quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:16 schreef pessie het volgende:
Even mn modelletje in zn nieuwe kleren gestoken voor de foto!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihi, echt een setje, zo erg dat ik het leuk vind
Ohhh wat een jasquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:34 schreef Juud79 het volgende:
Ipv 64,90 voor 17,85, met kortingscodes, dat noem ik nog eens een koopje.![]()
Alvast voor de komende winter, maat heb ik gegokt.![]()
Alleen nog ergens een Hoppediz suit op de kop tikken in een grotere maat.![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01 92262 66021 51 5693 3.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01 92288 09090 08 5658 2.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Mijn beide meiden altijd op de onderste lijn van de groeicurve.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:27 schreef MamaPurk het volgende:
Welke maat heb je genomen Juud?? Ik durf dat echt niet hoor, gokken qua maat.. Sarah gaat minder hard dan ik had ingeschat en Jaël staat nu al een tijdje stil dus ik vrees een groeisprint maar ja weer neit hoe hard en hoog die gaat zijn
Ze zit nu in 74 broekjes en 74- soms 80 shirts.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:27 schreef MamaPurk het volgende:
Welke maat heb je genomen Juud?? Ik durf dat echt niet hoor, gokken qua maat.. Sarah gaat minder hard dan ik had ingeschat en Jaël staat nu al een tijdje stil dus ik vrees een groeisprint maar ja weer neit hoe hard en hoog die gaat zijn
4,5 en maat 104, Jaël is 2,5 en zit in maat 104quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:39 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Mijn beide meiden altijd op de onderste lijn van de groeicurve.
Oudste (nu 4,5) had deze winter een skipak 104 en dat paste precies. 110 had ook wel gekunt. Ik zou voor de jas denk ik 98 nemen?
Jongste (een jaar ouder dan S.) had een skipak 86.
Ik koop bijna alles vooruit in de sale. Behalve schoenen en ondergoed. En wat aanvullingen hier en daar
das waarquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:44 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ze zit nu in 74 broekjes en 74- soms 80 shirts.
Ik heb maat 86 genomen en past het niet, wat ik niet verwacht, dan is er altijd wel een liefhebber voor hier.
Echt? Zijn die van mij zo klein? Ze heeft vanaf 3 tot een tijdje geleden gedaan met 98/104. Nu is ze wel over op 110/116.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:45 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
4,5 en maat 104, Jaël is 2,5 en zit in maat 104
ik verbaas me er echt overquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:59 schreef MamaPurk het volgende:
Jaël zit op de +2 lijnen is enorm lang voor haar leeftijd. Alles wat ik nu nieuw koop is 104
98 past ze nog wel maar word wat kort..
een K3 jurkquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:42 schreef SacreCoeur het volgende:
haha, zal ik eens laten zien wat ik vandaag heb gekochtx 1312312
er mag ook eerst geraden worden bij voorkeur.
Ik weet niet precies hoe lang ze is, maar ik denk dat ze wel over de 90 cm is. Dat is het nadeel van dubbele maten, 86-92 valt nu gewoon niet mooi meer, maar 98-104 is dan weer te groot nu. H&M heeft niet de tussenliggende maat helaas (voor broeken wel, daar heeft ze nu 92 van). Maar ze heeft net als ik een relatief lange romp, dus met bovenstaand pakje komt het wel goed.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:34 schreef Meimeltje het volgende:
Staat staat Hannah vast erg lief!!
Maar je meent toch echt niet dat Hannah al bijna in 98/104 zit he? Of valt meisjeskleding zoveel kleiner?
Dyon was 2 weken geleden bij het cb 88,8 cm en hier begint 86/92 ook bijna te kort te worden. Het zit nog net pas, maar idd 98-104 is gewoon nog te groot. Maat 92 zit hier prima. Je hebt dus wel een lange dame als ze echt al over de 90 cm is!quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:49 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe lang ze is, maar ik denk dat ze wel over de 90 cm is. Dat is het nadeel van dubbele maten, 86-92 valt nu gewoon niet mooi meer, maar 98-104 is dan weer te groot nu. H&M heeft niet de tussenliggende maat helaas (voor broeken wel, daar heeft ze nu 92 van). Maar ze heeft net als ik een relatief lange romp, dus met bovenstaand pakje komt het wel goed.
Wij hadden laatst dat er een truitje niet bij zat.. Even gebeld, toen moesten we dat retourbriefje terug sturen met een code erop (code weet ik niet meer) En toen werd het alsnog bezorgd, maar wel met een rekening verhoging van 1 euro ivm retour zenden.. Ook weer over gebeld, wij moeten retourzenden doordat jullie een fout maken en dan moeten we daar ook nog voor betalen?!?! Nou dat hoefde we dus ook niet te betalenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:18 schreef Reilain het volgende:
Zucht... Net H&M bestelling binnen...
5 stuks... Beetje jammer dat er 3 van verkeerd zijn!!!
Iemand al met dit bijltje gehakt? Wat nu? Heb ik dikke pech wat betreft het jasje van de sale die erbij had moeten zitten en nu op de site is uitverkocht??
Kijk das fijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:46 schreef Reilain het volgende:
Ik heb net gebeld idd...
Mag alles retour zenden idd zonder kosten... en ga 2 van de dingen die er niet bij zaten opnieuw bestellen (nu goedkoper door de korting) en een jasje dat niet meer online staat heeft ze meteen voor me op verzenden gezet...
Klopt! ik snap er geen bal vanquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Bij 'maar 5 euro'korting doe je iets niet goed Bitterend
en SC lamakomme! i'm not afraid!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:52 schreef Kleurdoos het volgende:
klopt, je kan er 2 per keer, maar als jij overmorgen nog een jasje (bijv) erbij doet, dan kan je ook weer codes invoeren, en dan heb je dus 4 codes over je bestelling.. en dat dan doen tot je bestelling verzonden wordt
Ik dacht even dat Claudia dit gepost had.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:58 schreef pessie het volgende:
Whaha net jullie manier geprobeerd en voor 2.15 dit shirt er nog even bij gegooid
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F27%2097593%2076009%2096%201531%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Hey die had ik eerst ook in mn mandje, in t groen (dacht, doe s gekquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:58 schreef pessie het volgende:
Whaha net jullie manier geprobeerd en voor 2.15 dit shirt er nog even bij gegooid
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F27%2097593%2076009%2096%201531%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
om de dagquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:12 schreef twentemeisje het volgende:
Bij mij werkt dat dus nooit die extra kortingscodes invoeren...
Leuk! Ik zie het buikje niet zo, maar ik geloof je als je het zegtquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:09 schreef Sandous het volgende:
Dit is m
[ afbeelding ]
Let vooral niet op de houding![]()
Ik twijfel of k moet houde of niet. Ze heeft een buikje ineens en dat steekt zo uit
dat is niet meer.. althans bij mij niet.quote:
ja hallo kom es door hieroquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:59 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
dat is niet meer.. althans bij mij niet.
Hij doet een 'uw bestelling is verzonden' mailtje sturen en daarna krijg je weer verzendkosten.
Maar er zijn andere manieren.
roze sale jasje, ik durf de prijs hier niet hardop te noemen
ik feebee je wel xDquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:02 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja hallo kom es door hiero![]()
en wat dan voor dat jasje?
Dat geeft veelal de meeste korting ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:17 schreef bitterend het volgende:
Is het altijd die 1304 code + een andere?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |