Ik heb een roeiapparaat. Helaas ben ik niet in de gelegenheid het ding (of een ander ding) zo op te stellen dat ik al dingende een dom of slim programma zou kunnen kijken. Ik ga het toch maar proberen met de goedkope sportschool, en dan wil ik mijn volgende lange weekend beginnen, dus over 2 weken. In de (vast tevergeefse) hoop dat ik me iets meer verplicht voel/beter ertoe kan zetten om naar die sportschool te gaan dan thuis te gaan roeien. En dat roeien schiet ook niet op trouwens, daar krijg ik echt geen spieren van en het verbrandt ook niet noemenswaardig calorieen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:09 schreef Laureline het volgende:
En sigme, beide sportscholen klinken eigenlijk best duur/tijdrovend. Kan je niet thuis iets kopen/installeren? Uniek heeft geloof ik een hometrainer (of was het een roeiding?), ik een crosstrainer, je zit 3/4 uur op dat ding met een dom programma op (of in jouw geval intelligent gemaakte documentaire), en je hebt je halve jaar contributie zo terugverdiend. Plus dat het reistijd, omkleedgedoe en ergerlijke medesportscholers scheelt! Nouja, dat is dan de tip van mijn mensenschuwe kant.
Hoe lang heb je niet gelopen dan? Ben benieuwd of je dat zo weer op kunt pakken. (vast wel, jou kennendequote:Op zondag 26 februari 2012 08:09 schreef sigme het volgende:
Mogge!
[..]
Ik heb een roeiapparaat. Helaas ben ik niet in de gelegenheid het ding (of een ander ding) zo op te stellen dat ik al dingende een dom of slim programma zou kunnen kijken. Ik ga het toch maar proberen met de goedkope sportschool, en dan wil ik mijn volgende lange weekend beginnen, dus over 2 weken. In de (vast tevergeefse) hoop dat ik me iets meer verplicht voel/beter ertoe kan zetten om naar die sportschool te gaan dan thuis te gaan roeien. En dat roeien schiet ook niet op trouwens, daar krijg ik echt geen spieren van en het verbrandt ook niet noemenswaardig calorieen.
Morgen begin ik ook weer met hardlopen, halfuurtje lopen voor het ontbijt.
Ach, ze hebben een heldhaftige poging gewaagd, maar dat resulteert in 46 pagina's over New York. En dat is dus inclusief informatie over hotels, restaurants, vliegvelden en bezienswaardigheden. En een enorm onhandig boek om steeds bij je te hebben.quote:Op zondag 26 februari 2012 07:54 schreef Viking84 het volgende:
Hoe wil je de hele VS ook in één boekje proppen?.
Pfoehquote:Op zondag 26 februari 2012 08:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Henk, we zouden dan New England, New York, Californië en South-West moeten hebben. We hebben 'm ook niet echt gekocht met het idee om 'm mee te nemen, maar gewoon om er lekker mee op de bank te zitten voor de voorpret. Dat is al gelukt..
Vik, de gids heeft ruim 1200 pagina's.
Oh, maar voor inlezen en voorpret kan je ook LP's (en andere reisgidsen!) bij de bieb lenen. Vind ik vaak ook erg nuttig om daarna het juiste te kunnen kopen & meenemen.quote:Op zondag 26 februari 2012 08:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Henk, we zouden dan New England, New York, Californië en South-West moeten hebben. We hebben 'm ook niet echt gekocht met het idee om 'm mee te nemen, maar gewoon om er lekker mee op de bank te zitten voor de voorpret. Dat is al gelukt..
Niet zo lang niet hoor, toen het begon met vriezen. Een maand geleden ofzo? Anderhalf?quote:Op zondag 26 februari 2012 08:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je niet gelopen dan? Ben benieuwd of je dat zo weer op kunt pakken. (vast wel, jou kennende).
Kijk, dat is mooi!quote:Op zondag 26 februari 2012 08:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Haha, ik reis meestal iets minder low tech.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:55 schreef conleche het volgende:
Ik heb alles in Thailand ook zonder gids gedaan. Ging prima. Als ik ergens heen wilde met het ov. tikte ik het gewoon op de ipad bij de kaarten app in en dan zei hij gewoon welke bus er over hoeveel minuten zou vertrekken. Dan volgde ik het gps-bolletje, wist ik precies wanneer ik eruit moest. Ik liet bij vorige reizen het de weg vinden altijd over aan A. Maar ik kan het ook best zelf dus.
Ja, meestal niet in je kamer zelf, maar in de gemeenschappelijke ruimtes vaak wel. Of anders wel in restaurantjes die adverteren met free wifi. Wel echt fijn is dat, want daardoor hoefde ik de zware gids niet mee te slepen. Heb hem wel voor de heb in de kast staan natuurlijk!quote:Op zondag 26 februari 2012 09:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Haha, ik reis meestal iets minder low tech.
Had je overal wifi daar eigenlijk?
Dat is logischquote:Op zondag 26 februari 2012 10:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Moggeh! Nu al een kut dag.moest net in de buurt zijn waar ik samenwoonde met ex. Toch nog een hoop moeite mee..
^^quote:
Oei!quote:Op zondag 26 februari 2012 11:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
Ik heb volgens mij mijn nespresso vermoord, van die stomme DE cupjes gebruikt, die ik met veel pijn en moeite uit mijn apparaat kreeg en nou perforeert hij het cupje niet goed
Oh, dat zou klote zijn! Hopelijk valt het nog te fixen.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
Ik heb volgens mij mijn nespresso vermoord, van die stomme DE cupjes gebruikt, die ik met veel pijn en moeite uit mijn apparaat kreeg en nou perforeert hij het cupje niet goed
Ik denk het nog niet!quote:Op zondag 26 februari 2012 11:10 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en mannen die iets pas weer kopen als het al op is ipv bíjna op.
Onze koelkast is dramatisch leeg, dus zo maar even naar de winkel. En ik hoop heel hard dat er gewoon weer verse spinazie is!
^^quote:
Ja, en ik ben al geen groente-eterquote:Op zondag 26 februari 2012 11:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
Gister iig niet, ik heb ook een spinazietekort
Haha. Hier staat alleen een pot mosterdquote:Op zondag 26 februari 2012 11:17 schreef loveli het volgende:
In de koelkast van een man staat minimaal bier, mosterd en kaas. Misschien nog een pot zilveruitjes. Als het bier op dreigt te raken, vullen ze aan.
Veel carbs en weinig eiwitten. Niks mis met fruit(sap) an sich, maar bij elkaar veel carbs.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:33 schreef Scissor het volgende:
Ben al een tijdje aan het lurken hier, maar wil nu ook graag mee gaan posten. Ben door medicijngebruik ongeveer 6 kg. aangekomen, en die willen er niet afTips zijn zeer welkom!
Lijstje van gister:
O: 150 ml yoghurt met een appel, banaan en mandarijn. Groot glas versgeperste jus (met vruchtvlees)
L: kommetje mosterdsoep, 2 volkoren bth met kaas
T: 2 volkoren bth met appelstroop
D: 200g roerbak groente met stukjes kalkoen en mie. vruchtenyoghurt
T: plakje ontbijtkoek.
Sport: 1 uurtje bodybalance, 20 min fietsen, veel lopen op mn werk (ziekenhuis)
Drinken: 1 kop koffie, 1.5 liter water en groot glas verse jus d'orange.
Een babykaterquote:Op zondag 26 februari 2012 12:37 schreef Phaidra het volgende:
Hai! Brak, en dat zonder alcohol, ik lag voor twaalven in bed en heb prima geslapen. Hoe oneerlijk!
Welkom aan nieuwe slankposters, succes.
Het zonnetje schijnt, maar een zomerjurkje vind ik wel erg optimistischquote:Op zondag 26 februari 2012 13:00 schreef loveli het volgende:
Je hormonen bepalen waar je vet opslaat. Borsten/billen/heupen => oestrogeen, buik cortisol (stresshormoon),middel insuline. Dik worden is een deel genetica, deel voeding, deel beweging. Ook een deel psyche.
Zonder overschot aan kcals kom je niet aan. Energiebehoefte is afhankelijk van aanleg en activiteitenniveau. Wat je eet en op welk moment je het eet heeft invloed op of je de voedingsstoffen verbrandt, gebruikt als bouwstoffen of opslaat als vet. En vet is niet slecht voor je als je de juiste vetten gebruikt in de juiste hoeveelheden.
Specs: leeftijd, lengte, gewicht, schoenmaat, inkomen, of je broccoli lust en zomerjurkjes draagt.
Per gram of per eenheid zoetkracht? Aspartaam is duurder dan suiker, maar 100x meer zoetkracht per gram.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:04 schreef Viking84 het volgende:
Wat is Stevia dúúr trouwens vgl met aspartaam. Miss ga ik ook wel gewoon helemaal afkicken van zoetstoffen. Maar ik vond honing in m'n thee wel erg lekker gisteren, dus ik heb nu wel een pot honing meegenomen.
Als ik dat uitgefigured heb, laat ik het je meteen weten.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:07 schreef Ml-etje het volgende:
Honing ook lekker
An, dat klinkt heerlijk! Hou wel van kleine gerechtjes, meer proeven ftw!
Li dan wil ik graag de borsten ipv de billen en de heupen, kun jij mijn oestrogeen even instrueren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |