Niet gezonder, minder calorieën. Maar in die calorieën van een broodje kaas zit dan ten minste nog iets zinnigsquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan heb je wel een beloning verdiendeen broodje kroket schijnt gezonder dan een broodje kaas te zijn
Totdat je bij mij thuis komtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:50 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik heb er helemaal niks speciaals voor gedaanIs ook gewoon niks lekkers in huis, dus dan is die verleiding er ook niet
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet gezonder, minder calorieën. Maar in die calorieën van een broodje kaas zit dan ten minste nog iets zinnigsWat niet wegneemt dat kroketten gewoon lekker zijn hoor
Een vriendin van me is er heilig van overtuigd dat gesmolten kaas slechter is dan gewone kaas want 'zie al dat vet'. Ja huhuh, dat vet zit er anders ook in maar dan is het gestold dus zie je het nietPubers
Nick tegen Simon omdat leukere gastenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:41 schreef Lutte het volgende:
BENNNNYYYYY
Wat kijken jullie vanavond?![]()
Wij zouden IHVH kijken en NtS opnemen, want dat kon er dan meteen achteraan, maar nu zitten we hardcore pawn te kijkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nick tegen Simon omdat leukere gasten
Maar die is bijna afgelopenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij zouden IHVH kijken en NtS opnemen, want dat kon er dan meteen achteraan, maar nu zitten we hardcore pawn te kijkenWaar is het misgegaan?
Lekker Ruben van der Meerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:47 schreef iBenny het volgende:
Ohw, we zijn overgezapt. RTL4 it is...
Ja, daarom zijn we nu weer op 1quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lekker Ruben van der Meer*zucht*
Wij zijn ook over nuIs 't reclame
Het antwoord is toch André Hazes, welke zender je ook zitquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, daarom zijn we nu weer op 1. Zappen FTW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |