Uhm ja dat weet k dus niet preciesquote:
wat lijkt ie groot!!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
H&M bestelling deel 1 is binnen. Mijn topmodel:
[ afbeelding ]
Misschien zoeken naar de wintercollectie? ik geloof dat de zomercollectie alleen bloemetjes en streepjes heeft.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Uhm ja dat weet k dus niet precies![]()
Was een roze broekje met sterretjes erop dacht ik. Shirtje was gewoon wit met.simpel printje.
Was.iig.heel schattig
Nee t was wel echt de zomercollectie. Maar k heb dus niet goed onthouden hoe t eruit zagquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:32 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Misschien zoeken naar de wintercollectie? ik geloof dat de zomercollectie alleen bloemetjes en streepjes heeft.
quote:Op zondag 26 februari 2012 05:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nee t was wel echt de zomercollectie. Maar k heb dus niet goed onthouden hoe t eruit zag![]()
Meer zo van als k t zie dan weet k t wel. Mja anders woensdagmiddag even naar t winkeltje(op maandag zijn ze niet open, heel irritant)
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga door dit topic altijd door oude foto's bladeren.
Dit is mijn lievelingstrui voor Ivan op dit moment:
wat een leuk enkelbandje!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:01 schreef SacreCoeur het volgende:
ik weet.. moet eigenlijk in schoenentopic maar toch, als iemand deze ziet in maatje 27 pmpmpmpm
[ afbeelding ]
ander kleurtje is ook goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |