Ik heb de jurkjes ooit bij Intertoys gekocht.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:48 schreef SacreCoeur het volgende:
help, ik moet een shirt met lange mouwen van K3 hebben
of een t shirt kan opzich ook wel.
Bij C&A hangen er heel erg veel. Of ze er met lange mouw zijn weet ik niet zeker, maar t-shirts heel zeker.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:48 schreef SacreCoeur het volgende:
help, ik moet een shirt met lange mouwen van K3 hebben
of een t shirt kan opzich ook wel.
De enige romper die ik van de h&m had in maat 62 was net zo groot als de 62/68 van de hema.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:00 schreef pessie het volgende:
Even snel: ik moet echt r0ompers hebben voor meneer, nu zie ik bij de H&M een 6pak staan voor 19.95. Hoe vallen die? Ik heb een keer een losse romper met kraag gekocht in maat 80, die wordt nu wat klein. Moet ik maat 86 of maat 92 nemen?
ik heb nog twee dingen staan die nog geleverd moeten worden. Kan ik deze code nog gebruiken? Weet iemand hoe ik dat kan doen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:20 schreef NotTheSame het volgende:
Code voor 10% korting en geen verzendkosten bij H&M:
9756
Geldig tot 4 maart!
Bij mij deed ie het niet dus heb nu die code voor 50% korting en die van gratis verzenden gebruikt. Toch weer 15 euro bespaard!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:20 schreef NotTheSame het volgende:
Code voor 10% korting en geen verzendkosten bij H&M:
9756
Geldig tot 4 maart!
Ah!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:44 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik denk dat Saar al genoeg kleren heefthelaas tm geen excuus om te shoppen.
Het jasje voor bien van z8 is vandaag binnen gekomen.. Daar kan ze aankomende winter prima in!
Het is uiteindelijk 92/98 geworden. Hij is nu nog wat lang en de mouwen moest ik flink omslaan.. Om haar buikje paste hij redelijk, maar ik verwacht dat als ze dadelijk echt loopt er wel wat spekkies vanaf gaan..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooee mooie kastinhoud voor Saar!!!
en welke maat had je uiteindelijk voor Bientje gekocht?
Nee!! Maar nu wel! Die had ik niet willen missenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |