quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:11 schreef tralalala het volgende:
Linkspoot links, rechtspoot rechts en Huntelaar in de spits.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Iemand een gifje van Schelvis met 't tongetje?
Yepquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:11 schreef tralalala het volgende:
Linkspoot links, rechtspoot rechts en Huntelaar in de spits.
Dat was echt misselijkmakende tvquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:16 schreef DrDentz het volgende:
In goede tijden mag ie weer bij Jackie op schoot
Eerste 20 minuten ging het over shirtsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:18 schreef Dos37 het volgende:
Uitzending gaat al bijna de hele tijd over voetbal. Genot zonder Hans
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:18 schreef Dos37 het volgende:
Uitzending gaat al bijna de hele tijd over voetbal. Genot zonder Hans
Jij bent ook vrij makkelijk haatbaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
pas op, anders wordt iedereen boos. ik zei het ook al en ik kreeg haters over me heen
Jij ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Jij bent ook vrij makkelijk haatbaar.
Laat ik het zo zeggen, 't is geen topshowquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
pas op, anders wordt iedereen boos. ik zei het ook al en ik kreeg haters over me heen
Komt door Emilequote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:20 schreef kapiteintje het volgende:
Blablabla...nog maar weinig hoogtepuntjes deze aflvering.
Heeft ie met alles wat op tafel ligt, bierfiltjes, VI tijdschriften, nootjes, cd'tje, boekje, krantjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:21 schreef YazooW het volgende:
Gijpie kan maar niet van dat shirt afblijven
Tong wordt grofquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:22 schreef tong80 het volgende:
Lul niet Derksen.
Robben en Sneijder zijn nog steeds wereldtop. Die trainers hebben boter op hun hoofd.
Zw winnewn een keer zonder ze en ze denken dat6 ze onmisbaar zijn.
Trainers die denken dat ze belngrijker zijn dan hun sterspelers. Walgelijk.
u mad?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:22 schreef tong80 het volgende:
Lul niet Derksen.
Robben en Sneijder zijn nog steeds wereldtop. Die trainers hebben boter op hun hoofd.
jij ziet ze nooit spelen zeker ? het is gewoon bagger met die 2 nuquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:22 schreef tong80 het volgende:
Lul niet Derksen.
Dat. Ik zie het nog wel goedkomen in het NL elftal. Bert geeft ze het vertrouwen ze vinden het nederlands elftal geweldig en GAANquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:22 schreef tong80 het volgende:
Lul niet Derksen.
Die sterspelers raken op het moment geen pepernoot/strandbalquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:22 schreef tong80 het volgende:
Lul niet Derksen.
Je toetsenbord is kapot.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:22 schreef tong80 het volgende:
Lul niet Derksen.
Iddquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ok, ik neem m'n woorden terug. Noemt AZ, Ajax, PSV, Twente en Heerenveen...
Voetbal shirts, als Hans er is proberen ze het eerste half uur Hans zo opgefokt mogelijk te krijgen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Eerste 20 minuten ging het over shirts
Ja. Die is dood.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:29 schreef DrDentz het volgende:
Is er nog nieuws over Sturkenboom ofzo
the fuck am i watching?quote:
Hij vindt Maybachs niet mooiquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:34 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik zie een kerel een Maybach slopen maar ik snap niet waarom?
Jawel hoor. Roemenië en Bulgarije, daar kan alles. Nepotisme.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:33 schreef kilozout het volgende:
Niet alle verhaaltjes zijn even geloofwaardig..
Hij heeft een aanrijding gehad en zn deur kan niet open. Pure decadentie dit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:34 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik zie een kerel een Maybach slopen maar ik snap niet waarom?
Heeft het vrouwtje de verkeerde meegenomen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is heerlijk hoor, maar er zit wel erg veel zout in die groene Bolognesechips van Croky.²
Over dat verschil in generaties: "dat idee heb ik inderdaad wel eens als ik Johan zie zitten"quote:
Gelijk heeft ie. Johan is echt 174 jaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Over dat verschil in generaties: "dat idee heb ik inderdaad wel eens als ik Johan zie zitten"
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:38 schreef Oliver23 het volgende:
hoe heet dat nummer wat gebruikt wordt bij de promo voor Jong Oranje ... ....
12?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:38 schreef Oliver23 het volgende:
Klonk wel lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:38 schreef Oliver23 het volgende:
Mag dat weer van RTLquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Upload iemand effe dat nachtclub fragment op youtube zo? Wat een koning is Derksen ook
Zal het straks wel doen, maar zet de link niet op Fok!, aangezien hier een RTL mol aanwezig is ... ...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Upload iemand effe dat nachtclub fragment op youtube zo? Wat een koning is Derksen ook
Echtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:39 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Zal het straks wel doen, maar zet de link niet op Fok!, aangezien hier een RTL mol aanwezig is ... ...
Epic natuurlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:38 schreef Oliver23 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:38 schreef Oliver23 het volgende:
Nee 1e bedrijf was klein beetje kutquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:41 schreef LudoSanders het volgende:
Is de hele uitzending al zo'n topshow, ik tune net pas in.
Nope, eerste uur was vrij doods...pas de laatste 10 minuten is het een topshow...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:41 schreef LudoSanders het volgende:
Is de hele uitzending al zo'n topshow, ik tune net pas in.
Ahhh daar heb ik zo'n zin inquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:43 schreef AryaMehr het volgende:
Ze zijn zich volgens mij aan het warmlopen voor VI Oranje.
Heeft er echt niks mee te maken hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:39 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
...
En als hij langer dan 40 seconden duurt, gaat het zowiezo niet
Ik ook, alleen hangt het succes wel een beetje af van hoe het Nederlandse elftal gaat presteren. En helemaal gerust ben ik niet...quote:
Ik hoop dat ze gewoon doorgaan ookal wordt nederland afgeslacht in de 2e matchquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ook, alleen hangt het succes wel een beetje af van hoe het Nederlandse elftal gaat presteren. En helemaal gerust ben ik niet...![]()
Ik denk serieus dat het Nederlands elftal na de poule er al uit ligtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ook, alleen hangt het succes wel een beetje af van hoe het Nederlandse elftal gaat presteren. En helemaal gerust ben ik niet...
Denemarken en Portugal zijn te doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:49 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat het Nederlands elftal na de poule er al uit ligt
Nederland en Portugal is voor Nederland nooit een goede combinatie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:49 schreef muzas het volgende:
[..]
Denemarken en Portugal zijn te doen.
Dat is inmiddels ZO lang geleden. Dat was 2x Maniche. Die is 80 nu.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:50 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Nederland en Portugal is voor Nederland nooit een goede combinatie.
Ronaldo is nog altijd in goede doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:51 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat is inmiddels ZO lang geleden. Dat was 2x Maniche. Die is 80 nu.
v. Persie ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:51 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ronaldo is nog altijd in goede doen.
Boulahrouz kan de bal inmiddels niet meer raken, mannetjes lukt hem nog aardig.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:51 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ronaldo is nog altijd in goede doen.
quote:
Dit is eng. Zelfde seconde, zelfde spelling, zelfde geur.quote:
Trainer heeft staan schreeuwen in de rust, kennelijk hebben ze Huub al in de reclame aan de lijn gehadquote:
Zat ie Clasie ook al af te zeiken?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
Johan heeft er duidelijk geen verstand van. Clasie is gewoon een geweldig talent man.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:58 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Trainer heeft staan schreeuwen in de rust, kennelijk hebben ze Huub al in de reclame aan de lijn gehad
Ach, nog 2x een goede wedstrijd en hij gaat al met engelse top, top van italie etc strooien.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zat ie Clasie ook al af te zeiken?
Het zit echt diep bij Johan, die haat..
Was toch vet?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
Johan heeft vast aandelen ofso .. kom op man, ik dacht dat die vent smaak had qua muziek
Doel > middelquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:01 schreef Regilio_ het volgende:
Als je het over Volendamse rommel hebt en dan die klompen....right
Jupiler Leaguequote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
538-luisteraar alert!
[ afbeelding ]
Als SigaarSnor misschien binnenkort stopt, hebben we helemaal geen MP4 link meerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:29 schreef Jmsls het volgende:
Beetje irritant die MP4-gieren
Check gewoon http://sigaarsnor.blogspot.com/, daar staat ie vaak heel snel, ditmaal nog niet, maar vast straks wel.
quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:40 schreef Kenju het volgende:
Was het een beetje een interessante uitzending? Gelijkwaardig aan maandag?
MP4: http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)9aafa5ed37996f29.mp4
nu kiekenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:40 schreef Kenju het volgende:
MP4: http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)9aafa5ed37996f29.mp4
eerste half uur mwahquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:16 schreef Kenju het volgende:
Maar iemand die kan vertellen hoe de aflevering was? Als het net als maandag was, en vaker de afgelopen weken, sla ik het even over...
Van wat ik heb gezien was hij prima anders (Moet de tweede helft nog terugkijken). Enige waar je je naar mijn inziens bij hem aan ergeren is het volume op zijn lach maar gelukkig heb ik daar geen last van.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:44 schreef vandermar het volgende:
Kan Gijp niet nog een paar jaar in midlife crisis? Vond het totaan de winterstop beter vertoeven!
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gijp: "Ze hebben meer geleerd als jou"
Genee: "En ze spreken beter nederlands"
Emile is een beetje te gewoontjes voor VI, er moeten meer psychopaten in zoals Boskamp en Hansie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:36 schreef vandermar het volgende:
Wat een vreselijk matige aflevering alweer. Studio voetbal gehalte begint toe te nemen
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Emile is een beetje te gewoontjes voor VI, er moeten meer psychopaten in zoals Boskamp en Hansie.
Voor straf upload ik nog een filmpjequote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:04 schreef DrDentz het volgende:
Zo die is snel geblockt, die slapende RTL-webmaster van weleer is vast ontslagen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor straf upload ik nog een filmpje
Die is mij ontgaanquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:53 schreef ZuidGrens het volgende:
Hebben jullie de opmerking van Schelveccio gehoord mbt 'de blues/blouse?'![]()
![]()
Vlak voor die opmerking van Genee over generaties.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die is mij ontgaanWanneer zegt hij dit dan in zijn overigens totaal niet mannelijke paarse overhemd?
Ze mag wel haar blouse uit doen? Die?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Vlak voor die opmerking van Genee over generaties.
Was gewoon weer typisch een goede Schelveccio-opmerking hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze mag wel haar blouse uit doen? Die?
Dijenkletser hoor.
Heeft Art Langeler straks nog meer reden om gefrustreerd te zijn in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:35 schreef Ritmo het volgende:
Haha, zie die Zwolle-trainer gefrustreerd zijn. Wel logisch ook.
Ik zat toevallig op dezelfde middelbare school als zij. Bescheiden en we maakten af en toe een praatje met elkaar.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:42 schreef Symer het volgende:
Al teruglezend kom ik schrikbarend veel negatieve reacties tegen. Denk dat ik maar niet terug ga kijken
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:42 schreef Symer het volgende:
Al teruglezend kom ik schrikbarend veel negatieve reacties tegen. Denk dat ik maar niet terug ga kijken
quote:
Gloryhunterquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:42 schreef Symer het volgende:
Ajax en Feyenoord moeten ook Vertonghen en Guidetti ruilen. Dan is de verdediging van Feyenoord beter en de aanval van Ajax ookquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:43 schreef vandermar het volgende:
Ik heb een goed idee, Gijp omruilen met Van Halst. Voetbal International wordt er beter door en Studio voetbal wordt ook beter verteerbaar.
Ik kijk echt al vies lang VI maar Gijp begint mij soms de strot uit te komen met zijn vieze Barca gegijl en de rest af te kraken. Van Halst beste analyticus op tv en zo een missen ze bij VI.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ajax en Feyenoord moeten ook Vertonghen en Guidetti ruilen. Dan is de verdediging van Feyenoord beter en de aanval van Ajax ook.
Godskolere, wat worden hier toch hemeltergend domme ideeën gepost door een stelletje newbies die de kracht van VI maar niet willen inzien.
Van Halstquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kijk echt al vies lang VI maar Gijp begint mij soms de strot uit te komen met zijn vieze Barca gegijl en de rest af te kraken. Van Halst beste analyticus op tv en zo een missen ze bij VI.
Van Halst maakt VI beter en Gijp maakt Studio Voetbal beter. Gijp krijgt totaal geen tegengas op het moment.
Tevens niemand wil fucking vertongen bij Feyenoordeen wedstrijd degelijk spelen betekent niet dat hij goed is. Niveau eredivisie beter zal het niet worden.
Wat mij vooral de keel begint uit te hangen is dat constante gezeik op Feyenoord. Nooit kan er eens een lang positief praatje vanaf, waar halve uitzendingen over Ajax gevuld worden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kijk echt al vies lang VI maar Gijp begint mij soms de strot uit te komen met zijn vieze Barca gegijl en de rest af te kraken. Van Halst beste analyticus op tv en zo een missen ze bij VI.
Van Halst maakt VI beter en Gijp maakt Studio Voetbal beter. Gijp krijgt totaal geen tegengas op het moment.
Tevens niemand wil fucking vertongen bij Feyenoordeen wedstrijd degelijk spelen betekent niet dat hij goed is. Niveau eredivisie beter zal het niet worden.
Ik vind het ook vrij achterlijk maar op de manier krijgt Clasie nog meer drive denk ik. Eriksen wordt keer op keer opgehemelt terwijl die toch echt bijna niets laat zien in de eredivisie dit seizoen. Scoort af en toe maar dan houdt het ook op. Clasie speelt hele wedstrijd goed en dat al maanden achter elkaar.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat mij vooral de keel begint uit te hangen is dat constante gezeik op Feyenoord. Nooit kan er eens een lang positief praatje vanaf, waar halve uitzendingen over Ajax gevuld worden.
Neem bijvoorbeeld gisteravond, waar Clasie als een of andere koekenbakker wordt neergezet terwijl die jongen al een half seizoen geweldig speelt. Gaat werkelijk nergens over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |