wtfoksquote:
Waar ben je nu>?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
oh jee![]()
Ik loop echt zwaar achter met de boeken, omdat andere boeken, en school, nu moet ik opschieten, vooral als de serie ook nog dingen van boek drie er in gaat plakken
ja van GoT toch?quote:
amper halverwege boek twee, doe daar nu dus al sinds oktober meequote:
Aha oké, je weet niet veel van het verdere verloop van de boeken of wel? Houden zo, want ik wist dat wel, maakt het minder leuk.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
amper halverwege boek twee, doe daar nu dus al sidns oktober mee![]()
vnaaf maar eens met een boek naar bed, hoef morgen godzijdank niet meer om 06:00 m'n bed uit
uhuh, soms pik je per ongeluk wel eens wat op op internet, maar ik weet godzijdank niet heel veelquote:Op zondag 26 februari 2012 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Aha oké, je weet niet veel van het verdere verloop van de boeken of wel? Houden zo, want ik wist dat wel, maakt het minder leuk.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
de casting voor het komende seizoen is wel meesterlijk trouwens
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
Oeh, een telefoon met projector, ze lopen er al jaren over te hypen, maar nu heeft samsung een werkend model
[ afbeelding ]
Is dat niet hondsduur?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben echt al een week zwaar hyperactief, morgen verder met het bouwen van een 3D printer![]()
Ik wil zo graag zo'n ding
Ligt er aan, er zijn verschillende technieken, de printers die op school staan kosten 80k en 2,5k, maar omdat ik een hoop onderdelen uit heb geprint met een 3D printer van school, en de leraren het wel een geinig projectje vonden en ik daarom het printmateriaal voor nop kreeg, kost het mij 400 euro om te bouwen.quote:
Wow, zeker wel sjiek.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ligt er aan, er zijn verschillende technieken, de printers die op school staan kosten 80k en 2,5k, maar omdat ik een hoop onderdelen uit heb geprint met een 3D printer van school, en de leraren het wel een geinig projectje vonden en ik daarom het printmateriaal voor nop kreeg, kost het mij 400 euro om te bouwen.
Niet goedkoop, maar je kan dingen uitprinten
wasda?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Awwww, ik wil em, maar het is zo nutteloos
Een Karotz, de opvolger van de Nabaztag, een konijn dat verbindt met je wifi, en dan op commande je twitterstream of RSS feed gaat voorlezen, je weersvoorspellingen verteld, een email kan sturen als hij getriggerd wordt en muziek kan afspelen, Dat allemaal terwijl hij met zijn oren wappertquote:
Vooral die oren doen 't 'm.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een Karotz, de opvolger van de Nabaztag, een konijn dat verbindt met je wifi, en dan op commande je twitterstream of RSS feed gaat voorlezen, je weersvoorspellingen verteld, een email kan sturen als hij getriggerd wordt en muziek kan afspelen, Dat allemaal terwijl hij met zijn oren wappert
Aah klinkt echt kei grappigquote:Op zondag 26 februari 2012 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een Karotz, de opvolger van de Nabaztag, een konijn dat verbindt met je wifi, en dan op commande je twitterstream of RSS feed gaat voorlezen, je weersvoorspellingen verteld, een email kan sturen als hij getriggerd wordt en muziek kan afspelen, Dat allemaal terwijl hij met zijn oren wappert
Uhuh, daarom begin ik er voorlopig maar niet aan, 200 euro voor een elektrisch konijn is me iets te gekquote:Op maandag 27 februari 2012 00:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Aah klinkt echt kei grappigzag net wel dat het ontzettend duur is
Hebuhquote:Op zondag 26 februari 2012 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan haal je SPÖKA bij Ikea, kost maar 12,95quote:Op zondag 26 februari 2012 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Awwww, ik wil em, maar het is zo nutteloos
Goeiesmorgens!quote:Op maandag 27 februari 2012 09:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, ik heb mijn ochtendwandeling al gemaakt met de poedels
quote:Op maandag 27 februari 2012 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan haal je SPÖKA bij Ikea, kost maar 12,95![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:22 schreef Renesite het volgende:
Waarom staan er duo winegums naast mij
La tribune kiekquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Let's play a game...
Hè jaquote:Op maandag 27 februari 2012 15:10 schreef iBenny het volgende:
School stuurt mij emails in de vakantie. Moeten ze niet doen, moeten ze gewoon niet doen
Nee, mijn studiecoach die loopt te zeurenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik lust ook wel een winegum
[..]
Hè jaEn dan een persoonlijke of zoiets onnozels als een geautomatiseerd nieuwsbriefjedingetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Luttequote:
Bennyquote:
sterfffquote:Op maandag 27 februari 2012 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG... ik kijk the face, net allemaal naakte boys, incluis piemels...
ik ben WILLLDDD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |