abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108413461
Zondag lijstje

O: appel, kiwi, yoghurt, beetje cornflakes
T: koffie verkeerd
L: 1 bh gekookt ei, 1 bh geitenkaas, rijstwafel pindakaas
T: wat nootjes misschien
D: kikkererwtenprutje met tomaten, courgetten en chorizo

Ga zo bij de voedselbank een middagje helpen, ben benieuwd :)
Be someone that makes you happy
pi_108413748
Op maken, of uitdelen Nallie?! :P ^O^
Volle yoghurt trouwens bij je O? Vet helpt een kater tegenwerken omdat vet het enzym dat het misselijke gevoel in je maag veroorzaakt neutraliseert :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108413969
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:49 schreef V1z0R het volgende:
Op maken, of uitdelen Nallie?! :P ^O^
Volle yoghurt trouwens bij je O? Vet helpt een kater tegenwerken omdat vet het enzym dat het misselijke gevoel in je maag veroorzaakt neutraliseert :)
Ze hebben kledingdag ofzo, dus mensen helpen met passen en uitzoeken :)

Ik doe niet aan katers ;) en heb geitenyoghurt, die is halfvol. Koeien mot ik nie :)
pi_108414089
8)7 Vergeten dat je geen koemelk drinkt, en verkeerd gelezen dat jij kater had terwijl je gewoon reageerde op Phaidra
Goedemorgen zeg! :D :O
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108414174
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:19 schreef Viking84 het volgende:
Per gram, loveli. Misschien is de zoetkracht van Stevia wel groter dan die van suiker? Ik ga morgen eerst maar eens beginnen met geen zoetstof meer in m'n yoghurt met frambozen doen. En 1 zoetje in m'n thee :).
Stevia is bizar zoet!

Nou eet ik het alleen in de vorm van blaadjes van de plant, maar gedroogd & gemalen schijnt het nog steeds heel zoet te zijn.

Honing (en ahormsiroop (maplesirup)) is niet beter dan suiker.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 26 februari 2012 @ 14:02:01 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108414356
quote:
7s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Stevia is bizar zoet!

Nou eet ik het alleen in de vorm van blaadjes van de plant, maar gedroogd & gemalen schijnt het nog steeds heel zoet te zijn.

Honing (en ahormsiroop (maplesirup)) is niet beter dan suiker.
Ja maar, ja maar... ;(. Die honing doe ik trouwens alleen thuis en thuis drink ik hooguit één of twee koppen thee per dag.

Ik heb zin in volgend weekend: zaterdag naar Het Zwanenmeer en zondag naar Rammstein _O_.
Niet meer actief op Fok!
pi_108414382
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 14:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar... ;(. Die honing doe ik trouwens alleen thuis en thuis drink ik hooguit één of twee koppen thee per dag.

Ik heb zin in volgend weekend: zaterdag naar Het Zwanenmeer en zondag naar Rammstein _O_.
Leuke tegenstelling! :D Zwanenmeer lijkt me prachtig! O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 26 februari 2012 @ 14:05:29 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108414498
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 14:02 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Leuke tegenstelling! :D Zwanenmeer lijkt me prachtig! O+
Haha :P. Ja mij ook. Eerste keer ballet voor mij :').
Niet meer actief op Fok!
pi_108414679
quote:

[..]

Honing is wel veel lekkerder dan suiker, en je hoeft natuurlijk niet je geheel te bekeren tot geitewollensokken biodynamica ;).

Ik heb zojuist een echt geweldig lekkere koek op van D&D (en liefste ook). Het is maar goed dat ik niet zulke lekkere dingen kan bakken :D.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 26 februari 2012 @ 14:22:54 #160
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108415424
Perry vindt ons niet leuk meer _O- we gingen net zn bips schoonmaken (zat wat vastgekleefd) en zijn nageltjes knippen, aanvankelijk lag ie er rozig bij in mijn armen, met zn ogen toegeknepen zichzelf te wassen, maar toen ie geen zin meer had en zich los probeerde te wurmen vond ie het niet tof dat ik hem niet los liet :+ Dus zodra we klaar waren rende meneer weg en stampte demonstratief drie keer achter elkaar om vervolgens een natte keutel achter te laten op de vloer :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_108415508
Ik ben heel benieuwd naar je stevia-ervaringen Vik! Wil het zelf ook eens proberen.
Het plantje was geen succes, dat was in no-time dood ;(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_108415630
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:56 schreef V1z0R het volgende:
8)7 Vergeten dat je geen koemelk drinkt, en verkeerd gelezen dat jij kater had terwijl je gewoon reageerde op Phaidra
Goedemorgen zeg! :D :O
Morning ;)
pi_108415736
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 14:24 schreef Syrena het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar je stevia-ervaringen Vik! Wil het zelf ook eens proberen.
Het plantje was geen succes, dat was in no-time dood ;(
In het voorjaar gewoon weer proberen. Je heb een nieuwe tuin toch? In de winter gaat het sowieso dood, dus je hoeft je er niet langdurig voor in te spannen.
pi_108416337
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 14:29 schreef sigme het volgende:

[..]

In het voorjaar gewoon weer proberen. Je heb een nieuwe tuin toch? In de winter gaat het sowieso dood, dus je hoeft je er niet langdurig voor in te spannen.
Mijn tuin is nog steeds in het enorme kattenbakstadium ;( moet eerst tegels uitzoeken en een tekening maken. Voor en achter. En ik weet niet wat ik wil :') ja, een tuin die er niet uitziet als een kattenbak.

De vorige stevia-poging was rond de zomer geloof ik, maar ik word zenuwachtig van plantjes die snel hun blaadjes laten hangen. De primulaatjes liggen ook al in de kliko :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_108416695
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 11:17 schreef loveli het volgende:
In de koelkast van een man staat minimaal bier, mosterd en kaas. Misschien nog een pot zilveruitjes. Als het bier op dreigt te raken, vullen ze aan.
klopt, ik zal eens even in de koelkast van B kijken. Lees mee en huiver:
mosterd
bona
dr pepper
verschrompelde uien?
Kaas
veel bier
wijn voor mij
ketchup
mayo
croma
blikje mais die over de datum is (en dat duurt heel lang).

Hij moet nu tot 23 uur werken. Het is dan eigenlijk mijn gewoonte om iets voor mezelf te koken en hem morgen goed voer mee te geven naar zijn werk. Dan krijgt hij allemaal bakjes mee, bv een gekookt ei, de salades die ik altijd voor mezelf maak met aparte bakjes voor de dressing en bv de gegrilde kip. Of een stukje quiche, of fritatta. Hij vindt het echt heel grappig om dan op zijn werk de tafel te dekken en al die bakjes uit te stallen en dan de blikken van zijn collega's te zien.

In die kutstad waar hij woont, is er bijna niets open op zondag en moet ik naar supermarkt verder weg.
Ik haat boodschappen doen. Zelf ga ik maar 1 keer per week en heb goede voorraad en kan creatief koken. Thuis zou ik het zo een maand uit kunnen zingen. Hier nog geen dag.

B eet alleen als wij elkaar zien fatsoenlijk. Verder eet hij veel te weinig en ongezond. Hij kan gerust een dag leven op 4 boterhammen met kaas en een doner kebap..

Zal hij aan komen als we straks samen wonen? Hij noemt me nu al een feeder.
pi_108417248
quote:
10s.gif Op zondag 26 februari 2012 14:53 schreef Xennia het volgende:

[..]

mosterd
bona
dr pepper
verschrompelde uien?
Kaas
veel bier
wijn voor mij
ketchup
mayo
croma

Hij moet nu tot 23 uur werken. Het is dan eigenlijk mijn gewoonte om iets voor mezelf te koken en hem morgen goed voer mee te geven naar zijn werk. Dan krijgt hij allemaal bakjes mee, bv een gekookt ei, de salades die ik altijd voor mezelf maak met aparte bakjes voor de dressing en bv de gegrilde kip. Of een stukje quiche, of fritatta. Hij vindt het echt heel grappig om dan op zijn werk de tafel te dekken en al die bakjes uit te stallen en dan de blikken van zijn collega's te zien.

In die kutstad waar hij woont, is er bijna niets open op zondag en moet ik naar supermarkt verder weg.
Ik haat boodschappen doen. Zelf ga ik maar 1 keer per week en heb goede voorraad en kan creatief koken. Thuis zou ik het zo een maand uit kunnen zingen. Hier nog geen dag.

B eet alleen als wij elkaar zien fatsoenlijk. Verder eet hij veel te weinig en ongezond. Hij kan gerust een dag leven op 4 boterhammen met kaas en een doner kebap..

Geweldig! :D

Dat laatste denk ik niet, ik denk dat het heel goed voor hem is. Krijgt hij ook eens wat voedingsstoffen binnen! _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_108417600
quote:
7s.gif Op zondag 26 februari 2012 14:08 schreef sigme het volgende:

[..]

Honing is wel veel lekkerder dan suiker, en je hoeft natuurlijk niet je geheel te bekeren tot geitewollensokken biodynamica ;).

Ik heb zojuist een echt geweldig lekkere koek op van D&D (en liefste ook). Het is maar goed dat ik niet zulke lekkere dingen kan bakken :D.
Ik ben blij dat je ze lekker vindt!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108417895
quote:
17s.gif Op zondag 26 februari 2012 15:15 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je ze lekker vindt!
Jij zou een koekebakkerswinkeltje moeten beginnen. Met taartjes en lekkernijen. Oh, en boeken misschien, want dat vind je leuk.

Maar jouw baksels zijn echt een klasse apart hoor. Die trouwtaart was behalve mooi ook werkelijk uitzonderlijk lekker.
pi_108418063
quote:
2s.gif Op zondag 26 februari 2012 15:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Jij zou een koekebakkerswinkeltje moeten beginnen. Met taartjes en lekkernijen. Oh, en boeken misschien, want dat vind je leuk.

Maar jouw baksels zijn echt een klasse apart hoor. Die trouwtaart was behalve mooi ook werkelijk uitzonderlijk lekker.
Agree!
Mensen die op onze bruiloft waren hebben het nog over die heerlijke en prachtige taart en cupcakes O+
pi_108418536
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 15:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Geweldig! :D

Dat laatste denk ik niet, ik denk dat het heel goed voor hem is. Krijgt hij ook eens wat voedingsstoffen binnen! _O-
hij heeft wel katjesdrop, muntendrop, kinderbueno, cheese union chips, popcorn..

B is 1,94 en weegt 76-78 kilo. Klinkt weinig, maar heeft een goed lichaam. Iemand interesse in dit dieet?
pi_108418680
:W ik ben weer terug in Zweden. Was een eventvolle vlucht, na vol gas op de startbaan 5 seconden later vol in de remmen (hoofd tegen stoel voor je in de remmen), waarna we een half uur in het vliegtuig gezeten hebben, een uur in de vertrekarea gewacht hebben en vervolgens in een ander vliegtuig verder gingen. Ach ja, ik ben weer thuis. Zo even bijlezen...
pi_108418896
quote:
11s.gif Op zondag 26 februari 2012 07:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

En ik ben alweer wakker!
toen was ik al op het vliegveld... -O-
pi_108419034
quote:
10s.gif Op zondag 26 februari 2012 14:53 schreef Xennia het volgende:

[..]

mosterd
bona
dr pepper
verschrompelde uien?
Kaas
veel bier
wijn voor mij
ketchup
mayo
croma

zelfde voor de duutser. Daarom is het ook altijd zo lastig om fatsoenlijk te eten als ik daar ben. Er is gewoon weinig voorraad in huis. Ik doe m'n best, maar het is wel lastig..

Woensdag komt de duutser trouwens alweer hierheen! En dan blijft hij 2.5 week! *O* *O* *O*
pi_108419065
Oh, en gewoon omdat het kan:

Kwartet.
pi_108419228
quote:

Ik doe Rammstein en daarna de sauna :+ Kan ik lekker relaxen daarna :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')