Ik heb niemand gekocht en niemand laten gaan. Probleem is dan dat je geen goede verdediging heb, en aangezien ik Derijck rechtsback, Marcelo en Pieters en Bouma centraal heb, heb ik eigenlijk geen reserve centrale verdedigers.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
HahaJa ook dat, maar ik laat nu niet iedereen gaan. Alleen Lens en Isaksson gaan sowieso weg
Heb sowieso al 1 voor centraal erbij gekocht, Aangezien Bouma ook weg magquote:Op maandag 5 maart 2012 16:01 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik heb niemand gekocht en niemand laten gaan. Probleem is dan dat je geen goede verdediging heb, en aangezien ik Derijck rechtsback, Marcelo en Pieters en Bouma centraal heb, heb ik eigenlijk geen reserve centrale verdedigers.
Matavz is mijn enige volwaardige echte spits. Toivonen staat op AMC en Lens zit samen met Depay op de bank.
Ik speel nog met de update dat VoH nog niet bij PSV zit..Maar ben wel van plan om in de zomer ff te kijken voor wat verdedigers..quote:Op maandag 5 maart 2012 16:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb sowieso al 1 voor centraal erbij gekocht, Aangezien Bouma ook weg magDepay twijfel ik nog over of ik hem bij het 1ste haal, als ik dat doe mag VOH ook weg
Ik heb Vegard Forren gekocht, en had Kara ook al binnen, maar Kara is eigenlijk voor het middenveldquote:Op maandag 5 maart 2012 16:13 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik speel nog met de update dat VoH nog niet bij PSV zit..Maar ben wel van plan om in de zomer ff te kijken voor wat verdedigers..
Kara heb ik deze game niet naar gekeken, maar voorgaande games probeerde ik hem te kopen en ging hij standaard naar Bursaspor..quote:Op maandag 5 maart 2012 16:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb Vegard Forren gekocht, en had Kara ook al binnen, maar Kara is eigenlijk voor het middenveld
Ja true, dat is normaal gesproken hier ook het geval. alleen dit seizoen dan dus nietquote:Op maandag 5 maart 2012 16:45 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Kara heb ik deze game niet naar gekeken, maar voorgaande games probeerde ik hem te kopen en ging hij standaard naar Bursaspor..
Hintereggerquote:Op maandag 5 maart 2012 17:13 schreef BlaBla87 het volgende:
Wat is nu een goede linksback als je nieuwe game start
Speel met Twente
Ja ligt er aan wat je mag uitgevenquote:Op maandag 5 maart 2012 17:13 schreef BlaBla87 het volgende:
Speel met Twente
Die zit sowieso al niet in mijn gamequote:
Atila Turan, Franse talent, ik heb hem van Sporting gehaald(daarvoor bij GF38), in 2016 is hij international geworden.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:13 schreef BlaBla87 het volgende:
Speel met Twente
Bij mij zit hij zowaar bij Parmaquote:Op maandag 5 maart 2012 17:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja true, dat is normaal gesproken hier ook het geval. alleen dit seizoen dan dus niet. Eerste wedstrijd met 3-0 gewonnen tegen NEC.
Bouma, Isaksson en Engelaar zijn vertrokken en 4 man zijn gekocht voor het eerste, de rest voor de jeugd en b team
Lol maar dan ben je toch door op aggegrates?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:05 schreef tunned het volgende:
Haha thuis win ik met 6-1 van chelsea en uit verlies ik met 3-1.
Ben trouwens fc den bosch.
Zit nu in het seizoen 2018 ben pas 1x eredivisie kampioen geworden en 2x de beker.
Nu ben ik van plan om europees succes te gaan boeken.
Ah je bent al een seizoen verder? Bouma is naar Schalkequote:Op maandag 5 maart 2012 22:38 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Bij mij zit hij zowaar bij Parma
Uit de jeugd zowaar 2x 3,5 ster, 1x 4 ster en 1x 4,5 ster gekregen
Rest had het maximum potentie van 1 ster of minder en krijgt dus geen contract.
Edit: Die 4,5 ster speler is een spits en die mocht invallen tegen NEC en scoort meteen. Met 15 jaar en 260 maanden is hij de jongste speler en doelpuntenmaker van PSV én de Eredivisie
Ja wou overnieuw beginnen, met de andere save ben ik 3 jaar kampioen op rij geworden, kwart finale CL 2x, en 1x EL finalequote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:41 schreef Doublepain het volgende:
Met mijn PSV ben ik in 2018
Al alle landstitels gewonnen elk jaar, net 1x CL gewonnen, 110 mil op de bank.. Mooi
Het feit dat je op de transfermarkt alleen bekende en lokale spelers ziet, is logisch. Jij (de club) weet niks van spelers van andere clubs, dus kan je die op deze manier ook niet vinden. In het echt is er ook geen lijst met spelers, met hun kwaliteiten, van alle spelers ter wereld. Bij RKC houden ze bijvoorbeeld echt niet bij of Dimitrov van Chernomorets wel of niet geblesseerd is, of op de transferlist staat.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:46 schreef Semmm het volgende:
Ik speel het spelletje nu een paar dagen maar ik vind het nogal beperkt.
Ik ben begonnen met RKC en heb een aantal scouts aangetrokken, Spaanse, Turkse, Belg etc. Maar alle scouts komen met dezelfde spelers aanzetten waarvan 95% Nederlands is terwijl ik toch echt vraag om in Spanje en Turkije te scouten. Ook valt het me op dat als ik op de transfer markt kijk ik alleen maar Nederlandse spelers zie en spelers van Europese top ploegen, voor de rest is het een groot gat. Dit vind ik erg jammer, is hier iets voor te downloaden of is dit een instelling die ik kan veranderen?
Bedank alvast!
Zit eind seizoen 1. Ajax is helaas kampioen, de beker lig ik ook al een tijdje uit, net zoals de Europa League. Aangezien ik 2e word en Ajax ook de beker won, mag ik wel de JCS gaan spelen..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah je bent al een seizoen verder? Bouma is naar Schalke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |