Je bent te sumierquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:12 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
Was vanavond echt pissed op die medewerkers met drank, heb niet eens van mijn eten genoten
Veggipizza?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:26 schreef Laureline het volgende:
Lijstje:
O: appel en peer met yoghurt, mandarijn, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: bak yoghurt met cruesli, boterham pindakaas
T: tosti, karnemelk
D: 4 stukken pizza, bara, 1Tripel Karmelliet
T: yoghurt met cruesli
S: 40 min crosstrainer, 40 min wandelen
komt-ie, voor uniek onze groentestrijder:
Van die mensen die bier en wijn niet goed genoeg vinden en dus een fles whiskey in de auto mee hebben genomen en dan die buiten op gaan staan drinken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Je bent te sumierWat is het verhaal vanmedewerkers met drank in een auto?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:30 schreef V1z0R het volgende:
Ik ga mij maar eens in whisky verdiepen, de theorie dan
Een van mijn favo's. Heb de gewone staan maar ook de 54 degrees (en ook zo veel %) die is ook zooooo lekker!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:35 schreef An24 het volgende:
Ik heb nog een fles Talisker staanWel jammer dat mijn vent niet mee drinkt.
Ik ben meer van andere dingen, zie 14-17 juli vorig jaarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]het drinken is nog veel leuker hoor
![]()
Drinken van alcohol was in die periode niet verplichtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ben meer van andere dingen, zie 14-17 juli vorig jaar
Niet iedereen ziet er goed uit in een Minnie Mouse t-shirt...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Drinken van alcohol was in die periode niet verplicht
Heb jij er ook een?!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Niet iedereen ziet er goed uit in een Minnie Mouse t-shirt...
Nee, daarom dronk ik alcohol...quote:
Die hebben wij (de mr en ik) zo ongeveer aan de whisky geholpen geloof ikquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:49 schreef An24 het volgende:
PDeHoog? Dan geloof ik je gelijk
Ik heb wel eens een proeverij gehad: onder andere Dalwhinnie, Talisker en Ardbeg in 1 avond. Smaakpapillen all over the place. An ook overigens
Als je Talisker kunt hebben vind ik je geen watje hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:55 schreef An24 het volgende:
Ik vind Ardbeg iets te scherp. Met een druppel water wel te doen, verder ben ik een watje.
Nou, dan ga ik nu maar de beesten voederen. Ben ik mooi op tijd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga zo ook maar op bed, sigme staat om half 8 voor de deur van m'n oude huis. Baardmans is nog op z'n werk..
Dat heb ik 9 van de 10 keerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die zijn op, waren veel te zoet en veel te duur.
Geloof dat het glazuur nog net wel op mn tanden zit.
Ik vind mijn eigen baksels lekkerder overigens.
Hehehe, we zijn gewoon goed in bakken.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Phaidra, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! De laatste zonder je kindje
Mijn schoonzus heeft dat opgelost door hoogteverschillen aan te brengen op de stoep, maar daar heb je ook jezelf mee in jouw gevalquote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:11 schreef MarMar het volgende:
Oh en volgende week leg ik denk ik een spijkermatje neer voor huis.. ochtendkrantbezorger die denkt dat dat handig is met een brommer.. elke zaterdagochtend.. RETEIRRITANT!
Niet uitgeslapen dus
Om die reden zijn wij overgestapt op een avondkrant. de kerel die belde na onze opzegging deed nog een dappere poging ons te behouden door te zeggen dat hij de luidruchtige bezorger persoonlijk zou aanspreken: neem je grootje in de maling!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:11 schreef MarMar het volgende:
Oh en volgende week leg ik denk ik een spijkermatje neer voor huis.. ochtendkrantbezorger die denkt dat dat handig is met een brommer.. elke zaterdagochtend.. RETEIRRITANT!
Niet uitgeslapen dus
Je kunt ook de betreffende krant opbellen om te melden dat je er niet van houdt zo vroeg wakker te worden. Heb ik ook gedaan. Vanaf dat moment zette ze de brommer uit als ze de krant er bij de buren inpropte en startte ze 'em pas daarna weer. Onder m'n raam. Na een paar telefoontjes had ik nergens meer last van.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:11 schreef MarMar het volgende:
Niet uitgeslapen dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Goed bezig!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dansjes op de zaterdagochtendIedere keer als ik het eenmaal gedaan heb vraag ik me weer af waarom het me zo'n moeite kost om m'n nest uit te komen om erheen te gaan
*boks! Jij ookquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik ben echt lichtelijk kapot na mijn spinningles!
Nu maar even mijn 2e ontbijt erin gooien.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
En oei ik zie dit net in mailtje van EspritLigt het aan mij of is zij heul dun? Ik zie geen boobies, bips, niks
Hoofd lijkt ook zo groot zo!
Dat ligt aan jou. Dat is toch duidelijk een volwassen goedgevormde vrouw? Als je dat al dun vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Mehquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou. Dat is toch duidelijk een volwassen goedgevormde vrouw? Als je dat al dun vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |