor dat risico gekozen. Het is niet alsof je haar eerst tijden aan het lijntje hebt zitten houden (toch?).quote:Op zondag 26 februari 2012 20:33 schreef the85mc het volgende:
Dit helpt niet echt eigenlijk. Ik voelde me nogal schuldig en ik weet dat het niet handig was. Maar ik deed het op het moment dat ik rationeel niet echt goed nadacht. Zat zelf in de knoop met mn gevoel... En ja ik weet dat ik haar daarmee kwets..
Eerlijk zijn dan vanaf nu en zeggen dat je met haar naar bed bent geweest, omdat je je kut voelde om iemand anders en dat je verder geen plannen met haar hebt en dat je je kut voelt daarom.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:33 schreef the85mc het volgende:
Dat is ook goed.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:41 schreef the85mc het volgende:
Hebben jullie wel gelijk in.. Maar als ik haar bel en het hele verhaal ga uitleggen voelt ze zich nog k*tter. Dan kan ik beter zeggen dat het eenmalig was. Ik wil haar niet aan het lijntje houden.
Is dat bezwaarlijk? En welke van deze dan het meest?quote:
Eigenlijk niet en geen van beidequote:Op zondag 26 februari 2012 20:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Is dat bezwaarlijk? En welke van deze dan het meest?
Wat ergquote:Op zondag 26 februari 2012 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
Jullie moeten nu even op nl1 kijken en het volgende liedje ook. Hilarisch
Wat een leuke foto's van die andere dames erbij!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:51 schreef loveli het volgende:
Compleet iets anders, Helen Mirren in bikini. Wow.
http://www.dailymail.co.u(...)ion-So-work-you.html
Juist, dat ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat meisje is ook niet compleet achterlijk toch?
Goed zo te horen, zo goed te horen.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:17 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Steeds fijner weer om te gaan lopen, steeds steeds weer fijner te gaan lopen.
Ik wilde ook iets laten maken met amaranth. Waar smaakt dat eigenlijk naar?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, en morgenochtend ontbijten met m'n eigen muesli mix: havervlokken, gepofte spelt en amaranth, rozijnen en kokos. Morgen in yoghurt met banaan en smullen maar!
Oh ja, nog even lunch voor morgen uit de vriezer halen!
ik kon het niet echt proeven... het is zo klein, dus het ging wat verloren in m'n muesli. Ik heb de muesli trouwens niet laten mixen, maar zelf gemixt. Bij de bio winkel al deze zaken gekocht (behalve de havervlokken, die had ik nog), en op goed gevoel gemixt...quote:Op zondag 26 februari 2012 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde ook iets laten maken met amaranth. Waar smaakt dat eigenlijk naar?
Kruising tussen noten en popcorn vind ik. Wij gooien het soms door de brinta.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde ook iets laten maken met amaranth. Waar smaakt dat eigenlijk naar?
Ja hoor, hier ook alles en iedereen everybody happy en alles?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
^^.
Gaat het verder ook goed met je, uks?
Ah, ik dacht aan 'mymuesli'. Ik kan hier namelijk nergens amaranth vinden. Ik heb wel een paar keer mijn eigen muesli gemixt, maar dan met wat standaard dingen (rozijnen, diverse vlokken, lijnzaad, acaibesjes).quote:Op zondag 26 februari 2012 21:36 schreef Jagärtrut het volgende:
ik kon het niet echt proeven... het is zo klein, dus het ging wat verloren in m'n muesli. Ik heb de muesli trouwens niet laten mixen, maar zelf gemixt. Bij de bio winkel al deze zaken gekocht (behalve de havervlokken, die had ik nog), en op goed gevoel gemixt...
Ik heb het zaterdag in Assen gekocht. Bij de biologische winkel.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, ik dacht aan 'mymuesli'. Ik kan hier namelijk nergens amaranth vinden. Ik heb wel een paar keer mijn eigen muesli gemixt, maar dan met wat standaard dingen (rozijnen, diverse vlokken, lijnzaad, acaibesjes).
Hoe heet het daar? Want ik sta altijd voor dat rek, de Leinsamen snap ik nog welquote:Op zondag 26 februari 2012 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ik koop dit soort spul gewoon in de DM, de duitse kruitvat.
Wat is dat spelt-brood eigenlijk dat ik zo vaak hier in de lijstjes lees? Wat is de meerwaarde t.o.v . volkoren brood?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:10 schreef Syrena het volgende:
Oh, kom er net achter dat Dinkel dus spelt is *noteert*
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:19 schreef Xennia het volgende:
Disclaimer: onderstaand lijstje is mede te danken aan B.
S: B.![]()
L: kinder bueno, latte macchiato
T: vla
D: rijst met garnalen, paksoi, wortel, champignons, cashewnoten
T: bananen-caramel-ijs met slagroom
T: wijn, toastjes met zalm
T: wijn, broodje van dobben kroket met mayo en frikadel speciaal. Wie is de feeder?..
Ik ook niet, maar zou wel te porren zijn voor brood met weinig koolhydraten. Conleche: wat is dat Allisonbrood?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:30 schreef _aurum_ het volgende:
Volgens mij is het zwaarder brood en vult het meer, maar 100% zeker ben ik niet want ik eet bijna geen brood
Ik mag 'em wel.quote:Gedurende de jaren 1880 ontwikkelde Allinson een theorie die hij Naturopathy noemde. In plaats van met medicijnen, wilde hij de gezondheid bevorderen door op lichaamsbeweging en voedingspatroon te letten.
Een flesje dat in de vaatwasser kan?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:32 schreef Muisraket het volgende:
, mijn gewicht is op zich best prima, maar ik had even een vraagje.
Het liefst zou ik op school gewoon melk o.i.d. drinken, maar aangezien ik van maandag t/m vrijdag naar school moet, is elke pauze de kantine plunderen als arme student niet altijd wenselijk.Wat nemen jullie als drinken mee naar school/werk? Ik heb namelijk best wel slechte tanden, dus pakjes frisdrank meenemen doe ik liever niet. En flesjes water zijn vaak niet erg hygiënisch of lastig schoon te houden...
Niet lullig over voelen, hoeft echt niet. Ben zelf niet van de one-night-stands maar je bent haar niets verplicht, je mag natuurlijk nog wel duidelijk zijn als ze er om vraagt en aardig blijven mag altijd.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:47 schreef the85mc het volgende:
Amaranthquote:Op zondag 26 februari 2012 22:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hoe heet het daar? Want ik sta altijd voor dat rek, de Leinsamen snap ik nog welde havervlokken ook, maar de rest? En het ziet er allemaal zo interessant uit
maar dan loop ik maar weer naar het badschuim, daar kan ik tenminste aan ruiken en het dan meenemen
Naar school nam ik altijd een flesje water mee, eens in de week vervangen en tussendoor gewoon goed omspoelen met warm water (even met je vinger of sponsje langs de hals). Je zou ook thee mee kunnen nemen in een thermoskan of -beker.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:32 schreef Muisraket het volgende:
, mijn gewicht is op zich best prima, maar ik had even een vraagje.
Het liefst zou ik op school gewoon melk o.i.d. drinken, maar aangezien ik van maandag t/m vrijdag naar school moet, is elke pauze de kantine plunderen als arme student niet altijd wenselijk.Wat nemen jullie als drinken mee naar school/werk? Ik heb namelijk best wel slechte tanden, dus pakjes frisdrank meenemen doe ik liever niet. En flesjes water zijn vaak niet erg hygiënisch of lastig schoon te houden...
Flesje gewoon regelmatig vervangen. Of niet. Ik geb al tijden hetzelfde flesje op mn bureau staan en ben er nog nooit ziek van geworden ofzo.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:39 schreef Probability het volgende:
[..]
Een flesje dat in de vaatwasser kan?
Had jij niet ook nog een sapje bij de La Place?quote:Op maandag 27 februari 2012 07:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Flesje gewoon regelmatig vervangen. Of niet. Ik geb al tijden hetzelfde flesje op mn bureau staan en ben er nog nooit ziek van geworden ofzo.
Verder ben ik brak, want laat thuis, maar wel heel blij dat het leukste liedje heeft gewonnen!![]()
Lijstje van gister:
O yoghurt, kwark muesli
S 5 km hardlopen
B stuk over strand wandelen
L broodje met mozzarella en tomaat
D tomatensoep met een half vies broodje
T halve liter cola
T banaan
Vandaag wordt het mooier!
O koffie verkeerd, havermout met melk en hopelijk een appel
L 4 boterhammen jamon serrano
T pompoen wortelsoep met kokosmelk
D pasta met broccoli denk ik
S krachttraining na het wandelen
T kwark
Je gaat wat haken? Wat voor iets?quote:Op maandag 27 februari 2012 08:23 schreef kwakz0r het volgende:
wij waren gisteren zo moe dat we "even" op bed gingen liggen om 21 uur toen we thuiskwamen. daarvan werden we nog veel slaperiger, dus om tien uur maar gewoon naar bed gegaanen vanochtend kon vriendje nog steeds niet wakker worden... ik wel dus ik heb hem uit bed gepest (hij moest op tijd naar de uni)
ik geloof dat mijn hoofd nu ook eindelijk beseft dat ik een weekje vakantie heb. Zometeen naar Alpino aan de Rino om wolletjes te kopen, ik heb mijn eerste betaalde opdracht!!
Owja, goed punt!quote:Op maandag 27 februari 2012 08:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Had jij niet ook nog een sapje bij de La Place?
cirkels voor een mevrouw die geen kussens kon vinden die in haar interieur passen, ze maakt er zelf weer kussens van. vond t moeilijk inschatten, qua prijs enzo, maar ik maak nu een bescheiden winstjequote:
Wat vervelend!quote:Op maandag 27 februari 2012 09:14 schreef loveli het volgende:
Gisteravond misselijk naar bed gegaan, nu wakker met kramp. Vermoed dat het aan de k&k peultjes met honing en thijm lag. Voortaan alles weer vers.
Naar onze bescheiden mening wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:27 schreef anna82 het volgende:
Had de indiaan nou echt het beste liedje? Ik zag het vanochtend op het nieuws, maar ik werd er niet heel erg blij van (kan ook liggen aan het feit dat het kwart voor zeven was).
Ugh, schone squaw!quote:Op maandag 27 februari 2012 09:27 schreef anna82 het volgende:
Had de indiaan nou echt het beste liedje? Ik zag het vanochtend op het nieuws, maar ik werd er niet heel erg blij van (kan ook liggen aan het feit dat het kwart voor zeven was).
sigme zit klaar in de hardloopkleren maar vertrekt pas zometeen. Vandaag geen kantoordag en we hebben eerst het voederen der dieren en de gigantische afwas gedaan.quote:
Oei.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Speciaal voor ons huisindiaantje.
^^quote:Op maandag 27 februari 2012 09:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Rafaella is per definitie al stom.
Hier klinkt het lawaai van onder de pannen kruipende spreeuwen. Lentequote:
Jaaaa, hoorde zondagmorgen ook al vogeltjesquote:Op maandag 27 februari 2012 09:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Hier klinkt het lawaai van onder de pannen kruipende spreeuwen. Lente.
Ik bedoelde meer die met een hoofdtooi en die maar moeilijk tot niet de juiste toon kan houden, maar vogeltjesgeluid kanquote:Op maandag 27 februari 2012 09:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Hier klinkt het lawaai van onder de pannen kruipende spreeuwen. Lente.
Sorry sorry sorry!!!!quote:Op maandag 27 februari 2012 09:37 schreef Goodbye het volgende:
Het was echt het leukste liedje, maar misschien moet je er bij zijn geweest!![]()
Oh, en van je medeslankies moet je het hebben, HPKW vond dat ik beter corrigerend ondergoed onder mijn ietwat strakke jurkje had kunnen doen.
ik was ook niet van plan 6 maanden te wachtenquote:Op maandag 27 februari 2012 09:22 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Auto bij garageIets met de ontsteking, gok zelf een bougie kaduuk maar moest sowieso voor beurt en APK... Dus nu in een dikke VW Fox rijden
![]()
Wat betreft geval met Mc, eerste avond bed induiken is per definitie toch 'niet serieus'? Zou er niet teveel mee zitten in ieder geval...
Lijkt me prima insteek, kwak!Al vind ik 6mnd wel een erg lange periode, verandering in fitheid kun je ook wel per 2mnd bekijken, maar toch.
HEMA uitverkoop, hangt het tussen voor weinig. Schijnt fijn spul te zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:37 schreef Goodbye het volgende:
Het was echt het leukste liedje, maar misschien moet je er bij zijn geweest!![]()
Oh, en van je medeslankies moet je het hebben, HPKW vond dat ik beter corrigerend ondergoed onder mijn ietwat strakke jurkje had kunnen doen.
ze zingt hartstikke zuiver - binnen de stijl.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer die met een hoofdtooi en die maar moeilijk tot niet de juiste toon kan houden, maar vogeltjesgeluid kanzijn inderdaad.
Wij hebben afgelopen week besloten om een nespresso-apparaat te gaan kopen. We twijfelen alleen nog of we een geïntegreerde melkopschuimer willen of niet. Qua prijs maakt het niet zoveel uit (ca. 60 euro extra, maar losse opschuimers kosten ook zoiets). Pro: geen extra stekker nodig. Contra: ik vind het apparaat minder mooi, er zit direct een plateautje bij waar kopjes op kunnen, maar we hebben in principe kastruimte genoeg om de kopjes netjes op te bergen...quote:Op maandag 27 februari 2012 09:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, Aurum, ik heb mijn collega's vooral horen klagen over de smaak van de cups van DE. Ze zijn, naar het schijnt, echt enorm smerig.
www.nu.nl/man/2693240/kwart-onenightstands-leidt-relatie.htmlquote:Op maandag 27 februari 2012 09:22 schreef V1z0R het volgende:
Wat betreft geval met Mc, eerste avond bed induiken is per definitie toch 'niet serieus'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |