Nee, geen speciale dingen/preparaten, gewoon veel groente en fruit en volgens eetmeterdingen en bloedtesten zit ik ook behoorlijk goed in mijn vitamientjes etc. Bovendien denkt mijn eigenwijze zelf dat de natuur het beter kan maken dan dat mensen het kunnen nabootsen, daarbij heb ik een beetje een weerstand tegen alles wat komt in tablet/capsule/drup vorm omdat ik daar al zoveel van moetquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:00 schreef Ml-etje het volgende:
Zonder patroon naaien dat is wel heel knap!
Neem jij ook extra voedingspreparaten en dingen als goji enz.?
Ik ga zo eens checken of de dure wit linnen broek van vorig jaar me nu wel weer past
Ga ik hem mooi aan het begin van de zomer (weinig vocht) dragen
Ik begin vast te duimen
Vouwfietsje waarvoor?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo een vouwfietsje halen
Mooi weeeer
En haglslag, en chips, en koekje en chocola? Van mij mag je hoor, maar misschien een idee om 1 van de t's te vervangen door iets gezonds?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Terug uit de stad. Wat was het fijn in het zonnetje!
Bij de bio supermarkt gepofte amaranth en dinkel gekocht, en kokosvlokken. Samen met wat haverflokken en gebroken lijnzaad gaat dat een lekkere muesli vormen, denk ik!
Ik heb denk ik wel 7 km. gewandeld. Dat maakt het lijstje tot nu toe wat karig:
T: yoghurt met klein beetje muesli
S: 6 km hardlopen
O:2 volkorenbroodjes met pitten en zaden met hagelslag, gekookt ei
B: 7 km wandelen
L: volle yoghurt met muesli (150 gram yoghurt, flink wat muesli)
T: koekje
T: wijntje en wat chips
D: nog even bedenken
T: stukje chocola.
Haha geweldig. Tis ook wel een bepaald type man inderdaadquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat noem je echt te duur Sigme?
Want als een sportschool heel dicht bij is, dan ga je wel makkelijker.
Ik zou sowieso bij beide sportscholen een keertje gaan kijken. Om te zien of het bij je past.
Voor de huishoudbeursliefhebbers/haters onder ons:
http://www.nrc.nl/inbeeld/2012/02/23/de-man-achter-de-huisvrouw/
I know, dat is niet al te best. Ter verdediging: 2 kleine koekjes, klein bakje chips. En ik heb de hele week netjes gegeten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
En haglslag, en chips, en koekje en chocola? Van mij mag je hoor, maar misschien een idee om 1 van de t's te vervangen door iets gezonds?
Wat klinkt dat allemaal gezelligquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:32 schreef Nallie het volgende:
D: visje van de markt
T: koekje bij de thee
T: drankjes in de kroeg
Jaaa jeugdsentimentquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat klinkt dat allemaal gezellig![]()
Doet ook denken aan dat boek van Annie M.G. Schmidt, Een visje bij de thee
Verkleinwoorden ftw, ik gebruik ze ook veel te vaakquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Jaaa jeugdsentiment
Al hou ik de volgorde maar zo denk ik. Want dat koekje smaakt toch beter bij thee denk ik
En ik zal eens letten op de verkleinwoorden. Jouw dag klinkt ook fijn!
Nee, geen spareribs, die heb ik dodag al gehad. Ga naar een redelijk chique restaurant in DH als het goed is. Biefstukje, sla, aardappeltjes/frietjes is het idee.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:02 schreef uniekhoorn het volgende:
8 gangen diner! Wow lekker! waar?
Waar ga jij uit eten Vik? spareribs?
Lijst:
O: boterham kaas, sinaasappel
S: 7 km hardlopen
L: 2 boterhammen ham, beschuit kaas, gekookt ei, beker melk
B: 7 km wandelen
T's: appel, peer, blokje choco, 500 gr kwark met druiven
D: Chinees buffet
T: -
Yip! Ben nu bezig in deel 4quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:15 schreef Viking84 het volgende:
Hey Maria ook aan de Game of Thrones? Is de nieuwste deel 5?
Ik ben nu bezig in deel 2quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yip! Ben nu bezig in deel 4Deel 5 is geloof ik de nieuwste ja, A Dance With Dragons ofzoiets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |