Uhm ja dat weet k dus niet preciesquote:
wat lijkt ie groot!!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
H&M bestelling deel 1 is binnen. Mijn topmodel:
[ afbeelding ]
Misschien zoeken naar de wintercollectie? ik geloof dat de zomercollectie alleen bloemetjes en streepjes heeft.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Uhm ja dat weet k dus niet precies![]()
Was een roze broekje met sterretjes erop dacht ik. Shirtje was gewoon wit met.simpel printje.
Was.iig.heel schattig
Nee t was wel echt de zomercollectie. Maar k heb dus niet goed onthouden hoe t eruit zagquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:32 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Misschien zoeken naar de wintercollectie? ik geloof dat de zomercollectie alleen bloemetjes en streepjes heeft.
quote:Op zondag 26 februari 2012 05:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nee t was wel echt de zomercollectie. Maar k heb dus niet goed onthouden hoe t eruit zag![]()
Meer zo van als k t zie dan weet k t wel. Mja anders woensdagmiddag even naar t winkeltje(op maandag zijn ze niet open, heel irritant)
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga door dit topic altijd door oude foto's bladeren.
Dit is mijn lievelingstrui voor Ivan op dit moment:
wat een leuk enkelbandje!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:01 schreef SacreCoeur het volgende:
ik weet.. moet eigenlijk in schoenentopic maar toch, als iemand deze ziet in maatje 27 pmpmpmpm
[ afbeelding ]
ander kleurtje is ook goed.
ik zou voor die 35 eur. een leuk paar schoenen halen, 1x door de modder met deze vale kleuren en t lijkt net of je een paar witte gympen door de derrie hebt getrokkenquote:Op zondag 26 februari 2012 23:10 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja die zijn van Le Coq he.. ik zag ze gister ook
Alles aan t model was leuk behalve DAT.
ik weet nog niet hoe ik over dees denk
http://nelly.com/nl/kinde(...)p-sneakers-9348-130/
beetje lijzige kleurtjes, maar dat wordt wel helemaal de bom van de zomer
ik zag vandaag een nieuwe collectie skechers en daar kon ik me wel in vinden, ook een handjevol leuke Brakkies!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:18 schreef SacreCoeur het volgende:
er is sowieso echt heel weinig leuks qua zomerschoen op 't moment.
Ja hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 23:47 schreef Meimeltje het volgende:
Houdt ze dat heel SC?Ze zijn wel heel schattig!
Wat let je? Zn voetjes groeien toch heel snelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |