Ze hebben kledingdag ofzo, dus mensen helpen met passen en uitzoekenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:49 schreef V1z0R het volgende:
Op maken, of uitdelen Nallie?!![]()
Volle yoghurt trouwens bij je O? Vet helpt een kater tegenwerken omdat vet het enzym dat het misselijke gevoel in je maag veroorzaakt neutraliseert
Stevia is bizar zoet!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:19 schreef Viking84 het volgende:
Per gram, loveli. Misschien is de zoetkracht van Stevia wel groter dan die van suiker? Ik ga morgen eerst maar eens beginnen met geen zoetstof meer in m'n yoghurt met frambozen doen. En 1 zoetje in m'n thee.
Ja maar, ja maar...quote:Op zondag 26 februari 2012 13:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Stevia is bizar zoet!
Nou eet ik het alleen in de vorm van blaadjes van de plant, maar gedroogd & gemalen schijnt het nog steeds heel zoet te zijn.
Honing (en ahormsiroop (maplesirup)) is niet beter dan suiker.
Leuke tegenstelling!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... Die honing doe ik trouwens alleen thuis en thuis drink ik hooguit één of twee koppen thee per dag.
Ik heb zin in volgend weekend: zaterdag naar Het Zwanenmeer en zondag naar Rammstein.
Hahaquote:Op zondag 26 februari 2012 14:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Leuke tegenstelling!Zwanenmeer lijkt me prachtig!
Honing is wel veel lekkerder dan suiker, en je hoeft natuurlijk niet je geheel te bekeren tot geitewollensokken biodynamicaquote:Op zondag 26 februari 2012 14:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... Die honing doe ik trouwens alleen thuis en thuis drink ik hooguit één of twee koppen thee per dag.
Ik heb zin in volgend weekend: zaterdag naar Het Zwanenmeer en zondag naar Rammstein.
Morningquote:Op zondag 26 februari 2012 13:56 schreef V1z0R het volgende:
Vergeten dat je geen koemelk drinkt, en verkeerd gelezen dat jij kater had terwijl je gewoon reageerde op Phaidra
Goedemorgen zeg!![]()
In het voorjaar gewoon weer proberen. Je heb een nieuwe tuin toch? In de winter gaat het sowieso dood, dus je hoeft je er niet langdurig voor in te spannen.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:24 schreef Syrena het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar je stevia-ervaringen Vik! Wil het zelf ook eens proberen.
Het plantje was geen succes, dat was in no-time dood
Mijn tuin is nog steeds in het enorme kattenbakstadiumquote:Op zondag 26 februari 2012 14:29 schreef sigme het volgende:
[..]
In het voorjaar gewoon weer proberen. Je heb een nieuwe tuin toch? In de winter gaat het sowieso dood, dus je hoeft je er niet langdurig voor in te spannen.
klopt, ik zal eens even in de koelkast van B kijken. Lees mee en huiver:quote:Op zondag 26 februari 2012 11:17 schreef loveli het volgende:
In de koelkast van een man staat minimaal bier, mosterd en kaas. Misschien nog een pot zilveruitjes. Als het bier op dreigt te raken, vullen ze aan.
Geweldig!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
klopt, ik zal eens even in de koelkast van B kijken. Lees mee en huiver:
mosterd
bona
dr pepper
verschrompelde uien?
Kaas
veel bier
wijn voor mij
ketchup
mayo
croma
blikje mais die over de datum is (en dat duurt heel lang).
Hij moet nu tot 23 uur werken. Het is dan eigenlijk mijn gewoonte om iets voor mezelf te koken en hem morgen goed voer mee te geven naar zijn werk. Dan krijgt hij allemaal bakjes mee, bv een gekookt ei, de salades die ik altijd voor mezelf maak met aparte bakjes voor de dressing en bv de gegrilde kip. Of een stukje quiche, of fritatta. Hij vindt het echt heel grappig om dan op zijn werk de tafel te dekken en al die bakjes uit te stallen en dan de blikken van zijn collega's te zien.
In die kutstad waar hij woont, is er bijna niets open op zondag en moet ik naar supermarkt verder weg.
Ik haat boodschappen doen. Zelf ga ik maar 1 keer per week en heb goede voorraad en kan creatief koken. Thuis zou ik het zo een maand uit kunnen zingen. Hier nog geen dag.
B eet alleen als wij elkaar zien fatsoenlijk. Verder eet hij veel te weinig en ongezond. Hij kan gerust een dag leven op 4 boterhammen met kaas en een doner kebap..
Zal hij aan komen als we straks samen wonen? Hij noemt me nu al een feeder.
Ik ben blij dat je ze lekker vindt!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Honing is wel veel lekkerder dan suiker, en je hoeft natuurlijk niet je geheel te bekeren tot geitewollensokken biodynamica.
Ik heb zojuist een echt geweldig lekkere koek op van D&D (en liefste ook). Het is maar goed dat ik niet zulke lekkere dingen kan bakken.
Jij zou een koekebakkerswinkeltje moeten beginnen. Met taartjes en lekkernijen. Oh, en boeken misschien, want dat vind je leuk.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je ze lekker vindt!
Agree!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij zou een koekebakkerswinkeltje moeten beginnen. Met taartjes en lekkernijen. Oh, en boeken misschien, want dat vind je leuk.
Maar jouw baksels zijn echt een klasse apart hoor. Die trouwtaart was behalve mooi ook werkelijk uitzonderlijk lekker.
hij heeft wel katjesdrop, muntendrop, kinderbueno, cheese union chips, popcorn..quote:Op zondag 26 februari 2012 15:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geweldig!![]()
Dat laatste denk ik niet, ik denk dat het heel goed voor hem is. Krijgt hij ook eens wat voedingsstoffen binnen!
zelfde voor de duutser. Daarom is het ook altijd zo lastig om fatsoenlijk te eten als ik daar ben. Er is gewoon weinig voorraad in huis. Ik doe m'n best, maar het is wel lastig..quote:Op zondag 26 februari 2012 14:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
klopt, ik zal eens even in de koelkast van B kijken. Lees mee en huiver:
mosterd
bona
dr pepper
verschrompelde uien?
Kaas
veel bier
wijn voor mij
ketchup
mayo
croma
blikje mais die over de datum is (en dat duurt heel lang).
Hij moet nu tot 23 uur werken. Het is dan eigenlijk mijn gewoonte om iets voor mezelf te koken en hem morgen goed voer mee te geven naar zijn werk. Dan krijgt hij allemaal bakjes mee, bv een gekookt ei, de salades die ik altijd voor mezelf maak met aparte bakjes voor de dressing en bv de gegrilde kip. Of een stukje quiche, of fritatta. Hij vindt het echt heel grappig om dan op zijn werk de tafel te dekken en al die bakjes uit te stallen en dan de blikken van zijn collega's te zien.
In die kutstad waar hij woont, is er bijna niets open op zondag en moet ik naar supermarkt verder weg.
Ik haat boodschappen doen. Zelf ga ik maar 1 keer per week en heb goede voorraad en kan creatief koken. Thuis zou ik het zo een maand uit kunnen zingen. Hier nog geen dag.
B eet alleen als wij elkaar zien fatsoenlijk. Verder eet hij veel te weinig en ongezond. Hij kan gerust een dag leven op 4 boterhammen met kaas en een doner kebap..
Zal hij aan komen als we straks samen wonen? Hij noemt me nu al een feeder.
Ik doe Rammstein en daarna de saunaquote:Op zondag 26 februari 2012 14:02 schreef Viking84 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |