abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 februari 2012 @ 08:48:30 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108452600
Had sigme nou nog gelopen?
Niet meer actief op Fok!
pi_108452606
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 08:36 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Had jij niet ook nog een sapje bij de La Place? :7
Owja, goed punt! :D

Verder is mijn havermout vandaag erg teleurstellend.
Had niet zoveel melk meer, dus had er maar een plens water bij gegooid. Overstroomde volledig in de magnetron toen ik niet stond op te letten, dus nog maar meer water erbij gegooid en nu is het vast niet lekker.
En er lagen ook geen appels meer. -O-
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? maandag 27 februari 2012 @ 09:14:31 #278
70532 loveli
N
pi_108452956
Gisteravond misselijk naar bed gegaan, nu wakker met kramp. Vermoed dat het aan de k&k peultjes met honing en thijm lag. Voortaan alles weer vers.
crap in = crap out
pi_108452996
quote:
5s.gif Op maandag 27 februari 2012 08:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Je gaat wat haken? Wat voor iets?
cirkels voor een mevrouw die geen kussens kon vinden die in haar interieur passen, ze maakt er zelf weer kussens van. vond t moeilijk inschatten, qua prijs enzo, maar ik maak nu een bescheiden winstje O+ best ok, voor een eerste keer. heb vakantie dus toch tijd genoeg.

heb me ook net aangemeld voor bedrijfsfitness, sportschool zit hier om de hoek in het park, de school betaalt 15 euro netto per maand mee, en ik betaal via mijn brutoloon, dus ook nog belastingvoordeel. we gaan op vanalles bezuinigen komende tijd, maar niet hier op O+

ook een fijne stok achter de deur, je moet elke 6 maanden een fittest doen, minimaal, anders moet je t stopzetten, en ik houd op de bedrijfsfitnessite ook mijn doelen en trainingsplan enzo bij. goede samenwerkingsactie wel (via het nationaalgezondheidsplan) :Y wat ik tot nu toe aan info las over gezondheid/eten was vrij bullshitfree (behalve de nadruk op carbs ipv eiwitten, maar ja... ik verwachtte bij iets nationaals ook niks anders dan voedingscentrum bullcrap)
Kwak
pi_108453074
Mogguh!

Auto bij garage :{ Iets met de ontsteking, gok zelf een bougie kaduuk maar moest sowieso voor beurt en APK... Dus nu in een dikke VW Fox rijden B-)

Wat betreft geval met Mc, eerste avond bed induiken is per definitie toch 'niet serieus'? Zou er niet teveel mee zitten in ieder geval...

Lijkt me prima insteek, kwak! ^O^ Al vind ik 6mnd wel een erg lange periode, verandering in fitheid kun je ook wel per 2mnd bekijken, maar toch.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? maandag 27 februari 2012 @ 09:22:43 #281
70532 loveli
N
pi_108453078
Henk, klinkt als een leuke avond, gisteren.
crap in = crap out
pi_108453125
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:14 schreef loveli het volgende:
Gisteravond misselijk naar bed gegaan, nu wakker met kramp. Vermoed dat het aan de k&k peultjes met honing en thijm lag. Voortaan alles weer vers.
Wat vervelend! -O- Hoop dat het snel beter gaat.

Ik doe hier trouwens mee met de preutse types! O+ Gezellig! O+

Gister was supergezellig! :) En enorm leuk! *O*
Had ik al gezegd dat ik moe ben? :D

Owja, Aurum, ik heb mijn collega's vooral horen klagen over de smaak van de cups van DE. Ze zijn, naar het schijnt, echt enorm smerig. :P
Doe wat je niet durft.
pi_108453155
Had de indiaan nou echt het beste liedje? Ik zag het vanochtend op het nieuws, maar ik werd er niet heel erg blij van (kan ook liggen aan het feit dat het kwart voor zeven was).
pi_108453204
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:27 schreef anna82 het volgende:
Had de indiaan nou echt het beste liedje? Ik zag het vanochtend op het nieuws, maar ik werd er niet heel erg blij van (kan ook liggen aan het feit dat het kwart voor zeven was).
Naar onze bescheiden mening wel. :D
Leuk, aanstekelijk, blij, origineel.

Ik vond Tim wel aardig, maar leek wel op iets wat ik al kende.
Pearl vond ik een draak van een nummer. Ze heeft wel een geweldige stem.
Rafaella is per definitie al stom.
Kim had een draak van een nummer (had zo uit een Disney film kunnen komen)
Ivan was wel ok, maar zou ik nu al niet meer kunnen hummen.

Nog liefhebbers voor Eurovision in Concert hier? :P
Doe wat je niet durft.
  maandag 27 februari 2012 @ 09:32:03 #285
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108453210
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:27 schreef anna82 het volgende:
Ugh, schone squaw! :Y)

Geen idee trouwens, volgens mij wel als ik Facebookvriendjes moet geloven! Geen idee wat ik me moet voorstellen bij een Songfestival-indiaan oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_108453227
Doe wat je niet durft.
pi_108453229
De styling was echt om je tranen met tuiten te lachen.
Het was echt zo jammer, de kandidaten hadden er veel leuker uit kunnen zien (althans dat dacht ik :@ ).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_108453263
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 08:48 schreef Viking84 het volgende:
Had sigme nou nog gelopen?
sigme zit klaar in de hardloopkleren maar vertrekt pas zometeen. Vandaag geen kantoordag en we hebben eerst het voederen der dieren en de gigantische afwas gedaan.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 27 februari 2012 @ 09:36:07 #289
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108453291
quote:
Oei.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? maandag 27 februari 2012 @ 09:36:10 #290
70532 loveli
N
pi_108453293
quote:
Op maandag 27 februari 2012 09:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Rafaella is per definitie al stom.
^^
crap in = crap out
pi_108453308
Wat is dat voor lawaai?! :') _O-
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108453321
Het was echt het leukste liedje, maar misschien moet je er bij zijn geweest! _O-

Oh, en van je medeslankies moet je het hebben, HPKW vond dat ik beter corrigerend ondergoed onder mijn ietwat strakke jurkje had kunnen doen. :'(
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_108453336
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:36 schreef V1z0R het volgende:
Wat is dat voor lawaai?! :') _O-
Hier klinkt het lawaai van onder de pannen kruipende spreeuwen. Lente O+.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_108453345
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Jaaaa, hoorde zondagmorgen ook al vogeltjes O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_108453390
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer die met een hoofdtooi en die maar moeilijk tot niet de juiste toon kan houden, maar vogeltjesgeluid kan O+ zijn inderdaad.
pi_108453395
quote:
12s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:37 schreef Goodbye het volgende:
Het was echt het leukste liedje, maar misschien moet je er bij zijn geweest! _O-

Oh, en van je medeslankies moet je het hebben, HPKW vond dat ik beter corrigerend ondergoed onder mijn ietwat strakke jurkje had kunnen doen. :'(
Sorry sorry sorry!!!! :@
Heb je mij gespot op die ene foto? In de meest onflatteuze hoek ever?
Ik geloof dat ik geen recht van spreken heb! >:O
Doe wat je niet durft.
pi_108453422
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:22 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

Auto bij garage :{ Iets met de ontsteking, gok zelf een bougie kaduuk maar moest sowieso voor beurt en APK... Dus nu in een dikke VW Fox rijden B-)

Wat betreft geval met Mc, eerste avond bed induiken is per definitie toch 'niet serieus'? Zou er niet teveel mee zitten in ieder geval...

Lijkt me prima insteek, kwak! ^O^ Al vind ik 6mnd wel een erg lange periode, verandering in fitheid kun je ook wel per 2mnd bekijken, maar toch.
ik was ook niet van plan 6 maanden te wachten ;) maar dat de eis er is vind ik goed: de school betaalt eraan mee met het idee dat fittere werknemers minder ziek worden, en als je dan niks doet vind ik t goed dat ze je eruit gooien :Y
Kwak
  Vis een optie? maandag 27 februari 2012 @ 09:44:10 #298
70532 loveli
N
pi_108453472
quote:
12s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:37 schreef Goodbye het volgende:

HEMA uitverkoop, hangt het tussen voor weinig. Schijnt fijn spul te zijn.
crap in = crap out
pi_108453476
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer die met een hoofdtooi en die maar moeilijk tot niet de juiste toon kan houden, maar vogeltjesgeluid kan O+ zijn inderdaad.
ze zingt hartstikke zuiver - binnen de stijl. :? ik vind het altijd zo grappig dat mensen iets wat ze qua stijl niet aanstaat vals noemen :P je hebt vals en vals, deze mevrouw zingt niet vals, maar kiest waar zij tonen van welke kant benadert om in de stijl te passen.

echt vals zingen is iets heel anders. :Y
Kwak
pi_108453503
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, Aurum, ik heb mijn collega's vooral horen klagen over de smaak van de cups van DE. Ze zijn, naar het schijnt, echt enorm smerig. :P
Wij hebben afgelopen week besloten om een nespresso-apparaat te gaan kopen. We twijfelen alleen nog of we een geïntegreerde melkopschuimer willen of niet. Qua prijs maakt het niet zoveel uit (ca. 60 euro extra, maar losse opschuimers kosten ook zoiets). Pro: geen extra stekker nodig. Contra: ik vind het apparaat minder mooi, er zit direct een plateautje bij waar kopjes op kunnen, maar we hebben in principe kastruimte genoeg om de kopjes netjes op te bergen...

het gaat dan om deze twee:
en
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')