Fuck, ik zag pas op het laatst je knipoog. M'n wereldbeeld was bijna ingestort.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou. Dat is toch duidelijk een volwassen goedgevormde vrouw? Als je dat al dun vindt
Dan eet hij toch patat? Hij weet de frituur vast te vindenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:04 schreef Mixende_match het volgende:
Congratz Phaidra! Maak er een leuke dag van!!
Wij hebben geen last van bezorgers in ons appartement. Wij zitten aan de andere kant van het gebouw. (dus niet bij de brievenbussen)
Heerlijk weer hier trouwens!
En leuke regenjassen![]()
Ennn wie weet er wat makkelijks & lekkers voor vervanging van patat? (hebben we woensdag al op, en meneer verwacht dat we dat vandaag weer gaan eten)
Mijn meneer is zeer kieskeurig..
Ja die heeft hij gisterenmiddag ook gevonden hoor. Een maandag. En woensdag. Beetje teveel van t goede niet? En ik kan het dan moeilijk weerstaan hoor, als hij aan t frituren isquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan eet hij toch patat? Hij weet de frituur vast te vinden
Als hij weigert gezond te eten dan moet hij het zelf wetenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:09 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ja die heeft hij gisterenmiddag ook gevonden hoor. Een maandag. En woensdag. Beetje teveel van t goede niet? En ik kan het dan moeilijk weerstaan hoor, als hij aan t frituren is
Ja oke is ook zo. Maar om nou iedere keer voor mezelf anders te koken dan voor hem...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als hij weigert gezond te eten dan moet hij het zelf weten
Maar je kunt natuurlijk gewoon een lekkere maaltijd neerzetten en hopen dat hij het eet.
Waar houdt hij van dan?
Zijn zoete aardappels uit de oven met knoflook en kruiden en idee? Dat is een slanke variant op frietjes en erg lekker.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:15 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ja oke is ook zo. Maar om nou iedere keer voor mezelf anders te koken dan voor hem...
Waar hij van houdt? Van zoveel mogelijk vet, en zo min mogelijk groenteGebakken aardappels etc..
Op mn 18e had ik een wedstrijdwielerend vriendje. Die had regelmatig gladdere benen dan ikquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:33 schreef Ml-etje het volgende:
Hij is er inmiddels wel blij mee nu hij wedstrijdwielert.
Lol, ik las 'wedstrijdeet' (icm de post van M_M over d'r vriendje) en ik had meteen allerlei rare associaties bij je vriendjequote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:33 schreef Ml-etje het volgende:
Mja M_M, mijn Mr kan eten wat hij wil hij komt nergens van aan.
Maar als ik kook bepaal ik wat er op tafel komt en ik wil best rekening houden met zijn voorkeuren maar that's it anders eten we iedere dag ongezond.
Hij is er inmiddels wel blij mee nu hij wedstrijdwielert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |