Dat vergeet ik tochquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En je wist dat de rest tot 23.00 moest, en ik overwerk niet schuw.
We waren 5 voor 11 klaar.. Volgens S. voor het eerst zo vroeg!
Saai!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Jongens, ik ben terecht
Nee, ik ben niet in de haven gedropt door een serial killer
Nee, ik ben niet geraped door een grote bosneger
Nee, ik ben geen vliegtuig
Ik was gewoon overwerken en geld verdienen
Naaah...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:50 schreef Renesite het volgende:
Wil iemand mijn vriendje rapen? Dat heeft hij nodig.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:50 schreef Renesite het volgende:
Wil iemand mijn vriendje rapen? Dat heeft hij nodig.
Jeetje, je tilt er wel zwaar aanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, andere context, en dat snap je zelf ook..
Je whatsapp bokt lieverdquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Why, tell me why?! zou Anita Meyer zingen.
Ze heeft dr dag(eh... week / maand) niet denk ikquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Why, tell me why?! zou Anita Meyer zingen.
Hmmmmm... maar geen food fight doen dusquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:40 schreef Lutte het volgende:
Joeee, wil er iemand nog iemand koud maken?
Broederlief heeft een foutje gemaakt met de afbakbroodjes, het zijn net keien nuWe krijgen d'r geeneens een mes in
Dan heb je wel een beloning verdiendquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn moeder gaat kroketten halen
Net 3 kg afgevallen deze week... de verleiding..
Netjesquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn moeder gaat kroketten halen
Net 3 kg afgevallen deze week... de verleiding..
Ik neem ze wel van je overquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en nu moet het er af blijven
Nah, dat hoeft dan weer niet...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wil je direct een kilo of 20? Mag oook
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gast uit KPD kan dat wel gebruiken
40quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]Ja, doe dan direct 40 kilo.. ik blij, hij niet, maar wel gezond voor beide
Nah, ok... 30quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
40? Das toch te veel..?! Dan houd je geen grote brede Pat meer over
Niet gezonder, minder calorieën. Maar in die calorieën van een broodje kaas zit dan ten minste nog iets zinnigsquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan heb je wel een beloning verdiendeen broodje kroket schijnt gezonder dan een broodje kaas te zijn
Totdat je bij mij thuis komtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:50 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik heb er helemaal niks speciaals voor gedaanIs ook gewoon niks lekkers in huis, dus dan is die verleiding er ook niet
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet gezonder, minder calorieën. Maar in die calorieën van een broodje kaas zit dan ten minste nog iets zinnigsWat niet wegneemt dat kroketten gewoon lekker zijn hoor
Een vriendin van me is er heilig van overtuigd dat gesmolten kaas slechter is dan gewone kaas want 'zie al dat vet'. Ja huhuh, dat vet zit er anders ook in maar dan is het gestold dus zie je het nietPubers
Nick tegen Simon omdat leukere gastenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:41 schreef Lutte het volgende:
BENNNNYYYYY
Wat kijken jullie vanavond?![]()
Wij zouden IHVH kijken en NtS opnemen, want dat kon er dan meteen achteraan, maar nu zitten we hardcore pawn te kijkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nick tegen Simon omdat leukere gasten
Maar die is bijna afgelopenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij zouden IHVH kijken en NtS opnemen, want dat kon er dan meteen achteraan, maar nu zitten we hardcore pawn te kijkenWaar is het misgegaan?
Lekker Ruben van der Meerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:47 schreef iBenny het volgende:
Ohw, we zijn overgezapt. RTL4 it is...
Ja, daarom zijn we nu weer op 1quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lekker Ruben van der Meer*zucht*
Wij zijn ook over nuIs 't reclame
Het antwoord is toch André Hazes, welke zender je ook zitquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, daarom zijn we nu weer op 1. Zappen FTW
Nou hij is momenteel met facebook scharrels bezigquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar jij mist de Benny awesomeness
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanilleijs met grote witte choco chunks, frambozenijs met echte frambozen en een zachte chocolade truffel kernSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladeijs met grote choco chunks, karamelijs en een kern van zachte karamelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.chocoladeijs, vanileijs met cookie dough en choco chunks en een kern van zachte chocolade![]()
![]()
![]()
ijs
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
oh dat duurt nog eve. Ergens midden april, toch?quote:Op zondag 26 februari 2012 10:08 schreef Renesite het volgende:
Oh, vanaf week 16 bij de Appie Whappy!
Niet dat ik het ga kopen, heb bijna nooit ijs in huis en zeker niet B+J"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik weet niet wat het is Patriekje, maar ik had gehoopt op wat lekkere baksels van jequote:
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Haha! Nieuwe Ben en Jerry's ijsquote:Op zondag 26 februari 2012 10:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is Patriekje, maar ik had gehoopt op wat lekkere baksels van je
Ik zit wel even te bedenken wat ik eens kan gaan bakken vandaag![]()
![]()
Pics van het resultaatquote:Op zondag 26 februari 2012 12:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ondertussen staan de muffins in de oven!
![]()
Jaa.. het ging al misquote:.. ik heb zo'n siliconen vorm, daar de papiertjes ingedaan, spul erin.. OHJA, het moet nog op de bakplaat, dus alles ernaast
snel weer terugscheppen alles
![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op zondag 26 februari 2012 12:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heel hard schreeuwen voor JOANhe?
!
Je gaat ook kijken of moet je werken?![]()
Whehehequote:Op zondag 26 februari 2012 12:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaa.. het ging al mis.. ik heb zo'n siliconen vorm, daar de papiertjes ingedaan, spul erin.. OHJA, het moet nog op de bakplaat, dus alles ernaast
snel weer terugscheppen alles
![]()
![]()
![]()
Werken? Het is zondag, dat doen ze niet in Delfzijlquote:Op zondag 26 februari 2012 12:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Je gaat ook kijken of moet je werken?
Ik ga denk ik wel kijken.. René gaat maar wat voor zichzelf doen![]()
![]()
Wie weet trouwens hoe die site heet waar je een spel kan doen/.
Je krijgt 30 sec. van een liedje te horen, en dan zo snel mogelijk titel plus artiest raden![]()
Massive Music Quizquote:Op zondag 26 februari 2012 12:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie weet trouwens hoe die site heet waar je een spel kan doen/.
Je krijgt 30 sec. van een liedje te horen, en dan zo snel mogelijk titel plus artiest raden![]()
Ohw, het is hier ondertussen al zo gewoonquote:Op zondag 26 februari 2012 12:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Werken? Het is zondag, dat doen ze niet in Delfzijl
Ik ga denk ik wel kijken.. René gaat maar wat voor zichzelf doen![]()
![]()
![]()
Werk jij?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, het is hier ondertussen al zo gewoon
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Oooowquote:Op zondag 26 februari 2012 12:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat heb je al eerder gevraagd. Joah...
Ahquote:Op zondag 26 februari 2012 12:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj... dat was al tijdens de 'sollicitatie' niksWaar dan?
![]()
![]()
Ik maak samen met vrienden websites of verbeter deze. En dan richt ik me vooral op het gebruiksvriendelijk maken en het visuele deel over het geheelquote:![]()
![]()
En dan zeg ik wel vrienden, maar het is natuurlijk wel gewoon een echt bedrijfding... En het is vooral vanuit huis (en in eigen bepaalde tijden), dus das ook wel lekker
Dus dat. Hoezo?
![]()
Ah Tof! Gewoon.. Interesse!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:16 schreef iBenny het volgende:
En dan zeg ik wel vrienden, maar het is natuurlijk wel gewoon een echt bedrijfding... En het is vooral vanuit huis (en in eigen bepaalde tijden), dus das ook wel lekker
Dus dat. Hoezo?
![]()
![]()
Ik wil ook wel vanuit huis werkenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:16 schreef iBenny het volgende:
Dus dat. Hoezo?
Vrienden van mijn moeder zijn op ski-vakantie, en de oppas waar ze nu zijn heeft al 2 nachten niet geslapen. dus nu moeten wij er op passen, want hier zijn ze stilquote:![]()
![]()
Is ook wel lekkerquote:Op zondag 26 februari 2012 13:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil ook wel vanuit huis werken![]()
![]()
![]()
he daar dweil ik altijd de kamer meequote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zeroku, heb jij "Zendtijd Powned" gezien gister?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1241712![]()
Niet gezien nee, waar gaat 't over?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Over een vullend badquote:![]()
Ze hebben een half uur lang een bad laten vullen en dat uitgezonden op tv om te kijken hoeveel mensen ernaar zouden kijken![]()
![]()
Terechte klachtquote:Op zondag 26 februari 2012 18:49 schreef iBenny het volgende:
ESF klacht: onze vlaggetjes worden gestolenOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
wat een eikels daar!quote:Op zondag 26 februari 2012 18:49 schreef iBenny het volgende:
ESF klacht: onze vlaggetjes worden gestolen![]()
MIJN HONDERDENTWEEËNVIJFTIGDUIZENDSTE POST GAAT IK OPDRAGEN AAN MIJN LIEVE BEER GENAAMD PATRICK BEER EN IK HOUD HEEL VEEL VAN HEM XOXOXOXOXO JA TOCH HVJ WJNMK NTB WY TWEE jAt0G
whahahahahaquote:Op zondag 26 februari 2012 14:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Over een vullend bad![]()
Ze hebben een half uur lang een bad laten vullen en dat uitgezonden op tv om te kijken hoeveel mensen ernaar zouden kijken
🐙![]()
Thomas, een vriendin van me zag net ook al een dubbelganger van me
THE DREAM IS COLLAPSING.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
We need to go deeper!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
Thomas, een vriendin van me zag net ook al een dubbelganger van me
THE DREAM IS COLLAPSING.
🐙![]()
quote:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO
MAG IK ZE AANRAKEN“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Asos is ook het beste tbh!
Ook dramatisch.![]()
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
wtfoksquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
oh jee![]()
Ik loop echt zwaar achter met de boeken, omdat andere boeken, en school, nu moet ik opschieten, vooral als de serie ook nog dingen van boek drie er in gaat plakken
🐙![]()
Waar ben je nu>?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
oh jee![]()
Ik loop echt zwaar achter met de boeken, omdat andere boeken, en school, nu moet ik opschieten, vooral als de serie ook nog dingen van boek drie er in gaat plakken“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
ja van GoT toch?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En niemand weet het precies, maar er zal niet overdreven veel in seizoen 2 zitten. Vooral Robb/Jeyne denk ik.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
amper halverwege boek twee, doe daar nu dus al sinds oktober meequote:![]()
vnaaf maar eens met een boek naar bed, hoef morgen godzijdank niet meer om 06:00 m'n bed uit
🐙![]()
Aha oké, je weet niet veel van het verdere verloop van de boeken of wel? Houden zo, want ik wist dat wel, maakt het minder leuk.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
amper halverwege boek twee, doe daar nu dus al sidns oktober mee![]()
vnaaf maar eens met een boek naar bed, hoef morgen godzijdank niet meer om 06:00 m'n bed uit“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
uhuh, soms pik je per ongeluk wel eens wat op op internet, maar ik weet godzijdank niet heel veelquote:Op zondag 26 februari 2012 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Aha oké, je weet niet veel van het verdere verloop van de boeken of wel? Houden zo, want ik wist dat wel, maakt het minder leuk.🐙![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
de casting voor het komende seizoen is wel meesterlijk trouwensZeker weten. Sowieso is deze cast magistraal.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Oeh, een telefoon met projector, ze lopen er al jaren over te hypen, maar nu heeft samsung een werkend model
🐙![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
Oeh, een telefoon met projector, ze lopen er al jaren over te hypen, maar nu heeft samsung een werkend model
[ afbeelding ]
Ik ben echt al een week zwaar hyperactief, morgen verder met het bouwen van een 3D printer![]()
Ik wil zo graag zo'n ding
🐙![]()
Is dat niet hondsduur?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben echt al een week zwaar hyperactief, morgen verder met het bouwen van een 3D printer![]()
Ik wil zo graag zo'n ding“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Ligt er aan, er zijn verschillende technieken, de printers die op school staan kosten 80k en 2,5k, maar omdat ik een hoop onderdelen uit heb geprint met een 3D printer van school, en de leraren het wel een geinig projectje vonden en ik daarom het printmateriaal voor nop kreeg, kost het mij 400 euro om te bouwen.quote:
Niet goedkoop, maar je kan dingen uitprinten
🐙![]()
Wow, zeker wel sjiek.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ligt er aan, er zijn verschillende technieken, de printers die op school staan kosten 80k en 2,5k, maar omdat ik een hoop onderdelen uit heb geprint met een 3D printer van school, en de leraren het wel een geinig projectje vonden en ik daarom het printmateriaal voor nop kreeg, kost het mij 400 euro om te bouwen.
Niet goedkoop, maar je kan dingen uitprinten“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
hee roosjeOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wasda?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Awwww, ik wil em, maar het is zo nutteloos![]()
![]()
Zo. Vandaag laatste deel van het Cyrillische alfabet geleerd. Best kut nog. Morgen maar eens bij de vowels beginnen.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Э 3
Hoe de fuck moet je het verschil zien.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een Karotz, de opvolger van de Nabaztag, een konijn dat verbindt met je wifi, en dan op commande je twitterstream of RSS feed gaat voorlezen, je weersvoorspellingen verteld, een email kan sturen als hij getriggerd wordt en muziek kan afspelen, Dat allemaal terwijl hij met zijn oren wappertquote:
🐙![]()
Vooral die oren doen 't 'm.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een Karotz, de opvolger van de Nabaztag, een konijn dat verbindt met je wifi, en dan op commande je twitterstream of RSS feed gaat voorlezen, je weersvoorspellingen verteld, een email kan sturen als hij getriggerd wordt en muziek kan afspelen, Dat allemaal terwijl hij met zijn oren wappertOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oké, deze boi gaat slapen.
Kuskus.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aah klinkt echt kei grappigquote:Op zondag 26 februari 2012 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een Karotz, de opvolger van de Nabaztag, een konijn dat verbindt met je wifi, en dan op commande je twitterstream of RSS feed gaat voorlezen, je weersvoorspellingen verteld, een email kan sturen als hij getriggerd wordt en muziek kan afspelen, Dat allemaal terwijl hij met zijn oren wappertzag net wel dat het ontzettend duur is
![]()
![]()
Uhuh, daarom begin ik er voorlopig maar niet aan, 200 euro voor een elektrisch konijn is me iets te gekquote:Op maandag 27 februari 2012 00:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Aah klinkt echt kei grappigzag net wel dat het ontzettend duur is
🐙![]()
Hebuhquote:Op zondag 26 februari 2012 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een Karotz, de opvolger van de Nabaztag, een konijn dat verbindt met je wifi, en dan op commande je twitterstream of RSS feed gaat voorlezen, je weersvoorspellingen verteld, een email kan sturen als hij getriggerd wordt en muziek kan afspelen, Dat allemaal terwijl hij met zijn oren wappert![]()
![]()
MoggeOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dan haal je SPÖKA bij Ikea, kost maar 12,95quote:Op zondag 26 februari 2012 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Awwww, ik wil em, maar het is zo nutteloos![]()
Goeiesmorgens!quote:Op maandag 27 februari 2012 09:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, ik heb mijn ochtendwandeling al gemaakt met de poedelsOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Oh Benny, ik zie je![]()
quote:Op maandag 27 februari 2012 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan haal je SPÖKA bij Ikea, kost maar 12,95![]()
[ afbeelding ]
🐙![]()
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:22 schreef Renesite het volgende:
Waarom staan er duo winegums naast mij
Let's play a game...![]()
La tribune kiekquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Let's play a game...@
nomnomnom
Ik lust ook wel een winegum
Hè jaquote:Op maandag 27 februari 2012 15:10 schreef iBenny het volgende:
School stuurt mij emails in de vakantie. Moeten ze niet doen, moeten ze gewoon niet doenEn dan een persoonlijke of zoiets onnozels als een geautomatiseerd nieuwsbriefjedingetje?
Nee, mijn studiecoach die loopt te zeurenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik lust ook wel een winegum
[..]
Hè jaEn dan een persoonlijke of zoiets onnozels als een geautomatiseerd nieuwsbriefjedingetje?
![]()
![]()
Kiek 'ns oan... lijstjes met zinloze stats:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ctrl shift nOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ha-llo.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Hey Luttequote:
Hoe is hetBennyquote:
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
sterfffquote:Op maandag 27 februari 2012 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG... ik kijk the face, net allemaal naakte boys, incluis piemels...
ik ben WILLLDDD | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Beetje ziekjes deze week maar nu wel weer prima op zichquote:Op maandag 27 februari 2012 19:22 schreef Lutte het volgende:
Ik kan ff niet quoten Patje, maar goed! En met onze vrijheidsstrijder?
Das wel een goeie nu Tim niet heeft gereageerdquote:Op maandag 27 februari 2012 21:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen![]()
Ik wil je gebruiken als een Thais exporthoertje.quote:“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
En daarna weggooien als een bananenschil.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil je gebruiken als een Thais exporthoertje.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
WIE GAAT ER MET MIJ MEE NAAR ROCK WERCHTER
DIE LINE UP
ALLE JEZUS.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
ikOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TIMMMMMMMquote:Op maandag 27 februari 2012 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das wel een goeie nu Tim niet heeft gereageerdNetjesquote:Op maandag 27 februari 2012 22:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Beetje ziekjes deze week maar nu wel weer prima op zich![]()
![]()
KOMT JEZUS OOK?!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:14 schreef Bellatrix het volgende:
DIE LINE UP
ALLE JEZUS.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Grr... de hondjes zijn rebels!
ze gingen blaffen, dus ik zeg NIET DOEN!
Kijkt een me arrogant aan, pakt een slipper van mn moeder, en loopt er mee weg![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Kijkt een me arrogant aan, pakt een slipper van mn moeder, en loopt er mee weg
Honden zijn soms net katten![]()
![]()
Hallo overwicht!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Kijkt een me arrogant aan, pakt een slipper van mn moeder, en loopt er mee weg | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
heb je écht hondjes te logeren?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Kijkt een me arrogant aan, pakt een slipper van mn moeder, en loopt er mee wegWat voor?
Oeh!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:14 schreef Bellatrix het volgende:
DIE LINE UP
ALLE JEZUS.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Haha ja! Chi-chu's!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
heb je écht hondjes te logeren?Wat voor?
![]()
![]()
Whehe, wat leukquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha ja! Chi-chu's!
[ afbeelding ]Ik zie je al lopen op straat, zo'n grote brede beer van een man, met 2 van die swiffertjes
![]()
Ja.. gelukkig zijn ze iets groter dan dat ding op de fotoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, wat leukIk zie je al lopen op straat, zo'n grote brede beer van een man, met 2 van die swiffertjes
![]()
Maar idd, het is genant
![]()
![]()
Ditquote:
He
Honden.
Allemaal een katje dus?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
![]()
Grr... ik wil de kat pakken, zodat die stinkhonden naar beneden kunnen.. rent ie snel voor me weg, de keuken in.
onvindbaar..![]()
![]()
"heOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jaaquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij houdt toch van muuuuusicals?![]()
hoezo?![]()
![]()
Patrick vloekte van 't weekend. iets met de kleine zeemeermin. Heeft onze relatie gekost bijnaquote:
Ooohquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Patrick vloekte van 't weekend. iets met de kleine zeemeermin. Heeft onze relatie gekost bijnaga toch met die arme jongen daar naar toe!
![]()
Ik wil met hem naar Wicked. Vind ik mooi zat. Romatiesch met een hotelletje in de buurt enzo. En dan NIET naar Ariël, Sebastiaan en Botje shit-shat-bla-bla.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ooohga toch met die arme jongen daar naar toe!
ooh maar dat is dan wel heel lief van jouquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil met hem naar Wicked. Vind ik mooi zat. Romatiesch met een hotelletje in de buurt enzo. En dan NIET naar Ariël, Sebastiaan en Botje shit-shat-bla-bla.![]()
maar maar disney musicals zijn![]()
![]()
Disney musicals zijn mij te gewaagd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
ooh maar dat is dan wel heel lief van jou![]()
maar maar disney musicals zijn | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Maar wie moet er dan met Pat mee naar De Kleine Zeemeermin?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Disney musicals zijn mij te gewaagd.
deze uitvoering![]()
![]()
Ja, dan zoekt-ie maar een ander.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar wie moet er dan met Pat mee naar De Kleine Zeemeermin?
deze uitvoering | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Ikmoet gewoon zelf betalen hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
ooh maar dat is dan wel heel lief van jou ;)
maar maar disney musicals zijn![]()
![]()
![]()
Zal maar hopen dat ie iemand kan vinden danquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, dan zoekt-ie maar een ander.![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ikmoet gewoon zelf betalen hoor![]()
Pat, kan je niet stiekem Rene meenemen naar De Kleine Zeemeermin?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ikmoet gewoon zelf betalen hoor![]()
SURPRISE SURPRISE![]()
Alsof jij het zou aannemen, stoephoer dat je bentquote: | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Nee, ga niet met zo'n chagrijn in het theater zitteen als ie het kinderachtig vind, bah!quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Pat, kan je niet stiekem Rene meenemen naar De Kleine Zeemeermin?
SURPRISE SURPRISE
Desnoods ga ik wel een keer alleen!![]()
Zijn chagrijn?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, ga niet met zijn chagrijn in het theater zeggen als ie het kinderachtig vind, bah!
Desnoods ga ik wel een keer alleen!
Je bedoelt mijn chagrijn?
Jouzelf?
Jij bent niet chagrijnig. Jij bent leuk lief lief leuk en zo ja toch
Aangepast,quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zijn chagrijn?
Je bedoelt mijn chagrijn?
Jouzelf?
Jij bent niet chagrijnig. Jij bent leuk lief lief leuk en zo ja tochLANGE DAG WERKEN! BEN MOE, BIJNA OVERSPANNEN <B. modus uit>
![]()
Ja ga eventjes met je twee hoerenlopertjes lopen. Lijkt zo leuk bij jou, twee kutteslikkertjes.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Aangepast,LANGE DAG WERKEN! BEN MOE, BIJNA OVERSPANNEN <B. modus uit>
NEEUHquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja ga eventjes met je twee hoerenlopertjes lopen. Lijkt zo leuk bij jou, twee kutteslikkertjes.![]()
arme jij.. en met je mama??quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, ga niet met zo'n chagrijn in het theater zitteen als ie het kinderachtig vind, bah!
Desnoods ga ik wel een keer alleen!![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die vond het ook al belachelijk!omdat ik het zielig vind voor je
![]()
![]()
MET HAAR ZIT IK TENMINSTE OP EEN LEVEL!!!!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij praat hem allemaal dingen aan tsssssss.![]()
Ik gun hem gewoon een musicalquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij praat hem allemaal dingen aan tsssssss.![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
MET HAAR ZIT IK TENMINSTE OP EEN LEVEL!!!!!![]()
![]()
DAN IS DE ROOS WEL EEN BEETJE EEN LANGEN MEISJEN!!!!!!!!! xD xDquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
MET HAAR ZIT IK TENMINSTE OP EEN LEVEL!!!!!Ik gun hem een leuke tijd met MIJ.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
DAN IS DE ROOS WEL EEN BEETJE EEN LANGEN MEISJEN!!!!!!!!! xD xD![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: