Pics van het resultaatquote:Op zondag 26 februari 2012 12:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ondertussen staan de muffins in de oven
Jaa.. het ging al misquote:
Tuurlijkquote:Op zondag 26 februari 2012 12:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heel hard schreeuwen voor JOANhe?
Whehehequote:Op zondag 26 februari 2012 12:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaa.. het ging al mis.. ik heb zo'n siliconen vorm, daar de papiertjes ingedaan, spul erin.. OHJA, het moet nog op de bakplaat, dus alles ernaast
snel weer terugscheppen alles
Werken? Het is zondag, dat doen ze niet in Delfzijlquote:Op zondag 26 februari 2012 12:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Je gaat ook kijken of moet je werken?
Massive Music Quizquote:Op zondag 26 februari 2012 12:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie weet trouwens hoe die site heet waar je een spel kan doen/.
Je krijgt 30 sec. van een liedje te horen, en dan zo snel mogelijk titel plus artiest raden
Ohw, het is hier ondertussen al zo gewoonquote:Op zondag 26 februari 2012 12:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Werken? Het is zondag, dat doen ze niet in Delfzijl
Ik ga denk ik wel kijken.. René gaat maar wat voor zichzelf doen
Werk jij?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, het is hier ondertussen al zo gewoon![]()
Oooowquote:Op zondag 26 februari 2012 12:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat heb je al eerder gevraagd. Joah...
Ahquote:Op zondag 26 februari 2012 12:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj... dat was al tijdens de 'sollicitatie' niks
Ik maak samen met vrienden websites of verbeter deze. En dan richt ik me vooral op het gebruiksvriendelijk maken en het visuele deel over het geheelquote:
Ah Tof! Gewoon.. Interesse!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:16 schreef iBenny het volgende:
En dan zeg ik wel vrienden, maar het is natuurlijk wel gewoon een echt bedrijfding... En het is vooral vanuit huis (en in eigen bepaalde tijden), dus das ook wel lekker
Dus dat. Hoezo?
Ik wil ook wel vanuit huis werkenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:16 schreef iBenny het volgende:
En dan zeg ik wel vrienden, maar het is natuurlijk wel gewoon een echt bedrijfding... En het is vooral vanuit huis (en in eigen bepaalde tijden), dus das ook wel lekker
Dus dat. Hoezo?
Vrienden van mijn moeder zijn op ski-vakantie, en de oppas waar ze nu zijn heeft al 2 nachten niet geslapen. dus nu moeten wij er op passen, want hier zijn ze stilquote:
Is ook wel lekkerquote:Op zondag 26 februari 2012 13:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil ook wel vanuit huis werken
he daar dweil ik altijd de kamer meequote:
Over een vullend badquote:
Terechte klachtquote:Op zondag 26 februari 2012 18:49 schreef iBenny het volgende:
ESF klacht: onze vlaggetjes worden gestolen
wat een eikels daar!quote:Op zondag 26 februari 2012 18:49 schreef iBenny het volgende:
ESF klacht: onze vlaggetjes worden gestolen
whahahahahaquote:Op zondag 26 februari 2012 14:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Over een vullend bad![]()
Ze hebben een half uur lang een bad laten vullen en dat uitgezonden op tv om te kijken hoeveel mensen ernaar zouden kijken
We need to go deeper!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
Thomas, een vriendin van me zag net ook al een dubbelganger van me
THE DREAM IS COLLAPSING.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |