quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:11 schreef tralalala het volgende:
Linkspoot links, rechtspoot rechts en Huntelaar in de spits.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Iemand een gifje van Schelvis met 't tongetje?
Yepquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:11 schreef tralalala het volgende:
Linkspoot links, rechtspoot rechts en Huntelaar in de spits.
Dat was echt misselijkmakende tvquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:16 schreef DrDentz het volgende:
In goede tijden mag ie weer bij Jackie op schoot
Eerste 20 minuten ging het over shirtsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:18 schreef Dos37 het volgende:
Uitzending gaat al bijna de hele tijd over voetbal. Genot zonder Hans
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:18 schreef Dos37 het volgende:
Uitzending gaat al bijna de hele tijd over voetbal. Genot zonder Hans
Jij bent ook vrij makkelijk haatbaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
pas op, anders wordt iedereen boos. ik zei het ook al en ik kreeg haters over me heen
Jij ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Jij bent ook vrij makkelijk haatbaar.
Laat ik het zo zeggen, 't is geen topshowquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
pas op, anders wordt iedereen boos. ik zei het ook al en ik kreeg haters over me heen
Komt door Emilequote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:20 schreef kapiteintje het volgende:
Blablabla...nog maar weinig hoogtepuntjes deze aflvering.
Heeft ie met alles wat op tafel ligt, bierfiltjes, VI tijdschriften, nootjes, cd'tje, boekje, krantjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:21 schreef YazooW het volgende:
Gijpie kan maar niet van dat shirt afblijven
Tong wordt grofquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:22 schreef tong80 het volgende:
Lul niet Derksen.
Robben en Sneijder zijn nog steeds wereldtop. Die trainers hebben boter op hun hoofd.
Zw winnewn een keer zonder ze en ze denken dat6 ze onmisbaar zijn.
Trainers die denken dat ze belngrijker zijn dan hun sterspelers. Walgelijk.
u mad?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:22 schreef tong80 het volgende:
Lul niet Derksen.
Robben en Sneijder zijn nog steeds wereldtop. Die trainers hebben boter op hun hoofd.
jij ziet ze nooit spelen zeker ? het is gewoon bagger met die 2 nuquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:22 schreef tong80 het volgende:
Lul niet Derksen.
Dat. Ik zie het nog wel goedkomen in het NL elftal. Bert geeft ze het vertrouwen ze vinden het nederlands elftal geweldig en GAANquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:22 schreef tong80 het volgende:
Lul niet Derksen.
Die sterspelers raken op het moment geen pepernoot/strandbalquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:22 schreef tong80 het volgende:
Lul niet Derksen.
Je toetsenbord is kapot.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:22 schreef tong80 het volgende:
Lul niet Derksen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |