Was je vliegtuig kapot?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:38 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ben weer terug in Zweden. Was een eventvolle vlucht, na vol gas op de startbaan 5 seconden later vol in de remmen (hoofd tegen stoel voor je in de remmen), waarna we een half uur in het vliegtuig gezeten hebben, een uur in de vertrekarea gewacht hebben en vervolgens in een ander vliegtuig verder gingen. Ach ja, ik ben weer thuis. Zo even bijlezen...
Ná Rammstein de sauna? Huh?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe Rammstein en daarna de saunaKan ik lekker relaxen daarna
ja, er was iets met het klimaatsysteem (of hoe dat ook maar in het nederlands heet. In het duits klimaanlage). En dat vonden ze uit 2 minuten nadat we op weg waren richting lucht op de startbaan. Best eng!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was je vliegtuig kapot?Nou ja, beter afremmen op de startbaan dan eh...elders.
Ik vind het heel lief van je, maar ik volg ook maar gewoon receptjes hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij zou een koekebakkerswinkeltje moeten beginnen. Met taartjes en lekkernijen. Oh, en boeken misschien, want dat vind je leuk.
Maar jouw baksels zijn echt een klasse apart hoor. Die trouwtaart was behalve mooi ook werkelijk uitzonderlijk lekker.
Wel onwijs leuk om te horen!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:24 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Agree!
Mensen die op onze bruiloft waren hebben het nog over die heerlijke en prachtige taart en cupcakes
Jeugdsentimentquote:Op zondag 26 februari 2012 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu heb ik zin in DaD taart!
Jeager, eng! Fijn dat je veilig weer thuis bent!
Lijst:
Br: boterham kaas, beschuit kaas, beschuit jam, jus, beker melk
B: 1.15 uur wandelen
T's: appel, 2 mandarijnen, wortels, zoute stokjes, paar dropjes, stukje chocola
D: 3 borden boerenkoolstampot met creme fraiche, augurken enz. met komkommersalade en tartaar
T: Saroma toetje![]()
Mjah, veel suiker. Chocola en in de worteltjescake zit ook nog best wat. De Duo Penotti is ook niet fantastisch en de lunch is inderdaad weinig. Ik voel me niet schuldig of zo, dat niet. Maar suiker en gluten zijn voor mij niet bepaald gunstigquote:Op zondag 26 februari 2012 18:00 schreef Viking84 het volgende:
Wat is er zo slecht aan je lijstje, an? Ik zie het niet? O had wat meer mogen zijn, L op zich ook wel, maar wát je eet is niet heel slecht verder.
echt? Ff nieuws kijken...quote:Op zondag 26 februari 2012 18:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Valt wel mee toch An?
Lekker Sigme!
Blij dat Jeager veilig thuis is want nu is er weer een verdacht pakketje gevonden op zweedse luchthaven.
Boerenkoolstamppot was lekker!
Saroma vanille, vond het niet zo. heb er maar kwark bij genomen.
Voel je je al wat beter nu?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:07 schreef the85mc het volgende:
Ben al een tijdje niet online geweest.. Wat gaan die topics hard, heb niet alles bijgelezen. Vanmiddag voor het eerst in weken weer eens gemountainbiked. Gewoon trappen en je hoofd leeg fietsen. Daar was ik wel aan toe..
Ik ben maandag en dinsdag ook nog vrijquote:Op zondag 26 februari 2012 15:50 schreef Viking84 het volgende:
Ná Rammstein de sauna? Huh?
Ik ben de volgende dag vrij, want ik moet echt wel even bijkomen van zoveel herrie.
Oh, ik dacht direct na het concertquote:Op zondag 26 februari 2012 19:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben maandag en dinsdag ook nog vrij
Volgens mij zijn op dat tijdstip alleen nog 'sauna's alleen voor heren' openquote:
Wat heb je ervan geleerd?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:47 schreef the85mc het volgende:
Ja gaat wel aardig goed, alleen kan ik op korte termijn flinke problemen maken. Ik had laatst een date gehad, ik vond haar leuk, maar zij mij blijkbaar toch niet. Dat hoorde ik gister. Ik had gister ook al afgesproken om met vrienden de stad in te gaan en ik ben uiteindelijk bij een meisje blijven slapen die ik eigenlijk niet zo leuk vond. Ik denk dat ik dat deed om mn date te vergeten.. Ik voelde me van te voren al niet zo super, en vanochtend voelde ik me ook nog schuldig over wat er was gebeurd.. Dus ja, echt handig is dat allemaal niet.. De vrouwen die ik leuk vind, vinden mij niks en vice versa.. Moeilijk, moeilijk. Mountainbiken hielp wel redelijk tegen piekeren, maar uiteindelijk komt dat toch wel terug als je weer thuis bent..
Dat meisje van vannacht, vond zij jou wel echt heel leuk? Of was het voor jullie allebei duidelijk dat het meer in the heat of the moment was? In dat laatste geval: je nergens schuldig over voelenquote:Op zondag 26 februari 2012 19:47 schreef the85mc het volgende:
Ja gaat wel aardig goed, alleen kan ik op korte termijn flinke problemen maken. Ik had laatst een date gehad, ik vond haar leuk, maar zij mij blijkbaar toch niet. Dat hoorde ik gister. Ik had gister ook al afgesproken om met vrienden de stad in te gaan en ik ben uiteindelijk bij een meisje blijven slapen die ik eigenlijk niet zo leuk vond. Ik denk dat ik dat deed om mn date te vergeten.. Ik voelde me van te voren al niet zo super, en vanochtend voelde ik me ook nog schuldig over wat er was gebeurd.. Dus ja, echt handig is dat allemaal niet.. De vrouwen die ik leuk vind, vinden mij niks en vice versa.. Moeilijk, moeilijk. Mountainbiken hielp wel redelijk tegen piekeren, maar uiteindelijk komt dat toch wel terug als je weer thuis bent..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |