abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108355331

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2011 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2011 Patch 3

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Te vinden door op de TT te klikken ^O^

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.
© donroyco

Handige linkjes voor graphics enzulks
https://remote.utorrent.c(...)ga-Facepack&message=
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=43193
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=41980
http://localhostr.com/download/UveStsi/Logos.rar
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=42915
http://www.4shared.com/file/lkaZy0k6/SS11-12_Megapack.html
http://fminside.nl/forums/fmi-data-update-v1-t16973.html

Met zonder. :')
pi_108355704
Het is me gelukt! Na 14 duels kampioen van Andorra. Dat houdt dus in, dat ik bij het ingaan van de kampioenronde al kampioen ben :)

pi_108358868
Ik heb een groot probleem :{
Net is mijn laptop uitgevallen terwijl FM opgestart was. Ik startte hem opnieuw en kon geen enkel spel meer openen. Ik kreeg dit:
not well-formed (invalid token) at line 1 of last_saved_game.xml

Ik heb effe gegoogled en kwam op een paar oplossingen uit, cache veranderen, een code achter de fm.exe file schrijven enz. heb ik ook gedaan, maar het probleem is dat ik de andere games op kan starten maar niet de game waarmee ik bezig was toen het uitviel :?
Ik krijg: "Het opgeslagen spel kon niet geladen worden" te zien. Wat kan ik doen :'( :'(
Mijn enige back up is van 3 seizoenen terug |:( |:(
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_108358923
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:08 schreef Eagle_99 het volgende:
Net is mijn laptop uitgevallen terwijl FM opgestart was. Ik startte hem opnieuw en kon geen enkel spel meer openen. Ik kreeg dit:

Ik heb effe gegoogled en kwam op een paar oplossingen uit, cache veranderen, een code achter de fm.exe file schrijven enz. heb ik ook gedaan, maar het probleem is dat ik de andere games op kan starten maar niet de game waarmee ik bezig was toen het uitviel :?
Ik krijg: "Het opgeslagen spel kon niet geladen worden" te zien. Wat kan ik doen :'( :'(
Een gecorrupteerde save is niet meer te redden helaas.
pi_108359467
1
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:09 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Een gecorrupteerde save is niet meer te redden helaas.
pff, is toch niet normaal, ik hed hem gewoon 3 minuten geleden opgeslagen :N ik heb er geen zin meer in ;(
pi_108359788
Had anderhalf seizoen geleden een bod van Shakhtar gekregen en die geaccepteerd en opgeslagen, ik heb die maar geopend en nu ontslag genomen en opnieuwe gesolliciteerd bij Trabzon. Zo kan ik in ieder geval de schade beperken tot anderhalf seizoen, wel gaan mijn eregalerij punten naar de klote ;( Had zelfs Özil van Schalke overgenomen :'( :'( Carlos Tevez was transfervrij gekomen :'( :'(

Ze hebben mijn sollicitatie niet geaccepteerd }:|
pi_108360261
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 17:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

:D!
Ik kom uit Puttershoek.
Toevallig, toch niet in de Magnoliastraat? :D
Feyenoord-
pi_108365162
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:08 schreef Eagle_99 het volgende:

Bij instellingen dus aanpassen dat er automatisch back-ups gemaakt worden, om de maand ofzo. Ik heb vandaag namelijk exact hetzelfde gehad, maar had nog een back-up van een maand daarvoor.

Bij mij wordt het nu trouwens iets te makkelijk, elf wedstrijden gespeeld dit seizoen en al 66 doelpunten gemaakt, waarvan 2x achter elkaar 10-0 gewonnen. Een keer was in de CL tegen Sporting Lissabon en 1x tegen AGOVV in de Eredivisie.
pi_108365804
Athletic Bilbao ^O^
Llorente _O_ _O_ _O_ Die gast is 1,95, heeft 19 in Jumping en 18 in Heading _O_ _O_ _O_
Enige kutte aan Athletic is dat je alleen Basken kan kopen :')
  vrijdag 24 februari 2012 @ 22:28:12 #10
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_108366165
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik vind 't nogal wat :')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_108366344
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:19 schreef Eagle_99 het volgende:
1

[..]

pff, is toch niet normaal, ik hed hem gewoon 3 minuten geleden opgeslagen :N ik heb er geen zin meer in ;(
Ik heb standaard 2 saves voor een game, steeds overschrijf ik de oudste ervan (steeds voor een wedstrijd). Sinds ik dat doe heb ik nooit problemen gehad :). Je kan ook 3-save rolling autosave aanzetten bij settings.
pi_108366499
Dat Athletic lijkt me juist wel een leuke uitdaging, neem me altijd voor om een keer met ze te spelen, maar ik heb het op een of andere manier nog nooit gedaan :D
pi_108368025
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Athletic Bilbao ^O^
Llorente _O_ _O_ _O_ Die gast is 1,95, heeft 19 in Jumping en 18 in Heading _O_ _O_ _O_
En dat wist ik niet :') Zat ik in FM2011 bij Wimbledon en kreeg ik na seizoen 1 een aanbieding met 20mil TB... Kan je alleen maar kut-Basken kopen...
pi_108374209
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 23:13 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

En dat wist ik niet :') Zat ik in FM2011 bij Wimbledon en kreeg ik na seizoen 1 een aanbieding met 20mil TB... Kan je alleen maar kut-Basken kopen...
Spanjaarden ook toch? :{
pi_108376102
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 03:23 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Spanjaarden ook toch? :{
Echt alleen Basken :'(
pi_108376881
En in de staf? :P
pi_108378778
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 10:33 schreef Irritatie100 het volgende:
En in de staf? :P
Maakt niet uit
pi_108378793
Maar de enige goede Basken zijn Mikel Arteta, Xabi Alonso en Llorente :P
pi_108379296
Muniain is anders wel een baas hoor _O_ en Urzaiz natuurlijk :P
En ze doen het toch altijd vrij behoorlijk?
pi_108382053
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:31 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Ik heb standaard 2 saves voor een game, steeds overschrijf ik de oudste ervan (steeds voor een wedstrijd). Sinds ik dat doe heb ik nooit problemen gehad :). Je kan ook 3-save rolling autosave aanzetten bij settings.
Dat had ik eigenlijk ook, maar ik heb het de laatste 5 dagen niet gedaan en weg zijn mijn 3 seizoenen :( Ben nu maar weer met het einde van mijn 2de seizoen gekomen waar ik eerder Fenerbahçe in de kampioensgroep voorbij liep en kampioen werd. Nu is het wel moeilijker geworden, laatste wedstrijden en ze staan met 1 punt voor me. Ben dus afhankelijk van ze
pi_108389463
Heb ff een beetje zitten editten in de data-editor. Eerst een database gepakt van Managers United waar gigantisch veel jeugdspelers zijn toegevoegd aan de Nederlandse competitie. Daarna zelf nog een beetje aangepast (lees: aantal van de grote PSV-talenten iets hogere potentie gegeven) en vervolgens ook de youth rating van Nederland aangepast in de hoop fatsoenlijke regens te krijgen.

Ik gok dat dit invloed heeft en Nederland had een rating van 127. Terwijl Duitsland, Spanje, Frankrijk en ook Turkije, Rusland, Mexico en de USA rond de 160 zaten. Brazilie het hoogste met 185.
Belachelijk vond ik dus heb NL ook op 160 ofzo gezet. Lijkt me ook wel terecht gezien de prestaties van de nationale (jeugd)elftallen.

Sommigen zullen het wel als cheaten zien. Ik hoop nu eindelijk een spel te kunnen spelen waarbij PSV niet saai wordt na een aantal seizoenen en ik eindelijk met een hoop Nederlanders aan de slag kan in Eindhoven :)
pi_108391410
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 18:17 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Heb ff een beetje zitten editten in de data-editor. Eerst een database gepakt van Managers United waar gigantisch veel jeugdspelers zijn toegevoegd aan de Nederlandse competitie. Daarna zelf nog een beetje aangepast (lees: aantal van de grote PSV-talenten iets hogere potentie gegeven) en vervolgens ook de youth rating van Nederland aangepast in de hoop fatsoenlijke regens te krijgen.

Ik gok dat dit invloed heeft en Nederland had een rating van 127. Terwijl Duitsland, Spanje, Frankrijk en ook Turkije, Rusland, Mexico en de USA rond de 160 zaten. Brazilie het hoogste met 185.
Belachelijk vond ik dus heb NL ook op 160 ofzo gezet. Lijkt me ook wel terecht gezien de prestaties van de nationale (jeugd)elftallen.

Sommigen zullen het wel als cheaten zien. Ik hoop nu eindelijk een spel te kunnen spelen waarbij PSV niet saai wordt na een aantal seizoenen en ik eindelijk met een hoop Nederlanders aan de slag kan in Eindhoven :)
Vele dingen aan de editor vind ik cheaten, maar dit vind ik niet erg.

Overigens heb ik in 2011 een game gehad met PSV van ongeveer 4 á 5 jaar, waarbij ik elk seizoen wel 2 grote talenten erbij had zitten. Niet de echte toppers overigens, maar die zijn er in het echt ook nauwelijks :')
pi_108391667
Bij het saai wordende spel heb ik ook 3 toppers in mijn jeugd, eentje wordt absolute wereldtop. Heeft op 18-jarige leeftijd, mede door armoede, ook al zijn debuut gemaakt in Oranje. De andere twee worden prima basisspelers en Oranjeklanten waarschijnlijk

Maar verder zijn toch veel spelers die uiteindelijk het net niet gaan halen en dan op de bank zitten voor een jaartje of 2 en daarna plaats moeten maken voor nieuwe talenten. Dat was ik wel een beetje zat.
pi_108391823
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 19:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bij het saai wordende spel heb ik ook 3 toppers in mijn jeugd, eentje wordt absolute wereldtop. Heeft op 18-jarige leeftijd, mede door armoede, ook al zijn debuut gemaakt in Oranje. De andere twee worden prima basisspelers en Oranjeklanten waarschijnlijk

Maar verder zijn toch veel spelers die uiteindelijk het net niet gaan halen en dan op de bank zitten voor een jaartje of 2 en daarna plaats moeten maken voor nieuwe talenten. Dat was ik wel een beetje zat.
Hoe maak je spelers, zodat je bijvoorbeeld je eigen team erin doet?
pi_108391973
In de editor zal wel een "add" knop zitten. Wel ff opletten dat je bij de "people" tab zit.
Ik heb zelf geen nieuwe spelers gemaakt, alleen een paar spelers uit een database die een andere gemaakt had aangepast
pi_108396297
Ik heb een 17-jarige verdediger al 3 wedstrijden in de wedstrijdselectie. Ik ga hem er maar inhouden, want elke keer als ik hem erin zet, scoort hij! :D 3 goals in de laatste 3 duels. Nog een talentvolle 17-jarige linksback, Yorick van Deelen, speelt al 3 wedstrijden heel goed, ik ga zijn broertje Jordy van Deelen ook maar eens naar Feyenoord 1 halen. :D Allebei 17 jaar, verschil is de naam en Jordy is een rechtsback. :P
Feyenoord-
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:56:53 #27
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_108397350
Wordt nog spannend, ik moet de volgende en laatste groepswedstrijd winnen van Juventus om door te gaan. Maar waarom sta ik nu 2e terwijl Juventus een goal meer heeft 8)7
pi_108397504
Volgens mij gaat het in italië om onderling resultaat
pi_108397548
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:56 schreef Quisho het volgende:
Wordt nog spannend, ik moet de volgende en laatste groepswedstrijd winnen van Juventus om door te gaan. Maar waarom sta ik nu 2e terwijl Juventus een goal meer heeft 8)7
[ afbeelding ]
Die skin, meesterlijk! _O_
Feyenoord-
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:07:45 #30
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_108397672
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij gaat het in italië om onderling resultaat
Ja heb het even opgezocht en in de CL is het tegenwoordig inderdaad zo. Ik dacht echt dat daar doelsaldo eerst kwam. Maar goed meer kansen dan :D
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:03 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Die skin, meesterlijk! _O_
Ja prachtig he, hij heet Fahrenheit :)
pi_108398614
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:07 schreef Quisho het volgende:
[..]

Ja prachtig he, hij heet Fahrenheit :)
Zeker, ga ik even opzoeken :D
Feyenoord-
  zondag 26 februari 2012 @ 00:08:32 #32
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_108402243
En 3-1 van Juventus verloren }:| Ik kan wel reloaden maar ik denk dat we sowieso meer kans hebben in de Europa League.
pi_108402365
Is toch heerlijk man, zo'n forever-alone-FM-zaterdagavond _O_ Ik vermaak me opperbest met Sparta :D Sta in de winterstop al 12 punten voor, nu alvast wat eredivisiewaardige Bosmannetjes zoeken en hopen dat ik niet Zwolle ga nadoen :D
pi_108406350
Heerlijk idd. Heb gisteren precies hetzelfde gedaan. Tot 2 uur vannacht. Southampton naar de pl terug gebracht. Nu in de voorbereiding met 3-8 gewonnen van qpr. :')
pi_108408680
Zo, de vernederlandsing van PSV is begonnen. Manolev, Cassio, Engelaar, Bouma en Toivonen verkocht. Gouweleeuw, Viergever en Marcellis binnengehaald. Ff een jaartje op vakantie en dan volgend seizoen echt beginnen.
pi_108413687
Kan je FM 2012 skins ook op FM 2011 zetten, of doet die het dan niet?
Feyenoord-
pi_108413738
Mijn seizoen is 26 wedstrijden op gang, met al 120 doelpunten tot gevolg, waarvan m'n spitsje er al 40 van heeft gemaakt. Ik ben benieuwd waar we eindigen!
  zondag 26 februari 2012 @ 23:03:17 #38
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_108444198

Met m'n Kroatische club Hrvatski Dragovoljac in de kwartfinale CL (tegen OM) gehaald. Na vorig jaar in deze ronde tegen Sunderland gesneuveld te zijn. Dit jaar gewoon Real uitgeschakeld nadat ik thuis ietwat gelukkig met 0-0 weg was gekomen.

Screentje van m'n beste speler (2 Mohamed Said's gevonden toen ik bondscoach van Egypte was...zieke spitsen!) De eerste is nicknamed Mo, want die kwam als eerst :p

_O_ _O_
So confused when you're lost in the groove
pi_108446307
Relaxed, 6 wedstrijden voor het einde al kampioen van de JL met Sparta :D 20 punten voor nu... Was een makkie dus :D
Eens kijken of ik nog wat leuke spelers kan vinden, heb namelijk veel huurlingen.
pi_108461907
Het seizoen CL voetbal heeft me 312k aan tv-geld opgeleverd :') Waar je in Nederland (bijvoorbeeld) miljoenen krijgt moet ik het met 310k doen :P
Maar ik hoop op coëfficiënten lijst en qua aanzien van de competitie te stijgen zodat ik volgend jaar meer krijg..
  maandag 27 februari 2012 @ 14:42:59 #41
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_108463384
Net thuiswedstrijd tegen Espanyol met Real Madrid. Ze krijgen al heel vroeg rode kaart en ik stond al 1-0 voor dus ik dacht dat kon niet meer misgaan. Niet veel later 2-0. 2e helft kom ik al gelijk op 3-0 en zij gingen ineens 3x wisselen. Haha niet veel later na die wissels krijgen zij een blessure oftewel zij staan met 9 man. Ik had 45 schoten richting doel en 15 schoten op goal. En ik won maar met 3-0 ;( }:| :P
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_108464745
Nou het word tijd om weer eens met FM12 te gaan beginnen, iemand die een update kan aanraden? Ik weet dat er 1tje is van MU, maar misschien zijn er betere :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 27 februari 2012 @ 15:31:54 #43
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_108465093
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou het word tijd om weer eens met FM12 te gaan beginnen, iemand die een update kan aanraden? Ik weet dat er 1tje is van MU, maar misschien zijn er betere :)
Ik gebruik zelf pack voor de shirts, logo's en fototjes spelers etc. Winterupdate heb ik niet, want ik heb geen zin om daarvoor weer een nieuwe game te starten.
pi_108465270
ARC doet het goed, vorig jaar ruime middenmoot gehaald en EL deelname afgedwongen door in de finale van de KNVB beker Feyenoord te verslaan na strafschoppen :)

Flinke investering in de spelersgroep gedaan, veel jong talent aangetrokken, dit seizoen maar eens kijken of we kampioen kunnen worden of voorrondes CL kunnen halen.

Europees moet ik nog ingeloot worden :)
pi_108465340
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:31 schreef Creeg het volgende:

[..]

Ik gebruik zelf pack voor de shirts, logo's en fototjes spelers etc. Winterupdate heb ik niet, want ik heb geen zin om daarvoor weer een nieuwe game te starten.
Ja dat heb ik ook allemaal, maar goed wil ook met de laatste selecties spelen :)

http://forum.manutd.nl/sh(...)ndse-voetbalpyramide ook wel een keer tof om te proberen :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  maandag 27 februari 2012 @ 15:38:38 #46
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_108465369
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:36 schreef Scorpie het volgende:
ARC doet het goed, vorig jaar ruime middenmoot gehaald en EL deelname afgedwongen door in de finale van de KNVB beker Feyenoord te verslaan na strafschoppen :)

Flinke investering in de spelersgroep gedaan, veel jong talent aangetrokken, dit seizoen maar eens kijken of we kampioen kunnen worden of voorrondes CL kunnen halen.

Europees moet ik nog ingeloot worden :)
Sinds wanneer kan je ook clubs lager dan de Jupiler League managen ???
  maandag 27 februari 2012 @ 15:39:28 #47
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_108465395
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:38 schreef Creeg het volgende:

[..]

Sinds wanneer kan je ook clubs lager dan de Jupiler League managen ???
Updates. Veel te vinden op http://forum.manutd.nl -> downloads.
  maandag 27 februari 2012 @ 15:39:38 #48
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_108465403
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:38 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook allemaal, maar goed wil ook met de laatste selecties spelen :)

http://forum.manutd.nl/sh(...)ndse-voetbalpyramide ook wel een keer tof om te proberen :D
Aha.. ja dat ziet er wel ziek uit :')
pi_108465551
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:39 schreef Creeg het volgende:

[..]

Aha.. ja dat ziet er wel ziek uit :')
Waarom :')?
  maandag 27 februari 2012 @ 15:51:00 #50
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_108465840
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:43 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Waarom :')?
Nou zoveel clubs uit al die klasses zowel zaterdag als zondag etc.
pi_108466103
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:51 schreef Creeg het volgende:

[..]

Nou zoveel clubs uit al die klasses zowel zaterdag als zondag etc.
Maakt het juist tof :)

Denk dat ik maar eens :

http://sortitoutsi.net/fo(...)atabase-update-2012/

of

http://sortitoutsi.net/fo(...)update-packs-by-pr0/

ga proberen :)
  maandag 27 februari 2012 @ 16:00:19 #52
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_108466193
quote:
Maakt het zeker tof. Heb altijd al even willen spelen met mijn favoriete amateurclub. Maar ik geloof niet dat ook alle echte namen in die download zitten hè?
pi_108466264
Whehe die hele amateur tak, wtf.
pi_108466375
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:00 schreef Creeg het volgende:

[..]

Maakt het zeker tof. Heb altijd al even willen spelen met mijn favoriete amateurclub. Maar ik geloof niet dat ook alle echte namen in die download zitten hè?
Sommige doen het wel, maar bij die ik net gepost heb niet. Zou ook iets teveel van het goeie zijn :)
  maandag 27 februari 2012 @ 16:13:27 #55
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_108466711
Die download werkt niet. Kan Nederland niet selecteren en alle competities in Rusland zijn weg.
pi_108466996
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:13 schreef Creeg het volgende:
Die download werkt niet. Kan Nederland niet selecteren en alle competities in Rusland zijn weg.
Over welke heb je het nu??
  maandag 27 februari 2012 @ 16:25:11 #57
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_108467206
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:20 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Over welke heb je het nu??
De Topklasse piramide.
  maandag 27 februari 2012 @ 16:30:19 #58
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_108467445
Haha die graad van verslavingen zijn wel echt geniaal :P
  maandag 27 februari 2012 @ 16:31:40 #59
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_108467518
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:30 schreef Creeg het volgende:
Haha die graad van verslavingen zijn wel echt geniaal :P
Als je je onderbroek binnenstebuiten draagt hoef je ze niet te wassen.

:')
  maandag 27 februari 2012 @ 16:32:41 #60
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_108467572
quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:31 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Als je je onderbroek binnenstebuiten draagt hoef je ze niet te wassen.

Bijvoorbeeld idd :') Bij mij staat hij op 'Vergeet je familie niet te bellen en je alweer ziek te melden' :P
pi_108467711
Wat is de laatste versie van FM? Ik zit nog op 12.1? Terwijl ie gewoon in steam staan en updates staan aan
  maandag 27 februari 2012 @ 16:42:21 #62
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_108468034
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat is de laatste versie van FM? Ik zit nog op 12.1? Terwijl ie gewoon in steam staan en updates staan aan
Huh? 12.1.0 is de laatste.
pi_108468238
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:42 schreef Creeg het volgende:

[..]

Huh? 12.1.0 is de laatste.
Oh oke :D
  maandag 27 februari 2012 @ 16:48:48 #64
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_108468325
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:46 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Oh oke :D
Ik voelde me er toch niet zeker bij. Even gegoogled en lees dat 12.1.1 de laatste is..
pi_108468443
Nou hier doet die NL pyramide shit het wel, is maar tot de 3de klasse tot nu toe :)
  maandag 27 februari 2012 @ 16:53:55 #66
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_108468528
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou hier doet die NL pyramide shit het wel, is maar tot de 3de klasse tot nu toe :)
Apart. Kan denk ik niet liggen aan dat ik een gedownload spel heb. Want zowel bij mensen die hem gekocht als gedownload hebben waren bij sommige de map 'editor data' niet aanwezig in hun 'Mijn Documenten/Sports Interactive'
pi_108468559
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:53 schreef Creeg het volgende:

[..]

Apart. Kan denk ik niet liggen aan dat ik een gedownload spel heb. Want zowel bij mensen die hem gekocht als gedownload hebben waren bij sommige de map 'editor data' niet aanwezig in hun 'Mijn Documenten/Sports Interactive'
Hoe te gebruiken:
1. Plaats het .dbc-bestand in de map Sports Interactive\Football Manager 2012\editor data in jouw My Documents (PC) / Documents (MAC) map. Als je geen ⤘editor data⤙ map hebt, moet je die zelf aanmaken en het bestand daarna in die map plaatsen.

;)
  maandag 27 februari 2012 @ 16:55:54 #68
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_108468608
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:54 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hoe te gebruiken:
1. Plaats het .dbc-bestand in de map Sports Interactive\Football Manager 2012\editor data in jouw My Documents (PC) / Documents (MAC) map. Als je geen ⤘editor data⤙ map hebt, moet je die zelf aanmaken en het bestand daarna in die map plaatsen.

;)
Jep. Zover was ik ook, maar het werkt dus niet :)
pi_108468705
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:55 schreef Creeg het volgende:

[..]

Jep. Zover was ik ook, maar het werkt dus niet :)
Had hem eerst ook op de verkeerde plek staan, aangezien ik alle data op een andere schijf heb staan, maar het moest dus duidelijk in mijn documenten staan.

Kreeg ook meteen een pop-up (en die kreeg ik eerst dus niet)
  maandag 27 februari 2012 @ 17:01:02 #70
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_108468821
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:58 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Had hem eerst ook op de verkeerde plek staan, aangezien ik alle data op een andere schijf heb staan, maar het moest dus duidelijk in mijn documenten staan.

Kreeg ook meteen een pop-up (en die kreeg ik eerst dus niet)
Die kreeg ik ook niet meteen bij het opstarten nee..
  maandag 27 februari 2012 @ 17:01:14 #71
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_108468825
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:32 schreef Creeg het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld idd :') Bij mij staat hij op 'Vergeet je familie niet te bellen en je alweer ziek te melden' :P
''Your relationship has now expired''

So confused when you're lost in the groove
pi_108468835
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:01 schreef Creeg het volgende:

[..]

Die kreeg ik ook niet meteen bij het opstarten nee..
Dan staat ie dus op de verkeerde plek :)
  maandag 27 februari 2012 @ 17:02:50 #73
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_108468890
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:01 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dan staat ie dus op de verkeerde plek :)
Heb 'm op de plek gezet wat er stond. Waar zou hij dan moeten? Ik heb het spel zelf op een andere schijf staan (H:). De rest van de data etc staat op C:.
pi_108468923
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:02 schreef Creeg het volgende:

[..]

Heb 'm op de plek gezet wat er stond. Waar zou hij dan moeten? Ik heb het spel zelf op een andere schijf staan (H:). De rest van de data etc staat op C:.
Nja ik zet hem net bij :

C:\Users\Nick\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2012\editor data

En werkt wel :)
  maandag 27 februari 2012 @ 17:04:37 #75
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_108468948
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:03 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nja ik zet hem net bij :

C:\Users\Nick\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2012\editor data

En werkt wel :)
Ja. Het mapje editor data had ik niet dus die had ik ook in die plek aangemaakt. En dat werkte niet.
pi_108469051
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:04 schreef Creeg het volgende:

[..]

Ja. Het mapje editor data had ik niet dus die had ik ook in die plek aangemaakt. En dat werkte niet.
Denk dat je toch iets verkeerds doet :).

Wel mooi dat de clubs uit mijn woonplaats ook erin zitten :D
pi_108469238
Heb altijd gedacht dat op het moment dat je met een schuld zit, dat je er tot de einddatum van de lening. Maar kreeg bij Santa Coloma dus een bericht dat vanwege de goede financien(was vorig seizoen van 3m plus naar 10m plus gegaan) de lening(waarvan nog iets meer dan 1m open stond) direct volledig afbetaald is :)

Dus ben nu schulden vrij en sta 9m in de plus :)
Heb ruim 5m aan transferbudget, dus maar eens kijken of ik me kan versterken.
pi_108469288
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:13 schreef MMUFC het volgende:
Heb altijd gedacht dat op het moment dat je met een schuld zit, dat je er tot de einddatum van de lening. Maar kreeg bij Santa Coloma dus een bericht dat vanwege de goede financien(was vorig seizoen van 3m plus naar 10m plus gegaan) de lening(waarvan nog iets meer dan 1m open stond) direct volledig afbetaald is :)

Dus ben nu schulden vrij en sta 9m in de plus :)
Heb ruim 5m aan transferbudget, dus maar eens kijken of ik me kan versterken.
Mooi nieuws :) Kijken of er spelers willen komen, vanwege je lage reputatie...
pi_108469466
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:14 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

Mooi nieuws :) Kijken of er spelers willen komen, vanwege je lage reputatie...
De hoogste divisie van Andorra is, mede door mijn CL deelname van 1 naar 1,5 ster gegaan..
Met 1 ster waren onder andere een gedeelte van de overbodige spelers bij PSV, Ajax en Feyenoord geïnteresseerd. Het ging hierbij om de spelers die minder dan 25k waard waren.. Zal vanavond eens kijken of inmiddels ook de wat duurdere spelers geïnteresseerd zijn..
pi_108470464
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:04 schreef Creeg het volgende:

[..]

Kijk anders ff in FM waar ie die info vandaan pakt, zag dat ie hier alles weer terug had gezet :')!
  maandag 27 februari 2012 @ 17:50:15 #81
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_108470568
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:47 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Kijk anders ff in FM waar ie die info vandaan pakt, zag dat ie hier alles weer terug had gezet :')!
Waar moet ik dat precies zien? :@
pi_108470599
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:50 schreef Creeg het volgende:

[..]

Waar moet ik dat precies zien? :@
Instellingen, en dan staat er onderin ergens :

Map User Data :)
  maandag 27 februari 2012 @ 17:51:59 #83
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_108470635
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:50 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Instellingen, en dan staat er onderin ergens :

Map User Data :)
Ja dat is:

C:/Documents and Settings/Administrator/Mijn documenten/Sports Interactive/Football Manager 2012/

Oftewel de goede. Heb nu niet het mapje editor data erin staan.
pi_108470718
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:51 schreef Creeg het volgende:

[..]

Die staat uitgevinkt.
Ja dat is voor tijdelijke bestanden ;) Je moet ff kijk wat er bij map locatie staat : H:/bla/bla/blabla

:)

Daar ff editor data map in aanmaken dan :)
  maandag 27 februari 2012 @ 17:54:48 #85
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_108470739
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:54 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ja dat is voor tijdelijke bestanden ;) Je moet ff kijk wat er bij map locatie staat : H:/bla/bla/blabla

:)
Ninja-edit. Zie hierboven.
  maandag 27 februari 2012 @ 17:58:35 #86
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_108470893
Map aangemaakt en bij instellingen blijft hij staan op: C:/Documents and Settings/Administrator/Mijn documenten/Sports Interactive/Football Manager 2012/

en zet hij editor data er niet achter.
pi_108471301
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:58 schreef Creeg het volgende:
Map aangemaakt en bij instellingen blijft hij staan op: C:/Documents and Settings/Administrator/Mijn documenten/Sports Interactive/Football Manager 2012/

en zet hij editor data er niet achter.
Nja editor data moet er ook niet achter komen te staan, het gaat er gewoon om waar FM12 zijn data vandaan pakt :)

Mijn shirts en logo's staan daar ook :)
  maandag 27 februari 2012 @ 18:37:15 #88
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_108472177
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:10 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nja editor data moet er ook niet achter komen te staan, het gaat er gewoon om waar FM12 zijn data vandaan pakt :)

Mijn shirts en logo's staan daar ook :)
Nja, die plek dus. Dus dat zit goed :)
pi_108472223
Eerste seizoen met Twente gaat best lekker. Sta gelijk 1e met Ajax en heb OL, Arsenal en Leverkusen weten te verslaan in de CL. :')
No resentment ever evened out a weaker hand
  maandag 27 februari 2012 @ 19:14:39 #90
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_108473752
Eind seizoen 3 met Man City. Overal minimaal 2e geworden :P
Seizoen begon goed door winst van de Community Shield. Verder de League Cup gewonnen en in de finale van de FA Cup verloren van Liverpool. In de competitie 2e geworden, 1 puntje achter Arsenal en de CL finale verloren van Porto.
Ik verlies onnodige wedstrijden en in de uitwedstrijden tegen de sterkere teams verlies ik veel te vaak.

Tijd voor seizoen 4. De jeugd maakt wel een goede ontwikkeling door :)
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_108476129
Er gaan zich problemen voordoen..
De eerste spelers beginnen te zeuren dat ze naar een grotere club willen..
Op zich positief, want dat betekent dat het een betere lichting is dan hun voorgangers. De vorige lichting kwam meestal na Santa Coloma nergens meer aan de bak.. Zo slecht waren die.. De huidige lichting is iets minder slecht zullen we maar zeggen.
pi_108477158
Heeft iemand nog een leuke update waar o.a de spelers in de Eredivisie wat aangepast zijn naar hun kunnen? Bijv Guidetti en Clasie wat beter.
pi_108479850
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:24 schreef Typisch het volgende:
Heeft iemand nog een leuke update waar o.a de spelers in de Eredivisie wat aangepast zijn naar hun kunnen? Bijv Guidetti en Clasie wat beter.
Binnenkort komt de officiële update... :). Je kan ook gewoon zelf editen.
pi_108485277
Ik wilde FMRTE op mijn pc zetten, maar hij doet het niet. Dit staat zo toch goed?
In de map "editor data".

Of moet ik de game eerst opnieuw opstarten?

:?
Feyenoord-
  maandag 27 februari 2012 @ 22:42:08 #95
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_108485444
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 22:38 schreef Zenit- het volgende:
Ik wilde FMRTE op mijn pc zetten, maar hij doet het niet. Dit staat zo toch goed?
[ afbeelding ] In de map "editor data".

Of moet ik de game eerst opnieuw opstarten?

:?
Ik zou de game eerst opnieuw opstarten ja.
pi_108485962
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 22:42 schreef Creeg het volgende:

[..]

Ik zou de game eerst opnieuw opstarten ja.
Net gedaan, lukt niet. Hoe moet ik dat FMRTE zelf opstarten? Verschijnt dat vanzelf in het spel dan?
Feyenoord-
pi_108487062
Yeah baby, EL groepsronde gehaald _O_
pi_108492474
quote:
5s.gif Op maandag 27 februari 2012 22:53 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Net gedaan, lukt niet. Hoe moet ik dat FMRTE zelf opstarten? Verschijnt dat vanzelf in het spel dan?
FMRTE is gewoon een los staand programma, die ook niet perse in de map editor data hoeft.. Je moet gewoon in de map FMRTE op het exe bestand klikken ;)
pi_108496995
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 07:30 schreef MMUFC het volgende:

[..]

FMRTE is gewoon een los staand programma, die ook niet perse in de map editor data hoeft.. Je moet gewoon in de map FMRTE op het exe bestand klikken ;)
Inderdaad... Gewoon ergens anders installeren en gewoon opstarten via de exe...
pi_108497252
Ik ga maar eens met een nieuwe game beginnen..
Alle vooraf gestelde doelen met Santa Coloma zijn behaald.. Nationaal is het verschil zo groot dat ik volgens mij met mijn keeper in de spits nog glansrijk kampioen wordt. En 27 duels spelen "omdat dat nu eenmaal moet" voor de 12 Europese duels begint een beetje vervelend te worden. Misschien pak ik hem over een tijdje weer eens op.

Nu maar weer eens een poging met PSV. Doel: winnen van de CL!
pi_108497492
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 11:56 schreef MMUFC het volgende:
Ik ga maar eens met een nieuwe game beginnen..
Alle vooraf gestelde doelen met Santa Coloma zijn behaald.. Nationaal is het verschil zo groot dat ik volgens mij met mijn keeper in de spits nog glansrijk kampioen wordt. En 27 duels spelen "omdat dat nu eenmaal moet" voor de 12 Europese duels begint een beetje vervelend te worden. Misschien pak ik hem over een tijdje weer eens op.

Nu maar weer eens een poging met PSV. Doel: winnen van de CL!
Ik kan me het goed voorstellen. Toch altijd leuk om je berichten gelezen te hebben.
pi_108503685
FMRTE kan ik ook niet gebruiken, als ik op Load Game druk krijg ik de melding "FMRTE was unable to find Football Manager 2012 running" te zien. Ik kreeg hem 3 maanden geleden ook te zien, nu ik het opnieuw probeer doet hij het weer niet.
pi_108504011
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:06 schreef Eagle_99 het volgende:
FMRTE kan ik ook niet gebruiken, als ik op Load Game druk krijg ik de melding "FMRTE was unable to find Football Manager 2012 running" te zien. Ik kreeg hem 3 maanden geleden ook te zien, nu ik het opnieuw probeer doet hij het weer niet.
Volgens mij is FMRTE echt afhankelijk van de FM versie. Dus als je de eerste FMRTE versie van 2012 heb dan is die bijvoorbeeld compatible met 12.0.1 maar niet met 12.1.0.. En FM moet gestart zijn met een game wil je het gebruiken ;)
pi_108504929
Hij is gestart ja, maar ik kon hem ook niet openen met de eerste versie van FM en FMRTE. Hij vindt geen games.

[ Bericht 31% gewijzigd door Eagle_99 op 28-02-2012 15:44:44 ]
pi_108505175
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:36 schreef Eagle_99 het volgende:
Hij is gestart ja, maar ik kon hem ook niet openen met de eerste versie van FM en FMRTE. Hij vindt geen games.
Heb je in FM ook een game geladen? Het is een real-time editor natuurlijk..
pi_108505208
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:42 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Heb je in FM ook een game geladen? Het is een real-time editor natuurlijk..
Ja ik ben aan het spelen
pi_108505479
Ik download nu 5.0.2, ik dacht dat ik die al eerder geprobeerd had maar ik ga het nog een keer proberen.

Ik zie nu dat de vorige ook al 5.0.2 is, deze heb ik geinstalleerd maar lukt ook niet.

[ Bericht 15% gewijzigd door Eagle_99 op 28-02-2012 15:57:27 ]
pi_108506059
Ik weet zo echt niet wat het probleem is. Maar aan de andere kant.. FMRTE is wel cheaten he.. ;) ;)
pi_108506532
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:07 schreef MMUFC het volgende:
Ik weet zo echt niet wat het probleem is. Maar aan de andere kant.. FMRTE is wel cheaten he.. ;) ;)
Mijn Trabzonspor game heb ik al genoeg gecheat :@ Dus dat maakt niet uit, in mijn andere game zal ik het ook nooit gebruiken, in 20 jaar een CL en EL gewonnen zonder enige vorm van valsspel *O*
pi_108506883
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:23 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Mijn Trabzonspor game heb ik al genoeg gecheat :@ Dus dat maakt niet uit, in mijn andere game zal ik het ook nooit gebruiken, in 20 jaar een CL en EL gewonnen zonder enige vorm van valsspel *O*
Ik moet zeggen dat ik het voor Santa Coloma gebruikt heb om ervoor te zorgen dat spelers die 3 jaar in Andorra spelen de Andorrese nationaliteit krijgen en na 5 jaar voor Andorra uit te kunnen komen.

Ik moet zeggen dat ik er echt aan getwijfeld heb om ook mijn stadion met FMRTE te wijzigen(na de nutteloze uitbouwing) maar dat heb ik uiteindelijk maar niet gedaan..
pi_108506994
Bij mij doet hij het ook niet, ik krijg deze melding:

FMRTE v4.1.2.24171 does not support your game version (11.3.0f178533), or your savegame is not loaded yet..

Mijn savegame is geladen, dus waarschijnlijk heb ik de verkeerde versie of zo. :P Ach ja, dan niet.
Feyenoord-
pi_108509507
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:33 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik het voor Santa Coloma gebruikt heb om ervoor te zorgen dat spelers die 3 jaar in Andorra spelen de Andorrese nationaliteit krijgen en na 5 jaar voor Andorra uit te kunnen komen.

Ik moet zeggen dat ik er echt aan getwijfeld heb om ook mijn stadion met FMRTE te wijzigen(na de nutteloze uitbouwing) maar dat heb ik uiteindelijk maar niet gedaan..
Ik denk dat van je stadion wel kan, want dat nutteloze uitbreiding kan je net zo goed als een soort bug zien. Ik heb het ook gehad laatst, ik wou uitbreiden, werd het met 0 plaatsen uitgebreid met ook nog eens een verkeerde geplande datum :D Nu heb ik dat game kwijtgeraakt, anders zou ik wel een screen plaatsen.
pi_108509997
MMUFC ipv nieuwe game starten kan je toch ook gewoon doorgaan met de game die je al hebt? Is wel een totaal ander PSV, maar dat maakt het ook weer leuk.

Ik heb trouwens FMRTE 5.1.2, werkt prima met de huidge officiële versie. Gebruik het zelf bijna niet, alleen soms om wat ratings van spelers (voornamelijk hoe goed hun linker/rechter voet zijn). FM Genie Scout is ook wel handig, maar haalt veel van het zelf ontdekken van spelers weg :). Beide nog niet in mn MVV game gebruikt (sta nu 3e in eredivisie en overwinter in europa woohooo), ben trots op mezelf haha.

[ Bericht 31% gewijzigd door VelitoX op 28-02-2012 18:16:26 ]
pi_108518520

Let op datum :')
pi_108519477
SWEET, TIME TRAVELLING
pi_108520331
Ik had vandaag een wedstrijd waarin ik op 1-0 voorsprong stond. Op dat moment bleef ie even stilstaan en vervolgens gebeurde er iets geks! Het stond opeens 2-1. De doelpunten waren 5 minuten terug gevallen (48e en 49e minuut).

Ik snapte er niks van, maar ach, ik behield mijn voorsprong. Scoort de tegenpartij opeens in de 78e minuut, maar de stand bleef 2-1. Scoorde ik in de 79e minuut en ook toen bleef het 2-1. Toen ik keek naar de doelpuntenmakers bleek dat die al in de 49e minuut bekend waren.

Volgens mij had ik vandaag een belchinees op de tribune :D
pi_108535257
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 18:08 schreef VelitoX het volgende:
MMUFC ipv nieuwe game starten kan je toch ook gewoon doorgaan met de game die je al hebt? Is wel een totaal ander PSV, maar dat maakt het ook weer leuk.

Ik heb trouwens FMRTE 5.1.2, werkt prima met de huidge officiële versie. Gebruik het zelf bijna niet, alleen soms om wat ratings van spelers (voornamelijk hoe goed hun linker/rechter voet zijn). FM Genie Scout is ook wel handig, maar haalt veel van het zelf ontdekken van spelers weg :). Beide nog niet in mn MVV game gebruikt (sta nu 3e in eredivisie en overwinter in europa woohooo), ben trots op mezelf haha.
Kan inderdaad.. maar nadeel is dat het een game is die al een 10 seizoenen draait.. En in de tussentijd heb ik onder andere Spanje, Engeland, IJsland en Nederland(dat is de enige die naast Andorra nog steeds draait) toegevoegd en sommige later weer verwijderd.. Hierdoor is de game toch wat trager geworden..
Dus besloten nieuwe game te starten.

Competitie begonnen met twee 3-1 thuiszeges(Heerenveen en Feyenoord) en een 1-1 uit tegen Roda JC. Tegen Roda tot de 94e minuut 0-1 voor.. Maait Derijck ver in blessure tijd een tegenstander onderuit.. 2e geel Derijck en penalty Roda JC..

In de voorronde EL mag ik tegen Red Star. In de 3e voorronde won ADO ff met 6-0 en 1-0 van Aalesund.. :')
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:17:17 #118
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_108537992
Eens kijken hoe het gaat met een Ajaxgame waarbij ik alleen talenten onder de 18 koop en voor de rest alles zelf opleid.
pi_108548862
BamBamBam!
Zojuist promotie naar de Premier League gerealiseerd!

Door als zesde te zijn geëindigd in de competitie mocht ik mee doen aan de nacompetitie. Daarin versloeg ik over 2 wedstrijden Norwich City met 3-0 en nu is Watford het slachtoffer geworden.

Toen ik begin december aan dit avontuur begon, had ik nooit gedacht dat ik het tot zover zou volhouden. Van mijn doelen die ik mij toen stelde, zijn de Premier League en de Champions League winnen nog over.

Al lijken mij de FA-Cup en de Europa League ook wel leuke prijzen die ik graag wil winnen. Dit jaar eindigde de FA-Cup in de halve finale met een 2-1 nederlaag tegen Liverpool.

Zoals hieronder te zien, is het allemaal snel gegaan en kan het stadion nog niet snel genoeg meegroeien :D
pi_108549327
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:36 schreef alf89 het volgende:
BamBamBam!
Zojuist promotie naar de Premier League gerealiseerd!

[ afbeelding ]
Door als zesde te zijn geëindigd in de competitie mocht ik mee doen aan de nacompetitie. Daarin versloeg ik over 2 wedstrijden Norwich City met 3-0 en nu is Watford het slachtoffer geworden.

Toen ik begin december aan dit avontuur begon, had ik nooit gedacht dat ik het tot zover zou volhouden. Van mijn doelen die ik mij toen stelde, zijn de Premier League en de Champions League winnen nog over.

Al lijken mij de FA-Cup en de Europa League ook wel leuke prijzen die ik graag wil winnen. Dit jaar eindigde de FA-Cup in de halve finale met een 2-1 nederlaag tegen Liverpool.

Zoals hieronder te zien, is het allemaal snel gegaan en kan het stadion nog niet snel genoeg meegroeien :D
[ afbeelding ]
Nice!

Dat stadion van jou doet me denken aan die CL groepsfase wedstrijden van mij met 794 toeschouwers :')

Is inderdaad wel vrij klein.
Als je naar de huidige(dus in 2011-2012) clubs kijkt die in Engeland spelen, heeft de volledige Premier League, Championship en League One en op 4 na de volledige League Two een groter stadion dan Blyth.
  woensdag 29 februari 2012 @ 17:57:09 #121
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_108551718
Ik heb FM12 nog niet gekocht, maar gedownload. Weet iemand alsnog een site waar ik update 12.1.1 kan downloaden?
pi_108554392
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:48 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Nice!

Dat stadion van jou doet me denken aan die CL groepsfase wedstrijden van mij met 794 toeschouwers :')

Is inderdaad wel vrij klein.
Als je naar de huidige(dus in 2011-2012) clubs kijkt die in Engeland spelen, heeft de volledige Premier League, Championship en League One en op 4 na de volledige League Two een groter stadion dan Blyth.
Haha, Er komt nu overigens wel een uitbreiding aan van ongeveer 6000 toeschouwers. Daar zal ik er vast wel een aantal uit dat rijtje van inhalen ;)
pi_108556158
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef alf89 het volgende:

[..]

Haha, Er komt nu overigens wel een uitbreiding aan van ongeveer 6000 toeschouwers. Daar zal ik er vast wel een aantal uit dat rijtje van inhalen ;)
Dan kom je wel op Championship niveau denk ik.. ;)
pi_108569761
Gigantisch wisselvallig seizoen van PSV. Heel veel blessures en veel invallers die nog niet klaar zijn voor het grote werk. Maar wel een zinderend competitieslot. De beker is binnengehaald en ondanks een achterstand van 4 punten na 32 wedstrijden is uiteindelijk ook de titel gewonnen met het beschamende aantal van 68 punten.
pi_108569879
Sommige onbelangrijke competitie wedstrijden ga ik op vakantie of ik speel met alleen commentaar. Net dus ook met alleen commentaar. De tegenstander maakt in de 70ste minuut 1-1 en we bakken er niets van, dus eind 80ste minuut schakel ik over tot hoogtepunten. Opeens zie ik dat ik 1-2 voor sta met een doelpunt in de 80ste minuut :? Ik vraag me af hoe dat kan, ben er natuurlijk wel blij om :9
pi_108574971
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:17 schreef MeneerBob het volgende:
Eens kijken hoe het gaat met een Ajaxgame waarbij ik alleen talenten onder de 18 koop en voor de rest alles zelf opleid.
Doe toevallig nu precies hetzelfde, maar dan met Feyenoord, echt heel leuk! Beetje jammer dat Ajax in mijn game een wonderkind heeft gekregen, die wilde dus echt niet naar mij toe :(
pi_108576076
Vanochtend de wedstrijd PSV - Vitesse gespeeld.
Wijnaldum maakt in de 6e minuut 1-0, waarna 5 minuten later Rasmus Falk 1-1 maakt.
In de 26e, 30e, 32e en 37e minuut maakt Tim Matavz de goals, 5-1. Op slag van rust wederom Rasmus Falk die de spanning(welke spanning??) terugbrengt.
Na rust denk je dat het niet veel meer wordt, maar door 2 goals van Zakaria Labyad en nog 3x Tim Matavz wordt het 10-2 :)
Er zijn nu 8 wedstrijden gespeeld, waarvan Matavz er 3 mee deed en dus 7x scoorde :)

Paar dagen eerder won ik al het Europese uitduel met Rosenborg met 1-6.
  donderdag 1 maart 2012 @ 09:32:52 #128
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_108576398
Inmiddels met seizoen 4 begonnen. Eigenlijk maar twee aankopen gedaan, een nieuwe spits Falcao en Alex Sandro. Voor de rest vooral jeugd binnen gehaald. Talentvolle Engelse spelers vallen mij toch tegen. Enige die ik eigenlijk kon vinden was een rechtsbuiten van Liverpool, maar die wil natuurlijk niet komen gvd :P Heb nog altijd wel mijn spits in wording en wil proberen een jonge Engelse verdediger meer tijd te geven. Hopelijk groeit hij nog wat, want valt mij een beetje tegen.

Wilde Bale en Wilshere hebben, maar daarvoor moest ik echt meer dan 150 miljoen betalen en dat heb ik er echt niet voor over.
pi_108576525
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:15 schreef MMUFC het volgende:
Vanochtend de wedstrijd PSV - Vitesse gespeeld.
Wijnaldum maakt in de 6e minuut 1-0, waarna 5 minuten later Rasmus Falk 1-1 maakt.
In de 26e, 30e, 32e en 37e minuut maakt Tim Matavz de goals, 5-1. Op slag van rust wederom Rasmus Falk die de spanning(welke spanning??) terugbrengt.
Na rust denk je dat het niet veel meer wordt, maar door 2 goals van Zakaria Labyad en nog 3x Tim Matavz wordt het 10-2 :)
Er zijn nu 8 wedstrijden gespeeld, waarvan Matavz er 3 mee deed en dus 7x scoorde :)

Paar dagen eerder won ik al het Europese uitduel met Rosenborg met 1-6.
Dikgedrukte heb ik dus heel vaak als ik met 3 of 4-0 de rust in ga, dat er in de 2e helft niet meer gescoord wordt.
pi_108576685
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:39 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Dikgedrukte heb ik dus heel vaak als ik met 3 of 4-0 de rust in ga, dat er in de 2e helft niet meer gescoord wordt.
Idd.. was me daarom tijdens de rust ook ff gaan omkleden.. En mijn mond viel open toen ik zag dat het 10-2 was :P

De parallellen met het echte psv zijn snel getrokken. 26 goals uit 8 competitieduels, maar krijg bijna ieder duel een tegengoal.
Enige competitienederlaag tot nu toe is de 3-2 nederlaag in de ArenA tegen Ajax. Verder 1-1 tegen Roda en RKC..
pi_108580211
Zat net te kijken of het een beetje te doen is om de competitieregels van de Europese competities zo te veranderen dat er alleen nog maar spelers uit dat land in mogen spelen (of een minimum aantal in ieder geval). Blijkt dat je dan dus om een of andere mysterieuze reden heel de competitie opnieuw aan moet maken. Dat wordt me iets te veel werk. Kan het wel voor alleen NL doen, maar wil ook de andere Europese landen dan gedaan hebben om een beetje een interessante CL en EL te krijgen ook :(
pi_108580566
Overigens na de 10-2 overwinning 9 PSV-ers in het team van de week. :)
pi_108587818
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 11:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zat net te kijken of het een beetje te doen is om de competitieregels van de Europese competities zo te veranderen dat er alleen nog maar spelers uit dat land in mogen spelen (of een minimum aantal in ieder geval). Blijkt dat je dan dus om een of andere mysterieuze reden heel de competitie opnieuw aan moet maken. Dat wordt me iets te veel werk. Kan het wel voor alleen NL doen, maar wil ook de andere Europese landen dan gedaan hebben om een beetje een interessante CL en EL te krijgen ook :(
Misschien dat er op FMinsde of managerunited iemand zo gek is om dit voor je uit te voeren.
pi_108590893
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:34 schreef alf89 het volgende:

[..]

Misschien dat er op FMinsde of managerunited iemand zo gek is om dit voor je uit te voeren.
Na toch nog wat verder zoeken ben ik erachter gekomen hoe het moet. Maar die flikkers van SI hebben de advanced editor geblokkeerd om mysterieuze redenen waardoor het niet meer kan :(
  donderdag 1 maart 2012 @ 17:10:53 #135
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_108591289
Het valt me nu pas op, maar ze hebben zowaar soms fakkels in het publiek! :7
pi_108591727
Ik ga denk ik toch maar een project starten alle Europese landen ff opnieuw te bouwen met mijn regels. Duurt ff maar dan heb je ook wat :p

Alleen Nederland doen is vrij vlot gedaan denk ik, probleem is alleen dat je kansloos bent tegen de andere landen als die wel met buitenlanders aan komen zetten
pi_108592173
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 17:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik ga denk ik toch maar een project starten alle Europese landen ff opnieuw te bouwen met mijn regels. Duurt ff maar dan heb je ook wat :p

Alleen Nederland doen is vrij vlot gedaan denk ik, probleem is alleen dat je kansloos bent tegen de andere landen als die wel met buitenlanders aan komen zetten
Als je die Game hebt aangemaakt, zou je hem dan met ons willen delen? Ik denk dat er naast mij wel meerderen gamers zijn die graag met alleen met jeugd uit eigen land willen spelen.
pi_108592240
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 17:33 schreef alf89 het volgende:

[..]

Als je die Game hebt aangemaakt, zou je hem dan met ons willen delen? Ik denk dat er naast mij wel meerderen gamers zijn die graag met alleen met jeugd uit eigen land willen spelen.
Eens, lijkt me een mooie uitdaging.
pi_108592619
Ben aan het kloten geslagen, hoeft niet gigantisch lang te gaan duren dit zie ik al.

Ik maak wel de simpele variant hiervan aan. Dat betekent dat ik ff vlot de competities aanmaak (voor de grote landen 1e en 2e divisie en kleinere landen alleen 1e). Ben nu aan het uitvogelen hoe ik de reserve teams van NL in de competitie mee kan laten doen. Want als ik dan toch bezig ben lijkt me dat ook wel ff prettig.

Nederlandse competitie is al aangemaakt (afgezien van de reserve teams). Er zullen wel wat dingen zoals playoffs sneuvelen en periodetitels aangezien ik niet weet hoe ik dat aan moet maken. Ik zal jullie op de hoogte houden.

Enig probleem dat ik voorzie is dat je dan nieuwe spelers hebt die je niet kunt verkopen en niet op kunt stellen dus ik denk dat ik dat voor PSV ook nog ff aanpas (dat die er al even spelen (Mertens, Derijck), maar dat ga ik niet voor de andere ploegen ook nog doen aangezien die me niet interesseren.
pi_108595997
Nederlandse competities zijn klaar, moet alleen nog ff testen

Heb de B-teams van PSV, Ajax, AZ, Feyenoord, Twente, Vitesse en Heerenveen toegevoegd aan de topklasse.
Enige jammere is dat ik door een foutje topklasse B boven topklasse A heb gezet, maar dat overleef ik wel.

Tevens is er als het goed is een U18 competitie en een U21 competitie.

Nu de volgende landjes ff doen. Ik doe daar denk ik alleen de bovenste competitie van als test hoe de teams er in de CL uit gaan zien

Edit: ook maar een tweede divisie en cups toevoegen aan de andere landen voor de volledigheid. Heb niks ingevuld bij prijzengeld enzo, ben benieuwd wat daarmee gebeurd.

Edit 2: TV-geld lijkt automatisch te gaan in Engeland, maar is wel een stuk lager als je niks invoert. Ik laat het lekker zo denk ik. Merk vanzelf wel wat er met de clubs gebeurt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Rob_La_Chouffe op 01-03-2012 20:34:58 ]
pi_108605602
Bij accent individuele training worden er toch ook andere eigenschappen getraind dan de genoemde eigenschappen?

Hoe kan ik concentratie en beslissingen van een speler omhoog krikken dmv individuele training? :)
Patat Friet
pi_108610938
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:14 schreef ganzenherder het volgende:
Bij accent individuele training worden er toch ook andere eigenschappen getraind dan de genoemde eigenschappen?

Hoe kan ik concentratie en beslissingen van een speler omhoog krikken dmv individuele training? :)
Als ik het goed heb, worden die vooral beter door het spelen van wedstrijden op het hoogste niveau.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 02:25:15 #143
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_108613820
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 00:09 schreef alf89 het volgende:

[..]

Als ik het goed heb, worden die vooral beter door het spelen van wedstrijden op het hoogste niveau.
Ja dat wist ik. Maar zijn die eigenschappen dus niet te trainen dmv individuele training en dus misschien vallen onder zelfbeheersing ofzo?
Patat Friet
pi_108614338
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 18:17 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

Hmm met extra jeugdspelers?! Dat is wel tof :)! Morgen ook eens beginnen met FM, alleen de club gaat weer lastig worden :)
pi_108621506
Ergens vanmiddag moet mijn database af zijn. Heb nu Bulgarije, Belgie, Engeland en Nederland gedaan. Frankrijk, Duitsland, Italië en Spanje gaat even wat werk kosten en de rest is even snel een competitie toevoegen en klaar, beker zal me een worst wezen :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Rob_La_Chouffe op 02-03-2012 13:07:09 ]
pi_108622260
Even vraagje heb nu tijdje fm12 nie gespeeld maar wil toch weer beetje mee bezig gaan
Nu wil ik nieuwe game aanmaken maar ik lees wel eens over van die downloadbare trainingen

Welke gebruiken jullie en waar zijn ze tre krijgen ?
Heb er niet zo heel verstand van namelijk!

BVD
pi_108623472
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 13:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ergens vanmiddag moet mijn database af zijn. Heb nu Bulgarije, Belgie, Engeland en Nederland gedaan. Frankrijk, Duitsland, Italië en Spanje gaat even wat werk kosten en de rest is even snel een competitie toevoegen en klaar, beker zal me een worst wezen :)
Beker is juist handig voor jeugd. :o
pi_108625204
Ja maar het kan mij bijzonder weinig schelen of ze in Wit-Rusland wel of geen bekerwedstrijden spelen...
pi_108629865
Dacht ik heel even klaar te zijn. Moet ik overal nog jeugdcontracten invullen :(
pi_108636773
Pff, ik doe net een snelle wissel, klik ik verkeerd en staat mijn reservekeeper als rechtsbuiten. :')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_108637897
Daar gaan we dan met de database. Ben benieuwd wat het wordt. Hoop niet dat het niet invullen van tv en prijzengeld een probleem gaat worden. Dat zou erg jammer zijn.

Heb al wel gemerkt dat de competitieregels voor de reserves niet gelden om een of andere reden. Die competitie zal je ook wel op moeten zetten om dat in te voeren. Maar binnen enkele jaren moet dat probleem zich zelf oplossen doordat er geen buitenlanders aangetrokken worden.

[ Bericht 23% gewijzigd door Rob_La_Chouffe op 02-03-2012 22:47:31 ]
pi_108645994
KUT

Voor de 5e keer de hele voorbereiding gedaan en blijkbaar moet er ook nog ingesteld worden dat doelsaldo boven teamnaam e.d. gaat bij de ranglijst.

ZUCHT

Meteen maar even wat zinloze talenten weggegooid uit mijn PSV.
Met die jeugdspelersupdate heb je een stuk of 80 jeugdspelers. Ietsjes veel van het goede :P

[ Bericht 34% gewijzigd door Rob_La_Chouffe op 02-03-2012 23:09:26 ]
pi_108668546
Waarom gebruiken mensen eigenlijk nog FMRTE? Dan moet je toch dokken om te cheaten :')?

[ Bericht 0% gewijzigd door Nick-GizMo op 03-03-2012 23:05:27 ]
  zaterdag 3 maart 2012 @ 18:21:56 #154
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_108671270
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waarom gebruiken mensen eigenlijk not FMRTE? Dan moet je toch dokken om te cheaten :')?
1 euro :')
pi_108673845
Kameroen voert de wereldranglijst voor landen aan in 2017 :')
pi_108680616
PSV - FC Utrecht.
1-0 door eigen goal van Lensky. 2-0 door oud Utrechter Dries Mertens, 2-0 en 3-0 door oud Utrechter Kevin Strootman, beide op aangeven van Dries Mertens. 5-0 door Tim Matavz, uit een voorzet van Kevin Strootman..

Overigens de 3-0 van Kevin Strootman.

De 4-0 viel op identieke wijze. Dus een beetje naief van Utrecht om te denken dat ze het niet nog een keer zouden proberen..
pi_108681258
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:21 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

1 euro :')
cheaten :')
  zaterdag 3 maart 2012 @ 23:23:55 #158
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_108681956
Edit: ben er al achter, je kan blijkbaar geen spelers signen als die een blessure hebben.

[ Bericht 83% gewijzigd door Quisho op 03-03-2012 23:50:48 ]
pi_108681994
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 22:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
KUT

Voor de 5e keer de hele voorbereiding gedaan en blijkbaar moet er ook nog ingesteld worden dat doelsaldo boven teamnaam e.d. gaat bij de ranglijst.

ZUCHT

Meteen maar even wat zinloze talenten weggegooid uit mijn PSV.
Met die jeugdspelersupdate heb je een stuk of 80 jeugdspelers. Ietsjes veel van het goede :P
Interesse in de database als die af is :D
pi_108687247
Ik speel het spelletje nu een paar dagen maar ik vind het nogal beperkt.

Ik ben begonnen met RKC en heb een aantal scouts aangetrokken, Spaanse, Turkse, Belg etc. Maar alle scouts komen met dezelfde spelers aanzetten waarvan 95% Nederlands is terwijl ik toch echt vraag om in Spanje en Turkije te scouten. Ook valt het me op dat als ik op de transfer markt kijk ik alleen maar Nederlandse spelers zie en spelers van Europese top ploegen, voor de rest is het een groot gat. Dit vind ik erg jammer, is hier iets voor te downloaden of is dit een instelling die ik kan veranderen?

Bedank alvast!
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_108688939
Competitieregels lijken geen effect te hebben als je de competitie niet laadt. Buitenlandse clubs proberen wel spelers te verkopen, maar niet allemaal en spelers spelen gewoon wedstrijden. Nieuwe game dus maar weer met alle Europese competities geladen...

[ Bericht 72% gewijzigd door Rob_La_Chouffe op 04-03-2012 09:42:25 ]
pi_108689211
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:24 schreef knight18 het volgende:

[..]

Interesse in de database als die af is :D
Suggestie waar ik het op kan loaden? Dan maak ik even een zipje van de 35 editor bestanden die nodig zijn.
pi_108689329
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 02:46 schreef Semmm het volgende:

Ik ben begonnen met RKC en heb een aantal scouts aangetrokken, Spaanse, Turkse, Belg etc. Maar alle scouts komen met dezelfde spelers aanzetten waarvan 95% Nederlands is terwijl ik toch echt vraag om in Spanje en Turkije te scouten. Ook valt het me op dat als ik op de transfer markt kijk ik alleen maar Nederlandse spelers zie en spelers van Europese top ploegen, voor de rest is het een groot gat. Dit vind ik erg jammer, is hier iets voor te downloaden of is dit een instelling die ik kan veranderen?

Bedank alvast!
Ik denk dat het deels aan het spel ligt en deels aan jou.

Dat je bij zoeken voornamelijk Nederlandse spelers vind, komt doordat je waarschijnlijk alleen Nederlandse scouts (of scouts die in hun voetbalcarrière alleen maar in Nederland speelden) hebt. Deze hebben voornamelijk kennis van de Nederlandse markt.

Dat je ook topspelers ziet die onhaalbaar zijn, is waarschijnlijk de schuld van jou. Ik vermoed dat je op dit moment geen assistent in dienst hebt. Deze kunnen de onhaalbare spelers er voor je uitfilteren. Deze optie kun je aanvinken bij het 'zoeken' naar spelers rechts bovenin.

Dat je scouts voornamelijk met Nederlandse spelers terugkomen, terwijl je aangeeft dat ze in het buitenland moeten scouten is ook waarschijnlijk wel iets aan te doen. Vermoedelijk hebben je scouts nog andere scoutingsopdrachten aanstaan, die ze eerst moeten afmaken. Deze scoutingsopdrachten kun je per scout handmatig persoonlijk verwijderen, zodat de door jou gewilde opdracht eerder aan de beurt is.

Ik hoop dat dit je helpt ^O^
pi_108691570
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:48 schreef Scorpie het volgende:
Kameroen voert de wereldranglijst voor landen aan in 2017 :')
Bij mij was het een tijdje Kroatië(2de op WK '14) en daarna Ivoorkust, maar Engeland(winnaar EK '12) is al 4 jaar met ups en downs de beste. Marokko heeft het WK gewonnen trouwens :') :') :') :') :')
Nederlands staat nu 6de en Spanje is al een aantal jaren uit de top 10(ik ben in 2016)
pi_108692316
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 12:11 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Bij mij was het een tijdje Kroatië(2de op WK '14) en daarna Ivoorkust, maar Engeland(winnaar EK '12) is al 4 jaar met ups en downs de beste. Marokko heeft het WK gewonnen trouwens :') :') :') :') :')
Nederlands staat nu 6de en Spanje is al een aantal jaren uit de top 10(ik ben in 2016)
Dat was bij FM11 toch ook al als je hem gedownload had?
pi_108693444
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 12:43 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dat was bij FM11 toch ook al als je hem gedownload had?
Geen idee, ik kan het me niet meer herinneren
pi_108693488
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:21 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Geen idee, ik kan het me niet meer herinneren
Dan werden teams zoals Wit-Rusland, Moldavië en die landen wereldkampioen
  zondag 4 maart 2012 @ 16:31:36 #168
350674 Zenit-
Shakhtar-
pi_108700698
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:23 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dan werden teams zoals Wit-Rusland, Moldavië en die landen wereldkampioen
:D :D

Mijn game met CSKA maar eens uit de ijskast gehaald. Net een paar vriendschappelijke partijen achter de rug.

Edit: Zo te zien was ik daar ook tegelijk manager van Rusland en Darlington. :D Multi-tasking. :7
Feyenoord-
pi_108701851
Na 2 wedstrijden in de WK '16 staat Nederland 4de met 2 1-0 nederlagen tegen Oekraïne en Denemarken :') Bijna elke wedstrijd eindigt in een gelijkspel trouwens :') En echt kut dat de EK meer teams heeft, allemaal onnodige landen in de EK die niks te zoeken hebben :{ Wales, Noord-Ierland, Wit-Rusland, Israël :N
  zondag 4 maart 2012 @ 23:22:18 #170
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_108725274
:( Mijn assistent manager Hennie Spijkerman heeft aangegeven dat hij in Juli met pensioen gaat. Dus dan maar op zoek naar een andere.

Bij mij staat Nederland op de 7e plek, Duitsland 8e en Spanje 9e waar ik nu een paar weken coach van ben. Frankrijk, Ivoorkust en Belgie :') zijn de top 3. Engeland staat 27e :P
pi_108742848
Straks thuis een game starten met mijn nieuwe database en dan eerst een seizoen of een paar op vakantie om de regels te laten bezinken en daarna aan de slag :)
pi_108743414
Mijn PSV lijkt al aardig op het echte PSV, scoor veel maar krijg er ook een behoorlijk aantal tegen.
Won met grote cijfers thuis van Vitesse en verloor uit met 3-0(vergelijkbaar met PSV-Gro en Gro-PSV). Het is dus afwachten op een flinke afstraffing! :P
pi_108744178
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:31 schreef MMUFC het volgende:
Mijn PSV lijkt al aardig op het echte PSV, scoor veel maar krijg er ook een behoorlijk aantal tegen.
Won met grote cijfers thuis van Vitesse en verloor uit met 3-0(vergelijkbaar met PSV-Gro en Gro-PSV). Het is dus afwachten op een flinke afstraffing! :P
Hier ook wederom overnieuw begonnen met PSV :D dit keer doe ik het iets anders :P
pi_108744275
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:53 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hier ook wederom overnieuw begonnen met PSV :D dit keer doe ik het iets anders :P
Jij koopt wel verdedigers? :P
pi_108744363
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:55 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Jij koopt wel verdedigers? :P
Haha :D Ja ook dat, maar ik laat nu niet iedereen gaan. Alleen Lens en Isaksson gaan sowieso weg :)
  maandag 5 maart 2012 @ 16:00:00 #176
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_108744393
Net eerste Europa league wedstrijden gespeeld, Metalist verslagen in beide games, maar nu in de 2nd knockout geloot tegen Liverpool :'(

En kan je niet op 1 of andere manier zonder een nieuwe save te starten met de nieuwe database spelen?
pi_108744464
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:59 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Haha :D Ja ook dat, maar ik laat nu niet iedereen gaan. Alleen Lens en Isaksson gaan sowieso weg :)
Ik heb niemand gekocht en niemand laten gaan. Probleem is dan dat je geen goede verdediging heb, en aangezien ik Derijck rechtsback, Marcelo en Pieters en Bouma centraal heb, heb ik eigenlijk geen reserve centrale verdedigers.
Matavz is mijn enige volwaardige echte spits. Toivonen staat op AMC en Lens zit samen met Depay op de bank.
pi_108744722
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:01 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ik heb niemand gekocht en niemand laten gaan. Probleem is dan dat je geen goede verdediging heb, en aangezien ik Derijck rechtsback, Marcelo en Pieters en Bouma centraal heb, heb ik eigenlijk geen reserve centrale verdedigers.
Matavz is mijn enige volwaardige echte spits. Toivonen staat op AMC en Lens zit samen met Depay op de bank.
Heb sowieso al 1 voor centraal erbij gekocht, Aangezien Bouma ook weg mag :) Depay twijfel ik nog over of ik hem bij het 1ste haal, als ik dat doe mag VOH ook weg ;)
pi_108744890
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:09 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Heb sowieso al 1 voor centraal erbij gekocht, Aangezien Bouma ook weg mag :) Depay twijfel ik nog over of ik hem bij het 1ste haal, als ik dat doe mag VOH ook weg ;)
Ik speel nog met de update dat VoH nog niet bij PSV zit..Maar ben wel van plan om in de zomer ff te kijken voor wat verdedigers..
pi_108744917
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:13 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ik speel nog met de update dat VoH nog niet bij PSV zit..Maar ben wel van plan om in de zomer ff te kijken voor wat verdedigers..
Ik heb Vegard Forren gekocht, en had Kara ook al binnen, maar Kara is eigenlijk voor het middenveld :)
pi_108746018
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:14 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik heb Vegard Forren gekocht, en had Kara ook al binnen, maar Kara is eigenlijk voor het middenveld :)
Kara heb ik deze game niet naar gekeken, maar voorgaande games probeerde ik hem te kopen en ging hij standaard naar Bursaspor.. :')
pi_108747027
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:45 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Kara heb ik deze game niet naar gekeken, maar voorgaande games probeerde ik hem te kopen en ging hij standaard naar Bursaspor.. :')
Ja true, dat is normaal gesproken hier ook het geval. alleen dit seizoen dan dus niet :D. Eerste wedstrijd met 3-0 gewonnen tegen NEC.

Bouma, Isaksson en Engelaar zijn vertrokken en 4 man zijn gekocht voor het eerste, de rest voor de jeugd en b team :)
pi_108747104
Wat is nu een goede linksback als je nieuwe game start
Speel met Twente
  maandag 5 maart 2012 @ 17:15:56 #184
355413 TomerAjax
Wij zijn Ajax wij zijn de...
pi_108747170
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:13 schreef BlaBla87 het volgende:
Speel met Twente
Hinteregger
pi_108747203
quote:
Speel met Twente
Ja ligt er aan wat je mag uitgeven :P

quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:15 schreef TomerAjax het volgende:

[..]

Hinteregger
Die zit sowieso al niet in mijn game :{
pi_108747250
Heb nog 10 miljoen maar wil eigenlijk ook nog leuke CM erbij halen
pi_108749808
quote:
Speel met Twente
Atila Turan, Franse talent, ik heb hem van Sporting gehaald(daarvoor bij GF38), in 2016 is hij international geworden.
Vitaly Denisov(Oezbeek) is ook een aanrader(speelt bij de Oekraïnse Dnipro).
Hasan Ali Kaldirim van Kayserispor, en Ismail Köybasi van Besiktas zijn ook aanraders.

[ Bericht 12% gewijzigd door Eagle_99 op 05-03-2012 18:35:18 ]
  maandag 5 maart 2012 @ 19:08:04 #188
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_108751535
Anita is ook een goede :P Maar als backup heb ik Tzavellas van AS Monaco gekocht voor 700K en voor die prijs heeft hij behoorlijke attributen.

Net tegen Liverpool gespeeld in de eerste leg, tijdens de rust stond ik 3-1 voor, en toen scoorde Di Maria een enorme blooter vanuit een vrije trap en de eindscore werd uiteindelijk 3-3 :'( Dus alles op alles spelen in de volgende leg.
pi_108762284
Haha thuis win ik met 6-1 van chelsea en uit verlies ik met 3-1.
Ben trouwens fc den bosch.
Zit nu in het seizoen 2018 ben pas 1x eredivisie kampioen geworden en 2x de beker.
Nu ben ik van plan om europees succes te gaan boeken.
pi_108764361
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:11 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ja true, dat is normaal gesproken hier ook het geval. alleen dit seizoen dan dus niet :D. Eerste wedstrijd met 3-0 gewonnen tegen NEC.

Bouma, Isaksson en Engelaar zijn vertrokken en 4 man zijn gekocht voor het eerste, de rest voor de jeugd en b team :)
Bij mij zit hij zowaar bij Parma :o

Uit de jeugd zowaar 2x 3,5 ster, 1x 4 ster en 1x 4,5 ster gekregen :)
Rest had het maximum potentie van 1 ster of minder en krijgt dus geen contract.

Edit: Die 4,5 ster speler is een spits en die mocht invallen tegen NEC en scoort meteen. Met 15 jaar en 260 maanden is hij de jongste speler en doelpuntenmaker van PSV én de Eredivisie

[ Bericht 7% gewijzigd door MMUFC op 05-03-2012 23:28:11 ]
  dinsdag 6 maart 2012 @ 01:13:09 #191
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_108769621
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:05 schreef tunned het volgende:
Haha thuis win ik met 6-1 van chelsea en uit verlies ik met 3-1.
Ben trouwens fc den bosch.
Zit nu in het seizoen 2018 ben pas 1x eredivisie kampioen geworden en 2x de beker.
Nu ben ik van plan om europees succes te gaan boeken.
Lol maar dan ben je toch door op aggegrates?

Ik dacht dat die 3-3 thuis tegen Liverpool al een rare wedstrijd was, maar nu op Ansfield is het 4-4 geworden _O- 5 doelpunten in de 2e helft _O- Echt NET door op aggregates (7-7 dus)
  dinsdag 6 maart 2012 @ 01:14:14 #192
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_108769633
Is het nog steeds zo makkelijk?
pi_108769883
Echt kut, ik heb robben in de spits. Scoort erop los, maar dankzij interland min 1 maand out :')
pi_108770033
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:38 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Bij mij zit hij zowaar bij Parma :o

Uit de jeugd zowaar 2x 3,5 ster, 1x 4 ster en 1x 4,5 ster gekregen :)
Rest had het maximum potentie van 1 ster of minder en krijgt dus geen contract.

Edit: Die 4,5 ster speler is een spits en die mocht invallen tegen NEC en scoort meteen. Met 15 jaar en 260 maanden is hij de jongste speler en doelpuntenmaker van PSV én de Eredivisie
Ah je bent al een seizoen verder? Bouma is naar Schalke :')
pi_108770135
Met mijn PSV ben ik in 2018
Al alle landstitels gewonnen elk jaar, net 1x CL gewonnen, 110 mil op de bank.. Mooi :)
pi_108770285
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 01:41 schreef Doublepain het volgende:
Met mijn PSV ben ik in 2018
Al alle landstitels gewonnen elk jaar, net 1x CL gewonnen, 110 mil op de bank.. Mooi :)
Ja wou overnieuw beginnen, met de andere save ben ik 3 jaar kampioen op rij geworden, kwart finale CL 2x, en 1x EL finale :)

En ook genoeg geld :P
pi_108770648
Edinson Cavani scoort als een beest bij mij

Zijn eerste 83(58 in de comp)
2de 64(41)
3de 84(61)
4de seizoen ben ik eind januari en heeft hij al 67, waarvan 49 in de competitie(in 19 wedstrijden).
Ik speel met dezelfde tactiek die ik in mijn Altay game gebruikte(waar mijn regen spits Tkachenko ook ongeveer zoveel scoorde).
pi_108771281
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 02:46 schreef Semmm het volgende:

Bedank alvast!
Het feit dat je op de transfermarkt alleen bekende en lokale spelers ziet, is logisch. Jij (de club) weet niks van spelers van andere clubs, dus kan je die op deze manier ook niet vinden. In het echt is er ook geen lijst met spelers, met hun kwaliteiten, van alle spelers ter wereld. Bij RKC houden ze bijvoorbeeld echt niet bij of Dimitrov van Chernomorets wel of niet geblesseerd is, of op de transferlist staat.

Oftewel, de spelers die je ziet, en hun herkomst, is afhankelijk van je eigen scoutingskennis. Die kan je zien in het tabblad scouting(range/knowledge?).
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_108771576
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 01:35 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ah je bent al een seizoen verder? Bouma is naar Schalke :')
Zit eind seizoen 1. Ajax is helaas kampioen, de beker lig ik ook al een tijdje uit, net zoals de Europa League. Aangezien ik 2e word en Ajax ook de beker won, mag ik wel de JCS gaan spelen..
pi_108774144
Is er een database met een grotere kans op goede Nederlandse regens?
pi_108775566
Ja
pi_108777141
8)7
Linkje?
pi_108781829
Bah door blessure van Luuk bij twente mn 2e spis wilfried in de basis maar die scoort in 2 voorronde cl wedstrijden nu al 5 x.
Maar wil de Jong niet banken als die weer fit is :@
pi_108782082
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 01:54 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ja wou overnieuw beginnen, met de andere save ben ik 3 jaar kampioen op rij geworden, kwart finale CL 2x, en 1x EL finale :)

En ook genoeg geld :P
Ik krijg nu wel wat redelijke regens :P

Mag ook wel nadat alles tot de max is :')
  dinsdag 6 maart 2012 @ 22:36:04 #205
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_108802290
Gekke spelers :')

Anita wilt weg, want hij wilt hogerop. Twente koopt hem en speelt EL terwijl mijn Ajax CL speelt. Zijn reden achteraf; Als je kan meedoen in de EL dan is de keuze snel gemaakt.

:') :') :')
pi_108802475
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 01:13 schreef Quisho het volgende:

[..]

Lol maar dan ben je toch door op aggegrates?

Ik dacht dat die 3-3 thuis tegen Liverpool al een rare wedstrijd was, maar nu op Ansfield is het 4-4 geworden _O- 5 doelpunten in de 2e helft _O- Echt NET door op aggregates (7-7 dus)
Was groeps fase.
maar ben inmiddels gekwalificeert.
pi_108821981
Zie dat ik vorig seizoen bij mijn PSV een Argentijn met een PA van 200 heb laten gaan :')
Ter vergelijking: Messi heeft een PA van 199

Ik wist dat hij een grote zou kunnen worden, maar schatte in dat dit niet ging gebeuren. Op zijn 21 is zijn CA 143 dus ik denk dat ik het bij het goede eind heb :)
pi_108822050
Cheater!
pi_108822425
Grappig om te zien wat de potentie was van talenten die ik uiteindelijk heb laten vertrekken. Zit toch behoorlijk wat potentiële wereldtop bij waar op dat moment geen ruimte in het team voor was.
pi_108825910

Met een gelukje stunten tegen WHU _O_
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:26:56 #211
350674 Zenit-
Shakhtar-
pi_108826095
quote:
7s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Met een gelukje stunten tegen WHU _O_
Netjes. ^O^ Jammer van die eigen goal dan. :P
Feyenoord-
pi_108826781
Godsamme, domineer je de hele wedstrijd kapot tegen Crewe, (14-3 in schoten) verlies je na strafschoppen :')

Werd overigens 2-2.
  woensdag 7 maart 2012 @ 17:08:14 #213
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_108827968
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 22:36 schreef MeneerBob het volgende:
Gekke spelers :')

Anita wilt weg, want hij wilt hogerop. Twente koopt hem en speelt EL terwijl mijn Ajax CL speelt. Zijn reden achteraf; Als je kan meedoen in de EL dan is de keuze snel gemaakt.

:') :') :')
Haha bij mij ook zoiets soortgelijks, maar dan met Cilessen. Natuurlijk kreeg hij niet zoveel speeltijd (vermeer ook verkocht lol, ter stegen is nu mijn GK), maar hij speelt nu ook bij Twente, en Twente heeft in mijn save ook nog nooit in de CL gespeeld.

Sorry Nederland :'( Ik deed het niet expres. Ik zei zelfs, no pressure tegen ze maar ze bleven maar scoren.
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:23:04 #214
350674 Zenit-
Shakhtar-
pi_108836592
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:08 schreef Quisho het volgende:

[..]

Haha bij mij ook zoiets soortgelijks, maar dan met Cilessen. Natuurlijk kreeg hij niet zoveel speeltijd (vermeer ook verkocht lol, ter stegen is nu mijn GK), maar hij speelt nu ook bij Twente, en Twente heeft in mijn save ook nog nooit in de CL gespeeld.

Sorry Nederland :'( Ik deed het niet expres. Ik zei zelfs, no pressure tegen ze maar ze bleven maar scoren.
[ afbeelding ]
Spanje _O_ Viva Espana! O+
Feyenoord-
  woensdag 7 maart 2012 @ 21:03:43 #215
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_108838918
quote:
3s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:23 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Spanje _O_ Viva Espana! O+
Yep kreeg de job as manager aangeboden, heb het maar aangenomen, in het begin wel van wat slechte landen verloren maar nu is het wel erg makkelijk. Met Ajax heb ik veel meer tegenstand.

Maar ik hoorde dat er een nieuwe patch is, weet iemand wat er nieuw is? En voor de mensen die FM niet legaal, hebben, morgen is die 6 dollar op Amazon, en voor de komende 45 uur 20 euro op Steam.

[ Bericht 2% gewijzigd door Quisho op 07-03-2012 21:11:19 ]
  woensdag 7 maart 2012 @ 21:52:24 #216
350674 Zenit-
Shakhtar-
pi_108841887
Mijn eerste zelfgemaakte tactiek lijkt te werken, net 3 oefenpotjes gespeeld, tegen PSG, Sparta ( :') ) en Olympique Marseille. PSG verloren met 2-3, door een goal in de 90+4 min. ;( Sparta met 6-0 naar huis gestuurd en OM met een B-elftal ook naar huis gestuurd, 3-0. Heerlijk is dat, om te zien dat al dat werk zorgt voor overwinningen. :s)
Feyenoord-
pi_108847333
Met pijn en moeite groepsfase EK overleefd met Nederland.
Eerste duel beter dan Servië, maar sta je bij rust 2-0 achter en met moeite nog 2-2. Duel 2 win je met veel fortuin met 3-2 van Italië en duel 3 verlies je gewoon ff met 0-4 van Noorwegen :')
kwart finale wacht Spanje :(
Overigens wel grappig, kwart finale: Polen - Oekraine. De organisatoren tegen elkaar :P

Overigens stopt in real life CM 01-02 held Dionisis Chiotis zojuist 2 pingels tegen Lyon.
pi_108849031
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:26 schreef MMUFC het volgende:
Met pijn en moeite groepsfase EK overleefd met Nederland.
Eerste duel beter dan Servië, maar sta je bij rust 2-0 achter en met moeite nog 2-2. Duel 2 win je met veel fortuin met 3-2 van Italië en duel 3 verlies je gewoon ff met 0-4 van Noorwegen :')
kwart finale wacht Spanje :(
Overigens wel grappig, kwart finale: Polen - Oekraine. De organisatoren tegen elkaar :P

Overigens stopt in real life CM 01-02 held Dionisis Chiotis zojuist 2 pingels tegen Lyon.
Zat al te denken "volgens mij kocht ik die altijd op cm 01/02" :P Hadtie alleen de griekse nationaliteit volgens mij, nooit gezien dattie cyprioot was ook.... Maarja, elke cyprioot heeft zo goed als 2 nationaliteiten (grieks / turks / cyprioots) :P.

edit: Ah wiki zegt dattie gewoon grieks is... Jan Roelfs zat dus gewoon uit zn nek te lullen dattie cyprioots zou zijn.

edit: Hier trouwens de eindstand van mn net afgelopen seizoen... Allemaal nogal dicht bij elkaar. Let trouwens op Sparta :P Europa in door fair play extra ticket :P.

[ Bericht 7% gewijzigd door VelitoX op 08-03-2012 01:29:41 ]
pi_108854253
Wraak voor de WK finale genomen op Spanje. 3-1. In de halve finale 0-2 gewonnen van Oekraïne.

In de finale 0-1 achter tegen Engeland. Vervolgens met een vrije trap(Sneijder) en een afstandsschot(Van der Vaart) op 2-1 gekomen.
In de 89e minuut doet Afellay dit:

Overigens dat zwarte poppetje halverwege mijn helft is Joe Hart :P
In de blessure tijd nog 3-2, maar Nederland is Europees Kampioen!

Nu op naar een nieuw seizoen met PSV. Onder andere Tore Regniussen en Matthias Jorgensen(Zanka) aangetrokken voor in de verdediging. Regiussen wordt nu samen met Marcelo gezien als mijn beste centrale verdedigers. Verder nog een 17 jarig Deens verdedigend talent aangetrokken, en nu nog kijken voor een rechtsback. En we kunnen er tegen aan!
pi_108859040
Nieuwe patch uit jeej, eindelijk de winter transfer database :). (niet dat ik dr mee ga spelen atm, ga gewoon met mvv verder :P).

Bij mij heeft Nederland net de WK 2018 finale verloren van Italië met 2-0....

[ Bericht 12% gewijzigd door VelitoX op 08-03-2012 12:27:01 ]
  donderdag 8 maart 2012 @ 16:05:44 #221
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_108866390
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 09:33 schreef MMUFC het volgende:
Wraak voor de WK finale genomen op Spanje. 3-1. In de halve finale 0-2 gewonnen van Oekraïne.

In de finale 0-1 achter tegen Engeland. Vervolgens met een vrije trap(Sneijder) en een afstandsschot(Van der Vaart) op 2-1 gekomen.
In de 89e minuut doet Afellay dit:

Overigens dat zwarte poppetje halverwege mijn helft is Joe Hart :P
In de blessure tijd nog 3-2, maar Nederland is Europees Kampioen!

Nu op naar een nieuw seizoen met PSV. Onder andere Tore Regniussen en Matthias Jorgensen(Zanka) aangetrokken voor in de verdediging. Regiussen wordt nu samen met Marcelo gezien als mijn beste centrale verdedigers. Verder nog een 17 jarig Deens verdedigend talent aangetrokken, en nu nog kijken voor een rechtsback. En we kunnen er tegen aan!
Wat een blooter :D

Ik heb net van Celtic gewonnen in de kwartfinale van de Europa league, nu dus op naar de semi. Arsenal, Chelsea en Girosin Bordeaux zaten er nog in en ik ben geloot tegen... Bordeaux :D Weer een gelukje. Tenminste ik denk dat die makkelijker zijn dan Arsenal en Chelsea.
pi_108868507
Fijn is dit. Helemaal blij dat ik Real Madrid uit de Champions League heb gekegeld, loopt die CL door een bug niet door ofzo :(

Volgend seizoen nieuwe kans dan maar weer...

Edit: Paniek om niks, 25 maart en we gaan loten voor de kwartfinale :')

[ Bericht 24% gewijzigd door Rob_La_Chouffe op 08-03-2012 17:06:07 ]
pi_108875440
_O-

What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:38:24 #224
350674 Zenit-
Shakhtar-
pi_108877314
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:06 schreef FireFox1 het volgende:
_O-

[ afbeelding ]
Er staat onderin ook nog een naam, Brian. :P
Feyenoord-
pi_108877403
quote:
3s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:38 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Er staat onderin ook nog een naam, Brian. :P
Kut, die was ik vergeten :P
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 8 maart 2012 @ 21:44:33 #226
350674 Zenit-
Shakhtar-
pi_108881506
Mijn eerste wedstrijd met Darlington verloren met 2-5 tegen West Ham. We kwamen 0-3 achter, toen had ik de tactiek ietsjes veranderd, scoren we er opeens 2 :D Helaas was dat van korte duur, want toen scoorde Fomina en Ba nog een keer, helaas. :P
Feyenoord-
  vrijdag 9 maart 2012 @ 02:03:45 #227
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_108892045

Finale :D Maar ik heb nog nooit van Arsenal gewonnen :'(
pi_108902097
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 02:03 schreef Quisho het volgende:
[ afbeelding ]
Finale :D Maar ik heb nog nooit van Arsenal gewonnen :'(
Er is een eerste keer voor alles he.
No resentment ever evened out a weaker hand
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:11:45 #229
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_108910446
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:18 schreef Silv het volgende:

[..]

Er is een eerste keer voor alles he.
Zeker! :D

Arsenal kwam nog wel even op 1-1 maar gelukkig dat ik Sulejmani er in bracht voor El Ham, hij maakte de winnende goal ^O^

Trouwens voor het geld hoef je het niet te doen, je krijgt meer in de kwartfinale van de CL dan dat je voor het winnen van de EL krijgt.

Edit, nu heeft Liverpool me een baan aangeboden. Zit nog te twijfelen. Wel een transferbudget van 40 mil.

[ Bericht 5% gewijzigd door Quisho op 09-03-2012 17:24:35 ]
pi_108912216
voor mensen die fm2012 nog niet hebben, of het me de laatste patch willen spelen

http://www.amazon.com/SEG(...)wnload/dp/B005WLRO4M
  vrijdag 9 maart 2012 @ 18:15:15 #231
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_108912371
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 18:10 schreef OreO het volgende:
voor mensen die fm2012 nog niet hebben, of het me de laatste patch willen spelen

http://www.amazon.com/SEG(...)wnload/dp/B005WLRO4M
Yep had ik op de vorige pagina al uitgelicht :) Maar kan je het wel kopen vanuit europa? Het is de amerikaanse Amazon.
pi_108912453
ah oke had ik niet gezien. Ja je moet bij billing information een amerikaans adres gebruiken.. dat is het enige werkt perfect.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 18:18:48 #233
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_108912471
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 18:17 schreef OreO het volgende:
ah oke had ik niet gezien. Ja je moet bij billing information een amerikaans adres gebruiken.. dat is het enige werkt perfect.
Oh je hebt een creditcard nodig :( Nou ja ik koop het wel een keer van Steam.
pi_108913265
Zo ook maar weer eens begonnen met 2012 :) mijn eerste seizoen met Fortuna kampioen geworden in de JL, mijn 1e seizoen in de eredivisie staat te wachten, maar helaas de reputatie is laag. Zelfs huurlingen bij Ajax willen niet graag komen :') dus heb flink wat jeugdige spelers verzameld met veel potentie, en hopen dat ze dit jaar niet degraderen. Gemiddelde leeftijd was 21 jaar van mijn elftal :P
pi_108923550
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 18:18 schreef Quisho het volgende:

[..]

Oh je hebt een creditcard nodig :( Nou ja ik koop het wel een keer van Steam.
Was net paar dagen geleden zwaar afgeprijst op steam, nu weer 50 euri.... Mediamarkt issie 30....
  zaterdag 10 maart 2012 @ 00:59:41 #236
357045 Grifte
Feijenoord
pi_108929289
Zo net m'n eerste FM 12 game begonnen na al die jaren FM 08 :D

Zit net even te kijken bij m'n inbox, krijg tientallen berichten steeds van al die transfers van competitie-clubs, hoe zet ik dat uit?
pi_108930140
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 00:59 schreef Grifte het volgende:
Zo net m'n eerste FM 12 game begonnen na al die jaren FM 08 :D

Zit net even te kijken bij m'n inbox, krijg tientallen berichten steeds van al die transfers van competitie-clubs, hoe zet ik dat uit?
Je moet naar je subscriptions gaan en kijken waar je op "geabonneerd" bent, daar kan je het ook uitzetten. (geen idee wat de nl term is :P).
pi_108932184

^O^
pi_108934918
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 08:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

^O^
Jammer dat het geen 10-0 is geworden :{
pi_108935121
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 12:00 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Jammer dat het geen 10-0 is geworden :{
Ja man :+
pi_108935811
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 01:48 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Je moet naar je subscriptions gaan en kijken waar je op "geabonneerd" bent, daar kan je het ook uitzetten. (geen idee wat de nl term is :P).
'Abonnementen' is het in Nederlands ;)
pi_108938613
pi_108941628
Ben nu bezig in de voorbereiding op seizoen 2 met Sparta. Eerste seizoen gemakkelijk kampioen geworden. Was na 28 wedstrijden al zeker van de titel en had toen ook nog maar 9 tegengoals. De resterende 6 wedstrijden heb ik veel reserves erin gezet en daar niet echt veel punten meer uit gehaald, maar uiteindelijk toch nog met 15 punten voorsprong kampioen geworden omdat de nummer 2 (FC Emmen :') ) ook steeds punten bleef verspelen.
Nu samen met Cambuur naar de Eredivisie. Mijn basiselftal bestond uit veel huurlingen, dus ik moest veel vervangen. Ik kreeg in de eredivisie wel het dubbele salarisbudget, dus ik heb veel nieuwe spelers kunnen aantrekken waardoor ik nu nog maar 1 huurling heb en dat is nog een reservespeler ook. Al met al moet ik wel in de Eredivisie kunnen blijven denk ik.
Nu eerste even met Engeland onder 23 naar de OS :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 18:48 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Zo ook maar weer eens begonnen met 2012 :) mijn eerste seizoen met Fortuna kampioen geworden in de JL, mijn 1e seizoen in de eredivisie staat te wachten, maar helaas de reputatie is laag. Zelfs huurlingen bij Ajax willen niet graag komen :') dus heb flink wat jeugdige spelers verzameld met veel potentie, en hopen dat ze dit jaar niet degraderen. Gemiddelde leeftijd was 21 jaar van mijn elftal :P
Wat is jouw ervaring met Joeri Schroyen? Wil hem er misschien voor de breedte bijnemen omdat hij op lekker veel posities inzetbaar is en mijn linkerflank een beetje oud aan het worden is.
Wel goede prestatie trouwens! Ik krijg gelukkig wel huurlingen van Eredivisionisten, ook toen ik nog in de JL zat. Ik had spelers als van Ginkel en Bulthuis gehuurd en nu in de eredivisie is mijn enige huurling Castillion.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 17:40:54 #244
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_108943966

Liverpool offer had ik niet aangenomen. Maar even later had Arsenal me een baan aangeboden, en die kan ik toch niet weigeren. Mijn eerste save wil ik gewoon proberen zo hoog mogelijk te komen. Misschien dat ik ooit nog een keer in een lagere league begin en met dat team succes probeer te halen, maar dit was mijn eerste keer FM en daarom begon ik met Ajax.

Nou ja nieuw avontuur met Arsenal.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 21:17:54 #245
350674 Zenit-
Shakhtar-
pi_108950318
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:40 schreef Quisho het volgende:
[ afbeelding ]

Liverpool offer had ik niet aangenomen. Maar even later had Arsenal me een baan aangeboden, en die kan ik toch niet weigeren. Mijn eerste save wil ik gewoon proberen zo hoog mogelijk te komen. Misschien dat ik ooit nog een keer in een lagere league begin en met dat team succes probeer te halen, maar dit was mijn eerste keer FM en daarom begon ik met Ajax.

Nou ja nieuw avontuur met Arsenal.
Mooi gedaan, ik heb alleen nog maar een baan aangeboden gekregen van Dinamo Moskou, en dat terwijl ik al bij CSKA zat. :') Ooit wil ik ook zo´n baan aangeboden krijgen, lijkt me geweldig! O+
Feyenoord-
  zaterdag 10 maart 2012 @ 21:41:50 #246
350674 Zenit-
Shakhtar-
pi_108951017
Wie van jullie hier hebben jullie tactiek zelf eigenlijk gemaakt? Ik heb eerst altijd mijn tactieken van internet afgehaald, maar aangezien ik daar niet de gewenste resultaten mee behaalde, heb ik nu zelf een tactiek gemaakt. Dit is hem:

Overigens heb ik i.p.v. Aldonin nu Milan Badelj in de basis staan. Tot nu toe doet deze tactiek het goed, 6-0 gewonnen van Sparta, 3-0 gewonnen van Marseille en (ongelukkig) 2-3 verloren van PSG door een doelpunt in de 90+4 minuut.
Feyenoord-
  zaterdag 10 maart 2012 @ 22:46:28 #247
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_108953601
Ja ik heb ook alleen in het verleden banen aangeboden gekregen uit Engeland van mindere teams zoals Everton, Fulham en Liverpool. Nou ja en het nationale team van Spanje. Maar Arsenal is de beste club dus die kon ik niet weigeren, en Ajax werd toch saai.

De eerste 2 wedstrijden hebben we gewonnen, 4-0 tegen Charlton (uit npower league 1) en tegen Lokeren... 10-0! :D Maar goed het echte voetbal is nog niet begonnen, eerst nog 5 makkelijke pre-season friendlies :O

Zenit, ja ik gebruik ook mijn eigen tactiek, ik probeer altijd te spelen met de zelfde tactiek als het team in het echt gebruikt. Met arsenal dus een 4-5-1 nu.

Ook wel even wennen, bij Ajax kwamen de scouts met spelers van 2-3 miljoen aan, bij Arsenal met spelers van 20 tot 30 miljoen :P
pi_108961043
Nu Ajax - Arsenal in de CL.

Heenwedstrijd gaan we nu ffkes spielen
pi_108961048
Seizoen 2 goed begonnen met PSV. Supercup met 1-2 verloren van Ajax, maar in de 3e voorronde CL met 4-1 en 2-2 Anderlecht uitgeschakeld.
Competitie begonnen met 2-2 tegen NAC Breda. De overige 7 competitieduels heb ik gewonnen, en in de 2e ronde beker won ik van VUC.
In de 4e voorronde CL moest ik tegen Valencia, ik won met 4-1 en speelde uit 1-1. In de groepsfase gewonnen van Kopenhagen en gelijk tegen Basel. De tweestrijd met Man Utd komt eraan.
pi_108961140
3-3 gelijkspel. Wereldwedstrijd _O_ :D
1-0 Lodeiro
1-1
1-2 Sagna
2-2 El Hamdaoui
3-2 Lodeiro
3-3 Montillo

_O-

Krijg al zin in de return *O*
  zondag 11 maart 2012 @ 13:12:03 #251
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_108965671
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 08:58 schreef MMUFC het volgende:
In de 4e voorronde CL moest ik tegen Valencia, ik won met 4-1 en speelde uit 1-1. In de groepsfase gewonnen van Kopenhagen en gelijk tegen Basel. De tweestrijd met Man Utd komt eraan.
Omgekeerde wereld :P
pi_108977066
Nieuw game gestart met een alternatieve database(geen play-offs meer in de competitie). Weer Trabzonspor, maar dit keer ga ik eerlijk spelen :9 Vorige game had ik onterechte transfers gedaan.
Wel moet ik spelers als Omer Toprak, Mehmet Ekici, Muhammed Demirci zien te overhalen, Sinan Bolat zal sowieso komen maar de rest wilt niet ;(
pi_108977806
Eerste seizoen met Inter de Super Cup, Serie A, beker en CL gewonnen. *O*
  zondag 11 maart 2012 @ 21:04:09 #254
350674 Zenit-
Shakhtar-
pi_108985784
Met CSKA heb ik als vervanger van de (waarschijnlijk) vertrekkende Tomas Necid zijn landgenoot Vaclav Kadlec aangetrokken. Net op tijd, want na mij kwamen er veel meer clubs met interesse, waardoor zijn waarde steeg. Uiteindelijk heb ik hem voor 4,5 miljoen gehaald. Als extra spits komt Vladimir Dyadyun over van Rubin Kazan. Gelukkig vang ik voor Necid een hoger bedrag als dat ik voor Kadlec betaal. :P
Feyenoord-
pi_108986610
Het succes met Blyth Spartans gaat door. Dit jaar 7e geëindigd in mijn debuutseizoen van de Premier League en bovendien de FA-cup gewonnen. Ik had overigens alleen maar zwakke clubs hoeven verslaan, aangezien deze kleinere clubs zelf eerder wel wisten te stunten tegen grote teams.

In 1 seizoen 15 miljoen winst gemaakt en mijn stadion wordt uitgebreid van 10.000 naar ongeveer 18.000 plaatsen. Ook worden de jeugd accommodatie en trainingscomplex verbeterd.
  zondag 11 maart 2012 @ 21:23:32 #256
350674 Zenit-
Shakhtar-
pi_108987022
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:16 schreef alf89 het volgende:
Het succes met Blyth Spartans gaat door. Dit jaar 7e geëindigd in mijn debuutseizoen van de Premier League en bovendien de FA-cup gewonnen. Ik had overigens alleen maar zwakke clubs hoeven verslaan, aangezien deze kleinere clubs zelf eerder wel wisten te stunten tegen grote teams.

In 1 seizoen 15 miljoen winst gemaakt en mijn stadion wordt uitgebreid van 10.000 naar ongeveer 18.000 plaatsen. Ook worden de jeugd accommodatie en trainingscomplex verbeterd.
Altijd leuk om jou stukjes te lezen, leuk dat je zover ben gekomen, misschien volgend seizoen Europa in? :D
Feyenoord-
pi_108989490
quote:
3s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:23 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Altijd leuk om jou stukjes te lezen, leuk dat je zover ben gekomen, misschien volgend seizoen Europa in? :D
Dank je. Ik vind het ook altijd leuk om reacties terug te ontvangen :)
Dit seizoen ga ik overigens al Europa in. Door de beker te winnen, plaats je je automatisch voor de Europa League.
pi_108993755
Toch maar gestopt, ik heb nu geen motivatie ;( Of ik ga verder met mijn cheatspel(TS) of na een maand weer verder in de jaren '30 :D Ik mis Altay al, alleen met regens is het niet zo leuk meer ;( Vooral omdat er geen bekende spelers meer zijn.
  maandag 12 maart 2012 @ 18:06:59 #259
350674 Zenit-
Shakhtar-
pi_109018627
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 22:01 schreef alf89 het volgende:

[..]

Dank je. Ik vind het ook altijd leuk om reacties terug te ontvangen :)
Dit seizoen ga ik overigens al Europa in. Door de beker te winnen, plaats je je automatisch voor de Europa League.
Oh ja, da's waar. Zou wel grappig zijn al win je de EL opeens. _O_
Feyenoord-
pi_109018980
Eerste eredivisieseizoen met Sparta begonnen. Eerste wedstrijd 5-2 gewonnen van Vitesse op Het Kasteel en tweede wedstrijd 1-0 verloren bij Roda (waarbij mijn spits Godee nog een penalty miste)..
Denk dat ik inmiddels wel kan zeggen dat mijn elftal eredivisiewaardig is, tegen Vitesse had het makkelijk 8-2 kunnen worden en de nederlaag bij Roda was pure pech.
Heb alleen wel gemerkt dat Godee nog wat moeite heeft met het eredivisieniveau. In de JL schoot hij de goals achter elkaar binnen, nu zat hij bij die 5 goals tegen Vitesse niet eens bij de doelpuntenmakers en kwam hij amper in het spel voor (en miste hij dus een penalty, hoewel dat niet echt zijn schuld was. Snoeihard op de kruising).
En terwijl zijn eigenschappen best redelijk goed zijn en clubs als FC Twente achter hem aanzitten. Misschien heeft het iets te maken met het feit dat hij nu geen aanvoerder meer is?
Ach ja, ik merk het wel, voorlopig blijf ik hem nog een paar wedstrijden de kans geven en anders ga ik Castillion eens een basisplek geven.
Dominique van Dijk is wel een baas trouwens. Wel redelijk oud, maar tegen Vitesse 2 goals en 2 assists, met een 9.80 als cijfer :7 Ook tegen Roda was ie goed.
  maandag 12 maart 2012 @ 19:25:55 #261
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_109021500
Net weer een oude game van Man City opgepakt die op mijn laptop stond.

Beesten zijn het! :7 Kan niet wachten om verder te gaan

pi_109023272
Iemand hier die FMRTE voor mij kan kopen via paypal voor 1 euro? Paypal is geblokkeerd. In ruil krijg je 2 euro terug! Gratis geld verdubbelen. :')
pi_109024060
quote:
17s.gif Op maandag 12 maart 2012 20:00 schreef Typisch het volgende:
Iemand hier die FMRTE voor mij kan kopen via paypal voor 1 euro? Paypal is geblokkeerd. In ruil krijg je 2 euro terug! Gratis geld verdubbelen. :')
Vast niet zonder redenen geblokkeerd :{w
pi_109025589
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 20:14 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Vast niet zonder redenen geblokkeerd :{w
Al jaren niet meer gebruikt, dus geen idee. Rekening van die paypal is ook al mijn rekening niet meer.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2012 20:43:15 ]
  maandag 12 maart 2012 @ 23:56:16 #265
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_109036474
Kan je niet gewoon de editor gebruiken? Of wil je echt gaan cheaten met geld en attributes. Helaas heb ik geen paypal.

Met Arsenal gaat het niet zo goed, wel gewonnen van Man United en wel een paar keer gewonnen maar in elke match tot nu toe minstens 1 tegengoal gehad.

Gelukkig wel een makkelijke europese groep met Standard, Schalke en CSKA.

En misschien ga ik maar weg bij het nationale team van Spanje, vind er niet zoveel aan, en vaak hebben veel spelers de instructie dat ze maar 45 minuten mogen spelen, en bijna alle spelers hebben ook een lage match fitness. Ik ben de afgelopen paar spain matches gewoon op vakantie gegaan.
pi_109038680
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 23:56 schreef Quisho het volgende:
Kan je niet gewoon de editor gebruiken? Of wil je echt gaan cheaten met geld en attributes. Helaas heb ik geen paypal.

Ja, wil een fungame maken met een huisgenoot. Eerst mogen we allebei de tofste spelers (met een max van 10 spelers en gemiddeld niet hoger dan 15 bij hun belangrijkse attributes) naar een club in de Premier League halen (geen top 6 team). We mogen een ''x'' aantal attribute punten toekennen aan het team dat we samenstellen. Het is de bedoeling het geld te matchen met de top 6 teams, ongeveer. State-of-the-Art jeugdopleiding en meer van zulke ongein. Heb het dus wel nodig. :+

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2012 01:28:26 ]
pi_109041180
groepsfase CL overleefd met PSV. Na 5 duels 2 winst op Kopenhagen, 1 gelijk tegen Basel en 1 winst(2-1) en 1 verlies(0-3) tegen Man Utd. Nog 1 duel te gaan en sta gelijk met Man Utd. Dus met een beetje geluk wordt ik nog groepswinnaar.

In de competitie verloren van ADO maar verder gewoon gewonnen, dus sta eerste, ondanks het duel achterstand. Beker heb ik NAC Breda uitgeschakeld en mag ik nu tegen Willem II volgens mij..
pi_109042089
quote:
17s.gif Op maandag 12 maart 2012 20:00 schreef Typisch het volgende:
Oke, je krijgt 5 euro. :'(
pi_109049383
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:27 schreef Typisch het volgende:

[..]

Oke, je krijgt 5 euro. :'(
Heb je geen vrienden?
  dinsdag 13 maart 2012 @ 15:06:04 #270
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_109049558
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:25 schreef Moron het volgende:
Net weer een oude game van Man City opgepakt die op mijn laptop stond.

Beesten zijn het! :7 Kan niet wachten om verder te gaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:~
pi_109090237
Best apart dit. Ik zit pas in seizoen 2, maar AZ trekt gewoon even Clarence Seedorf en Mark van Bommel aan, Nicolas Anelka gaat naar Vitesse, Feyenoord huurt een paar toptalenten van Barcelona....
Ach ja, ik merk wel hoe ik het ga doen met Sparta, heb denk ik wel een aardig elftal staan en ik heb Vitesse (met Anelka en Bony in de spits) al verslagen en van AZ slechts 2-1 verloren door een frommelgoaltje van Seedorg, dus ik ga het wel redden denk ik.

En ik heb Darren Maatsen aangetrokken voor de breedte, kostte geen drol (omdat Excelsior degradeerde) en verdient ook weinig, maar de supporters zijn boos omdat hij van een rivaal kwam ;(
pi_109090600
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Best apart dit. Ik zit pas in seizoen 2, maar AZ trekt gewoon even Clarence Seedorf en Mark van Bommel aan, Nicolas Anelka gaat naar Vitesse, Feyenoord huurt een paar toptalenten van Barcelona....
Ach ja, ik merk wel hoe ik het ga doen met Sparta, heb denk ik wel een aardig elftal staan en ik heb Vitesse (met Anelka en Bony in de spits) al verslagen en van AZ slechts 2-1 verloren door een frommelgoaltje van Seedorg, dus ik ga het wel redden denk ik.

En ik heb Darren Maatsen aangetrokken voor de breedte, kostte geen drol (omdat Excelsior degradeerde) en verdient ook weinig, maar de supporters zijn boos omdat hij van een rivaal kwam ;(
Ik kon het 2e seizoen met Ajax Pablo Aimar gratis aantrekken. Dankzij zijn assists en doelpunten werd ik fluitend kampioen, won met groots gemak de beker en haalde de halve finale van de CL :7

Waar ik genadeloos op mijn reet kreeg van latere winnaar Barcelona. Thuis werd het 1-5 (met 4 doelpunten van Messi) en uit werd het 7-0 (met 5 doelpunten van Messi) :')
pi_109090690
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:06 schreef Irritatie100 het volgende:

Bij mij is Clarence Seedorf ook naar AZ.

Mark van Bommel en die toptalenten van Barcelona zijn "gewoon" naar mijn PSV :P
Maar veel spelen die toptalenten niet, omdat ik liever spelers opstel waarvan de kans aanwezig is dat ze volgend jaar nog steeds voor mijn PSV spelen, of ze moeten echt een verbetering zijn..
pi_109090710
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:21 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Bij mij is Clarence Seedorf ook naar AZ.

Mark van Bommel en die toptalenten van Barcelona zijn "gewoon" naar mijn PSV :P
Maar veel spelen die toptalenten niet, omdat ik liever spelers opstel waarvan de kans aanwezig is dat ze volgend jaar nog steeds voor mijn PSV spelen, of ze moeten echt een verbetering zijn..
Ik kreeg Seedorf en van Bommel ook aangeboden. Ben ik niet op in gegaan.
pi_109090799
AC Milan heeft na seizoen 1 gewoon het contract van 20 spelers af laten lopen, waaronder dus van Bommel, Seedorf, Inzaghi, Nesta..
Helaas wilde niemand daarvan naar Sparta ;(
pi_109090818
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:26 schreef Irritatie100 het volgende:
AC Milan heeft na seizoen 1 gewoon het contract van 20 spelers af laten lopen, waaronder dus van Bommel, Seedorf, Inzaghi, Nesta..
Mag Inter irl ook wel doen :D
pi_109090964
Nadat Frankrijk zich tot twee maal toe niet had weten te plaatsen voor het Europees kampioenschap werd de coach van het Franse elftal eruit gebonjourd. Ik greep als coach van Blyth direct mijn kans en solliciteerde voor de baan als manager van de Franse ploeg.

Hoewel ik in het verleden ook al eerder had gesolliciteerd bij de nationale ploegen van Engeland en Spanje, waar mijn sollicitatie lachend werd weggewoven, werd ik wel aangenomen bij Frankrijk. Aangezien deze ploeg nog wel een aantal jaar terug het Wereldkampioenschap had gewonnen, mocht ik binnen 200 dagen deelnemen aan de Confederations cup en ondertussen een aantal kwalificaties spelen.

Nadat ik met Blyth 7e was geëindigd in de Premier League speelde ik met Frankrijk een briljant toernooi. Geen enkele ploeg zorgde ook maar enigszins voor echte problemen. De finale tegen Kroatië werd, hoewel de uitslag dat niet doet vermoeden, gemakkelijk gewonnen van de Oost-Europeanen.

Ondertussen heb ik mij ook alweer geplaatst voor het volgende toernooi met onder andere een 10-0 overwinning op Armenië. Dit alles onder leiding van een topspits genaamd: Hervin Ongenda. De fransman van Congolese afkomst is in mijn game 26 jaar en is afkomstig van Paris Saint Germain, waar hij door Wolverhampton Wanderers gratis werd opgepikt.

Ik vraag jullie om hem minstens een keer te scouten, indien mogelijk. Volgens mij moet hij in de begingame beschikbaar zijn als een jong talent. Zoals je ziet kan het een hele grote worden die in 2020 voor 50 miljoen naar Arsenal verkaste en daar met 35 doelpunten een eeuwenoud topscoorders titel uit de boeken schoot.

Doe er je voordeel mee ;)
  woensdag 14 maart 2012 @ 15:37:21 #278
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_109091150
WTF. Ik ken hem helemaal niet.
pi_109091261
quote:
11s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:37 schreef Lindgren. het volgende:
WTF. Ik ken hem helemaal niet.
Ik had er ook nog nooit van gehoord. Is er iemand die hem kan scouten, zodat we er achter komen of dit puur geluk is of niet?
pi_109091378
Ik gooi hem even in de scout. Begin seizoen 2 zit hij bij mij iig nog bij PSG.
  woensdag 14 maart 2012 @ 15:44:53 #281
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_109091399
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:41 schreef alf89 het volgende:

[..]

Ik had er ook nog nooit van gehoord. Is er iemand die hem kan scouten, zodat we er achter komen of dit puur geluk is of niet?

Volgens mijn scout in potentie beter dan Luuk de Jong, die in het spel als een 4* speler wordt beoordeeld. Geen geluk dus.

Dit is trouwens eind seizoen 1. Heb 'm maar meteen vastgelegd. :P Enorm talent, ook hier.
pi_109091477
quote:
2s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:44 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Volgens mijn scout in potentie beter dan Luuk de Jong, die in het spel als een 4* speler wordt beoordeeld. Geen geluk dus.

Dit is trouwens eind seizoen 1. Heb 'm maar meteen vastgelegd. :P Enorm talent, ook hier.
Succes! Hopen dat het net zo'n held wordt!
  woensdag 14 maart 2012 @ 15:49:31 #283
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_109091534
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:47 schreef alf89 het volgende:

[..]

Succes! Hopen dat het net zo'n held wordt!
Jep! Thanks voor de tip. ^O^
pi_109091560
Gooi hem straks wel door mijn scoutingsapparaat.
pi_109092406
Potentie van dat ventje kan natuurlijk verschillen he. Als zijn PA -X is kan dat nog iets van 30 punten uit elkaar liggen bij verschillende spellen.
pi_109092522
Met Sparta PSV verslagen, uit nog wel _O_ Toch best een lekker begin van m'n eerste eredivisieseizoen zo, met 10 punten uit 6 wedstrijden.
Die Ongenda kreeg van mijn scout trouwens 5 sterren, maar dat heeft er misschien mee te maken dat Joey Godee veruit mijn beste spits is :D
  woensdag 14 maart 2012 @ 18:33:26 #287
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_109097805
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:31 schreef alf89 het volgende:
Nadat Frankrijk zich tot twee maal toe niet had weten te plaatsen voor het Europees kampioenschap werd de coach van het Franse elftal eruit gebonjourd. Ik greep als coach van Blyth direct mijn kans en solliciteerde voor de baan als manager van de Franse ploeg.

Hoewel ik in het verleden ook al eerder had gesolliciteerd bij de nationale ploegen van Engeland en Spanje, waar mijn sollicitatie lachend werd weggewoven, werd ik wel aangenomen bij Frankrijk. Aangezien deze ploeg nog wel een aantal jaar terug het Wereldkampioenschap had gewonnen, mocht ik binnen 200 dagen deelnemen aan de Confederations cup en ondertussen een aantal kwalificaties spelen.

Nadat ik met Blyth 7e was geëindigd in de Premier League speelde ik met Frankrijk een briljant toernooi. Geen enkele ploeg zorgde ook maar enigszins voor echte problemen. De finale tegen Kroatië werd, hoewel de uitslag dat niet doet vermoeden, gemakkelijk gewonnen van de Oost-Europeanen.

[ afbeelding ]

Ondertussen heb ik mij ook alweer geplaatst voor het volgende toernooi met onder andere een 10-0 overwinning op Armenië. Dit alles onder leiding van een topspits genaamd: Hervin Ongenda. De fransman van Congolese afkomst is in mijn game 26 jaar en is afkomstig van Paris Saint Germain, waar hij door Wolverhampton Wanderers gratis werd opgepikt.

[ afbeelding ]

Ik vraag jullie om hem minstens een keer te scouten, indien mogelijk. Volgens mij moet hij in de begingame beschikbaar zijn als een jong talent. Zoals je ziet kan het een hele grote worden die in 2020 voor 50 miljoen naar Arsenal verkaste en daar met 35 doelpunten een eeuwenoud topscoorders titel uit de boeken schoot.

Leuke schrijfstijl en verhalen altijd ^O^ _O_ Ik zal hem ook eens scouten.

Edit, oh kan hem niet vinden, heb de League 1 niet aanstaan.
pi_109097811
quote:
2s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:44 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Same here. :)

Merde :(

pi_109100171
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:31 schreef alf89 het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ja dat word idd een hele leuke speler :D Je moet er wel vroeg bij zijn
pi_109107247
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:33 schreef Quisho het volgende:

[..]

Leuke schrijfstijl en verhalen altijd ^O^ _O_ Ik zal hem ook eens scouten.

Edit, oh kan hem niet vinden, heb de League 1 niet aanstaan.
Thanks! :D
pi_109121107
Puntenverlies tegen een "Duits" Ajax.. Begin 2e helft scoort Mertens de 1-0, en in de 90+2e minuut maakt Sigthorsson 1-1 :(

Sta nu 1 punt achter Ajax, maar het gat op nummer 3 Vitesse is al 8 punten ofzo..

1e ronde RU CL Man City geloot.. wordt lastig dus..
pi_109135347
In de winterstop 3e met Southampton. Heb inmiddels na 5 seizoenen een aardig team bij elkaar geraapt en gekocht. Zo heb ik Wickham, Nangis en Medina in de spits, Fleck, Delph, Denilson en Rodwell op het middenveld en Vertonghen, Vrsaijlko en Mancienne achterin rondlopen. Daarnaast nog een aantal dodelijk goede regens.

Eindelijk een leuke game te pakken. Southampton is van vroeger uit altijd mijn cluppie in het buitenland geweest. Had alleen maar te maken met Matt le Tissier. Geweldenaar.

Doel is om binnen dit en 3 seizoenen kampioen te worden. Ik moet het nog hebben van afdankertjes, maar krijg een steeds betere reputatie waardoor er steeds betere spelers richting mij komen. Bovenstaande zijn allemaal free transfers of spelers die door degradatie op de tl kwamen te staan.
pi_109154463
Napoli, Athletic of Metalist, welke raden jullie aan om te spelen? Een andere club kan ook
pi_109155224
Van die 3 lijkt Athletic me wel leuk, met de Basken-regel die ze hebben.

En ik heb een taktisch vraagje. Ik speel met Sparta, zit nu in seizoen 2, In seizoen 1 behoorlijk makkelijk kampioen geworden van de JL, nu dus eredivisie. Mijn spits is Joey Godee:

Ik heb hem de instelling Diepe Spits/Aanvallen (geen idee wat de termen in het Engels zijn trouwens) meegegeven. Hij is de enige spits, achter hem staan een AML, AMC en AMR. De AML en AMR zijn beiden Vleugelspits/Aanvallend, de AMC is Nummer 10/Aanvallend. Vorig seizoen scoorde Godee het ene na het andere doelpunt op deze manier. Echter bakt hij er nu in de Eredivisie vrij weinig van. Nog maar 1 goaltje na 10 wedstrijden.
De AML en AMR staan aan de goede kant, dus een linksbenige AML en een rechtsbenige AMR. Die spelen allebei uitstekend, ze hebben beiden 5 goals en zijn gedeeld clubtopscorer, de AMC heeft de meeste assists van het team. Ik moet wel zeggen dat ik ze ten opzichte van vorig seizoen alle 3 heb vervangen.
Dus wat is het met Godee? Moet hij wennen aan de 3 nieuwe spelers achter hem? Moet ik hem andere instellingen meegeven (en zo ja, welke zouden jullie doen?)? Of moet ik concluderen dat Godee helaas te kort komt voor de Eredivisie?
pi_109155489
En dat te bedenken dat Zulte gewoon in de Eredivisie van België speelt :') _O-

pi_109155787
Je speelt dan ook met het meest overpowered team (competitie wise) van heel FM. :D
pi_109156367
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 00:11 schreef Typisch het volgende:
Je speelt dan ook met het meest overpowered team (competitie wise) van heel FM. :D
Zeg, ik moet hard werken voor mijn puntjes hoor! :{w

En de helft van het originele team is al lang en breed vertrokken. Dat is nu allemaal aangevuld met aankopen, of talenten zoals Fischer en Rits.
pi_109156919
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 00:11 schreef Typisch het volgende:
Hmm dat hoor ik vaker, maar als ik in de Eredivisie speel, word ajax echt nooit kampioen?
pi_109157346
quote:
16s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 00:39 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zeg, ik moet hard werken voor mijn puntjes hoor! :{w

En de helft van het originele team is al lang en breed vertrokken. Dat is nu allemaal aangevuld met aankopen, of talenten zoals Fischer en Rits.
Ja, van het geld van overpriced/rated spelers dat Eriksen en consorten hebben opgebracht zeker? :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 01:09 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hmm dat hoor ik vaker, maar als ik in de Eredivisie speel, word ajax echt nooit kampioen?
Bij mij altijd, als ik het niet word.
pi_109157888
Ik heb nog nooit gezien dat PSV kampioen werd in mijn game :P
pi_109157890
vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')