Ben nu bezig in de voorbereiding op seizoen 2 met Sparta. Eerste seizoen gemakkelijk kampioen geworden. Was na 28 wedstrijden al zeker van de titel en had toen ook nog maar 9 tegengoals. De resterende 6 wedstrijden heb ik veel reserves erin gezet en daar niet echt veel punten meer uit gehaald, maar uiteindelijk toch nog met 15 punten voorsprong kampioen geworden omdat de nummer 2 (FC Emmen

) ook steeds punten bleef verspelen.
Nu samen met Cambuur naar de Eredivisie. Mijn basiselftal bestond uit veel huurlingen, dus ik moest veel vervangen. Ik kreeg in de eredivisie wel het dubbele salarisbudget, dus ik heb veel nieuwe spelers kunnen aantrekken waardoor ik nu nog maar 1 huurling heb en dat is nog een reservespeler ook. Al met al moet ik wel in de Eredivisie kunnen blijven denk ik.
Nu eerste even met Engeland onder 23 naar de OS

quote:
Op vrijdag 9 maart 2012 18:48 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:Zo ook maar weer eens begonnen met 2012

mijn eerste seizoen met Fortuna kampioen geworden in de JL, mijn 1e seizoen in de eredivisie staat te wachten, maar helaas de reputatie is laag. Zelfs huurlingen bij Ajax willen niet graag komen

dus heb flink wat jeugdige spelers verzameld met veel potentie, en hopen dat ze dit jaar niet degraderen. Gemiddelde leeftijd was 21 jaar van mijn elftal

Wat is jouw ervaring met Joeri Schroyen? Wil hem er misschien voor de breedte bijnemen omdat hij op lekker veel posities inzetbaar is en mijn linkerflank een beetje oud aan het worden is.
Wel goede prestatie trouwens! Ik krijg gelukkig wel huurlingen van Eredivisionisten, ook toen ik nog in de JL zat. Ik had spelers als van Ginkel en Bulthuis gehuurd en nu in de eredivisie is mijn enige huurling Castillion.