Das helemaal mooi.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik had er eentje voor 8 euro bij de zeeman. Geen geld echt.
En wat lief Son
Dat heb ik ook ja, dat het tegenvalt, behoorlijk irritantquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
Haha ik had t zelfde sc!
Kleuren die anders leken dan online. Sowieso valt h&m me altijd tegen als k t thuis krijg gestuurd
Hihi, nee een witte jas is hier ook geen optie meerquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:03 schreef pessie het volgende:
Meimel, ik vind het type blauw echt geweldig. Ze hadden bij de H&M een witte jas met die helderblauwe ritsen en stiksel, jammer, maar geen haar op mijn hoofd die overweegt mijn kind een witte jas aan te trekken. Hij was wel leuk!
Nou bestellen dan, gewoon H&M en met kortingscodes eraf dus heel goedkoopquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:12 schreef pessie het volgende:
Meimel dat vind ik echt een leuke jas!
Vervelend genoeg heeft mijn kind maat 86/92 en is deze jas vanaf maat 134quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:13 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Nou bestellen dan, gewoon H&M en met kortingscodes eraf dus heel goedkoop
Haha, nee joh lees mijn gewijzigde post maarquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:14 schreef pessie het volgende:
[..]
Vervelend genoeg heeft mijn kind maat 86/92 en is deze jas vanaf maat 134
Vergeet dan niet de code 9316 (50%) te gebruiken, die stond bij het rijtje nog niet genoemdquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
Meimel die.jas.is leuk zeg!
K ga s kijken of.ze.mn betaling verwerkt hebben
Ik kon gisteren niet kiezen voor.acceptgiro...alleen creditcard of remboursquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:34 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Vergeet dan niet de code 9316 (50%) te gebruiken, die stond bij het rijtje nog niet genoemd
Je betaling hoeft niet verwerkt te zijn voordat je een nieuwe bestelling doet he, of je moet je 'bestelling' bedoelen
Heb het even op zitten zoeken, die 50% was tot 28 feb....quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik kon gisteren niet kiezen voor.acceptgiro...alleen creditcard of rembours![]()
Vsndaar.;)
Oh en had.ik al gezegd dat die code t niet doetja dus...geheugen
![]()
Hier de 2 beste van pakken danquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:23 schreef Juud79 het volgende:
Wickie, je kan bij iedere bestelling twee codes invoeren, die zijn veelal hier of via google te vinden. Hier zijn er wat die momenteel werken, je moet maar even proberen welke combi's werken.
9756 voor gratis verzenden en 10% korting (t/m 4 Maart)
9591 voor 50% korting op een babykledingstuk (geldig t/m aug)
9690 voor 25% korting op het duurste kledingstuk
1304 voor 5 euro korting, die werkt eigenlijk altijd
Wat ik vaak doe is twee dingen bestellen, met twee codes, dan een dag wachten totdat H&M het heeft verzonden en dan weer twee dingen bestellen met twee codes. Op die manier kan je volgens mij het goedkoopst shoppen.
Ja, het kan soms zo zijn dat je mandje vol is en je het besteld, als je er dan later nog iets bij in stopt, dan haalt ie soms de 5 euro bijv er nog een keer vanaf.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:49 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hier de 2 beste van pakken dan
Ow en soms werken gek genoeg 3 codes bij mij...
Dat soort.geluk heb ik nou nooitquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:54 schreef Meimeltje het volgende:
Ja dat heb ik idd met die 5,- code. Ik heb die dus soms wel 3x in mn bestelling zitten. Staat alleen heel raar op het rekeningsoverzicht die je erbij krijgt
Jij hebt een ander geluk, een leuk schattig meisje in de buikquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat soort.geluk heb ik nou nooit
Ja dat doe ik dus ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:39 schreef bitterend het volgende:
Mij lukt het nooit, ben er veel te ongeduldig voor...doe 1 code erin daarna probeer ik een andere, lukt het niet dan ben ik het zat en klik ik gewoon op bestellen lol
ik zou dat echt weghalen hequote:Op woensdag 29 februari 2012 22:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb al wel 2x een briefje gehad of ik even contact wilde opnemen met de klantenservice. en toen rinkelden er wel alarmbellen in het kortingscodegebied, dus toen heb ik maar een nieuwe user aangemaakt
aangenaam kennis te maken, mijn naam is B ellatrix B iggelo
srsly
Nee ik weet me echt nog te herinneren dat ik toen ik in een andere woonplaats woonde daar geblokkeerd was en een melding kreeg... Is echt niet binnen de 5 jaar geweest want ik woonde echt alleen!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:54 schreef SacreCoeur het volgende:
de online site bestaat toch pas bijna 5 jaar?
ja precies! die 5 euro's ach...koop ik een keertje minder chocola ofzoquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus ook
Althans heb een paar codes.geprobeerd en toen vond ik het goed![]()
Zo'n rood.blok met dat t niet kan/mag raak ik geïrriteerd van
augustus 2006quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:55 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Nee ik weet me echt nog te herinneren dat ik toen ik in een andere woonplaats woonde daar geblokkeerd was en een melding kreeg... Is echt niet binnen de 5 jaar geweest want ik woonde echt alleen!
Moeten we ff opzoeken dan
Echt? Toen woonde ik niet in die woonplaats die ik voor me heb en het staat me echt bij dat het daar was! Ik zie mezelf nog in paniek achter die pc zittenquote:
Haha iddquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:57 schreef bitterend het volgende:
[..]
ja precies! die 5 euro's ach...koop ik een keertje minder chocola ofzo
van 5 euro krijgt niemand een kick nee, we willen het gratis en geld toe.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:57 schreef bitterend het volgende:
[..]
ja precies! die 5 euro's ach...koop ik een keertje minder chocola ofzo
Bij 'maar 5 euro'korting doe je iets niet goed Bitterendquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:06 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
van 5 euro krijgt niemand een kick nee, we willen het gratis en geld toe.
er zijn zoveel mensen die geen weet hebben van kortingscodesquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:08 schreef Meimeltje het volgende:
Als H&M hier niet op zou verdienen dan hadden ze allang die kortingscodes afgeschaft toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |