Ik ben zelf heel makkelijk en M. ook, we zijn zo klaar. En ik ben winkelen na 2 uurtjes ook wel zatquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:44 schreef Goodbye het volgende:
Die mannen moeten gewoon een beetje voor zichzelf opkomen!![]()
A. en ik winkelen wel eens samen, hij vindt het ook wel leuk om te kijken of iets me leuk staat bijvoorbeeld. Maar na een klein uurtje gaan we meestal al even ergens lunchen of naar de bioscoop ofzo.
Ik ook, ik vind het verschrikkelijk als het zo druk is. Ik winkel wel eens op een doordeweekse dag (en dan niet in vakanties). Dan kan ik wel altijd heel goed m´n slag slaan!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben zelf heel makkelijk en M. ook, we zijn zo klaar. En ik ben winkelen na 2 uurtjes ook wel zat.
Wilde eigenlijk vanmiddag even gaan maar heb al geen zin meerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind het verschrikkelijk als het zo druk is. Ik winkel wel eens op een doordeweekse dag (en dan niet in vakanties). Dan kan ik wel altijd heel goed m´n slag slaan!
Ja, irritant is datquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind het verschrikkelijk als het zo druk is. Ik winkel wel eens op een doordeweekse dag (en dan niet in vakanties). Dan kan ik wel altijd heel goed m´n slag slaan!
Wij kregen altijd fruit na de lunch en 's avonds voor het slapen gaan ook nogquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:58 schreef MarMar het volgende:
whehe, machtige foto's!
Ik zeg: lang leve webshops
poging tot een lijstje:
O: havermout
T: appel (hoeveel gezinnen zullen 's ochtends rond koffietijd nu met z'n allen fruit zitten te eten vroeg ik me vanochtend af, wel iets waar ik trots op ben)
L: 2 kommen raapsteeltjessoep, 2 crackers met kaas
T: mandarijntjes
D: boerenkool, tartaartje, als dat niet goed valt pak ik nog wat soep.
T: nog wat fruit en kwark.
Redelijk normaal lijstje wel weer, alhoewel er kwa kcal geen drol in die soep zit natuurlijk.
Het lijf voelt nog steeds gammel en koorts houdt ook aan, maar het hangt er om, echt doorzetten naar erger doet het niet. Ik hoop een beetje af te dwingen dat dat zo blijft, als ik maar een beetje goed blijf eten.
Vanochtend ook nog hard aan het werk geweest voor mijn doen, ik ben bezig met een jurkje voor Mila, zonder patroon. De bovenkant is dan ook al drie keer veranderd, maar het begint steeds leuker te worden
Ja, en je kut voelen als 'ie niet past, waarschijnlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:00 schreef Ml-etje het volgende:
Zonder patroon naaien dat is wel heel knap!
Neem jij ook extra voedingspreparaten en dingen als goji enz.?
Ik ga zo eens checken of de dure wit linnen broek van vorig jaar me nu wel weer past
Ga ik hem mooi aan het begin van de zomer (weinig vocht) dragen
Ik begin vast te duimen
Ananas door de yoghurtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:01 schreef Ml-etje het volgende:
Ik kreeg fruit als ontbijt, dat dat niet stevig genoeg was dat weet ik nu wel.
Maar ananas bij het ontbijt sla ik niet af
Ja, dat.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, irritant is dat.
Ik heb m'n vaste winkels (meestal V&D of The Sting, soms C&A en H&M) en ik heb het snel door als er iets hangt wat me bevalt of niet. Overigens winkel ik het liefst alleen. Ben altijd bang dat die ander zich snel verveelt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, en je kut voelen als 'ie niet past, waarschijnlijk. Ik zit midden in de snaaidriedaagse, dus dit is voor mij niet het moment om zomerbroeken te passen. Voordeel: ik ga wel meer salades eten zodra het beter weer wordt
.
Ik neem gewoon 2 maten mee het pashokje in, meestal past een daarvan welquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat.
Het liefst wil ik alleen winkelen, maar dan wel met iemand erbij die de tassen draagt en een andere maat ophaalt als je halfnaakt in het pashokje staat
Het werkt bij mij prima maar waar wil je het voor gebruiken?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:05 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
O: Brinta met een beetje zoetstof, kaneel en een banaan
S: 6 km hardlopen
L: vier tosties chorizo/kaas
T: weet ik nog niet, heb niks meer in huisWs nog wel wat yoghurt.
D: uit eten
Overigens even wat opgezocht over agave ter vervanging van aspartaam (daar had MI het over): http://suikerwijzer.nl/alles-over-agavesiroop/. Nog meer mensen met ervaringen hiermee?
Ik gebruik het weleens in baksels en in de havermout! Beetje als honing, maar wat vloeibaarder en ik vind het lekkerderquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:05 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
Overigens even wat opgezocht over agave ter vervanging van aspartaam (daar had MI het over): http://suikerwijzer.nl/alles-over-agavesiroop/. Nog meer mensen met ervaringen hiermee?
Hier ook niet echt positief: http://www.praktijk-advan(...)olf-in-schaapsklerenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het werkt bij mij prima maar waar wil je het voor gebruiken?
Fructose, dus ook niet geweldig (veroorzaker van diabetes II). Alles met mate. Stevia lijkt het beste alternatief voor suiker.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:05 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
AH verkoopt ook Stevia, zie ik. Kleven er dan geen nadelen aan Stevia? Kan ik net zo goed Stevia gebruiken als niks?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Fructose, dus ook niet geweldig (veroorzaker van diabetes II). Alles met mate. Stevia lijkt het beste alternatief voor suiker.
Fructose heeft geen insulinerespons, maar wel invloed op de lever. Die kan beperkt fructose aan, en aangezien tafelsuiker ook voor 50% uit fructose bestaat krijgen we te veel binnen. Lage GI is geen garantie voor gezond.
Nee, geen speciale dingen/preparaten, gewoon veel groente en fruit en volgens eetmeterdingen en bloedtesten zit ik ook behoorlijk goed in mijn vitamientjes etc. Bovendien denkt mijn eigenwijze zelf dat de natuur het beter kan maken dan dat mensen het kunnen nabootsen, daarbij heb ik een beetje een weerstand tegen alles wat komt in tablet/capsule/drup vorm omdat ik daar al zoveel van moetquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:00 schreef Ml-etje het volgende:
Zonder patroon naaien dat is wel heel knap!
Neem jij ook extra voedingspreparaten en dingen als goji enz.?
Ik ga zo eens checken of de dure wit linnen broek van vorig jaar me nu wel weer past
Ga ik hem mooi aan het begin van de zomer (weinig vocht) dragen
Ik begin vast te duimen
Vouwfietsje waarvoor?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo een vouwfietsje halen
Mooi weeeer
En haglslag, en chips, en koekje en chocola? Van mij mag je hoor, maar misschien een idee om 1 van de t's te vervangen door iets gezonds?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Terug uit de stad. Wat was het fijn in het zonnetje!
Bij de bio supermarkt gepofte amaranth en dinkel gekocht, en kokosvlokken. Samen met wat haverflokken en gebroken lijnzaad gaat dat een lekkere muesli vormen, denk ik!
Ik heb denk ik wel 7 km. gewandeld. Dat maakt het lijstje tot nu toe wat karig:
T: yoghurt met klein beetje muesli
O:2 volkorenbroodjes met pitten en zaden met hagelslag, gekookt ei
B: 7 km wandelen
L: volle yoghurt met muesli (150 gram yoghurt, flink wat muesli)
T: koekje
T: wijntje en wat chips
D: nog even bedenken
T: stukje chocola.
Haha geweldig. Tis ook wel een bepaald type man inderdaadquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat noem je echt te duur Sigme?
Want als een sportschool heel dicht bij is, dan ga je wel makkelijker.
Ik zou sowieso bij beide sportscholen een keertje gaan kijken. Om te zien of het bij je past.
Voor de huishoudbeursliefhebbers/haters onder ons:
http://www.nrc.nl/inbeeld/2012/02/23/de-man-achter-de-huisvrouw/
I know, dat is niet al te best. Ter verdediging: 2 kleine koekjes, klein bakje chips. En ik heb de hele week netjes gegeten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
En haglslag, en chips, en koekje en chocola? Van mij mag je hoor, maar misschien een idee om 1 van de t's te vervangen door iets gezonds?
Wat klinkt dat allemaal gezelligquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:32 schreef Nallie het volgende:
D: visje van de markt
T: koekje bij de thee
T: drankjes in de kroeg
Jaaa jeugdsentimentquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat klinkt dat allemaal gezellig![]()
Doet ook denken aan dat boek van Annie M.G. Schmidt, Een visje bij de thee
Verkleinwoorden ftw, ik gebruik ze ook veel te vaakquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Jaaa jeugdsentiment
Al hou ik de volgorde maar zo denk ik. Want dat koekje smaakt toch beter bij thee denk ik
En ik zal eens letten op de verkleinwoorden. Jouw dag klinkt ook fijn!
Nee, geen spareribs, die heb ik dodag al gehad. Ga naar een redelijk chique restaurant in DH als het goed is. Biefstukje, sla, aardappeltjes/frietjes is het idee.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:02 schreef uniekhoorn het volgende:
8 gangen diner! Wow lekker! waar?
Waar ga jij uit eten Vik? spareribs?
Lijst:
O: boterham kaas, sinaasappel
S: 7 km hardlopen
L: 2 boterhammen ham, beschuit kaas, gekookt ei, beker melk
B: 7 km wandelen
T's: appel, peer, blokje choco, 500 gr kwark met druiven
D: Chinees buffet
T: -
Yip! Ben nu bezig in deel 4quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:15 schreef Viking84 het volgende:
Hey Maria ook aan de Game of Thrones? Is de nieuwste deel 5?
Ik ben nu bezig in deel 2quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yip! Ben nu bezig in deel 4Deel 5 is geloof ik de nieuwste ja, A Dance With Dragons ofzoiets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |