Ik heb ze vanmiddag gekochtquote:Op maandag 27 februari 2012 00:32 schreef mignonne het volgende:
heeft iemand de schoenen op de home-pagina van Bristol in t echt gezien?
http://www.bristol.nl/
is het wat? zijn die sandalen er ook in andere kleuren enzo?
ja zoiets begreep ik van de website, dat ze van leer zijn en blabla verantwoord enzo.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb ze vanmiddag gekocht, hier stonden ze er in die kleur uit de folder en in het bruin.
De juiste maat was hier alleen nog in t bruin, dus die ist ook geworden want zou anders moeilijk kunnen kiezen.
Kwaliteit leek mij goed, stevige dingen met goed voetbed! Dat merk valt ook onder een speciale kinderlijn daar ofzo, volgens mij beetje vergelijkbaar met dr Visser van Scapino; betaalbare schoenen voor wat betere kwaliteit
ze waren nu met 25% korting 30 euroquote:Op maandag 27 februari 2012 19:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja zoiets begreep ik van de website, dat ze van leer zijn en blabla verantwoord enzo.
Hoe duur waren ze nou eigk?
ik vind die blauwe ook wel leuk op zich voor mn grote. Eens even mn lief laten zien over een tijdje, misschien dat we met de kinderbijslag van juli wel een setje van die dingen halen.
Ja, vanmorgen liet die link van Mignonne ze zien op de voorkant, stond geen prijs bij overigensquote:Op maandag 27 februari 2012 19:37 schreef Jore het volgende:
Ben ik nou scheel of staan die sandaaltjes niet meer op de homepage? Vanmorgen wel, toch?
Ik heb al besteldquote:Op maandag 27 februari 2012 20:22 schreef twentemeisje het volgende:
Met het gevaar spuit 11 te zijn, maar 9756 geeft bij H&M gratis verzenden plus 10% korting. Samen met good old 1304 geeft dat dus een lekkere korting!
Ik had hm gisteren al gepost, maat 9316 doet het ook nog (50% op 1 artikel).quote:Op maandag 27 februari 2012 20:22 schreef twentemeisje het volgende:
Met het gevaar spuit 11 te zijn, maar 9756 geeft bij H&M gratis verzenden plus 10% korting. Samen met good old 1304 geeft dat dus een lekkere korting!
Ow vandaarquote:Op maandag 27 februari 2012 20:44 schreef MamaPurk het volgende:
Het is t/m zondag geloof ik zowieso gratis verzenden bij H&M dus dan is de 1304 5 euro extra korting
Ik zit even te kijken naar een petje voor de zomer en ik heb een tof kort spijkerbroekje gezien. Wanneer wil je bestellen miss?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:41 schreef miss_sly het volgende:
Ow, al gevonden bij Gap. Bij de baby Girls heb je baby en toddler. Nog iemand iets bestellen bij Gap? Vanaf 60 pond is het zonder verzendkosten en ze hebben best interessante sale!
Mijn meneer heeft de bestelling gedaan, even een hoody en broek voor zichzelf erbij gedaan, en besteld. Niet eens gevraagd of ik nog wat wilde. Dus helaas, bestelling is al weg, had ik weinig vat op.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:47 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik zit even te kijken naar een petje voor de zomer en ik heb een tof kort spijkerbroekje gezien. Wanneer wil je bestellen miss?
Ik zit zo in dubio of ik Saar's verjaardagstuniek nog in een grotere maat ga bestellen...quote:Op maandag 27 februari 2012 22:49 schreef wickie het volgende:
Ojee, ik ben bang dat ik 4FF ga bestellen stiekem
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn meneer heeft de bestelling gedaan, even een hoody en broek voor zichzelf erbij gedaan, en besteld. Niet eens gevraagd of ik nog wat wilde. Dus helaas, bestelling is al weg, had ik weinig vat op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |