Uhm ja dat weet k dus niet preciesquote:
wat lijkt ie groot!!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
H&M bestelling deel 1 is binnen. Mijn topmodel:
[ afbeelding ]
Misschien zoeken naar de wintercollectie? ik geloof dat de zomercollectie alleen bloemetjes en streepjes heeft.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Uhm ja dat weet k dus niet precies![]()
Was een roze broekje met sterretjes erop dacht ik. Shirtje was gewoon wit met.simpel printje.
Was.iig.heel schattig
Nee t was wel echt de zomercollectie. Maar k heb dus niet goed onthouden hoe t eruit zagquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:32 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Misschien zoeken naar de wintercollectie? ik geloof dat de zomercollectie alleen bloemetjes en streepjes heeft.
quote:Op zondag 26 februari 2012 05:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nee t was wel echt de zomercollectie. Maar k heb dus niet goed onthouden hoe t eruit zag![]()
Meer zo van als k t zie dan weet k t wel. Mja anders woensdagmiddag even naar t winkeltje(op maandag zijn ze niet open, heel irritant)
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga door dit topic altijd door oude foto's bladeren.
Dit is mijn lievelingstrui voor Ivan op dit moment:
wat een leuk enkelbandje!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:01 schreef SacreCoeur het volgende:
ik weet.. moet eigenlijk in schoenentopic maar toch, als iemand deze ziet in maatje 27 pmpmpmpm
[ afbeelding ]
ander kleurtje is ook goed.
ik zou voor die 35 eur. een leuk paar schoenen halen, 1x door de modder met deze vale kleuren en t lijkt net of je een paar witte gympen door de derrie hebt getrokkenquote:Op zondag 26 februari 2012 23:10 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja die zijn van Le Coq he.. ik zag ze gister ook
Alles aan t model was leuk behalve DAT.
ik weet nog niet hoe ik over dees denk
http://nelly.com/nl/kinde(...)p-sneakers-9348-130/
beetje lijzige kleurtjes, maar dat wordt wel helemaal de bom van de zomer
ik zag vandaag een nieuwe collectie skechers en daar kon ik me wel in vinden, ook een handjevol leuke Brakkies!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:18 schreef SacreCoeur het volgende:
er is sowieso echt heel weinig leuks qua zomerschoen op 't moment.
Ja hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 23:47 schreef Meimeltje het volgende:
Houdt ze dat heel SC?Ze zijn wel heel schattig!
Wat let je? Zn voetjes groeien toch heel snelquote:
dankjequote:Op maandag 27 februari 2012 00:13 schreef Meimeltje het volgende:
Ow ik heb vanavond ook nog wat extra in mn H&M mandje gegooid aangezien ik weer een andere kortingscode tegen kwam. Bij mij werkt het nog steeds om de 5,- kortingscode er gewoon een andere dag weer bij te gooienZo krijg je dus 2x die 5,- korting op 1 bestelling (+ de andere kortingscodes die gebruikt zijn).
9316 gaf 50% korting op 1 artikel.
die sandaaltjes zijn wel cutequote:Op maandag 27 februari 2012 00:32 schreef mignonne het volgende:
heeft iemand de schoenen op de home-pagina van Bristol in t echt gezien?
http://www.bristol.nl/
is het wat? zijn die sandalen er ook in andere kleuren enzo?
mooie kleur blauw! ik ga morgen wel even langs, laat ik 't wel wetenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:32 schreef mignonne het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:36 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
mooie kleur blauw! ik ga morgen wel even langs, laat ik 't wel weten
Oeh, ik koop 'm!! Bedankt voor de supertip!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:13 schreef octopussy het volgende:
Ding dong: oproep aan jongensmama's
Wil iemand dit zwembroekje voor haar peuter kopen bij H&M? Hij is te leuk om te laten gaan!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/F82%2098647%2088015%2037%201562%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Oeh, moet ik Wolf ook hebben!quote:Op maandag 27 februari 2012 00:32 schreef mignonne het volgende:
Nee! heb ik vorige maand bij de Primark gekocht (was wel in Londen naar ik neem aan dat het overal hetzelfde is) dus is nieuwe collectiequote:Op maandag 27 februari 2012 09:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
PJ dat Mr.Men shirt is al van een vorig seizoen zeker?
picsquote:Op maandag 27 februari 2012 16:16 schreef SacreCoeur het volgende:
ligt hier al een paar weken, is een regenjas, maar erg gladjes van binnen
wij zijn geslaagd voor sneakers, van crocs gewoon
Ik heb ze vanmiddag gekochtquote:Op maandag 27 februari 2012 00:32 schreef mignonne het volgende:
ja zoiets begreep ik van de website, dat ze van leer zijn en blabla verantwoord enzo.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb ze vanmiddag gekocht, hier stonden ze er in die kleur uit de folder en in het bruin.
De juiste maat was hier alleen nog in t bruin, dus die ist ook geworden want zou anders moeilijk kunnen kiezen.
Kwaliteit leek mij goed, stevige dingen met goed voetbed! Dat merk valt ook onder een speciale kinderlijn daar ofzo, volgens mij beetje vergelijkbaar met dr Visser van Scapino; betaalbare schoenen voor wat betere kwaliteit
ze waren nu met 25% korting 30 euroquote:Op maandag 27 februari 2012 19:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja zoiets begreep ik van de website, dat ze van leer zijn en blabla verantwoord enzo.
Hoe duur waren ze nou eigk?
ik vind die blauwe ook wel leuk op zich voor mn grote. Eens even mn lief laten zien over een tijdje, misschien dat we met de kinderbijslag van juli wel een setje van die dingen halen.
Ja, vanmorgen liet die link van Mignonne ze zien op de voorkant, stond geen prijs bij overigensquote:Op maandag 27 februari 2012 19:37 schreef Jore het volgende:
Ben ik nou scheel of staan die sandaaltjes niet meer op de homepage? Vanmorgen wel, toch?
Ik heb al besteldquote:Op maandag 27 februari 2012 20:22 schreef twentemeisje het volgende:
Met het gevaar spuit 11 te zijn, maar 9756 geeft bij H&M gratis verzenden plus 10% korting. Samen met good old 1304 geeft dat dus een lekkere korting!
Ik had hm gisteren al gepost, maat 9316 doet het ook nog (50% op 1 artikel).quote:Op maandag 27 februari 2012 20:22 schreef twentemeisje het volgende:
Met het gevaar spuit 11 te zijn, maar 9756 geeft bij H&M gratis verzenden plus 10% korting. Samen met good old 1304 geeft dat dus een lekkere korting!
Ow vandaarquote:Op maandag 27 februari 2012 20:44 schreef MamaPurk het volgende:
Het is t/m zondag geloof ik zowieso gratis verzenden bij H&M dus dan is de 1304 5 euro extra korting
Ik zit even te kijken naar een petje voor de zomer en ik heb een tof kort spijkerbroekje gezien. Wanneer wil je bestellen miss?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:41 schreef miss_sly het volgende:
Ow, al gevonden bij Gap. Bij de baby Girls heb je baby en toddler. Nog iemand iets bestellen bij Gap? Vanaf 60 pond is het zonder verzendkosten en ze hebben best interessante sale!
Mijn meneer heeft de bestelling gedaan, even een hoody en broek voor zichzelf erbij gedaan, en besteld. Niet eens gevraagd of ik nog wat wilde. Dus helaas, bestelling is al weg, had ik weinig vat op.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:47 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik zit even te kijken naar een petje voor de zomer en ik heb een tof kort spijkerbroekje gezien. Wanneer wil je bestellen miss?
Ik zit zo in dubio of ik Saar's verjaardagstuniek nog in een grotere maat ga bestellen...quote:Op maandag 27 februari 2012 22:49 schreef wickie het volgende:
Ojee, ik ben bang dat ik 4FF ga bestellen stiekem
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn meneer heeft de bestelling gedaan, even een hoody en broek voor zichzelf erbij gedaan, en besteld. Niet eens gevraagd of ik nog wat wilde. Dus helaas, bestelling is al weg, had ik weinig vat op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |