Ik heb de jurkjes ooit bij Intertoys gekocht.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:48 schreef SacreCoeur het volgende:
help, ik moet een shirt met lange mouwen van K3 hebben
of een t shirt kan opzich ook wel.
Bij C&A hangen er heel erg veel. Of ze er met lange mouw zijn weet ik niet zeker, maar t-shirts heel zeker.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:48 schreef SacreCoeur het volgende:
help, ik moet een shirt met lange mouwen van K3 hebben
of een t shirt kan opzich ook wel.
De enige romper die ik van de h&m had in maat 62 was net zo groot als de 62/68 van de hema.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:00 schreef pessie het volgende:
Even snel: ik moet echt r0ompers hebben voor meneer, nu zie ik bij de H&M een 6pak staan voor 19.95. Hoe vallen die? Ik heb een keer een losse romper met kraag gekocht in maat 80, die wordt nu wat klein. Moet ik maat 86 of maat 92 nemen?
ik heb nog twee dingen staan die nog geleverd moeten worden. Kan ik deze code nog gebruiken? Weet iemand hoe ik dat kan doen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:20 schreef NotTheSame het volgende:
Code voor 10% korting en geen verzendkosten bij H&M:
9756
Geldig tot 4 maart!
Bij mij deed ie het niet dus heb nu die code voor 50% korting en die van gratis verzenden gebruikt. Toch weer 15 euro bespaard!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:20 schreef NotTheSame het volgende:
Code voor 10% korting en geen verzendkosten bij H&M:
9756
Geldig tot 4 maart!
Ah!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:44 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik denk dat Saar al genoeg kleren heefthelaas tm geen excuus om te shoppen.
Het jasje voor bien van z8 is vandaag binnen gekomen.. Daar kan ze aankomende winter prima in!
Het is uiteindelijk 92/98 geworden. Hij is nu nog wat lang en de mouwen moest ik flink omslaan.. Om haar buikje paste hij redelijk, maar ik verwacht dat als ze dadelijk echt loopt er wel wat spekkies vanaf gaan..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooee mooie kastinhoud voor Saar!!!
en welke maat had je uiteindelijk voor Bientje gekocht?
Nee!! Maar nu wel! Die had ik niet willen missenquote:
Voor de grotere erg leuk maar voor de kleintjes bijna alleen maar jurkjes en ik persoonlijk vond het allemaal tuttige modelletjes (die hadden dan een leuke print) en de stomme printen stonden dan op de wel te pruimen modellen.quote:
komt precies goedquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb trouwens net alle Lindex bestellingen in de bus gedaan. Door het gezeur op het werk was het even chaos in mijn hoofd maar dat is nu opgelost dus meteen verpakt en de deur uit gedaan.
Sorry voor de vertraging dames
Dat van jullie was pakketpost en die is al gearriveerd bij Poppedeinquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
komt precies goedPoppedeintje, Karin en ik zien mekaar vrijdag
dus ws kan ik het dan direct overnemen
leuk leuk!!! nogmaals thanx!!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat van jullie was pakketpost en die is al gearriveerd bij Poppedein
ghe dat lijkt Maria van Sugar welquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:03 schreef SacreCoeur het volgende:
dan kijk ik vanmiddag wel even bij de intertoys.. C&A zit hier weer wat verder weg.
[ afbeelding ]
ik vind t zo erg dat ie wit is
ik dacht dus echt precies hetzelfde vanmiddagquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ghe dat lijkt Maria van Sugar wel
Mijn zusje woont in Engeland en is zeer regelmatig in NL, moet ik vragen effe een shirtje mee te nemen?? Die waren trouwens wel vanaf maat 98, maat 92 bestaat niet bij de Primarkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Primark in Rotterdam was erg bedroevend voor kleine en grotere jongetjes![]()
Ook geen Mr.Happy shirt daar PJ![]()
Voor mezelf was er wel genoeg te vinden daar
Ow graagquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:43 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Mijn zusje woont in Engeland en is zeer regelmatig in NL, moet ik vragen effe een shirtje mee te nemen?? Die waren trouwens wel vanaf maat 98, maat 92 bestaat niet bij de Primark
Shirtje was maar iets van 5 of 6 pond.
En goed dat ik t weet van Rotterdam, dan ga ik daar dus echt niet heen.
Ik zag ook meteen Sugar's dochter in dat K3 meisje! Lijkt echt behoorlijk veel. ook de gezichtsuitdrukking
Dat heb ik ook al meerdere keren gedacht!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ghe dat lijkt Maria van Sugar wel
Ik was niet gek hehe. Idd broekje met sterretjesquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Uhm ja dat weet k dus niet precies![]()
Was een roze broekje met sterretjes erop dacht ik. Shirtje was gewoon wit met.simpel printje.
Was.iig.heel schattig
Die reactie is worthless without pics dat begrijp je hè?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik was niet gek hehe. Idd broekje met sterretjes![]()
And now it's mine
quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:14 schreef Sandous het volgende:
Ik kwam gisteravond 6 longsleeves , 4 rompers en 2 broeken met kaartjes in de kast tegenmaat 68, helemaal vergeten. En ik bleef maar doorkopen
Haha I knowquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die reactie is worthless without pics dat begrijp je hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |