ik zou dat echt weghalen hequote:Op woensdag 29 februari 2012 22:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb al wel 2x een briefje gehad of ik even contact wilde opnemen met de klantenservice. en toen rinkelden er wel alarmbellen in het kortingscodegebied, dus toen heb ik maar een nieuwe user aangemaakt
aangenaam kennis te maken, mijn naam is B ellatrix B iggelo
srsly
Nee ik weet me echt nog te herinneren dat ik toen ik in een andere woonplaats woonde daar geblokkeerd was en een melding kreeg... Is echt niet binnen de 5 jaar geweest want ik woonde echt alleen!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:54 schreef SacreCoeur het volgende:
de online site bestaat toch pas bijna 5 jaar?
ja precies! die 5 euro's ach...koop ik een keertje minder chocola ofzoquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus ook
Althans heb een paar codes.geprobeerd en toen vond ik het goed![]()
Zo'n rood.blok met dat t niet kan/mag raak ik geïrriteerd van
augustus 2006quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:55 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Nee ik weet me echt nog te herinneren dat ik toen ik in een andere woonplaats woonde daar geblokkeerd was en een melding kreeg... Is echt niet binnen de 5 jaar geweest want ik woonde echt alleen!
Moeten we ff opzoeken dan
Echt? Toen woonde ik niet in die woonplaats die ik voor me heb en het staat me echt bij dat het daar was! Ik zie mezelf nog in paniek achter die pc zittenquote:
Haha iddquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:57 schreef bitterend het volgende:
[..]
ja precies! die 5 euro's ach...koop ik een keertje minder chocola ofzo
van 5 euro krijgt niemand een kick nee, we willen het gratis en geld toe.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:57 schreef bitterend het volgende:
[..]
ja precies! die 5 euro's ach...koop ik een keertje minder chocola ofzo
Bij 'maar 5 euro'korting doe je iets niet goed Bitterendquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:06 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
van 5 euro krijgt niemand een kick nee, we willen het gratis en geld toe.
er zijn zoveel mensen die geen weet hebben van kortingscodesquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:08 schreef Meimeltje het volgende:
Als H&M hier niet op zou verdienen dan hadden ze allang die kortingscodes afgeschaft toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |