Niet gezonder, minder calorieën. Maar in die calorieën van een broodje kaas zit dan ten minste nog iets zinnigsquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan heb je wel een beloning verdiendeen broodje kroket schijnt gezonder dan een broodje kaas te zijn
Totdat je bij mij thuis komtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:50 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik heb er helemaal niks speciaals voor gedaanIs ook gewoon niks lekkers in huis, dus dan is die verleiding er ook niet
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet gezonder, minder calorieën. Maar in die calorieën van een broodje kaas zit dan ten minste nog iets zinnigsWat niet wegneemt dat kroketten gewoon lekker zijn hoor
Een vriendin van me is er heilig van overtuigd dat gesmolten kaas slechter is dan gewone kaas want 'zie al dat vet'. Ja huhuh, dat vet zit er anders ook in maar dan is het gestold dus zie je het nietPubers
Nick tegen Simon omdat leukere gastenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:41 schreef Lutte het volgende:
BENNNNYYYYY
Wat kijken jullie vanavond?![]()
Wij zouden IHVH kijken en NtS opnemen, want dat kon er dan meteen achteraan, maar nu zitten we hardcore pawn te kijkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nick tegen Simon omdat leukere gasten
Maar die is bijna afgelopenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij zouden IHVH kijken en NtS opnemen, want dat kon er dan meteen achteraan, maar nu zitten we hardcore pawn te kijkenWaar is het misgegaan?
Lekker Ruben van der Meerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:47 schreef iBenny het volgende:
Ohw, we zijn overgezapt. RTL4 it is...
Ja, daarom zijn we nu weer op 1quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lekker Ruben van der Meer*zucht*
Wij zijn ook over nuIs 't reclame
Het antwoord is toch André Hazes, welke zender je ook zitquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, daarom zijn we nu weer op 1. Zappen FTW
Nou hij is momenteel met facebook scharrels bezigquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar jij mist de Benny awesomeness
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanilleijs met grote witte choco chunks, frambozenijs met echte frambozen en een zachte chocolade truffel kernSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladeijs met grote choco chunks, karamelijs en een kern van zachte karamelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.chocoladeijs, vanileijs met cookie dough en choco chunks en een kern van zachte chocolade![]()
![]()
![]()
ijs
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
oh dat duurt nog eve. Ergens midden april, toch?quote:Op zondag 26 februari 2012 10:08 schreef Renesite het volgende:
Oh, vanaf week 16 bij de Appie Whappy!
Niet dat ik het ga kopen, heb bijna nooit ijs in huis en zeker niet B+J"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik weet niet wat het is Patriekje, maar ik had gehoopt op wat lekkere baksels van jequote:
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Haha! Nieuwe Ben en Jerry's ijsquote:Op zondag 26 februari 2012 10:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is Patriekje, maar ik had gehoopt op wat lekkere baksels van je
Ik zit wel even te bedenken wat ik eens kan gaan bakken vandaag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |