Owja, goed punt!quote:Op maandag 27 februari 2012 08:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Had jij niet ook nog een sapje bij de La Place?
cirkels voor een mevrouw die geen kussens kon vinden die in haar interieur passen, ze maakt er zelf weer kussens van. vond t moeilijk inschatten, qua prijs enzo, maar ik maak nu een bescheiden winstjequote:
Wat vervelend!quote:Op maandag 27 februari 2012 09:14 schreef loveli het volgende:
Gisteravond misselijk naar bed gegaan, nu wakker met kramp. Vermoed dat het aan de k&k peultjes met honing en thijm lag. Voortaan alles weer vers.
Naar onze bescheiden mening wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:27 schreef anna82 het volgende:
Had de indiaan nou echt het beste liedje? Ik zag het vanochtend op het nieuws, maar ik werd er niet heel erg blij van (kan ook liggen aan het feit dat het kwart voor zeven was).
Ugh, schone squaw!quote:Op maandag 27 februari 2012 09:27 schreef anna82 het volgende:
Had de indiaan nou echt het beste liedje? Ik zag het vanochtend op het nieuws, maar ik werd er niet heel erg blij van (kan ook liggen aan het feit dat het kwart voor zeven was).
sigme zit klaar in de hardloopkleren maar vertrekt pas zometeen. Vandaag geen kantoordag en we hebben eerst het voederen der dieren en de gigantische afwas gedaan.quote:
Oei.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Speciaal voor ons huisindiaantje.
^^quote:Op maandag 27 februari 2012 09:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Rafaella is per definitie al stom.
Hier klinkt het lawaai van onder de pannen kruipende spreeuwen. Lentequote:
Jaaaa, hoorde zondagmorgen ook al vogeltjesquote:Op maandag 27 februari 2012 09:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Hier klinkt het lawaai van onder de pannen kruipende spreeuwen. Lente.
Ik bedoelde meer die met een hoofdtooi en die maar moeilijk tot niet de juiste toon kan houden, maar vogeltjesgeluid kanquote:Op maandag 27 februari 2012 09:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Hier klinkt het lawaai van onder de pannen kruipende spreeuwen. Lente.
Sorry sorry sorry!!!!quote:Op maandag 27 februari 2012 09:37 schreef Goodbye het volgende:
Het was echt het leukste liedje, maar misschien moet je er bij zijn geweest!![]()
Oh, en van je medeslankies moet je het hebben, HPKW vond dat ik beter corrigerend ondergoed onder mijn ietwat strakke jurkje had kunnen doen.
ik was ook niet van plan 6 maanden te wachtenquote:Op maandag 27 februari 2012 09:22 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Auto bij garageIets met de ontsteking, gok zelf een bougie kaduuk maar moest sowieso voor beurt en APK... Dus nu in een dikke VW Fox rijden
![]()
Wat betreft geval met Mc, eerste avond bed induiken is per definitie toch 'niet serieus'? Zou er niet teveel mee zitten in ieder geval...
Lijkt me prima insteek, kwak!Al vind ik 6mnd wel een erg lange periode, verandering in fitheid kun je ook wel per 2mnd bekijken, maar toch.
HEMA uitverkoop, hangt het tussen voor weinig. Schijnt fijn spul te zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:37 schreef Goodbye het volgende:
Het was echt het leukste liedje, maar misschien moet je er bij zijn geweest!![]()
Oh, en van je medeslankies moet je het hebben, HPKW vond dat ik beter corrigerend ondergoed onder mijn ietwat strakke jurkje had kunnen doen.
ze zingt hartstikke zuiver - binnen de stijl.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer die met een hoofdtooi en die maar moeilijk tot niet de juiste toon kan houden, maar vogeltjesgeluid kanzijn inderdaad.
Wij hebben afgelopen week besloten om een nespresso-apparaat te gaan kopen. We twijfelen alleen nog of we een geïntegreerde melkopschuimer willen of niet. Qua prijs maakt het niet zoveel uit (ca. 60 euro extra, maar losse opschuimers kosten ook zoiets). Pro: geen extra stekker nodig. Contra: ik vind het apparaat minder mooi, er zit direct een plateautje bij waar kopjes op kunnen, maar we hebben in principe kastruimte genoeg om de kopjes netjes op te bergen...quote:Op maandag 27 februari 2012 09:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, Aurum, ik heb mijn collega's vooral horen klagen over de smaak van de cups van DE. Ze zijn, naar het schijnt, echt enorm smerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |