abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 maart 2012 @ 16:00:00 #176
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_108744393
Net eerste Europa league wedstrijden gespeeld, Metalist verslagen in beide games, maar nu in de 2nd knockout geloot tegen Liverpool :'(

En kan je niet op 1 of andere manier zonder een nieuwe save te starten met de nieuwe database spelen?
pi_108744464
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:59 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Haha :D Ja ook dat, maar ik laat nu niet iedereen gaan. Alleen Lens en Isaksson gaan sowieso weg :)
Ik heb niemand gekocht en niemand laten gaan. Probleem is dan dat je geen goede verdediging heb, en aangezien ik Derijck rechtsback, Marcelo en Pieters en Bouma centraal heb, heb ik eigenlijk geen reserve centrale verdedigers.
Matavz is mijn enige volwaardige echte spits. Toivonen staat op AMC en Lens zit samen met Depay op de bank.
pi_108744722
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:01 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ik heb niemand gekocht en niemand laten gaan. Probleem is dan dat je geen goede verdediging heb, en aangezien ik Derijck rechtsback, Marcelo en Pieters en Bouma centraal heb, heb ik eigenlijk geen reserve centrale verdedigers.
Matavz is mijn enige volwaardige echte spits. Toivonen staat op AMC en Lens zit samen met Depay op de bank.
Heb sowieso al 1 voor centraal erbij gekocht, Aangezien Bouma ook weg mag :) Depay twijfel ik nog over of ik hem bij het 1ste haal, als ik dat doe mag VOH ook weg ;)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_108744890
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:09 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Heb sowieso al 1 voor centraal erbij gekocht, Aangezien Bouma ook weg mag :) Depay twijfel ik nog over of ik hem bij het 1ste haal, als ik dat doe mag VOH ook weg ;)
Ik speel nog met de update dat VoH nog niet bij PSV zit..Maar ben wel van plan om in de zomer ff te kijken voor wat verdedigers..
pi_108744917
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:13 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ik speel nog met de update dat VoH nog niet bij PSV zit..Maar ben wel van plan om in de zomer ff te kijken voor wat verdedigers..
Ik heb Vegard Forren gekocht, en had Kara ook al binnen, maar Kara is eigenlijk voor het middenveld :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_108746018
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:14 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik heb Vegard Forren gekocht, en had Kara ook al binnen, maar Kara is eigenlijk voor het middenveld :)
Kara heb ik deze game niet naar gekeken, maar voorgaande games probeerde ik hem te kopen en ging hij standaard naar Bursaspor.. :')
pi_108747027
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:45 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Kara heb ik deze game niet naar gekeken, maar voorgaande games probeerde ik hem te kopen en ging hij standaard naar Bursaspor.. :')
Ja true, dat is normaal gesproken hier ook het geval. alleen dit seizoen dan dus niet :D. Eerste wedstrijd met 3-0 gewonnen tegen NEC.

Bouma, Isaksson en Engelaar zijn vertrokken en 4 man zijn gekocht voor het eerste, de rest voor de jeugd en b team :)
pi_108747104
Wat is nu een goede linksback als je nieuwe game start
Speel met Twente
  maandag 5 maart 2012 @ 17:15:56 #184
355413 TomerAjax
Wij zijn Ajax wij zijn de...
pi_108747170
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:13 schreef BlaBla87 het volgende:
Speel met Twente
Hinteregger
pi_108747203
quote:
Speel met Twente
Ja ligt er aan wat je mag uitgeven :P

quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:15 schreef TomerAjax het volgende:

[..]

Hinteregger
Die zit sowieso al niet in mijn game :{
pi_108747250
Heb nog 10 miljoen maar wil eigenlijk ook nog leuke CM erbij halen
pi_108749808
quote:
Speel met Twente
Atila Turan, Franse talent, ik heb hem van Sporting gehaald(daarvoor bij GF38), in 2016 is hij international geworden.
Vitaly Denisov(Oezbeek) is ook een aanrader(speelt bij de Oekraïnse Dnipro).
Hasan Ali Kaldirim van Kayserispor, en Ismail Köybasi van Besiktas zijn ook aanraders.

[ Bericht 12% gewijzigd door Eagle_99 op 05-03-2012 18:35:18 ]
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
  maandag 5 maart 2012 @ 19:08:04 #188
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_108751535
Anita is ook een goede :P Maar als backup heb ik Tzavellas van AS Monaco gekocht voor 700K en voor die prijs heeft hij behoorlijke attributen.

Net tegen Liverpool gespeeld in de eerste leg, tijdens de rust stond ik 3-1 voor, en toen scoorde Di Maria een enorme blooter vanuit een vrije trap en de eindscore werd uiteindelijk 3-3 :'( Dus alles op alles spelen in de volgende leg.
pi_108762284
Haha thuis win ik met 6-1 van chelsea en uit verlies ik met 3-1.
Ben trouwens fc den bosch.
Zit nu in het seizoen 2018 ben pas 1x eredivisie kampioen geworden en 2x de beker.
Nu ben ik van plan om europees succes te gaan boeken.
pi_108764361
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:11 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ja true, dat is normaal gesproken hier ook het geval. alleen dit seizoen dan dus niet :D. Eerste wedstrijd met 3-0 gewonnen tegen NEC.

Bouma, Isaksson en Engelaar zijn vertrokken en 4 man zijn gekocht voor het eerste, de rest voor de jeugd en b team :)
Bij mij zit hij zowaar bij Parma :o

Uit de jeugd zowaar 2x 3,5 ster, 1x 4 ster en 1x 4,5 ster gekregen :)
Rest had het maximum potentie van 1 ster of minder en krijgt dus geen contract.

Edit: Die 4,5 ster speler is een spits en die mocht invallen tegen NEC en scoort meteen. Met 15 jaar en 260 maanden is hij de jongste speler en doelpuntenmaker van PSV én de Eredivisie

[ Bericht 7% gewijzigd door MMUFC op 05-03-2012 23:28:11 ]
  dinsdag 6 maart 2012 @ 01:13:09 #191
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_108769621
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:05 schreef tunned het volgende:
Haha thuis win ik met 6-1 van chelsea en uit verlies ik met 3-1.
Ben trouwens fc den bosch.
Zit nu in het seizoen 2018 ben pas 1x eredivisie kampioen geworden en 2x de beker.
Nu ben ik van plan om europees succes te gaan boeken.
Lol maar dan ben je toch door op aggegrates?

Ik dacht dat die 3-3 thuis tegen Liverpool al een rare wedstrijd was, maar nu op Ansfield is het 4-4 geworden _O- 5 doelpunten in de 2e helft _O- Echt NET door op aggregates (7-7 dus)
  dinsdag 6 maart 2012 @ 01:14:14 #192
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_108769633
Is het nog steeds zo makkelijk?
pi_108769883
Echt kut, ik heb robben in de spits. Scoort erop los, maar dankzij interland min 1 maand out :')
pi_108770033
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:38 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Bij mij zit hij zowaar bij Parma :o

Uit de jeugd zowaar 2x 3,5 ster, 1x 4 ster en 1x 4,5 ster gekregen :)
Rest had het maximum potentie van 1 ster of minder en krijgt dus geen contract.

Edit: Die 4,5 ster speler is een spits en die mocht invallen tegen NEC en scoort meteen. Met 15 jaar en 260 maanden is hij de jongste speler en doelpuntenmaker van PSV én de Eredivisie
Ah je bent al een seizoen verder? Bouma is naar Schalke :')
pi_108770135
Met mijn PSV ben ik in 2018
Al alle landstitels gewonnen elk jaar, net 1x CL gewonnen, 110 mil op de bank.. Mooi :)
pi_108770285
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 01:41 schreef Doublepain het volgende:
Met mijn PSV ben ik in 2018
Al alle landstitels gewonnen elk jaar, net 1x CL gewonnen, 110 mil op de bank.. Mooi :)
Ja wou overnieuw beginnen, met de andere save ben ik 3 jaar kampioen op rij geworden, kwart finale CL 2x, en 1x EL finale :)

En ook genoeg geld :P
pi_108770648
Edinson Cavani scoort als een beest bij mij

Zijn eerste 83(58 in de comp)
2de 64(41)
3de 84(61)
4de seizoen ben ik eind januari en heeft hij al 67, waarvan 49 in de competitie(in 19 wedstrijden).
Ik speel met dezelfde tactiek die ik in mijn Altay game gebruikte(waar mijn regen spits Tkachenko ook ongeveer zoveel scoorde).
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_108771281
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 02:46 schreef Semmm het volgende:
Ik speel het spelletje nu een paar dagen maar ik vind het nogal beperkt.

Ik ben begonnen met RKC en heb een aantal scouts aangetrokken, Spaanse, Turkse, Belg etc. Maar alle scouts komen met dezelfde spelers aanzetten waarvan 95% Nederlands is terwijl ik toch echt vraag om in Spanje en Turkije te scouten. Ook valt het me op dat als ik op de transfer markt kijk ik alleen maar Nederlandse spelers zie en spelers van Europese top ploegen, voor de rest is het een groot gat. Dit vind ik erg jammer, is hier iets voor te downloaden of is dit een instelling die ik kan veranderen?

Bedank alvast!
Het feit dat je op de transfermarkt alleen bekende en lokale spelers ziet, is logisch. Jij (de club) weet niks van spelers van andere clubs, dus kan je die op deze manier ook niet vinden. In het echt is er ook geen lijst met spelers, met hun kwaliteiten, van alle spelers ter wereld. Bij RKC houden ze bijvoorbeeld echt niet bij of Dimitrov van Chernomorets wel of niet geblesseerd is, of op de transferlist staat.

Oftewel, de spelers die je ziet, en hun herkomst, is afhankelijk van je eigen scoutingskennis. Die kan je zien in het tabblad scouting(range/knowledge?).
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_108771576
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 01:35 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ah je bent al een seizoen verder? Bouma is naar Schalke :')
Zit eind seizoen 1. Ajax is helaas kampioen, de beker lig ik ook al een tijdje uit, net zoals de Europa League. Aangezien ik 2e word en Ajax ook de beker won, mag ik wel de JCS gaan spelen..
pi_108774144
Is er een database met een grotere kans op goede Nederlandse regens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')