Ooohquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Patrick vloekte van 't weekend. iets met de kleine zeemeermin. Heeft onze relatie gekost bijna
Ik wil met hem naar Wicked. Vind ik mooi zat. Romatiesch met een hotelletje in de buurt enzo. En dan NIET naar Ariël, Sebastiaan en Botje shit-shat-bla-bla.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ooohga toch met die arme jongen daar naar toe!
ooh maar dat is dan wel heel lief van jouquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil met hem naar Wicked. Vind ik mooi zat. Romatiesch met een hotelletje in de buurt enzo. En dan NIET naar Ariël, Sebastiaan en Botje shit-shat-bla-bla.
Disney musicals zijn mij te gewaagd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
ooh maar dat is dan wel heel lief van jou![]()
maar maar disney musicals zijn
Maar wie moet er dan met Pat mee naar De Kleine Zeemeermin?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Disney musicals zijn mij te gewaagd.
Ja, dan zoekt-ie maar een ander.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar wie moet er dan met Pat mee naar De Kleine Zeemeermin?
deze uitvoering
Ikmoet gewoon zelf betalen hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
ooh maar dat is dan wel heel lief van jou ;)
maar maar disney musicals zijn
Zal maar hopen dat ie iemand kan vinden danquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, dan zoekt-ie maar een ander.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ikmoet gewoon zelf betalen hoor![]()
Pat, kan je niet stiekem Rene meenemen naar De Kleine Zeemeermin?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ikmoet gewoon zelf betalen hoor![]()
Alsof jij het zou aannemen, stoephoer dat je bentquote:
Nee, ga niet met zo'n chagrijn in het theater zitteen als ie het kinderachtig vind, bah!quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Pat, kan je niet stiekem Rene meenemen naar De Kleine Zeemeermin?
SURPRISE SURPRISE
Zijn chagrijn?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, ga niet met zijn chagrijn in het theater zeggen als ie het kinderachtig vind, bah!
Desnoods ga ik wel een keer alleen!
Aangepast,quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zijn chagrijn?
Je bedoelt mijn chagrijn?
Jouzelf?
Jij bent niet chagrijnig. Jij bent leuk lief lief leuk en zo ja toch
Ja ga eventjes met je twee hoerenlopertjes lopen. Lijkt zo leuk bij jou, twee kutteslikkertjes.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Aangepast,LANGE DAG WERKEN! BEN MOE, BIJNA OVERSPANNEN <B. modus uit>
NEEUHquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja ga eventjes met je twee hoerenlopertjes lopen. Lijkt zo leuk bij jou, twee kutteslikkertjes.
arme jij.. en met je mama??quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, ga niet met zo'n chagrijn in het theater zitteen als ie het kinderachtig vind, bah!
Desnoods ga ik wel een keer alleen!
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die vond het ook al belachelijk!
MET HAAR ZIT IK TENMINSTE OP EEN LEVEL!!!!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij praat hem allemaal dingen aan tsssssss.
Ik gun hem gewoon een musicalquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij praat hem allemaal dingen aan tsssssss.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
MET HAAR ZIT IK TENMINSTE OP EEN LEVEL!!!!!
DAN IS DE ROOS WEL EEN BEETJE EEN LANGEN MEISJEN!!!!!!!!! xD xDquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
MET HAAR ZIT IK TENMINSTE OP EEN LEVEL!!!!!
Ik gun hem een leuke tijd met MIJ.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |