^^quote:
Ja, en ik ben al geen groente-eterquote:Op zondag 26 februari 2012 11:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
Gister iig niet, ik heb ook een spinazietekort
Haha. Hier staat alleen een pot mosterdquote:Op zondag 26 februari 2012 11:17 schreef loveli het volgende:
In de koelkast van een man staat minimaal bier, mosterd en kaas. Misschien nog een pot zilveruitjes. Als het bier op dreigt te raken, vullen ze aan.
Veel carbs en weinig eiwitten. Niks mis met fruit(sap) an sich, maar bij elkaar veel carbs.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:33 schreef Scissor het volgende:
Ben al een tijdje aan het lurken hier, maar wil nu ook graag mee gaan posten. Ben door medicijngebruik ongeveer 6 kg. aangekomen, en die willen er niet afTips zijn zeer welkom!
Lijstje van gister:
O: 150 ml yoghurt met een appel, banaan en mandarijn. Groot glas versgeperste jus (met vruchtvlees)
L: kommetje mosterdsoep, 2 volkoren bth met kaas
T: 2 volkoren bth met appelstroop
D: 200g roerbak groente met stukjes kalkoen en mie. vruchtenyoghurt
T: plakje ontbijtkoek.
Sport: 1 uurtje bodybalance, 20 min fietsen, veel lopen op mn werk (ziekenhuis)
Drinken: 1 kop koffie, 1.5 liter water en groot glas verse jus d'orange.
Een babykaterquote:Op zondag 26 februari 2012 12:37 schreef Phaidra het volgende:
Hai! Brak, en dat zonder alcohol, ik lag voor twaalven in bed en heb prima geslapen. Hoe oneerlijk!
Welkom aan nieuwe slankposters, succes.
Het zonnetje schijnt, maar een zomerjurkje vind ik wel erg optimistischquote:Op zondag 26 februari 2012 13:00 schreef loveli het volgende:
Je hormonen bepalen waar je vet opslaat. Borsten/billen/heupen => oestrogeen, buik cortisol (stresshormoon),middel insuline. Dik worden is een deel genetica, deel voeding, deel beweging. Ook een deel psyche.
Zonder overschot aan kcals kom je niet aan. Energiebehoefte is afhankelijk van aanleg en activiteitenniveau. Wat je eet en op welk moment je het eet heeft invloed op of je de voedingsstoffen verbrandt, gebruikt als bouwstoffen of opslaat als vet. En vet is niet slecht voor je als je de juiste vetten gebruikt in de juiste hoeveelheden.
Specs: leeftijd, lengte, gewicht, schoenmaat, inkomen, of je broccoli lust en zomerjurkjes draagt.
Per gram of per eenheid zoetkracht? Aspartaam is duurder dan suiker, maar 100x meer zoetkracht per gram.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:04 schreef Viking84 het volgende:
Wat is Stevia dúúr trouwens vgl met aspartaam. Miss ga ik ook wel gewoon helemaal afkicken van zoetstoffen. Maar ik vond honing in m'n thee wel erg lekker gisteren, dus ik heb nu wel een pot honing meegenomen.
Als ik dat uitgefigured heb, laat ik het je meteen weten.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:07 schreef Ml-etje het volgende:
Honing ook lekker
An, dat klinkt heerlijk! Hou wel van kleine gerechtjes, meer proeven ftw!
Li dan wil ik graag de borsten ipv de billen en de heupen, kun jij mijn oestrogeen even instrueren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |