Helemaal niet, Johan heeft het niet op het Koningshuisquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is de relatie van VI met Prins Friso?
En Johans persoonlijke mening is de waarheid natuurlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:28 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Helemaal niet, Johan heeft het niet op het Koningshuis
Maar hij is wel in eenzelfde soort situatie geweest waar zijn vrouw nooit meer uit een coma zou ontwaken, dus hij weet precies hoe Mabel zich nu voelt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:28 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Helemaal niet, Johan heeft het niet op het Koningshuis
SCC zal niet lang meer op zich laten wachten dan voor je?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:28 schreef Ritmo het volgende:
Die onderste fotois ajax nu eindelijk uit de kast als homo-club?
Tijgernootjes, ik wist wel dat ik iets vergeten was toen ik bij de appie wasquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Cassisje erbij, Tijgernootjes erbij.
TV op RTL7
Alle ingrediënten voor een topshow
Lul man.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:29 schreef Santello het volgende:
[..]
Tijgernootjes, ik wist wel dat ik iets vergeten was toen ik bij de appie was
Freeway cola zero + lange vingersquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:30 schreef Elusive het volgende:
zo, stokbroodjes met berehap sate salade en kip pesto met een hertog jannetje.... on the side.........
Vies smerige 'cola', ranzig man.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Freeway cola zero + lange vingers
Rode wijn en Marlboroquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Freeway cola zero + lange vingers
Niemand?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:28 schreef Pranjicc het volgende:
Iemand een stream toevallig?
androidgemist.nl die vorige week werd gegeven hier (door die schildert) doet het niet meer helaas.
volgens mij is het gewoon een Nederlander hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:32 schreef Santello het volgende:
Ik zag een Marokkaan in het publiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |