Fuck, ik zag pas op het laatst je knipoog. M'n wereldbeeld was bijna ingestort.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou. Dat is toch duidelijk een volwassen goedgevormde vrouw? Als je dat al dun vindt
Dan eet hij toch patat? Hij weet de frituur vast te vindenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:04 schreef Mixende_match het volgende:
Congratz Phaidra! Maak er een leuke dag van!!
Wij hebben geen last van bezorgers in ons appartement. Wij zitten aan de andere kant van het gebouw. (dus niet bij de brievenbussen)
Heerlijk weer hier trouwens!
En leuke regenjassen![]()
Ennn wie weet er wat makkelijks & lekkers voor vervanging van patat? (hebben we woensdag al op, en meneer verwacht dat we dat vandaag weer gaan eten)
Mijn meneer is zeer kieskeurig..
Ja die heeft hij gisterenmiddag ook gevonden hoor. Een maandag. En woensdag. Beetje teveel van t goede niet? En ik kan het dan moeilijk weerstaan hoor, als hij aan t frituren isquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan eet hij toch patat? Hij weet de frituur vast te vinden
Als hij weigert gezond te eten dan moet hij het zelf wetenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:09 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ja die heeft hij gisterenmiddag ook gevonden hoor. Een maandag. En woensdag. Beetje teveel van t goede niet? En ik kan het dan moeilijk weerstaan hoor, als hij aan t frituren is
Ja oke is ook zo. Maar om nou iedere keer voor mezelf anders te koken dan voor hem...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als hij weigert gezond te eten dan moet hij het zelf weten
Maar je kunt natuurlijk gewoon een lekkere maaltijd neerzetten en hopen dat hij het eet.
Waar houdt hij van dan?
Zijn zoete aardappels uit de oven met knoflook en kruiden en idee? Dat is een slanke variant op frietjes en erg lekker.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:15 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ja oke is ook zo. Maar om nou iedere keer voor mezelf anders te koken dan voor hem...
Waar hij van houdt? Van zoveel mogelijk vet, en zo min mogelijk groenteGebakken aardappels etc..
Op mn 18e had ik een wedstrijdwielerend vriendje. Die had regelmatig gladdere benen dan ikquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:33 schreef Ml-etje het volgende:
Hij is er inmiddels wel blij mee nu hij wedstrijdwielert.
Lol, ik las 'wedstrijdeet' (icm de post van M_M over d'r vriendje) en ik had meteen allerlei rare associaties bij je vriendjequote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:33 schreef Ml-etje het volgende:
Mja M_M, mijn Mr kan eten wat hij wil hij komt nergens van aan.
Maar als ik kook bepaal ik wat er op tafel komt en ik wil best rekening houden met zijn voorkeuren maar that's it anders eten we iedere dag ongezond.
Hij is er inmiddels wel blij mee nu hij wedstrijdwielert.
wat een shitlijstje..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:06 schreef Ml-etje het volgende:
Feli Phaidra!!
Ik ben gaaren geen idee waarvan.
Zo maar eens in de tuin aan de slag.
Lijstje:
O: ehmm nou ik ben dus uit bed zo naar de douche en de winkels gerold, wel een enorme tas vlees en meel gescoord![]()
B/L: kibbeling/schol op speltbrood
T: appel
T: stukje choco
D: frites
T: niks meer vermoed ik dan groene thee
Heb voor mezelf besloten dat de volgende keer dat medewerkers besluiten om buiten te gaan drinken dat ik ze laat gaan /rust.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Superveel gedaan vanochtend!. Sigme heeft echt zo geweldig geholpen.
. We hebben de bank weggebracht naar een koper, ze heeft het laminaat voor ons naar de stort gebracht ('Nee, het is écht niet handig als jullie meegaan!'), en Baardmans en ik hebben alles nog schoongemaakt, laatste planken van de muren, lampen van het plafond, gordijnen en rails eraf... (dat ging een stuk makkelijker dan erop. Herinnert iemand zich dat nog?
.) En nu is het kwart over 12 en zitten we alweer in ons nieuwe huisje! Er staan alleen nog twee kasten, waarvan ik heel erg hoop dat ze nog op worden gehaald. Voor allebei is in principe een bieder/koper, maar die bellen/mailen niet terug.
.
Ik kan het ook iedereen aanraden die nog kan gaan, ik voel me heerlijk! En de laatste tijd heb ik zelf zin om er heen te gaan en ben ik niet alleen achteraf blij, dat is ook wel eens anders geweest!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Allemaal aan het sporten vandaag!![]()
Wat goed!
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik moest zo lachen om deze foto![]()
![]()
klinkt goed!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Heerlijk buitenNet de boskippen gehaald op de fiets
![]()
Vanavond eters, ik ga een lamsbout in de oven mikken, aardappel-rucola puree en gerookte bietjes er naast, salade er bij, lekker. En toe vanilleijs met dadelsaus en kletskoppen![]()
jij bent echt zo cute en cuddlyquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik moest zo lachen om deze foto![]()
![]()
HERP DERP DERP
Volgens mij begint de zon zijn werk weer te doenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kan het ook iedereen aanraden die nog kan gaan, ik voel me heerlijk! En de laatste tijd heb ik zelf zin om er heen te gaan en ben ik niet alleen achteraf blij, dat is ook wel eens anders geweest!
Whooohooo, je hebt je sportvibe weer gevonden!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kan het ook iedereen aanraden die nog kan gaan, ik voel me heerlijk! En de laatste tijd heb ik zelf zin om er heen te gaan en ben ik niet alleen achteraf blij, dat is ook wel eens anders geweest!
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:50 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
jij bent echt zo cute en cuddly
[..]
Volgens mij begint de zon zijn werk weer te doen
In de donkere maanden heeft bijna niemand zin om te sporten.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Voor de huishoudbeursliefhebbers/haters onder ons:
http://www.nrc.nl/inbeeld/2012/02/23/de-man-achter-de-huisvrouw/
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat noem je echt te duur Sigme?
Want als een sportschool heel dicht bij is, dan ga je wel makkelijker.
Ik zou sowieso bij beide sportscholen een keertje gaan kijken. Om te zien of het bij je past.
Voor de huishoudbeursliefhebbers/haters onder ons:
http://www.nrc.nl/inbeeld/2012/02/23/de-man-achter-de-huisvrouw/
Ik heb gekookte bietjes gescoord en een rookoven in de schuur staanquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
klinkt goed!
Waar heb je de gerookte bietjes gescoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |