Uhm ja dat weet k dus niet preciesquote:
wat lijkt ie groot!!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
H&M bestelling deel 1 is binnen. Mijn topmodel:
[ afbeelding ]
Misschien zoeken naar de wintercollectie? ik geloof dat de zomercollectie alleen bloemetjes en streepjes heeft.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Uhm ja dat weet k dus niet precies![]()
Was een roze broekje met sterretjes erop dacht ik. Shirtje was gewoon wit met.simpel printje.
Was.iig.heel schattig
Nee t was wel echt de zomercollectie. Maar k heb dus niet goed onthouden hoe t eruit zagquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:32 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Misschien zoeken naar de wintercollectie? ik geloof dat de zomercollectie alleen bloemetjes en streepjes heeft.
quote:Op zondag 26 februari 2012 05:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nee t was wel echt de zomercollectie. Maar k heb dus niet goed onthouden hoe t eruit zag![]()
Meer zo van als k t zie dan weet k t wel. Mja anders woensdagmiddag even naar t winkeltje(op maandag zijn ze niet open, heel irritant)
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga door dit topic altijd door oude foto's bladeren.
Dit is mijn lievelingstrui voor Ivan op dit moment:
wat een leuk enkelbandje!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:01 schreef SacreCoeur het volgende:
ik weet.. moet eigenlijk in schoenentopic maar toch, als iemand deze ziet in maatje 27 pmpmpmpm
[ afbeelding ]
ander kleurtje is ook goed.
ik zou voor die 35 eur. een leuk paar schoenen halen, 1x door de modder met deze vale kleuren en t lijkt net of je een paar witte gympen door de derrie hebt getrokkenquote:Op zondag 26 februari 2012 23:10 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja die zijn van Le Coq he.. ik zag ze gister ook
Alles aan t model was leuk behalve DAT.
ik weet nog niet hoe ik over dees denk
http://nelly.com/nl/kinde(...)p-sneakers-9348-130/
beetje lijzige kleurtjes, maar dat wordt wel helemaal de bom van de zomer
ik zag vandaag een nieuwe collectie skechers en daar kon ik me wel in vinden, ook een handjevol leuke Brakkies!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:18 schreef SacreCoeur het volgende:
er is sowieso echt heel weinig leuks qua zomerschoen op 't moment.
Ja hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 23:47 schreef Meimeltje het volgende:
Houdt ze dat heel SC?Ze zijn wel heel schattig!
Wat let je? Zn voetjes groeien toch heel snelquote:
dankjequote:Op maandag 27 februari 2012 00:13 schreef Meimeltje het volgende:
Ow ik heb vanavond ook nog wat extra in mn H&M mandje gegooid aangezien ik weer een andere kortingscode tegen kwam. Bij mij werkt het nog steeds om de 5,- kortingscode er gewoon een andere dag weer bij te gooienZo krijg je dus 2x die 5,- korting op 1 bestelling (+ de andere kortingscodes die gebruikt zijn).
9316 gaf 50% korting op 1 artikel.
die sandaaltjes zijn wel cutequote:Op maandag 27 februari 2012 00:32 schreef mignonne het volgende:
heeft iemand de schoenen op de home-pagina van Bristol in t echt gezien?
http://www.bristol.nl/
is het wat? zijn die sandalen er ook in andere kleuren enzo?
mooie kleur blauw! ik ga morgen wel even langs, laat ik 't wel wetenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:32 schreef mignonne het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:36 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
mooie kleur blauw! ik ga morgen wel even langs, laat ik 't wel weten
Oeh, ik koop 'm!! Bedankt voor de supertip!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:13 schreef octopussy het volgende:
Ding dong: oproep aan jongensmama's
Wil iemand dit zwembroekje voor haar peuter kopen bij H&M? Hij is te leuk om te laten gaan!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/F82%2098647%2088015%2037%201562%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Oeh, moet ik Wolf ook hebben!quote:Op maandag 27 februari 2012 00:32 schreef mignonne het volgende:
Nee! heb ik vorige maand bij de Primark gekocht (was wel in Londen naar ik neem aan dat het overal hetzelfde is) dus is nieuwe collectiequote:Op maandag 27 februari 2012 09:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
PJ dat Mr.Men shirt is al van een vorig seizoen zeker?
picsquote:Op maandag 27 februari 2012 16:16 schreef SacreCoeur het volgende:
ligt hier al een paar weken, is een regenjas, maar erg gladjes van binnen
wij zijn geslaagd voor sneakers, van crocs gewoon
Ik heb ze vanmiddag gekochtquote:Op maandag 27 februari 2012 00:32 schreef mignonne het volgende:
ja zoiets begreep ik van de website, dat ze van leer zijn en blabla verantwoord enzo.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb ze vanmiddag gekocht, hier stonden ze er in die kleur uit de folder en in het bruin.
De juiste maat was hier alleen nog in t bruin, dus die ist ook geworden want zou anders moeilijk kunnen kiezen.
Kwaliteit leek mij goed, stevige dingen met goed voetbed! Dat merk valt ook onder een speciale kinderlijn daar ofzo, volgens mij beetje vergelijkbaar met dr Visser van Scapino; betaalbare schoenen voor wat betere kwaliteit
ze waren nu met 25% korting 30 euroquote:Op maandag 27 februari 2012 19:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja zoiets begreep ik van de website, dat ze van leer zijn en blabla verantwoord enzo.
Hoe duur waren ze nou eigk?
ik vind die blauwe ook wel leuk op zich voor mn grote. Eens even mn lief laten zien over een tijdje, misschien dat we met de kinderbijslag van juli wel een setje van die dingen halen.
Ja, vanmorgen liet die link van Mignonne ze zien op de voorkant, stond geen prijs bij overigensquote:Op maandag 27 februari 2012 19:37 schreef Jore het volgende:
Ben ik nou scheel of staan die sandaaltjes niet meer op de homepage? Vanmorgen wel, toch?
Ik heb al besteldquote:Op maandag 27 februari 2012 20:22 schreef twentemeisje het volgende:
Met het gevaar spuit 11 te zijn, maar 9756 geeft bij H&M gratis verzenden plus 10% korting. Samen met good old 1304 geeft dat dus een lekkere korting!
Ik had hm gisteren al gepost, maat 9316 doet het ook nog (50% op 1 artikel).quote:Op maandag 27 februari 2012 20:22 schreef twentemeisje het volgende:
Met het gevaar spuit 11 te zijn, maar 9756 geeft bij H&M gratis verzenden plus 10% korting. Samen met good old 1304 geeft dat dus een lekkere korting!
Ow vandaarquote:Op maandag 27 februari 2012 20:44 schreef MamaPurk het volgende:
Het is t/m zondag geloof ik zowieso gratis verzenden bij H&M dus dan is de 1304 5 euro extra korting
Ik zit even te kijken naar een petje voor de zomer en ik heb een tof kort spijkerbroekje gezien. Wanneer wil je bestellen miss?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:41 schreef miss_sly het volgende:
Ow, al gevonden bij Gap. Bij de baby Girls heb je baby en toddler. Nog iemand iets bestellen bij Gap? Vanaf 60 pond is het zonder verzendkosten en ze hebben best interessante sale!
Mijn meneer heeft de bestelling gedaan, even een hoody en broek voor zichzelf erbij gedaan, en besteld. Niet eens gevraagd of ik nog wat wilde. Dus helaas, bestelling is al weg, had ik weinig vat op.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:47 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik zit even te kijken naar een petje voor de zomer en ik heb een tof kort spijkerbroekje gezien. Wanneer wil je bestellen miss?
Ik zit zo in dubio of ik Saar's verjaardagstuniek nog in een grotere maat ga bestellen...quote:Op maandag 27 februari 2012 22:49 schreef wickie het volgende:
Ojee, ik ben bang dat ik 4FF ga bestellen stiekem
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn meneer heeft de bestelling gedaan, even een hoody en broek voor zichzelf erbij gedaan, en besteld. Niet eens gevraagd of ik nog wat wilde. Dus helaas, bestelling is al weg, had ik weinig vat op.
Ik heb de jurkjes ooit bij Intertoys gekocht.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:48 schreef SacreCoeur het volgende:
help, ik moet een shirt met lange mouwen van K3 hebben
of een t shirt kan opzich ook wel.
Bij C&A hangen er heel erg veel. Of ze er met lange mouw zijn weet ik niet zeker, maar t-shirts heel zeker.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:48 schreef SacreCoeur het volgende:
help, ik moet een shirt met lange mouwen van K3 hebben
of een t shirt kan opzich ook wel.
De enige romper die ik van de h&m had in maat 62 was net zo groot als de 62/68 van de hema.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:00 schreef pessie het volgende:
Even snel: ik moet echt r0ompers hebben voor meneer, nu zie ik bij de H&M een 6pak staan voor 19.95. Hoe vallen die? Ik heb een keer een losse romper met kraag gekocht in maat 80, die wordt nu wat klein. Moet ik maat 86 of maat 92 nemen?
ik heb nog twee dingen staan die nog geleverd moeten worden. Kan ik deze code nog gebruiken? Weet iemand hoe ik dat kan doen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:20 schreef NotTheSame het volgende:
Code voor 10% korting en geen verzendkosten bij H&M:
9756
Geldig tot 4 maart!
Bij mij deed ie het niet dus heb nu die code voor 50% korting en die van gratis verzenden gebruikt. Toch weer 15 euro bespaard!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:20 schreef NotTheSame het volgende:
Code voor 10% korting en geen verzendkosten bij H&M:
9756
Geldig tot 4 maart!
Ah!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:44 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik denk dat Saar al genoeg kleren heefthelaas tm geen excuus om te shoppen.
Het jasje voor bien van z8 is vandaag binnen gekomen.. Daar kan ze aankomende winter prima in!
Het is uiteindelijk 92/98 geworden. Hij is nu nog wat lang en de mouwen moest ik flink omslaan.. Om haar buikje paste hij redelijk, maar ik verwacht dat als ze dadelijk echt loopt er wel wat spekkies vanaf gaan..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooee mooie kastinhoud voor Saar!!!
en welke maat had je uiteindelijk voor Bientje gekocht?
Nee!! Maar nu wel! Die had ik niet willen missenquote:
Voor de grotere erg leuk maar voor de kleintjes bijna alleen maar jurkjes en ik persoonlijk vond het allemaal tuttige modelletjes (die hadden dan een leuke print) en de stomme printen stonden dan op de wel te pruimen modellen.quote:
komt precies goedquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb trouwens net alle Lindex bestellingen in de bus gedaan. Door het gezeur op het werk was het even chaos in mijn hoofd maar dat is nu opgelost dus meteen verpakt en de deur uit gedaan.
Sorry voor de vertraging dames
Dat van jullie was pakketpost en die is al gearriveerd bij Poppedeinquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
komt precies goedPoppedeintje, Karin en ik zien mekaar vrijdag
dus ws kan ik het dan direct overnemen
leuk leuk!!! nogmaals thanx!!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat van jullie was pakketpost en die is al gearriveerd bij Poppedein
ghe dat lijkt Maria van Sugar welquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:03 schreef SacreCoeur het volgende:
dan kijk ik vanmiddag wel even bij de intertoys.. C&A zit hier weer wat verder weg.
[ afbeelding ]
ik vind t zo erg dat ie wit is
ik dacht dus echt precies hetzelfde vanmiddagquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ghe dat lijkt Maria van Sugar wel
Mijn zusje woont in Engeland en is zeer regelmatig in NL, moet ik vragen effe een shirtje mee te nemen?? Die waren trouwens wel vanaf maat 98, maat 92 bestaat niet bij de Primarkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Primark in Rotterdam was erg bedroevend voor kleine en grotere jongetjes![]()
Ook geen Mr.Happy shirt daar PJ![]()
Voor mezelf was er wel genoeg te vinden daar
Ow graagquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:43 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Mijn zusje woont in Engeland en is zeer regelmatig in NL, moet ik vragen effe een shirtje mee te nemen?? Die waren trouwens wel vanaf maat 98, maat 92 bestaat niet bij de Primark
Shirtje was maar iets van 5 of 6 pond.
En goed dat ik t weet van Rotterdam, dan ga ik daar dus echt niet heen.
Ik zag ook meteen Sugar's dochter in dat K3 meisje! Lijkt echt behoorlijk veel. ook de gezichtsuitdrukking
Dat heb ik ook al meerdere keren gedacht!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ghe dat lijkt Maria van Sugar wel
Ik was niet gek hehe. Idd broekje met sterretjesquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Uhm ja dat weet k dus niet precies![]()
Was een roze broekje met sterretjes erop dacht ik. Shirtje was gewoon wit met.simpel printje.
Was.iig.heel schattig
Die reactie is worthless without pics dat begrijp je hè?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik was niet gek hehe. Idd broekje met sterretjes![]()
And now it's mine
quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:14 schreef Sandous het volgende:
Ik kwam gisteravond 6 longsleeves , 4 rompers en 2 broeken met kaartjes in de kast tegenmaat 68, helemaal vergeten. En ik bleef maar doorkopen
Haha I knowquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die reactie is worthless without pics dat begrijp je hè?
Das helemaal mooi.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik had er eentje voor 8 euro bij de zeeman. Geen geld echt.
En wat lief Son
Dat heb ik ook ja, dat het tegenvalt, behoorlijk irritantquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
Haha ik had t zelfde sc!
Kleuren die anders leken dan online. Sowieso valt h&m me altijd tegen als k t thuis krijg gestuurd
Hihi, nee een witte jas is hier ook geen optie meerquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:03 schreef pessie het volgende:
Meimel, ik vind het type blauw echt geweldig. Ze hadden bij de H&M een witte jas met die helderblauwe ritsen en stiksel, jammer, maar geen haar op mijn hoofd die overweegt mijn kind een witte jas aan te trekken. Hij was wel leuk!
Nou bestellen dan, gewoon H&M en met kortingscodes eraf dus heel goedkoopquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:12 schreef pessie het volgende:
Meimel dat vind ik echt een leuke jas!
Vervelend genoeg heeft mijn kind maat 86/92 en is deze jas vanaf maat 134quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:13 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Nou bestellen dan, gewoon H&M en met kortingscodes eraf dus heel goedkoop
Haha, nee joh lees mijn gewijzigde post maarquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:14 schreef pessie het volgende:
[..]
Vervelend genoeg heeft mijn kind maat 86/92 en is deze jas vanaf maat 134
Vergeet dan niet de code 9316 (50%) te gebruiken, die stond bij het rijtje nog niet genoemdquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
Meimel die.jas.is leuk zeg!
K ga s kijken of.ze.mn betaling verwerkt hebben
Ik kon gisteren niet kiezen voor.acceptgiro...alleen creditcard of remboursquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:34 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Vergeet dan niet de code 9316 (50%) te gebruiken, die stond bij het rijtje nog niet genoemd
Je betaling hoeft niet verwerkt te zijn voordat je een nieuwe bestelling doet he, of je moet je 'bestelling' bedoelen
Heb het even op zitten zoeken, die 50% was tot 28 feb....quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik kon gisteren niet kiezen voor.acceptgiro...alleen creditcard of rembours![]()
Vsndaar.;)
Oh en had.ik al gezegd dat die code t niet doetja dus...geheugen
![]()
Hier de 2 beste van pakken danquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:23 schreef Juud79 het volgende:
Wickie, je kan bij iedere bestelling twee codes invoeren, die zijn veelal hier of via google te vinden. Hier zijn er wat die momenteel werken, je moet maar even proberen welke combi's werken.
9756 voor gratis verzenden en 10% korting (t/m 4 Maart)
9591 voor 50% korting op een babykledingstuk (geldig t/m aug)
9690 voor 25% korting op het duurste kledingstuk
1304 voor 5 euro korting, die werkt eigenlijk altijd
Wat ik vaak doe is twee dingen bestellen, met twee codes, dan een dag wachten totdat H&M het heeft verzonden en dan weer twee dingen bestellen met twee codes. Op die manier kan je volgens mij het goedkoopst shoppen.
Ja, het kan soms zo zijn dat je mandje vol is en je het besteld, als je er dan later nog iets bij in stopt, dan haalt ie soms de 5 euro bijv er nog een keer vanaf.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:49 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hier de 2 beste van pakken dan
Ow en soms werken gek genoeg 3 codes bij mij...
Dat soort.geluk heb ik nou nooitquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:54 schreef Meimeltje het volgende:
Ja dat heb ik idd met die 5,- code. Ik heb die dus soms wel 3x in mn bestelling zitten. Staat alleen heel raar op het rekeningsoverzicht die je erbij krijgt
Jij hebt een ander geluk, een leuk schattig meisje in de buikquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat soort.geluk heb ik nou nooit
Ja dat doe ik dus ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:39 schreef bitterend het volgende:
Mij lukt het nooit, ben er veel te ongeduldig voor...doe 1 code erin daarna probeer ik een andere, lukt het niet dan ben ik het zat en klik ik gewoon op bestellen lol
ik zou dat echt weghalen hequote:Op woensdag 29 februari 2012 22:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb al wel 2x een briefje gehad of ik even contact wilde opnemen met de klantenservice. en toen rinkelden er wel alarmbellen in het kortingscodegebied, dus toen heb ik maar een nieuwe user aangemaakt
aangenaam kennis te maken, mijn naam is B ellatrix B iggelo
srsly
Nee ik weet me echt nog te herinneren dat ik toen ik in een andere woonplaats woonde daar geblokkeerd was en een melding kreeg... Is echt niet binnen de 5 jaar geweest want ik woonde echt alleen!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:54 schreef SacreCoeur het volgende:
de online site bestaat toch pas bijna 5 jaar?
ja precies! die 5 euro's ach...koop ik een keertje minder chocola ofzoquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus ook
Althans heb een paar codes.geprobeerd en toen vond ik het goed![]()
Zo'n rood.blok met dat t niet kan/mag raak ik geïrriteerd van
augustus 2006quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:55 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Nee ik weet me echt nog te herinneren dat ik toen ik in een andere woonplaats woonde daar geblokkeerd was en een melding kreeg... Is echt niet binnen de 5 jaar geweest want ik woonde echt alleen!
Moeten we ff opzoeken dan
Echt? Toen woonde ik niet in die woonplaats die ik voor me heb en het staat me echt bij dat het daar was! Ik zie mezelf nog in paniek achter die pc zittenquote:
Haha iddquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:57 schreef bitterend het volgende:
[..]
ja precies! die 5 euro's ach...koop ik een keertje minder chocola ofzo
van 5 euro krijgt niemand een kick nee, we willen het gratis en geld toe.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:57 schreef bitterend het volgende:
[..]
ja precies! die 5 euro's ach...koop ik een keertje minder chocola ofzo
Bij 'maar 5 euro'korting doe je iets niet goed Bitterendquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:06 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
van 5 euro krijgt niemand een kick nee, we willen het gratis en geld toe.
er zijn zoveel mensen die geen weet hebben van kortingscodesquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:08 schreef Meimeltje het volgende:
Als H&M hier niet op zou verdienen dan hadden ze allang die kortingscodes afgeschaft toch
quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:16 schreef pessie het volgende:
Even mn modelletje in zn nieuwe kleren gestoken voor de foto!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihi, echt een setje, zo erg dat ik het leuk vind
Ohhh wat een jasquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:34 schreef Juud79 het volgende:
Ipv 64,90 voor 17,85, met kortingscodes, dat noem ik nog eens een koopje.![]()
Alvast voor de komende winter, maat heb ik gegokt.![]()
Alleen nog ergens een Hoppediz suit op de kop tikken in een grotere maat.![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01 92262 66021 51 5693 3.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01 92288 09090 08 5658 2.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Mijn beide meiden altijd op de onderste lijn van de groeicurve.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:27 schreef MamaPurk het volgende:
Welke maat heb je genomen Juud?? Ik durf dat echt niet hoor, gokken qua maat.. Sarah gaat minder hard dan ik had ingeschat en Jaël staat nu al een tijdje stil dus ik vrees een groeisprint maar ja weer neit hoe hard en hoog die gaat zijn
Ze zit nu in 74 broekjes en 74- soms 80 shirts.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:27 schreef MamaPurk het volgende:
Welke maat heb je genomen Juud?? Ik durf dat echt niet hoor, gokken qua maat.. Sarah gaat minder hard dan ik had ingeschat en Jaël staat nu al een tijdje stil dus ik vrees een groeisprint maar ja weer neit hoe hard en hoog die gaat zijn
4,5 en maat 104, Jaël is 2,5 en zit in maat 104quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:39 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Mijn beide meiden altijd op de onderste lijn van de groeicurve.
Oudste (nu 4,5) had deze winter een skipak 104 en dat paste precies. 110 had ook wel gekunt. Ik zou voor de jas denk ik 98 nemen?
Jongste (een jaar ouder dan S.) had een skipak 86.
Ik koop bijna alles vooruit in de sale. Behalve schoenen en ondergoed. En wat aanvullingen hier en daar
das waarquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:44 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ze zit nu in 74 broekjes en 74- soms 80 shirts.
Ik heb maat 86 genomen en past het niet, wat ik niet verwacht, dan is er altijd wel een liefhebber voor hier.
Echt? Zijn die van mij zo klein? Ze heeft vanaf 3 tot een tijdje geleden gedaan met 98/104. Nu is ze wel over op 110/116.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:45 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
4,5 en maat 104, Jaël is 2,5 en zit in maat 104
ik verbaas me er echt overquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:59 schreef MamaPurk het volgende:
Jaël zit op de +2 lijnen is enorm lang voor haar leeftijd. Alles wat ik nu nieuw koop is 104
98 past ze nog wel maar word wat kort..
een K3 jurkquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:42 schreef SacreCoeur het volgende:
haha, zal ik eens laten zien wat ik vandaag heb gekochtx 1312312
er mag ook eerst geraden worden bij voorkeur.
Ik weet niet precies hoe lang ze is, maar ik denk dat ze wel over de 90 cm is. Dat is het nadeel van dubbele maten, 86-92 valt nu gewoon niet mooi meer, maar 98-104 is dan weer te groot nu. H&M heeft niet de tussenliggende maat helaas (voor broeken wel, daar heeft ze nu 92 van). Maar ze heeft net als ik een relatief lange romp, dus met bovenstaand pakje komt het wel goed.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:34 schreef Meimeltje het volgende:
Staat staat Hannah vast erg lief!!
Maar je meent toch echt niet dat Hannah al bijna in 98/104 zit he? Of valt meisjeskleding zoveel kleiner?
Dyon was 2 weken geleden bij het cb 88,8 cm en hier begint 86/92 ook bijna te kort te worden. Het zit nog net pas, maar idd 98-104 is gewoon nog te groot. Maat 92 zit hier prima. Je hebt dus wel een lange dame als ze echt al over de 90 cm is!quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:49 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe lang ze is, maar ik denk dat ze wel over de 90 cm is. Dat is het nadeel van dubbele maten, 86-92 valt nu gewoon niet mooi meer, maar 98-104 is dan weer te groot nu. H&M heeft niet de tussenliggende maat helaas (voor broeken wel, daar heeft ze nu 92 van). Maar ze heeft net als ik een relatief lange romp, dus met bovenstaand pakje komt het wel goed.
Wij hadden laatst dat er een truitje niet bij zat.. Even gebeld, toen moesten we dat retourbriefje terug sturen met een code erop (code weet ik niet meer) En toen werd het alsnog bezorgd, maar wel met een rekening verhoging van 1 euro ivm retour zenden.. Ook weer over gebeld, wij moeten retourzenden doordat jullie een fout maken en dan moeten we daar ook nog voor betalen?!?! Nou dat hoefde we dus ook niet te betalenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:18 schreef Reilain het volgende:
Zucht... Net H&M bestelling binnen...
5 stuks... Beetje jammer dat er 3 van verkeerd zijn!!!
Iemand al met dit bijltje gehakt? Wat nu? Heb ik dikke pech wat betreft het jasje van de sale die erbij had moeten zitten en nu op de site is uitverkocht??
Kijk das fijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:46 schreef Reilain het volgende:
Ik heb net gebeld idd...
Mag alles retour zenden idd zonder kosten... en ga 2 van de dingen die er niet bij zaten opnieuw bestellen (nu goedkoper door de korting) en een jasje dat niet meer online staat heeft ze meteen voor me op verzenden gezet...
Klopt! ik snap er geen bal vanquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Bij 'maar 5 euro'korting doe je iets niet goed Bitterend
en SC lamakomme! i'm not afraid!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:52 schreef Kleurdoos het volgende:
klopt, je kan er 2 per keer, maar als jij overmorgen nog een jasje (bijv) erbij doet, dan kan je ook weer codes invoeren, en dan heb je dus 4 codes over je bestelling.. en dat dan doen tot je bestelling verzonden wordt
Ik dacht even dat Claudia dit gepost had.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:58 schreef pessie het volgende:
Whaha net jullie manier geprobeerd en voor 2.15 dit shirt er nog even bij gegooid
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F27%2097593%2076009%2096%201531%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Hey die had ik eerst ook in mn mandje, in t groen (dacht, doe s gekquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:58 schreef pessie het volgende:
Whaha net jullie manier geprobeerd en voor 2.15 dit shirt er nog even bij gegooid
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F27%2097593%2076009%2096%201531%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
om de dagquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:12 schreef twentemeisje het volgende:
Bij mij werkt dat dus nooit die extra kortingscodes invoeren...
Leuk! Ik zie het buikje niet zo, maar ik geloof je als je het zegtquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:09 schreef Sandous het volgende:
Dit is m
[ afbeelding ]
Let vooral niet op de houding![]()
Ik twijfel of k moet houde of niet. Ze heeft een buikje ineens en dat steekt zo uit
dat is niet meer.. althans bij mij niet.quote:
ja hallo kom es door hieroquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:59 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
dat is niet meer.. althans bij mij niet.
Hij doet een 'uw bestelling is verzonden' mailtje sturen en daarna krijg je weer verzendkosten.
Maar er zijn andere manieren.
roze sale jasje, ik durf de prijs hier niet hardop te noemen
ik feebee je wel xDquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:02 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja hallo kom es door hiero![]()
en wat dan voor dat jasje?
Dat geeft veelal de meeste korting ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:17 schreef bitterend het volgende:
Is het altijd die 1304 code + een andere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |