abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 februari 2012 @ 17:24:01 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108387671
Ja, ik heb ook honger, want ik heb de hele middag niks meer gegeten, omdat ik straks al genoeg eet :').

Eet smakelijk iedereen die uit eten gaat! :9.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 25 februari 2012 @ 17:27:32 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108387793
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 17:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ben nu bezig in deel 2 :9. Deel 3 schijnt wat tegen te vallen, vond jij dat ook?
Mwaa alle boeken hebben delen die even wat minder spannend zijn :P Maar de rest is gelukkig tof genoeg om door te lezen :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Klinkt goed Vik.

Wij gaan over een half uurtje die kant ook op, we hebben allemaal vrij veel honger dus dat komt goed uit.

Maria, je blij is alweer een beetje terug?
Loveli en Tink hoe is het met jullie blij?

MarMar, mooi lijstje van jou, beterschap!
Met mijn blij gaat het prima hoor! O+ Met die van jou ook? *;
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_108389485
Whaa ik zit vol!
Rijst met kipcurry :9
pi_108389524
Wat voor vouwfiets heb je gekocht puff?

Ik had net een enorm bord wortel/pompoensoep met een naan. :9~
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_108389865
Een zware :')
Hoop dat ie na een tijdje minder lastig uit elkaar gaat.
pi_108390235
Ik kreeg vandaag de aanslag gemeentelijke heffingen in de bus. Vorig jaar had ik al bezwaar ingediend tegen de WOZ-waarde die veel te hoog was. Ik kon dit met een taxatie-rapport, dat ik had laten maken toen ik mijn huis kocht, onderbouwen. Ik heb vorig jaar gelijk gekregen en de WOZ-waarde was naar beneden bij gesteld.

Ik nam dus aan dat ze dit jaar het gecorrigeerde bedrag zouden hanteren, maar nee hoor. Ik ben weer aangeslagen voor het oude bedrag. Belachelijk. Dat zou betekenen dat mijn huis 15000 euro in waarde is gestegen sinds vorig jaar.

Zou ik nou weer helemaal opnieuw bezwaar moeten maken? Of zou een telefoontje genoeg zijn, omdat ik tenslotte vorig jaar al bezwaar had ingediend?
pi_108390343
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 18:44 schreef Xennia het volgende:
Ik kreeg vandaag de aanslag gemeentelijke heffingen in de bus. Vorig jaar had ik al bezwaar ingediend tegen de WOZ-waarde die veel te hoog was. Ik kon dit met een taxatie-rapport, dat ik had laten maken toen ik mijn huis kocht, onderbouwen. Ik heb vorig jaar gelijk gekregen en de WOZ-waarde was naar beneden bij gesteld.

Ik nam dus aan dat ze dit jaar het gecorrigeerde bedrag zouden hanteren, maar nee hoor. Ik ben weer aangeslagen voor het oude bedrag. Belachelijk. Dat zou betekenen dat mijn huis 15000 euro in waarde is gestegen sinds vorig jaar.

Zou ik nou weer helemaal opnieuw bezwaar moeten maken? Of zou een telefoontje genoeg zijn, omdat ik tenslotte vorig jaar al bezwaar had ingediend?
Altijd eerst bellen! Als je er niet uitkomt kun je alsnog bezwaar aantekenen. Maar misschien is het niet nodig en bespaar je jezelf en de gemeente weer tijd ;)
pi_108390844
Op mijn aanslag stond geen waarde, maar als ik zelf reken dan is mijn huis in waarde gedaald... 7000 minder.

Gelukkig heb ik niet de volle mep betaald :')

Heb nog steeds keelpijn, net verjaardag waar ik vanaaf heen zou maar afgezegd -O-
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_108390959
Ik zou gewoon de brief van vorig jaar copy-pasten Xennia en even de datums aanpassen.
Iets zegt mij dat gemeentes niet zo heel goed kunnen omgaan met dingen die niet op de formele manier gaan. :)
Doe wat je niet durft.
pi_108391541
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 19:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zou gewoon de brief van vorig jaar copy-pasten Xennia en even de datums aanpassen.
Iets zegt mij dat gemeentes niet zo heel goed kunnen omgaan met dingen die niet op de formele manier gaan. :)
Waarschijnlijk wordt dit het.

Ben wel benieuwd naar de waarde van ons huis.
Zit altijd boven de aankoopwaarde maar wij hebben het compleet vernieuwd dus laat maar fijn zo.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_108392336
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 19:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb een brief waarin ik vorig jaar in het gelijk werd gesteld en de gecorrigeerde waarde staat. Denk dat dat ook wel genoeg is. Vind het alleen stom dat ik dus kennelijk ieder jaar opnieuw bezwaar moet indienen.
pi_108394315
Ik heb een AFV heffing voor 2 personen gekregen. Er woont hier eul geen 2e persoon. }:|

Matig lijstje vandaag. :')

O: Whey shake, havermout
T: 3 bth
L: Steakhouse burger menu
T: 3 bth
D: Lasagna met salade
T: Kwark met fruit
pi_108395261
Ik heb zomerkleren gekocht vanmiddag. :D. En een Lonely Planet van de USA.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108395530
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb zomerkleren gekocht vanmiddag. :D. En een Lonely Planet van de USA.
Dat is de slechtste LP die ik ooit heb gehad! Als je die van de hele VS hebt iig. Je kunt beter losse gidsen van je bestemmingen kopen.
Doe wat je niet durft.
pi_108395634
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat is de slechtste LP die ik ooit heb gehad! Als je die van de hele VS hebt iig. Je kunt beter losse gidsen van je bestemmingen kopen.
Die waren per stuk net zo duur als deze en we zouden er dan vier moeten hebben...

Wat is er zo slecht aan?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:12:03 #66
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108395763
Vol!
6 borden vol, echt vol met voornamelijk groente en zoetzure kip en wat koe you balletjes :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:17:25 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108395983
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Vol!
6 borden vol, echt vol met voornamelijk groente en zoetzure kip en wat koe you balletjes :')
:W ik zit niet supervol (en daar heb ik ook een hekel aan). Wel lekker gegeten! :9~.

D: voorgerecht: carpaccio met Parmezaanse kaas, rucola, kappertjes en croutons, hoofdgerecht: kogelbiefstuk in portsaus en frietjes, nagerecht: appel-perencarré met vanille-ijs en slagroom, afgesloten met groene thee met honing. Heerlijk. Maar m'n darmen zijn nu een tikje van slag, dus ik vraag me af of een van de dingen niet goed was klaargemaakt? :').

Dit was bij Het wapen van Den Haag trouwens. Was iemand hier daar laatst niet ook geweest? Puff of Lau ofzo?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:18:25 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108396025
Ik heb die brief vandaag ook gehad, Xennia. 265 euro ofzo. Kan me niet herinneren dit vorig jaar ook betaald te hebben, dus ik snap het niet helemaal. Heb niet eens een eigen huis :?. Maar eens doorlezen.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:21:10 #69
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108396148
700 euro hier aan gemeentelijke belastingen. Gelukkig wisten we nog wel dat het kwam :')

Klinkt heerlijk Vik!
En je darmen zijn misschien wat van slag omdat je overdag wat minder hebt gegeten en nu wat meer, misschien wat meer lucht ingeslikt.
Als het aan het voedsel ligt komt het sowieso niet eerder dan na 8 uur.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_108396223
Waarschijnlijk moet je alleen afvalstoffenheffing betalen Vik. Die was hier 190, plus rioolrecht (huurders hoeven dat niet te betalen) plus de woz, iets meer dan 500 euro ;(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_108396242
Wij betalen tussen de 900 en de 1000 euro.
Zet er dan ook maar iedere maand geld voor apart.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:24:40 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108396252
Oh, het is bij mij alleen afvalstoffenheffing. Nou, dat klopt wel dan.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:31:06 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108396486
Oh en morgen eens kijken of we nog kaartjes voor Het Zwanenmeer kunnen krijgen, eind deze week.
Niet meer actief op Fok!
pi_108397094
quote:
Wij adviseren mensen (als gemeente) om eerst even te bellen.
pi_108397151
Hoi dames :W Mijn eerste post hier.

Hoe doen jullie dat? Ik heb 's avonds echt enorme honger trek.
Ik kan er gewoon niet van af blijven :{ Hebben jullie een bepaalde regel ofzo? Na 20.00 niks meer eten?
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')