Ik kan die alleen niet vindenquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:23 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Heb je de gewone fake bestanden verwijderd of ook die van de update. Op het moment van een dataupdate van SI uit moeten die namelijk ook verwijderd worden..
Klopt, maar er is al een WK gespeeld tussendoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:27 schreef Irritatie100 het volgende:
En volgens mij blijft het Duitse elftal toch gewoon grijs totdat er een wedstrijd is geweest en de coach een selectie heeft moeten maken?
Dan klopt het niet helemaal iddquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:07 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Klopt, maar er is al een WK gespeeld tussendoorDus er zou toch wel wat verandering in moeten komen
Volgens mij ligt dat aan de speler. Ik had bij Shakhtar Darijo Srna, die had 20 voor agressie, misschien dat dat het is, want Srna had in 1 seizoen bij mij 14 keer geel gekregen en 3 keer rood. Ik weet het alleen niet zeker hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:25 schreef Creeg het volgende:
Ik word niet goed van dat gezeur over gebrek aan discipline. Hoe kan je dit voorkomen ?
Haha, Sergio Ramos heeft bij mij clubrecord verbroken qua gele kaarten en rode kaarten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:44 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat aan de speler. Ik had bij Shakhtar Darijo Srna, die had 20 voor agressie, misschien dat dat het is, want Srna had in 1 seizoen bij mij 14 keer geel gekregen en 3 keer rood. Ik weet het alleen niet zeker hoor.
Hoeveel had Sergio er dan? Kijken of hij aan Darijo kan tippen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:05 schreef Creeg het volgende:
[..]
Haha, Sergio Ramos heeft bij mij clubrecord verbroken qua gele kaarten en rode kaarten.
18 gele, 5 rode en totaal 88 overtredingen. Alles in 51 wedstrijden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:09 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Hoeveel had Sergio er dan? Kijken of hij aan Darijo kan tippen.
Da's meer als Darijo ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:26 schreef Creeg het volgende:
[..]
18 gele, 5 rode en totaal 88 overtredingen. Alles in 51 wedstrijden.
Strijenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:36 schreef Zenit- het volgende:
Waar ik me nog steeds over verbaas is hoe uitgebreid het spel eigenlijk is. In de KNVB Beker kwam ik zelfs SHO tegen, Oud-Beijerlandse amateur vereninging, daar woon ik niet ver vandaan. Net zoals Barendrecht, alleen jammer dat vv Strijen er niet in zit.
Klopt. Ook hier 2 plaatselijkequote:Op donderdag 23 februari 2012 21:36 schreef Zenit- het volgende:
Waar ik me nog steeds over verbaas is hoe uitgebreid het spel eigenlijk is. In de KNVB Beker kwam ik zelfs SHO tegen, Oud-Beijerlandse amateur vereninging, daar woon ik niet ver vandaan. Net zoals Barendrecht, alleen jammer dat vv Strijen er niet in zit.
Ik zie je reactie nu pas. Ik kan geen bestanden vinden in de update map, geen fake bestanden in ieder geval..quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:23 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Heb je de gewone fake bestanden verwijderd of ook die van de update. Op het moment van een dataupdate van SI uit moeten die namelijk ook verwijderd worden..
Spelers respecteren je sneller als je een wereldster bent geweest, als zondagsamateur nemen ze je niet serieus.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Maakt het iets uit welke voetbalcarrière je voor je managercarrière heb gehad?
Maar is er dan ook een grotere druk om te winnen vanuit de directie?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:53 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Spelers respecteren je sneller als je een wereldster bent geweest, als zondagsamateur nemen ze je niet serieus.
Je krijgt vaak wat meer geld, meer reputatie om spelers te halen en de druk om te winnen is lager geloof ik. Je moet juist als newbie heel erg bewijzen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Maakt het iets uit welke voetbalcarrière je voor je managercarrière heb gehad?
Oh, het is dus gewoon de difficultyquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je krijgt vaak wat meer geld, meer reputatie om spelers te halen en de druk om te winnen is lager geloof ik. Je moet juist als newbie heel erg bewijzen.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:36 schreef Zenit- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |